http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1283654
Siittä ekaks linkkiä, josta voitte käydä lukemassa. Sinänsä minua ei tuollainen nainen kuin tuo Miia muutenkaan kiinnosta (en ala tässä kertomaan miksi ei kiinnosta, niin ei mene törkeäksi). Mutta sitä en voi käsittää, että minkälainen nainen rupeaa väittämään noista maajusseistakin, että pitäisi olla miehekkäämpi? Missä ihmeen fantasiamaailmassa te naiset elätte?? Itse tavallisena kaupunkilaismiehenä voin myöntää, että noissa maajusseissa on varmasti enemmän miestä kuin minussa. Ja siitä huolimatta minussakin on enemmän miestä kuin niissä pahimmissa queer eye for straight guyta katselevissa töyhtyhyypissä, mitä tuolla kadulla kulkee.
Olisko niin, että kaikki tuo valitus "kilteistä miehistä" johtuu vaan teistä naisista, kun olette itse niin itsekkäitä ja epänaisellisia bitchejä nykyään, että perinteinen suomalainen maajussikin muka tuntuu liian kiltiltä?
Perusteluja kiitos.
Naiset ja "kiltit miehet"
61
6441
Vastaukset
- on siitä,
että ketä tahansa epäilyttää se, jos joku jumaloi häntä ennen kuin edes kunnolla tuntee ihmistä. Ketä tuo maajussi oikein silloin jumaloi: omaa haavekuvaansa ja illuusiota naisesta.
- marjanpoimija puskasta
Haistakaa naiset vittu. Onko teillä oikeasti noin huono itsetunto? Ei ihme että ne psykopaattirentut rulaa.
Ei ole kyse mistään jumaloimisesta. Ihan normaalista ihastumisesta. Taitaa olla pahemman luokan renttufiksaatio suurimmalla osalla naisista, jos eivät kestä pientä ihailua silloin tällöin. Eli ei muuta kuin vitulla päähän ja munalla suuhun.
Teitä naisia pitää tylyttää niin vitusti, ja sen päälle vielä vähän enemmän, sitten olette vakuuttuneita että kyseessä ei ole mikään pehmo. Ninnpä niin....potentiaalisia raiskauksen uhreja. Sitä saa mitä tilaa. Kulunut fraasi, mutta ah, niin sopiva suominaisiin. Kun mikään ei ole koskaan hyvin.
Toivottavasti en törmää vahingossakaan huonoitsetuntoisiin naisiin jatkossakaan. Parempi mulle ja niille naisille. - ihastumisen osoittaminen
marjanpoimija puskasta kirjoitti:
Haistakaa naiset vittu. Onko teillä oikeasti noin huono itsetunto? Ei ihme että ne psykopaattirentut rulaa.
Ei ole kyse mistään jumaloimisesta. Ihan normaalista ihastumisesta. Taitaa olla pahemman luokan renttufiksaatio suurimmalla osalla naisista, jos eivät kestä pientä ihailua silloin tällöin. Eli ei muuta kuin vitulla päähän ja munalla suuhun.
Teitä naisia pitää tylyttää niin vitusti, ja sen päälle vielä vähän enemmän, sitten olette vakuuttuneita että kyseessä ei ole mikään pehmo. Ninnpä niin....potentiaalisia raiskauksen uhreja. Sitä saa mitä tilaa. Kulunut fraasi, mutta ah, niin sopiva suominaisiin. Kun mikään ei ole koskaan hyvin.
Toivottavasti en törmää vahingossakaan huonoitsetuntoisiin naisiin jatkossakaan. Parempi mulle ja niille naisille.on miellyttävää silloin, kun nainenkin tuntee vastaavia tunteita miestä kohtaan.
Väitätkö, ettet ikinä olisi itse kokenut epämiellyttävänä sitä, että joku tuiki tuntematon nainen on kuolannut ja roikkunut perässäsi, vaikket itse olekaan ollut yhtä innostunut häneen. Ei välttämättä merkitse kuule sitä, että sinulla olisi huono itsetunto jos noin käy.
Huono itsetunto sinulla kuitenkin on tekstiesi perusteella. Ja vihaa naisia kohtaan: potentiaalinen raiskaaja. - aloittaja
ihastumisen osoittaminen kirjoitti:
on miellyttävää silloin, kun nainenkin tuntee vastaavia tunteita miestä kohtaan.
Väitätkö, ettet ikinä olisi itse kokenut epämiellyttävänä sitä, että joku tuiki tuntematon nainen on kuolannut ja roikkunut perässäsi, vaikket itse olekaan ollut yhtä innostunut häneen. Ei välttämättä merkitse kuule sitä, että sinulla olisi huono itsetunto jos noin käy.
Huono itsetunto sinulla kuitenkin on tekstiesi perusteella. Ja vihaa naisia kohtaan: potentiaalinen raiskaaja.en kirjoittanut tuota "paskanmarjat"-viestiä, mutta se on pakko sanoa, että aika paksua väittää kumpaakaan meistä potentiaaliseksi raiskaajaksi, minua tai tuota toissaviestin kirjoittajaa.
Taas nähtiin naisten perustelut. - .............
aloittaja kirjoitti:
en kirjoittanut tuota "paskanmarjat"-viestiä, mutta se on pakko sanoa, että aika paksua väittää kumpaakaan meistä potentiaaliseksi raiskaajaksi, minua tai tuota toissaviestin kirjoittajaa.
Taas nähtiin naisten perustelut.Ole itse kukin heittänyt vähän liian paksua juttua, niin naisista kuin näistä miehistäkin...? Ei naisten todellakaan tarvitse vittua haistella tai kokea olevansa huonon omatunnon omaavia, jos he tuntevat epämieluisaksi liian kiihkeät ja liian aikaiset rakkaudentunnustukset ym. - ja uskon, että se voi myös miehiäkin ahdistaa. Tulee mieleen ihan ne jenkki tositv-rakkausskeidat, joissa kaksi tusinaa naista rakastuu syvästi mukamas yhteen ja samaan mieheen.
Minun mielestä tuo on kunnollisten ja kilttien miesten aliarviointia, kun oletetaan että he ovat aina tuollaisia pikaihastujia, jotka luulevat sitä rakkaudeksi ja unohtavat täysin oman arvonsa siinä touhussa. Kiltti mies voi samaan aikaan kunnioittaa sekä muita että itseään. Eikä se tarkoita, että vaikka mies suhtautuu vakavasti rakkauteen tarkoita että silloin automaattisesti suhtautuu kusipäämäisesti. Kuten ei sekään, että joku kitkerä kirjoittaja olisi raiskaajanalku.
Miksi aina miehet pitävät miestä kilttinä vasta, jos tämä on kaikkeen alistuva? Eikö kiltti mies voi olla myös sellainenkin mies, joka arvostaa kumppaniaan, käyttäytyy muutenkin korrektisti ja harkitsee aina onko solvaaminen todella kannattavaa, ei pistä aina jokaista omaa haluaan etusijalle, jos tietää että siitä aiheutuu kohtuutonta tuskaa muille ihmisille, mutta osaa silti pitää kiinni omista toiveistaan ja tärkeäksi näkemistään vaatimuksistaan? Ihan kuin miehet pitäisivät kiltin miehen vaatimuksena sitä, että pitäisi olla mielinkielin kaikessa - en tiedä onko se heille kiltin naisen vaatimus sitten.... - pwaapwööp
............. kirjoitti:
Ole itse kukin heittänyt vähän liian paksua juttua, niin naisista kuin näistä miehistäkin...? Ei naisten todellakaan tarvitse vittua haistella tai kokea olevansa huonon omatunnon omaavia, jos he tuntevat epämieluisaksi liian kiihkeät ja liian aikaiset rakkaudentunnustukset ym. - ja uskon, että se voi myös miehiäkin ahdistaa. Tulee mieleen ihan ne jenkki tositv-rakkausskeidat, joissa kaksi tusinaa naista rakastuu syvästi mukamas yhteen ja samaan mieheen.
Minun mielestä tuo on kunnollisten ja kilttien miesten aliarviointia, kun oletetaan että he ovat aina tuollaisia pikaihastujia, jotka luulevat sitä rakkaudeksi ja unohtavat täysin oman arvonsa siinä touhussa. Kiltti mies voi samaan aikaan kunnioittaa sekä muita että itseään. Eikä se tarkoita, että vaikka mies suhtautuu vakavasti rakkauteen tarkoita että silloin automaattisesti suhtautuu kusipäämäisesti. Kuten ei sekään, että joku kitkerä kirjoittaja olisi raiskaajanalku.
Miksi aina miehet pitävät miestä kilttinä vasta, jos tämä on kaikkeen alistuva? Eikö kiltti mies voi olla myös sellainenkin mies, joka arvostaa kumppaniaan, käyttäytyy muutenkin korrektisti ja harkitsee aina onko solvaaminen todella kannattavaa, ei pistä aina jokaista omaa haluaan etusijalle, jos tietää että siitä aiheutuu kohtuutonta tuskaa muille ihmisille, mutta osaa silti pitää kiinni omista toiveistaan ja tärkeäksi näkemistään vaatimuksistaan? Ihan kuin miehet pitäisivät kiltin miehen vaatimuksena sitä, että pitäisi olla mielinkielin kaikessa - en tiedä onko se heille kiltin naisen vaatimus sitten...."Tulee mieleen ihan ne jenkki tositv-rakkausskeidat, joissa kaksi tusinaa naista rakastuu syvästi mukamas yhteen ja samaan mieheen."
Tottakai alussa jokainen nainen ajattelee, että tottakai hän itse olisi paras valinta kelle tahansa miehelle (olisi vaikeaa huomata, että ei välttämättä kelpaisikaan jollekin) ja siitä kilpailu alkaa. Naisen kiinnostukseen vaikuttaa myös se, että muut naiset ovat kiinnostuneita, mies on siis tavoittelemisen arvoinen. Ja kyllä se on mahdollista, että useampikin ainakin syvästi ihastuu yhtaikaa samaan palkintomieheen.
- yx- mies
-Tämä taas osoitaa sen että suomalainen mies ei saa osoitaa tunteitaan.
-Toisekseen tällä Ansilla oli valitavana monesta naisesta se kohde jolle osoitaa ne tunteensa.
-Ehkäpä nainen onkin ohjelmassa sen takia että saa naamansa televisioon , jos vaikka pääsisi senjälkeen eduskuntaan.
-Anssi on hyvää vanhapoika ainesta , kunolinen rauhalinen toiset huomioon ottava mies.- Todella vakuuttavaa
Joo. Tämähän toki todistaa sen, että suomalainen nainen
ei osaa näyttää tunteitaan.
Yksi esimerkki yhdessä tv-ohjelmassa todistaa koko väitteen,
vaikka jopa samassa ohjelmassa on naisia, jotka näyttävät
tunteensa.
- Mr Sadomaster
Ehkä maajussin olisi pitänyt leikkiä tuon lorton kanssa rankkoja alistamisleikkejä niin se olisi vähän tasapainottanut nössöilyä
- ................
Minusta kiltin miehen kriteeri ei ole se, että ollaan "heti nuolemassa maata jalkojen alla" kuten tuossa tuo Miia sanoi. Ko. henkilöistä en tiedä ja aikas karua tekstiä tuo tyttö kyllä suolti. Mutta ymmärrän toisaalta, että sellainen heti nuolemassa-asenne voi säikyttää. Kun nyt puhutaan näistä kilteistä ja pahoista ja miehekkyydestä, niin tulee huomattua, että käsitän nuo asiat eri tavalla.
Kiltin miehen ei tarvitse olla sellainen, joka on heti joka käden käänteessä pyytelemässä anteeksi kun ulkona sataa ja myöntyy kaikkeen mitä vaaditaan. Minusta kiltti mies on sellainen, joka osaa asettua toisten asemaan, ei petä tai kohtele kaltoin. Mutta silti ei ajattele aina, että miten hän voisi kelvata jollekin, vaan osaa itsekin vaatia asioita toiselta (mitä nyt jakson tai kaksi tuosta ohjelmasta nähnyt niin tuo maajussi tuntui syyllistyvän tuohon, vaikka muuten ihan mukavan oloinen).
Kaiken kaikkiaan tarkoitan että ei tuo kiltteys-pahuus akseli mene niin, että vaikka siellä pahuus-päässä se pahin vaihtoehto on, että kiltteyden ääripää olisi se paras mahdollinen. Terveellä tavalla kiltti mies osaa olla kiltti sek ä muille että itselleen. Osaa arvostaa myös itseään samassa suhteessa kuin muitakin, ei liikaa eikä liian vähän. Suhtaudun aina epäluuloisesti tuohon piilo-seiska-lehteen, mutta kyllähän tuo Miia aika törkeästi suhtautui poikaan, mutta sepäs onkin sitten hänen häviönsä. Turha sitä huolehtia, ettei TERVEELLÄ tavalla kiltit miehet ole kaikkien haluamia, sillä pääasiassa se on niiden naisten oma menetys ja me muut naiset saamme kerätä sen kerman päältä:) Ja kun ajatellaan, että millaisia ne rentut todellisuudessa on ja miten siinä joutuu kaltoin kohdelluksi, petetyksi ym. niin eikö se ole jo rangaistusta tarpeeksi. - Hmmmhmm
Kyllä se Anssin käytös minustakin oli vähän naurettavaa.
Minusta Anssi käyttäytyi kuin ihastunut pikkupoika, joka
ei ole koskaan ennen naisen seuraan päässyt.
Kyllä minullakin menisi pakki päälle, jos nainen suoltaisi
kaiken maailman lässynläätä ja palvoisi maata jalkojeni
alla, vaikka emme vielä edes tuntisi toisiamme.- GisE
Onhan se aivan kamalaa, jos mies näyttää, että on ihastunut...hyi kauhea!
Ois paljon parempi, et vittuilis vaan ihastukselleen, eikä mitään hempeilyä. Perkele sentään. Oishan sekin kiva, jos sadistisesti esim. tönis toisen sontaläjään. Ois siinä särmää naiselle sitten. - on kultainen
GisE kirjoitti:
Onhan se aivan kamalaa, jos mies näyttää, että on ihastunut...hyi kauhea!
Ois paljon parempi, et vittuilis vaan ihastukselleen, eikä mitään hempeilyä. Perkele sentään. Oishan sekin kiva, jos sadistisesti esim. tönis toisen sontaläjään. Ois siinä särmää naiselle sitten.keskitie, tiesitkö sitä?
- , että
naisten mielestä meidän miesten tulee olla "terveellä tavalla itsekkäitä", eikä liian pehmeitä. Naiset nimittäin haluaa perustaa oman tiimin, joka taistelee naapuritiimien kanssa menestyksestä sellaiselle asenteella, että mulle mulle ja mulle, vaikka sitten miehen avustuksella, mutta pääasia, että enemmän kuin naapurille.
Ihminen on pohjimmiltaan peto ja vieläpä ahne sellainen. Silloin kannattaa tähdätä siihen parhaaseen tiimiin, joka vaatii omalle tiimille enemmän kuin naapuritiimille.
Mitä tästäkin vois sanoa. Paskaa sakkia koko ihmiskunta ja varsinkin nuo naiset. "Terveellä tavalla itsekäs" -on täyttä sontaa. Ihminen, noin yleisellä tasolla, ei ole vielä kehittynyt sellaiselle asteelle, että osaisi asettaa yhteisön edun oman etunsa edelle. Liian eläimiä vielä olemme.
Jos mies on nykyajassa sellainen, ettei itselleen ole koskaan mitään vaatimassa ja antaa aina vierustoverin mennä edeltä, niin yksin jää. Tällaisten miesten aika on vielä kaukana tulevaisuudessa. - Jihuuu
Eipä se ole kovin miehekästä tai naisenkaan tapauksessa naisellista, jos tapaa ihmisen ja heti samantien on ihan lääpällään. Henkkoht kun en tätä Anssia tunne mutta onhan hän aika lumoutuneelta ohjelmassa vaikuttanut ja ehkä vähän liiankin, ottaen huomioon että homma oli ihan alkutekijöissään.
Kyllä ne maajussitkin voi olla ihan tossuja mutta se nyt ei varsinaiseen miehekkyyteen tai kiltteyteen liity. Kiltti mies ei välttämättä ole tossu, mutta tossuista usein puhutaan "kiltteinä" miehinä, vaikka ne asiat on ihan eri juttuja..- paskaa...
ainoa oikeaksi todettu menetelmä
- susanella
Tuossa siis iltapäivälehti kirjoittaa tosi-tv-sarjasta. Koko juttu on niin moneen kertaan suunniteltu, käsikirjoitettu, kohderyhmätestattu, editoitu ja valikoitu, että tuskin sen perusteella kannattaa päätellä, mitä naiset haluavat.
