Rakastan intialaista miestäni. Miten ihminen voikin olla ihana.
rakastan
7
664
Vastaukset
- sit ei muuta kuin
muistakaa tehdä töitä sen eteen et rakkautenne kestääkin.
- Mutta eihän sillä väliä.
http://news.yahoo.com/s/afp/20061208/od_afp/healthindiacondoms_061208113212
:-D- bidrali
Itseasiassa, jos katsoit Mystinen klitoris dokkarin miehenä tai olet itse nainen, tiedät varsin hyvin ettei koolla tosiaan ole väliä:D
Itselläni ainakin ns. normaali sattuu aivan helvetisti enkä ole löytänyt tarpeeksi pientä dildoakaan paikallisesta seksoteekista. Ostan aina väärän kokoisen, miehen ei tarvitse kuin katsoa löydöstäni kun hän toteaa sen olevan liian iso minulle... silti hän ei halua tulla mukaan ostamaan sopivaa enkä tuota taida nyt tarvita kun ei ole mies menossa minnekään.
Naiset, jotka haluavat halkoa eivät ole harjoittaneet tarpeeksi lantionpohjalihaksiaan tai sitten ovat median uhreja:D
Kestävyys on se ensisijainen asia mutta siinäkin voi harjotuttaa itseään. Jos tulee heti niin sitten joutuu toimimaan toisella tavalla naiselle mieliksi ;D
Toisaalta on olemassa kourallinen naisia, jotka saavat penetraatiossa orgasmin/orgasmeja
tällaisen naisen kohdalla voi hyvinkin pituudella olla merkitystä mutta suurin osa naisista laukeaa tunne pitoisella klitoris stimulaatiolla:D
Seksissä ei kuitenkaan ole mitään yhtä oikeaa tapaa kiihottua ja päästä orgasmiin /laueta joten, jos joku kiihottuu isoista haloista niin sitten ei ole ehkä syytä mennä aasian suunnalta etsimään miestä. Minulle kuitenkin sopii oma mies vallan hyvin. - ainakaan tällä
Ei ole pieni, ei. Olisiko poikkeus vai sääntö!
- jepzjuupz
Olet ihana kun voit rakastaa intialaista miestä?
- fintiaani
Minäkin rakastan intilaista miestäni.
Menimme naimisiin kesällä parin vuode seurustelun jälkeen. - görddd
fintiaani kirjoitti:
Minäkin rakastan intilaista miestäni.
Menimme naimisiin kesällä parin vuode seurustelun jälkeen.sinäkin olet ihana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2485672Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353231Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1332549"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2102013Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641007
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77937Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8781- 39728