On kai hyvästien aika. Tähän jouluun päätän retkemme.
Kiitos sulle kauniista muistoista, hetkistä joita sain viettää kanssasi. Tuun muistamaan meidän retket ja hetket aina. Muistan aina sun silmät, sun naurun, sun äänen, lauseet joita juttelit.. Sun suudelma tuntui ihanalta. Ihastuin suhun tosi kovaa.
Kulunut vuosi on ollut mulle rankka, vaikket sitä tiedäkään. Et myöskään ehkä tiedä sitä että, annoit mulle paljon voimaa, toivoa, unelmia, okei paljon kyyneliä ja pahaa mieltäkin.
Välillä mietin, miksi törmäsin suhun? Mikä sai meidän reitit kohtaamaan? En tiedä onko olemassa oikeasti tarkoitusta ja syytä tapahtumille joita elämässämme koemme, mutta, sun ansiosta oon oppinut paljon itsestänikin.
Mä toivon sulle koko sydämestäni kaikkea hyvää elämään. Toivon sulle paljon rakkautta ja ihania hetkiä. Muistan sut aina ja kun kuljen niitä reittejä joita sun kanssa kuljettiin, tulen muistamaan kauniita muistoja, saan hymyillä sulle ja mulle, hauskoille hetkille :)
Itselleni toivon myös onnea elämään. Tällä hetkellä en ehkä tiedä missä olen menossa, mutta kai löydän suunnan. Lupaan itselleni sen, että uuden vuoden tulee aloittamaan vahvempi minä.
Suudelma sulle komistus, pidä huolta itsestäsi!
-neito
anteeksi siirappinen teksti, nyt pieni sydämeni on puhunut.
KIITOS
3
1399
Vastaukset
- Rankaisija II
Eli mies oli vanhempi kuin sinä. Ja sen takia jätät sen. Veikkaan, että teillä oli melkoisen häiritsevä ikäero, mutta muuten sovitte yhteen muilta osin. Jos arvasin oikein niin paljon oli vuosia välissänne?
Jos arvasin väärin niin mikä on syysi lopettaa suhteenne?- salaisuudeksi
jääköön salaisuudeksi.. kuten koko meidän tarinamme.
lopetinko minä suhteen? lopettiko hän suhteen? oliko meillä ikä eroa monta vuotta vai vain muutama? oliko hän nuorempi? olinko minä nuorempi? tarina ei kerro.
- loppunutkaan
hihii
meidän tarina ei loppunutkaan :)
pp= oli panopekka...nyt oot jotain aivan muuta! taisimme kumpikin löytää sen mitä etsimme :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h82768Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062621Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182317Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141463- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948