Juu että sähkökitaran hommaamista olen tässä harkinnut. mistä liikkeestä kannattaisi ostaa?
Kokemuksia?
kitarasta
5
473
Vastaukset
- Kitaranrämppääjä
Hintojen vertailu on helpompaa aina kun tiedät a.) paljonko haluat enintään käyttää rahaa (-> saattaa johtaa siihen ettet sit ostakaan mitään) b.) jos rahaa on niin millaisen tai minkä soittimen kelpuutat
c.) hyvät vertailuhinnat saat www.thomann.de, sitten vain kysyt tarjousta muistakin paikoista. Suomalaiset puljut ei juuri tuon kanssa ole pystyneet kilpailemaan. - AAlex
tuolla Tammelantorilla on vierekkäin f-musiikki ja rockcenter. rockcenter myy edullisesti hyviä skeboja . mä oon ostanu sieltä kaikki mun musakamat. on gibson, tokai, ibanez, b.c rich, epiphone, yamaha, eastone... melkein kaikki merkit edullisesti.
- sinua...
Tämän kautta pääset alkuun...
http://www.sjoki.uta.fi/~latvis/rhs/tarvikkeet.html - reiska93
älä jumalauta mistää thomannilta käy ostelee. suom. musakauppojen hinnoissa on niin perkeleesti ilmaa. tinkaa n3pp3
- olla mutta....
jos et oo ehtiny mennä ostaan niin osta ensinnäki semmosesta paikasta(suomesta) johon voit lähettää sen takuukorjaukseen....koskapa on pirullisen totta että iso...jopa liianki iso osa kaikista kepeistä(hinnasta riippumatta) on huonokaulasia.ne tehään liian usein huonosta puunkappaleesta.aina pitää kokeilla ite se liikkeessä enenku ostaa,ei kahta puhetta etes siitä.ei onnannu mullakaan music manin petruccin tilaus....kaks kertaa tilasin ja kumpiki oli susia...nimen omaan kaulan takia.....maksaaki ne sentään yli 2000 eemeliä.puhumattakaan sitä ennen tilatuista yjm stratoista...ne kaulat...ne kaulat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536465Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01330Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard01080- 971025
- 52900
- 56866
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137843- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827