uhkaileva exä

....

Mitähän tässä olisi tehtävä. Nykyisen tyttöystäväni exä on alkanut soittelemaan ja syyttämään mua että ne erosi. uhkailee muutenkin jos en jättäisi tyttöystävääni. ne oli naimisissa jonkun aikaa ja tapasin tyttöystäväni kun he olivat jo eronneet. puhelut tulee yleensä kun se exä on juomassa. jollekkin toiselle tapahtunut vastaavaa?

11

1503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvokas

Pirauta pollliisille ja kysy hänen mielipidettään.

Varmuuden vuoksi kannattaa olla varovainen. Ei niistä existä aina tiedä mitä päässään hautovat.

• Inxj

...vaihtasit alkuun puhelinnumeros?

Olis kyllä syytä mainita asiasta myös muijalles, ja mahdollisesti myöskin poliisille.

• poliisin !

tietoon!
      Ei niistä existä tosiaankaan tiedä mitä niiten tyhjässä päässä liikkuu!

• En kerro nimeäni

jos et itse osaa laittaa puhelimesta nauhoitusta päälle. Nauhoitat vaan jonkun uhkauksen, sitten painut poliisille jolloin tyypin tekoja aletaan tutkia laittomana uhkauksena. Se on rikos, ja tyyppi joutuu vastaamaan siitä. Rauhoittaa kummasti kun poliisit pyytävät kuulusteluun ja sen jälkeen ollaankin oikeussalissa kuulemassa kiistatonta nauhaa. Syyte pamahtaa, jätkälle rikosrekisteri. Pistää miettimään kahteen kertaan seuraavia tekosiaan.

• poliisista

Minulle ainakin naispoliisi sanoi, että selvittäkää itse sotkunne. Tässä jouda kaikenmaailman ukkojen ja akkojen kärhämöitä selvittelemään. Enkä oikein suosittelisi käräjöintiäkään sillä ne ovat yleensä avoimia tilaisuuksia jossa on yleisö paikalla ja minä en ainakaan lähtisi setvimään yksityisasioita käräjille. Yleensä poliisin soitto voi rauhoittaa mutta voipa saada lisää ponttakin asiaan. Osta haulikko! Tyyppi ei saa kuin korkeintaan sakot laittomasta uhkauksesta. Ja ehkä lähestymiskiellon, kuules uhkaaja on paremassa turvassa kuin uhattu.

• rikosrekisterinkin
        poliisista kirjoitti:

Minulle ainakin naispoliisi sanoi, että selvittäkää itse sotkunne. Tässä jouda kaikenmaailman ukkojen ja akkojen kärhämöitä selvittelemään. Enkä oikein suosittelisi käräjöintiäkään sillä ne ovat yleensä avoimia tilaisuuksia jossa on yleisö paikalla ja minä en ainakaan lähtisi setvimään yksityisasioita käräjille. Yleensä poliisin soitto voi rauhoittaa mutta voipa saada lisää ponttakin asiaan. Osta haulikko! Tyyppi ei saa kuin korkeintaan sakot laittomasta uhkauksesta. Ja ehkä lähestymiskiellon, kuules uhkaaja on paremassa turvassa kuin uhattu.

kanssa on niin ja näin. Ei kuule paljon väliä ole sillä kun ei esim. isokenkäisetkään muuta kuin nousevat korkeampaan virkaan mitä hullumpi on ja Toni Halmekin meni kansanäänillä eduskuntaan... Rekisterikin vanhenee..

• kun se voi olla

vaikka prepaid liittymä niin näyttö ei ole kiistaton. Olisiko se tyyppi niiin hölmö että soitteleepi omasta numerosta....

• James Bond

James Bond. Licence to kill....

• hohoijaah

mutta eipä mua uhkaillu, muutenkin lopahtunu nykyiseni exän "vainous". Jos mua uhkailis niin sopisin paikan missä vetää se jojoon...

• vaihto,eiköhä

sit ole soittamatta t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤timantti härmäst䤤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

• paskaa niskassa

sanoppa kun seuraavaksi soittaa.et soittaa seuraavana päivänä selvinpäin ja pyydä kaljalle.kato reaktio.voi olla et ymmärtää tai sitten ottaa v-luna.kun ei ihmisen päähän voi vaikuttaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      162
      1523
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      60
      889
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      44
      823
    4. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      52
      762
    5. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      95
      725
    6. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      30
      698
    7. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      57
      654
    8. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      56
      638
    9. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      34
      621
    10. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      596
    Aihe