Apocalyptican Reflections on paras koskaan tehty levy!Kuuntelen sitä koko ajan tippa linssissä!
Tällaista musiikkia ei ole ennen ollut olemassa.Täydellistä.Hyvä pojat!Kiitos ihanista elämyksistä ja tsemppiä jatkoonkin!
Apocalyptica
5
217
Vastaukset
- Tero
Totta.Ostin kanssa levyn eilen.Faraway ja Conclusion on nii kauniita kappaleita että pakko kuunnella kerta toisensa jälkeen.Pidän myös rajummista biiseistä kuten Cortege ja Toreador 2.
Dave Lombardon rummutkin sopii kuin nyrkki silmään!Mahtava levy! - cellolover
Täytyy yhtyä teidän näkemyksiin!Aivan mieletön levy!
apot jaksaa aina yllättää omaperäisillä ratkaisuillaan
levy toisensa jälkeen.Harvoin törmää yhtyeeseen
joka on yhtä muuntautumiskykyinen ja jonka musasta
kuulee aidon tekemisen riemun!Jee,cello up your ass!- linda
Mahtavaa lukea muiden kommenteja kuin omiaan!! Kerrassaan mahtava levy!! Lempibiisit vaihtuu mitä useammin kuuntelee..Chokka ja Cortége jyrää nyt parhaiten..
- Terry_girl
Ihana levy
- Anonyymi
joo ApoLyptica on kyl semi kova ja chocca ja cortege jyrää..
ketää menos tsiigaa apolyptii livenä ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974