Karaokelauluja

...

Olen monesti miettinyt, että voiko karaokelauluja tilata/imuroida netistä, ainoastaan niitä kappaleita mitä haluaa. Meinaan kun aina kun ostaa karaoke cd:n niin sinne jää "ylimääräisiä" kappaleita...

32

33697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Niin ja suomalaista iskemämusiikkia nimenomaan, tai jotain, mutta suomalaista.

      • tuoppi

        Samasta aiheesta on tällä palstalla keskusteltu muutamia kertoja - joten rullaile keskusteluja hieman, niin useimmiten löytyy vastaus nopeasti.
        Tosin kommentoin: Ei löydy kotimaisia, eikä taida edes saadakaan.


      • ...
        tuoppi kirjoitti:

        Samasta aiheesta on tällä palstalla keskusteltu muutamia kertoja - joten rullaile keskusteluja hieman, niin useimmiten löytyy vastaus nopeasti.
        Tosin kommentoin: Ei löydy kotimaisia, eikä taida edes saadakaan.

        niin, rullasin ja löysin aiheita, mutta linkitysten jälkeen ei löytynyt kappaleita, tai no pari kappaletta löytyi...toinen lastenlaulu :)
        Mutta eipä kai sit löydy. Olenpahan ainakin yrittänyt ja tiedän vastauksenkin : ))


      • niitä saa
        ... kirjoitti:

        niin, rullasin ja löysin aiheita, mutta linkitysten jälkeen ei löytynyt kappaleita, tai no pari kappaletta löytyi...toinen lastenlaulu :)
        Mutta eipä kai sit löydy. Olenpahan ainakin yrittänyt ja tiedän vastauksenkin : ))

        mutta tieto lienee salaista. Tiedän vain,että niitä saa jostain imuroitua,koska annoin tässä äskettäin listan kaverilleni Suomalaisista kappaleista joita halusin hänen imuroivan minulle ja ei aikaakaan,kun hän toi minulle 16 kappaleen dvd:een juuri niistä kappaleista joita pyysin.Kun kysyin osoitetta mistä hän oli ne imuroinut sain todella ympäripyöreen vastauksen.
        Joten todennäköisesti tieto on salaista eikä sitä kerrota. Ja kaikki nämä minun kappaleet olivat kotimaisia.Seassa oli myös aivan näitä uusimpia kotimaisia iskelmiä.


      • käytät
        niitä saa kirjoitti:

        mutta tieto lienee salaista. Tiedän vain,että niitä saa jostain imuroitua,koska annoin tässä äskettäin listan kaverilleni Suomalaisista kappaleista joita halusin hänen imuroivan minulle ja ei aikaakaan,kun hän toi minulle 16 kappaleen dvd:een juuri niistä kappaleista joita pyysin.Kun kysyin osoitetta mistä hän oli ne imuroinut sain todella ympäripyöreen vastauksen.
        Joten todennäköisesti tieto on salaista eikä sitä kerrota. Ja kaikki nämä minun kappaleet olivat kotimaisia.Seassa oli myös aivan näitä uusimpia kotimaisia iskelmiä.

        niitä rikolliseen tapaan, eikö? Eikö levyn tuottaneen yrityksen kuulu saada palkkio työstään? Missä moraali?


      • minäkin myös
        käytät kirjoitti:

        niitä rikolliseen tapaan, eikö? Eikö levyn tuottaneen yrityksen kuulu saada palkkio työstään? Missä moraali?

        käyttäisin,jos saisin! Laulaisin levyt puhki ja pyytäisin vielä lisääkin imuroimaan! Miksen muuten käyttäisi, kotonani saan tehdä mitä lystään. On niitä isompiakin rikollisia. Enhän myymään kuitenkaan levyjä alkaisi, siinä se raja menee. Herranjestas, mitä mammanpoikia ootte, ja kaikessako muka lainkuuliaisia?!
        Ilmottele sitten se osote, mistä niitä saa, pistetään lauluksi!


      • JOu JOu
        minäkin myös kirjoitti:

        käyttäisin,jos saisin! Laulaisin levyt puhki ja pyytäisin vielä lisääkin imuroimaan! Miksen muuten käyttäisi, kotonani saan tehdä mitä lystään. On niitä isompiakin rikollisia. Enhän myymään kuitenkaan levyjä alkaisi, siinä se raja menee. Herranjestas, mitä mammanpoikia ootte, ja kaikessako muka lainkuuliaisia?!
        Ilmottele sitten se osote, mistä niitä saa, pistetään lauluksi!

        Miltä teistä kaikista piraatti tuotteiden käyttäjistä tuntuisi jos tulisin ja ottaisin teidän suustanne sen hampurilaisen josta juuri olette haukkaamassa. tiedättekö että joidenkin ihmisten leipä on kiinni noissa myytävissä levyissä. Joku varmasti alkaa kohta itkemään ettei se nyt mitään vaikuta jos MÄ nyt muutaman levyn teen itse laittomasti. Jokainen piraatti on pois kaikilta valmistus prodessiin osallistuneilta. biisin tekijöiltä, karaokelevyn tekijöiltä.. mutta kerran kun sillä ei ole niin merkitystä jos MÄ teen sen niin miten olis että käydään hakemassa kaikki tuolta kaupasta uudet mersut ihan ilmaiseksi ja kannetaan kortemme kekoon sillä että käymme teettämässä omat avaimet!

        Se pitää paikkansa että usein levyllä on sellaisia kappaleita jotka vaan roikkuu mukana ja niillä ei oikein mitään itse tee. ihan sama kyllä koskee tavallisia CD albumeita. niissäkin tuntuu kaikki kuuntelevan niitä määrättyjä kappaleita ja loput sitten vaan on siinä levyllä. mutta se ei näytä häiritsevän ollenkaan.

        Toki olisi mahtavaa jos suomessakin saisi kotimaiset kappaleet valita aivan itse ja aina saisi miellyttävän levyn. jos tähän ruvetaan niin sitten saadaan ostaa poltettuja levyjä. Prässätä niitä ei voi kun hinta nousee pilviin. Yhden custom levyn tekeminen maksaa prässäämällä n. 400-500€. Eli mainitsemani poltettu levy on tässä ainoa mahdollisuus. Poltettuja levyjä ei ehkä haluta markkinoille ja sitten tulee vielä vastaan tekijän oikeus kysymykset. kolmas ongelma tulisi olemaan materiaalimäärän seuraaminen. tuolla systeemillä on erittäin helppo huijata ja tätän laillisesti ostamasi levy onkin laiton. jos kaipaan koti karaokea niin voin hyvin marssia kauppaan ja ostaa lätyn tai pari. samalla tavalla kuin ostan elokuvat ja cd levytkin. samalla tavalla kuin ostasin auton tai ruokaa. niin ja saathan porkknoitakin ilmaiseksi jos kasvatat ne itse. jos haluatte ilmaista musiikkia niin miksi ette tee sitä itse? kokeilkaapa säveltää hitti joka soi puolivuotta radiossa niin tiedätte kuinka kovaa työtä noi kaverit tekee!

        "Kotonani saan tehdä mitä lystään!" Jos asia pitäsi paikkansa niin eläisin herroiksi =) Kotonansa ei saa tehdä mitä lystää monet asiat ovat kiellettyjä jo kunnan järjestys säännöissä..


      • arvannut
        JOu JOu kirjoitti:

        Miltä teistä kaikista piraatti tuotteiden käyttäjistä tuntuisi jos tulisin ja ottaisin teidän suustanne sen hampurilaisen josta juuri olette haukkaamassa. tiedättekö että joidenkin ihmisten leipä on kiinni noissa myytävissä levyissä. Joku varmasti alkaa kohta itkemään ettei se nyt mitään vaikuta jos MÄ nyt muutaman levyn teen itse laittomasti. Jokainen piraatti on pois kaikilta valmistus prodessiin osallistuneilta. biisin tekijöiltä, karaokelevyn tekijöiltä.. mutta kerran kun sillä ei ole niin merkitystä jos MÄ teen sen niin miten olis että käydään hakemassa kaikki tuolta kaupasta uudet mersut ihan ilmaiseksi ja kannetaan kortemme kekoon sillä että käymme teettämässä omat avaimet!

        Se pitää paikkansa että usein levyllä on sellaisia kappaleita jotka vaan roikkuu mukana ja niillä ei oikein mitään itse tee. ihan sama kyllä koskee tavallisia CD albumeita. niissäkin tuntuu kaikki kuuntelevan niitä määrättyjä kappaleita ja loput sitten vaan on siinä levyllä. mutta se ei näytä häiritsevän ollenkaan.

        Toki olisi mahtavaa jos suomessakin saisi kotimaiset kappaleet valita aivan itse ja aina saisi miellyttävän levyn. jos tähän ruvetaan niin sitten saadaan ostaa poltettuja levyjä. Prässätä niitä ei voi kun hinta nousee pilviin. Yhden custom levyn tekeminen maksaa prässäämällä n. 400-500€. Eli mainitsemani poltettu levy on tässä ainoa mahdollisuus. Poltettuja levyjä ei ehkä haluta markkinoille ja sitten tulee vielä vastaan tekijän oikeus kysymykset. kolmas ongelma tulisi olemaan materiaalimäärän seuraaminen. tuolla systeemillä on erittäin helppo huijata ja tätän laillisesti ostamasi levy onkin laiton. jos kaipaan koti karaokea niin voin hyvin marssia kauppaan ja ostaa lätyn tai pari. samalla tavalla kuin ostan elokuvat ja cd levytkin. samalla tavalla kuin ostasin auton tai ruokaa. niin ja saathan porkknoitakin ilmaiseksi jos kasvatat ne itse. jos haluatte ilmaista musiikkia niin miksi ette tee sitä itse? kokeilkaapa säveltää hitti joka soi puolivuotta radiossa niin tiedätte kuinka kovaa työtä noi kaverit tekee!

        "Kotonani saan tehdä mitä lystään!" Jos asia pitäsi paikkansa niin eläisin herroiksi =) Kotonansa ei saa tehdä mitä lystää monet asiat ovat kiellettyjä jo kunnan järjestys säännöissä..

        että sain ihmiset hyppäämään ulos housuistaan. Puolustuksekseni sanon,että laulan ainoastaan ja ehdottomasti ainoastaan kotona näitä "piratti" levyjä.
        Mutta minulla on sama vika, kuin alkuperäisen viestin kirjoittajalla,että ostaa levyn,niin siinä saa kaupan päälle usean sellaisen jota ei osaa/pysty laulamaan.
        Kaverini tekikin minulle nämä kokoelmalevyt joissa on vain kappaleita joita voin harjoitella.
        On mukavampi mennä laulamaan karaokea,kun on voinut hieman jo etukäteen harjoitella.
        Siispä en ole omasta mielestäni syönyt/vienyt kenenkään suusta sitä hampurilaista. Ja kuten sanottu minulla ei ole tiedossa edes tätä osoitetta mistä näitä karaokekappaleita voi imuroida.


      • ...
        arvannut kirjoitti:

        että sain ihmiset hyppäämään ulos housuistaan. Puolustuksekseni sanon,että laulan ainoastaan ja ehdottomasti ainoastaan kotona näitä "piratti" levyjä.
        Mutta minulla on sama vika, kuin alkuperäisen viestin kirjoittajalla,että ostaa levyn,niin siinä saa kaupan päälle usean sellaisen jota ei osaa/pysty laulamaan.
        Kaverini tekikin minulle nämä kokoelmalevyt joissa on vain kappaleita joita voin harjoitella.
        On mukavampi mennä laulamaan karaokea,kun on voinut hieman jo etukäteen harjoitella.
        Siispä en ole omasta mielestäni syönyt/vienyt kenenkään suusta sitä hampurilaista. Ja kuten sanottu minulla ei ole tiedossa edes tätä osoitetta mistä näitä karaokekappaleita voi imuroida.

        aina löytyy vastarannan kiiskejä, juttu mikä vain. Hmm. naapurissa asuu tietokonenero, ehkä hän voisi imuroida minulle. Luulen että olen jo noin kymmenellä karaokedvdostoksellani antanut rahaa tekijöille, mutta harmittaa koko aika vaihtaa levyä kun ei viitsi niitä muutamaa kappaletta koko aika laulaa samalta levyltä. Kiitos sinulle kuitenkin vinkistäsi ja sitten vain laulamaan niitä haluamiamme kappaleita!.
        Hyvää joulua sinulle.


