Gallup

Monati

Kaksi gallupkysymystä teille miehet:
1.Mitä haluatte kuulla sängyssä?(siis ähkinän lisäksi)
2.Millaisia kohteliaisuuksia tai kehuja haluaisitte kuulla kumppaniltanne?
Kiitos ahkerille vastaajille :)

13

971

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • biG!!!!

sulla iso ja kova äh! eikö? silmiä kannattaa kehua aina

• kess huu

1. Herranen aika mikä parru!!!!!!!!!!!!!

2. Olet ihan Prad Pittin näköinen, vai oletko sinä se?

• kess huu

, eikö noin kauhee elinansurma ole kielletty Geneven sopimuksessa ihmisyyden vastaisena?

• sä nyt oikein ajat tässä takaa, vai onks se jonkun sortin yleinenkin tapa haastella mukavia kesken kiivaimman aktin (kait täs siitä oli kyse kun puhuit ähkimisestä)?? Vai tarkotaksä nyt jotain naisten 'fuck me with your huge cock' yms. pokeleffaheittoja?? En mä tiiä, eikait noista kyl mitään haittaakaan oo mut tiiä sit saisko noista ite mitään sen kummallisempia kicksejä.

Jotain mitä ei halua kuulla on esim. 'kovempaa' siinä tilanteessa kun et siihen kovempaan enää fyysisesti kykene ilman apumoottoria. Tai minkä yks eukko heitti tossa muutama vuosi sitten. Kait se oli vähän vittuuntunu kun ei meinannu oikein kännissä seisoa ja siinä kun yrittelin viritellä hermostuksissa puoliheijaria sisään heitin ilmapiiriä keventääkseni et 'sul on liian pieni pimppi kun ei meinaa mennä' ja vastaus oli 'on sinne isompiakin menny' :-) Se oli kertakaikkisen kaunis hetki, true romance niin sanoakseni :-)

• En muista, milloin kenenkään netti-kommentti olisi viimeksi naurattanut yhtä paljon.

• Justus Maximus

>'on sinne isompiakin menny'

Kaikkea sitä kuulee kun vanhaks elää.

• vitsinvääntöä
        Justus Maximus kirjoitti:

siellä.

• Justus Maximus kirjoitti:

kun säätelee eikä oo aina niin nuuka mihin koloon munansa milloinkin tökkää niin tollastakin voi tapahtua :-)

• scale

hähäh! Tollaista kommenttia ei kyllä haluaisi kuulla :D

• Monati

Toi kuulostaa jotenkin tutulta...kukaties minun suustani päässyt...
        Tarkoitin ihan sitä mitä kysyin eli mitä on kiva kuulla naimisen aikana?Sanoja?vikinää?ihanaa?pane kovaa?tms?

• Monati kirjoitti:

Toi kuulostaa jotenkin tutulta...kukaties minun suustani päässyt...
        Tarkoitin ihan sitä mitä kysyin eli mitä on kiva kuulla naimisen aikana?Sanoja?vikinää?ihanaa?pane kovaa?tms?

mä muista voi tietää mut mulle riittää hillitty huokailu / vikinä, ehkä jotain ihanaa / oitakin voi vielä heittää, kokonaiset lauseet joita pitäis tulkita,kommentoida ja mahdollisesti vielä ragoidakkin niihin jotenkin vie keskittymisen oleellisesta :-)

• sklubgosuirb
        yrmio kirjoitti:

mä muista voi tietää mut mulle riittää hillitty huokailu / vikinä, ehkä jotain ihanaa / oitakin voi vielä heittää, kokonaiset lauseet joita pitäis tulkita,kommentoida ja mahdollisesti vielä ragoidakkin niihin jotenkin vie keskittymisen oleellisesta :-)

• en halua

kuulla varsinaisesti mitään, luen naisen kasvoilta ja olemuksesta kaiken tarvittavan. Hellä hiljaisuus riittää: onhan kyseessä eräänlainen "pyhä toimitus".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2491
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe