villakangastakkeja pienikokoisille?

aadelheid

Mistä Helsingistä / pk seudulta löytäisi pienikokoisille sopivia villakangastakkeja?

Koko 34 kun on liian suuri ja tätä pienempiä en mistään ole löytänyt :/

5

1294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama ohje

Jos olet valmis maksamaan laadusta suuntaa Piccola Donnaan Unioninkadulle. Siellä myydään myös kokoa 30 ja 32. Kävin itse kaksi viikkoa sitten Helsingin reissulla ja värivalikoimia oli silloin vielä ainakin ihan kivasti, samoin eri pituuksia. Takista saa valmistautua pulittamaan yli 300 mutta kyllä kannattaa. Omaani olen ainakin ihan hirmu tyytyväinen :)

• mievain

Hei! Itse olen törmännyt HM:llä myös kokoon 32, siis villakangastakeissa. Malleja ja värejä on paljon. Eikä maksa paljoa. Käy katsomassa! :)

• bougainvillea

Minusta semmoinen reilumman kokonen villakangastakki pienen ihmisen päällä näyttää ihanalta.

• normaalipituiselle

H&M koot on muutenkin selvästi tiukempia kuin 'normaali'-koot. Eli jos olet laiheliini, mutta suurinpiirtein keskimittainen, niin kannattaa tsekata.

Meille lyhkäsille (153cm) ei noi H&M tai PiccolaDonna yleensä auta, kun mitoitus on liian pitkä, eli vyötärö, lantio, miehusta on takissa väärissä kohdissa.

Yleensä ompelen villakangastakit itse. Tänä syksynä löysin yllättäen Sokokselta MasCara-merkkisen polvipituisen takin kokoa 34 joka istui tosi hyvin...oli siis tiukempi ja lyhkäsempi mitoitukseltaan kuin muut:))

• meille lyhyille
        normaalipituiselle kirjoitti:

H&M koot on muutenkin selvästi tiukempia kuin 'normaali'-koot. Eli jos olet laiheliini, mutta suurinpiirtein keskimittainen, niin kannattaa tsekata.

Meille lyhkäsille (153cm) ei noi H&M tai PiccolaDonna yleensä auta, kun mitoitus on liian pitkä, eli vyötärö, lantio, miehusta on takissa väärissä kohdissa.

Yleensä ompelen villakangastakit itse. Tänä syksynä löysin yllättäen Sokokselta MasCara-merkkisen polvipituisen takin kokoa 34 joka istui tosi hyvin...oli siis tiukempi ja lyhkäsempi mitoitukseltaan kuin muut:))

H&M:stä harvemmin löytyy mitään sopivaa (paitsi lastenosastolta). Olen 154 pitkä ja suht hoikka. Käyn Turun Pikkunaisia-liikkeessä tai Hgin Piccolo Donnassa. Kyseiset liikkeet ei ole halvimmasta päästä, mutta palvelu on hyvää ja ennen kaikkea mitoitus on suunniteltu lyhyille. Mutta hyvästä talvitakista voi maksaa vähän enemmän, itse ainakin pidän samaa useamman vuoden. Ja jos kerran löytyy mieluinen ja oikealla mitoituksella, on se parempi ostos kun 3kpl halpoja mutta istumattomia, kaapissa roikkuvia takkeja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      127
      2115
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1510
    3. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      67
      1189
    4. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      10
      1127
    5. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1117
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      88
      972
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      80
      839
    8. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      837
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      16
      751
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      107
      691
    Aihe