      • Laillisuus?
        niitä saa kirjoitti:

        mutta tieto lienee salaista. Tiedän vain,että niitä saa jostain imuroitua,koska annoin tässä äskettäin listan kaverilleni Suomalaisista kappaleista joita halusin hänen imuroivan minulle ja ei aikaakaan,kun hän toi minulle 16 kappaleen dvd:een juuri niistä kappaleista joita pyysin.Kun kysyin osoitetta mistä hän oli ne imuroinut sain todella ympäripyöreen vastauksen.
        Joten todennäköisesti tieto on salaista eikä sitä kerrota. Ja kaikki nämä minun kappaleet olivat kotimaisia.Seassa oli myös aivan näitä uusimpia kotimaisia iskelmiä.

        Esimerkiksi lataamalla koneelle e-mulen ja laittamalla sinne sitten hakusanaksi jonkin karaokelevyn nimen, vaikkapa Finnkaraoken niin jo alkaa löytymään. Sieltä sitten vaan imuroimaan.


      • J Urpilainen
        Laillisuus? kirjoitti:

        Esimerkiksi lataamalla koneelle e-mulen ja laittamalla sinne sitten hakusanaksi jonkin karaokelevyn nimen, vaikkapa Finnkaraoken niin jo alkaa löytymään. Sieltä sitten vaan imuroimaan.

        Laillisuudelle!
        Ääni meni käheäksi kun laulelin koko illan, oli just miu mau mukkaa!


    • minäkin myös

      sainpas myrskynpoikasen vesilasiin! Hyvä, että asiasta syntyy keskustelua. Itse en pidä kotipolttoisia kotikäyttöön tarkoitettuja karaokelevyjä kovinkaan rikollisena touhuna.

      • JOu JOu

        Ei kyllä suomalainen ihminen osaa olla ahne. Mulla olisi tähän ongelmaan loistava ratkaisu. nostetaan puolenlitran kossupullon hinta 25 euroon ja jaetaan tämä raha muusikoiden, tuottajien sun muiden levyihin osallisten kesken ja saamme kaikki ilmaisia kotikaraoke levyjä =)

        Ihmettelen sitä että meillä suomalaisilla ei ole rahaa ostaa karaokelevyä á 30€, mutta alkoholiin on kaikilla varaa laittaa viikossa 100€


      • ehta tavara
        JOu JOu kirjoitti:

        Ei kyllä suomalainen ihminen osaa olla ahne. Mulla olisi tähän ongelmaan loistava ratkaisu. nostetaan puolenlitran kossupullon hinta 25 euroon ja jaetaan tämä raha muusikoiden, tuottajien sun muiden levyihin osallisten kesken ja saamme kaikki ilmaisia kotikaraoke levyjä =)

        Ihmettelen sitä että meillä suomalaisilla ei ole rahaa ostaa karaokelevyä á 30€, mutta alkoholiin on kaikilla varaa laittaa viikossa 100€

        Kossupulossa on kaikki juotavaa ja aitoa mutta karaokepaketissa saattaa olla vain pari laulettavaa kappaletta laulajalle. Ostan heti karaokekappaleita kun niitä saa ostettua yksittäon niin, että itse voi valita ostettavat kappaleet pakettiin, niin että.


      • tiedoksi
        ehta tavara kirjoitti:

        Kossupulossa on kaikki juotavaa ja aitoa mutta karaokepaketissa saattaa olla vain pari laulettavaa kappaletta laulajalle. Ostan heti karaokekappaleita kun niitä saa ostettua yksittäon niin, että itse voi valita ostettavat kappaleet pakettiin, niin että.

        että niitä karaokelevyjä voi teettää myös mittatilaustyönä www.funkaraoke.org ,saapi just niitä kipsleita joita haluaa


      • kuitenkin
        ehta tavara kirjoitti:

        Kossupulossa on kaikki juotavaa ja aitoa mutta karaokepaketissa saattaa olla vain pari laulettavaa kappaletta laulajalle. Ostan heti karaokekappaleita kun niitä saa ostettua yksittäon niin, että itse voi valita ostettavat kappaleet pakettiin, niin että.

        tuoteseloste päällä. Ero taitaa olla siinä että kossupullosta tietää miten se vaikuttaa mutta karaokelevystä seuraukset ovat arvaamattomat.


      • tiedottajalle
        tiedoksi kirjoitti:

        että niitä karaokelevyjä voi teettää myös mittatilaustyönä www.funkaraoke.org ,saapi just niitä kipsleita joita haluaa

        notta ei taida tuolta kuitenkaan saada kuin ulkomaisia kappaleita?


      • kummaa
        JOu JOu kirjoitti:

        Ei kyllä suomalainen ihminen osaa olla ahne. Mulla olisi tähän ongelmaan loistava ratkaisu. nostetaan puolenlitran kossupullon hinta 25 euroon ja jaetaan tämä raha muusikoiden, tuottajien sun muiden levyihin osallisten kesken ja saamme kaikki ilmaisia kotikaraoke levyjä =)

        Ihmettelen sitä että meillä suomalaisilla ei ole rahaa ostaa karaokelevyä á 30€, mutta alkoholiin on kaikilla varaa laittaa viikossa 100€

        tää kossupullo tähän kuuluu Jou Jou??
        Minun puolesta voi kaikki viinat nostaa vaikka 100 euroon lekkeri. Käytän kyseisiä tuotteita sen verran vähän,että sitten kun sellaista tarvitsen tekisin senkin itse (viiniä).
        Oletko itse Jou Jou levyjen tuottaja vai karaokevetäjä?
        Puolustat sen verran aktiivisesti levyjen tekijöitä,että tuntuu kuin sinulla olisi oma lehmä ojassa.
        Minulle aivan sama, koska en katso tekeväni mitään kovin rikollista laulaessani karaokea kotona ja sitten, kun hallitsen jonkin kappaleen jotakuinkin hyvin käyn rikastuttamassa lähipubin baarimikkoa ja samalla myös sinun kukkaroasi,kun istut siellä laitteiden takana ja soittelet kansalle kappaleita.
        Eiks tää ole silloin hyvä jutska? Jos ostaisin kaikki ne levyt kaupasta joissa on se yx ja ainut kappale( a 30 kpl), jonka haluan laulaa,niin eihän minula olisi enää varaa käydä siinä kulmakuppilassa. Eiks näin.
        Toivottelen karaoken ystäville oikein Hyvää ja rauhallista Joulua. Tuokoon pukki oikein monta kaupasta ostettua karaokelevyä jokaiselle.


      • minäkin myös
        kummaa kirjoitti:

        tää kossupullo tähän kuuluu Jou Jou??
        Minun puolesta voi kaikki viinat nostaa vaikka 100 euroon lekkeri. Käytän kyseisiä tuotteita sen verran vähän,että sitten kun sellaista tarvitsen tekisin senkin itse (viiniä).
        Oletko itse Jou Jou levyjen tuottaja vai karaokevetäjä?
        Puolustat sen verran aktiivisesti levyjen tekijöitä,että tuntuu kuin sinulla olisi oma lehmä ojassa.
        Minulle aivan sama, koska en katso tekeväni mitään kovin rikollista laulaessani karaokea kotona ja sitten, kun hallitsen jonkin kappaleen jotakuinkin hyvin käyn rikastuttamassa lähipubin baarimikkoa ja samalla myös sinun kukkaroasi,kun istut siellä laitteiden takana ja soittelet kansalle kappaleita.
        Eiks tää ole silloin hyvä jutska? Jos ostaisin kaikki ne levyt kaupasta joissa on se yx ja ainut kappale( a 30 kpl), jonka haluan laulaa,niin eihän minula olisi enää varaa käydä siinä kulmakuppilassa. Eiks näin.
        Toivottelen karaoken ystäville oikein Hyvää ja rauhallista Joulua. Tuokoon pukki oikein monta kaupasta ostettua karaokelevyä jokaiselle.

        puhut asiaa!! En kaipaa sitä kossupulloa minäkään, laulan tuoremehun voimalla. Eikä poltetut karaokelevyt vie taatusti ketään vararikkoon, vaikka polttaisin niitä maailman tappiin.
        Olen tilannut Funkaraokelta ulkomaisia biisejä noin 50 kpl, osa hyviä, osa surkeita/outoja. Olisi jo aika saada samanlainen palvelu suomenkielisille kappaleillekin. Vois polttamisetkin vähentyä, ja jonkinlaista rahallista etua tulisi ehkä JOullekkin. Ja itse myös sais uhraamalleen rahalle vastinetta. Ei pitäis olla vaikeeta, miksi meillä muuten tehdään monista asioista niin hankalia? Ulkomailla toimii moni juttu paremmin. Onhan meillä kyllä paljon hyvääkin, eipä silti.


      • muusikkoäänittäjä
        kummaa kirjoitti:

        tää kossupullo tähän kuuluu Jou Jou??
        Minun puolesta voi kaikki viinat nostaa vaikka 100 euroon lekkeri. Käytän kyseisiä tuotteita sen verran vähän,että sitten kun sellaista tarvitsen tekisin senkin itse (viiniä).
        Oletko itse Jou Jou levyjen tuottaja vai karaokevetäjä?
        Puolustat sen verran aktiivisesti levyjen tekijöitä,että tuntuu kuin sinulla olisi oma lehmä ojassa.
        Minulle aivan sama, koska en katso tekeväni mitään kovin rikollista laulaessani karaokea kotona ja sitten, kun hallitsen jonkin kappaleen jotakuinkin hyvin käyn rikastuttamassa lähipubin baarimikkoa ja samalla myös sinun kukkaroasi,kun istut siellä laitteiden takana ja soittelet kansalle kappaleita.
        Eiks tää ole silloin hyvä jutska? Jos ostaisin kaikki ne levyt kaupasta joissa on se yx ja ainut kappale( a 30 kpl), jonka haluan laulaa,niin eihän minula olisi enää varaa käydä siinä kulmakuppilassa. Eiks näin.
        Toivottelen karaoken ystäville oikein Hyvää ja rauhallista Joulua. Tuokoon pukki oikein monta kaupasta ostettua karaokelevyä jokaiselle.

        Yleensä myyjä asettaa tuotteelleen hinnan. Tinkiäkkin voi mutta jos ei hinta ostajaa miellytä niin voi sitten jäädä ilman. Aika harva tuotteen tekijä sanoo että aina kun käyt lähiökapakassa niin pudotetaan vastaavasti tämän mun myymän tuotteen hintaa.

        Näissä bittituotteissa on se vika myyjän kannalta että ne on liian helppo varastaa. Varas, jonka mielestä tuo nyt ei suuri synti ole, vois ajatella omalla kohdallaan että myös häneltä saa varastaa kaiken minkä suht helposti saa otettua. Voisin siltä varastaa vaikka telkkarin. Eihän se ny suuri synti olisi jos olis sattunu jäämään ulko-ovi auki. Ja kattelisin sitä ehdottomasti vain kotona.

        Mikä täs yhteiskunnas on vikana. Autonkin varastaminen on vain luvaton käyttöönotto. jne.jne. Vanhaan hyvään aikaan meillä maalla pantiin kotoa lähties harjanvarsi ovea vasten merkiksi että emme ole kotona. Mikään ei ollu koskaan lukossa.

        Nykyään kaikki pitää olla monikertaisesti lukossa. Ja sitten kun varas käy, toteaa vakuutusyhtiö että lukko oli väärän merkkinen. Oli siis niin helppo murtaa ettei tämä vakuutus nyt mitään korvaa.

        Aiheuttakoon varastamasi levy nenäsi tukkoisuutta, kurkkusi karheutta, huonoa virettä ja surkeaa rytmitajua. Olkoon laulunautintosi onnetonta ja loppukoon surkea harrastamisesi syvään masennukseesi.


      • JOu JOu
        kummaa kirjoitti:

        tää kossupullo tähän kuuluu Jou Jou??
        Minun puolesta voi kaikki viinat nostaa vaikka 100 euroon lekkeri. Käytän kyseisiä tuotteita sen verran vähän,että sitten kun sellaista tarvitsen tekisin senkin itse (viiniä).
        Oletko itse Jou Jou levyjen tuottaja vai karaokevetäjä?
        Puolustat sen verran aktiivisesti levyjen tekijöitä,että tuntuu kuin sinulla olisi oma lehmä ojassa.
        Minulle aivan sama, koska en katso tekeväni mitään kovin rikollista laulaessani karaokea kotona ja sitten, kun hallitsen jonkin kappaleen jotakuinkin hyvin käyn rikastuttamassa lähipubin baarimikkoa ja samalla myös sinun kukkaroasi,kun istut siellä laitteiden takana ja soittelet kansalle kappaleita.
        Eiks tää ole silloin hyvä jutska? Jos ostaisin kaikki ne levyt kaupasta joissa on se yx ja ainut kappale( a 30 kpl), jonka haluan laulaa,niin eihän minula olisi enää varaa käydä siinä kulmakuppilassa. Eiks näin.
        Toivottelen karaoken ystäville oikein Hyvää ja rauhallista Joulua. Tuokoon pukki oikein monta kaupasta ostettua karaokelevyä jokaiselle.

        se vain on väärin varastaa...


      • tuota ihmisen katkeruutta
        muusikkoäänittäjä kirjoitti:

        Yleensä myyjä asettaa tuotteelleen hinnan. Tinkiäkkin voi mutta jos ei hinta ostajaa miellytä niin voi sitten jäädä ilman. Aika harva tuotteen tekijä sanoo että aina kun käyt lähiökapakassa niin pudotetaan vastaavasti tämän mun myymän tuotteen hintaa.

        Näissä bittituotteissa on se vika myyjän kannalta että ne on liian helppo varastaa. Varas, jonka mielestä tuo nyt ei suuri synti ole, vois ajatella omalla kohdallaan että myös häneltä saa varastaa kaiken minkä suht helposti saa otettua. Voisin siltä varastaa vaikka telkkarin. Eihän se ny suuri synti olisi jos olis sattunu jäämään ulko-ovi auki. Ja kattelisin sitä ehdottomasti vain kotona.

        Mikä täs yhteiskunnas on vikana. Autonkin varastaminen on vain luvaton käyttöönotto. jne.jne. Vanhaan hyvään aikaan meillä maalla pantiin kotoa lähties harjanvarsi ovea vasten merkiksi että emme ole kotona. Mikään ei ollu koskaan lukossa.

        Nykyään kaikki pitää olla monikertaisesti lukossa. Ja sitten kun varas käy, toteaa vakuutusyhtiö että lukko oli väärän merkkinen. Oli siis niin helppo murtaa ettei tämä vakuutus nyt mitään korvaa.

        Aiheuttakoon varastamasi levy nenäsi tukkoisuutta, kurkkusi karheutta, huonoa virettä ja surkeaa rytmitajua. Olkoon laulunautintosi onnetonta ja loppukoon surkea harrastamisesi syvään masennukseesi.

        toivottavasti sinulle tuli hyvä mieli,kun sait oikein manata kurjuutta kaikkien levyjen varastajille.Olen vilpittömästi pahoillani,että olen niin helvetin köyhä etten pysty pitämään levykauppiaita hengissä. pyydän ensi tilassa pomoltani palkankorotuksen,niin voin taas käydä kaupassa ostamassa ne karaokelevyt joissa on vain se yx ainut kappale jonka vain haluan.Aamen


      • nimetön 1
        tuota ihmisen katkeruutta kirjoitti:

        toivottavasti sinulle tuli hyvä mieli,kun sait oikein manata kurjuutta kaikkien levyjen varastajille.Olen vilpittömästi pahoillani,että olen niin helvetin köyhä etten pysty pitämään levykauppiaita hengissä. pyydän ensi tilassa pomoltani palkankorotuksen,niin voin taas käydä kaupassa ostamassa ne karaokelevyt joissa on vain se yx ainut kappale jonka vain haluan.Aamen

        juttu. En todellakaan koe sitä varastamisena, jos omaan käyttöön polttaa muutamia biisejä. Kaupan DVD:issä tosiaankin on vain 1-2 hyvää, laulettavaa kappaletta, muut silkkaa täytettä. Kyllä ne rikolliset ovat ihan jossain muualla. Niinpä, ja miksei levyjen tuottajat nyt jo vihdoinkin ala tekeen niitä kotimaisia custom-levyjä, jäis polttelutkin vähiin, kun se nyt tuntuu hiertävän sukat rikki.. Omapa on vikanne. Ulkomaisia kyllä löytyy, ja olen tilannutkin, homma toimii hyvin. Ootteko te arvostelijat sitten niin puhtaita pulmusia, että olette heittämässä sitä ensimmäistä kiveä?

        Mutta: Oikein hyvää uutta vuotta kaikille, ja poltelkaa niitä lev.. eiku kynntilöitä varovasti, ettei tuu pipi sormeen.


      • juupa juu
        JOu JOu kirjoitti:

        se vain on väärin varastaa...

        Minusta ei jos ottaa kotikäyttöön et sillein


      • mustikkasoppa
        JOu JOu kirjoitti:

        Ei kyllä suomalainen ihminen osaa olla ahne. Mulla olisi tähän ongelmaan loistava ratkaisu. nostetaan puolenlitran kossupullon hinta 25 euroon ja jaetaan tämä raha muusikoiden, tuottajien sun muiden levyihin osallisten kesken ja saamme kaikki ilmaisia kotikaraoke levyjä =)

        Ihmettelen sitä että meillä suomalaisilla ei ole rahaa ostaa karaokelevyä á 30€, mutta alkoholiin on kaikilla varaa laittaa viikossa 100€

        ongelma on se,että yhtä hyvää biisiä kohti on 10 paskaa. Ei alkostakaan tarvi ostaa ku sitä mitä haluaa....


    • ..kaikkea muuta..

      Tässähän on asiaa vaikka kuinka mutta se itse asia jäi kuitenkin puuttumaan.. ELI: Mistä niitä karaoke biisejä saa ladattua. Muualtakin kuin dc :lta, e-mulelta ym.??
      Niin on salaista tietoa että aivan hirvittää ja kuinka moni suomen kansalaisista ylipäänsä jaksaa ajatella tai ketä kiinnostaa kuinka paljon kukakin artisti saa myydystä tai myymättä jääneestä levystä??!! ehkäpä niin artisti itse mut eikö se ole hänen ongelma eikä KOTIKARAOKEA LAULAVAN tavallisen tallaajan??

    • jepjeps

      Nykyään näitäkin saa netistä aivan laillisesti n. 1,50euron hintaan. On raivostuttavaa tuo vanhankantainen ajatusmaailma karaokelevyissä, kaksi hittiä ja loput sontaa jota ei ketään kiinnostaa.

      Nyt voi kasata sen top 100 kipaletta tietokoneelle, joita oikeasti lauletaan. Tämä maksaa sen 150e. Jos normaalilevyjen hinnat ovat olleet 30e/kpl. Niin vastaavan määrän ostamiseen levyinä varmaan pitäisi ostaa helposti 20 levyä (ja joiden käytettävyys on onneton kun joudut vaihtamaan jatkuvasti levyjä) eli 600eurolla levyjä. Hölmöläisten hommaa ja pelkkää levyntekijäfirmojen ahneutta.

      Kyllä tietokoneelle pakatut karaoket ovat tätäpäivää ja paluuta vanhaan ei ole.
      Joo ja tiedän, että vastasin tosi vanhaan viestiin.

    • mä vaan

      en tiä

    • Karjalanvaari 58

      Karaokelauluja voi ostaa netistä kappale kerrallaan. Muutenkin kannattaa etsiä nettikauppa, jossa myydään karaoke dvd levyjä. Voit säästää koska ne hinnat ovat siellä halvenpia kuin tavarataloissa tai vastaavissa. Levy vielä tulee kotiin postin kautta. Ei tarte kuin ootella.

    • peaceofshit
    • terrierri

      kookleen haku...karaoketorrent...nii löytyy

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      105
      3424
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      84
      3292
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      323
      1976
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      90
      1469
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1266
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1165
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      898
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      132
      850
    9. 46
      793
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      777
    Aihe