Jos tuo nyt jostain kertoo, niin siitä, millaisina naiset ja miehet kannattaa esittää, jotta lukeva / katsova yleisö ottaa tunnepitoisesti kantaa ja pysyy ruudun / lehden ääressä. - minämä
"..olette itse niin itsekkäitä ja epänaisellisia bitchejä nykyään, että perinteinen suomalainen maajussikin muka tuntuu liian kiltiltä?"
Vastaapa minulle, kun näemmä tunnet kaikki suomalaiset naiset, mitkä ovat mun itsekkäimmät piirteet?
Kerrotko, millainen on perinteinen suomalainen maajussi? Itse tunnen heitä reilut 10 kipaletta, enkä menisi niputtamaan näitä miehiä yhteen joukkoon. - valinta, ei muuta
Osa naisista ei siedä kilttejä miehiä, osalle ne ovat parasta. Miian tyyppinen rempseä ja sanavalmis tyttö vaatii vastusta, ei siinä ihmettelemistä. Asiat voi tosin ilmaista kauniimmin kuin "Miehessä pitää olla luonnetta, eikä mitään lässynlässyn-meininkiä."
- nartunkehittäjä
joka ansaitsisi melaa perseeseen ja vittuilua päälle. Tämä on se ainoa oikea tie. Mikä on muuten tämä mystinen haaste mitä jotkut niin kovasti kaipaa? Itse itselleni vastaten, se on sitä kun mies raiskaa ja vittuilee naiselle, ne naiset ovat haasteellisia, eli englanniksi challenged. Vitun vajakit.
- pojukolli
joo, poika meni kokemattomuuttaan valitsemaan perinteisen pirttihirmun, jota kokeneet miehet ei huolisi.. toisaalta, itse hylkäsi kiltin oloisen tytön loppuvalinnassa..
- kiltti
pojukolli kirjoitti:
joo, poika meni kokemattomuuttaan valitsemaan perinteisen pirttihirmun, jota kokeneet miehet ei huolisi.. toisaalta, itse hylkäsi kiltin oloisen tytön loppuvalinnassa..
tyttö ei tainnut olla yhtä nätti. Sen saa, kun arvostaa vain ulkoista kauneutta.
- huh huh.
No minä en kyllä miehenä koskisi pitkällä tikullakaan tuohon "Hurttaprinsessa-Miiaan", joka asettaa kaikessa KOIRAT etusijalle!
- Tyttis79
Senhän näki otsanahallakin jo, että Maajussi-Anssi on jo lähes pakkomielteenomaisesti ihastunu Miian (vai olikse yhdellä i:llä). Tottakai se alkaa kääntymään Anssia itseään vastaan, jos Anssi vinkuu ja kuolaa kuin koiranpentu Miian vieres.
Ja näkihän sen tossa myöhemminki siinä sarjassa, että se Miian onkin aika tomara täti loppujen lopuksi...ja Anssi on Miian verrattuna se hiljasempi ja aivan liian myöntyväinen Miian ajatuksiin.
Eli miehen pitää olla miehekäs kuitenki. Se antaa naiselle just sen halutun turvallisuuden tunteen, että mies tietää omat rajansa, sanoo kun ollaan menossa niitten yli ja pitää rajansa. Vähän kuin lasten kasvatuksessa...liian löysää kuria pitävien vanhempien muksut eivät tunne oloaan turvalliseksi. En siis tarkota, et miehen pitää pitää kuria naiselle vaan olla miehekäs peruskallio..tavallaan se vahvempi (henkisesti) osapuoli jolla pysyy homma hanskassa, on naisen tukipilarina, on se peruskallio kun nainen kohtaa vaikeita asioita jne.
On monenlaisia naisia ja miehiä. Jotkut naiset ovat voimakkaampia (henkisesti) kuin joku tietty mies. Eli jos lähtöasetelma jo on herkempi mies ja voimakastahtoisempi nainen niin helpolla ollaan menossa metsään: nainen syyttää miestä sit munattomuudesta ja epämiehekkyydestä (koska miehestä ei ole naista tukemaan koska nainen on se vahvempi heistä kahdesta)..ja mies vattuuntuu naisen määräävyyteen, kylmyyteen tai kovuuteen (nainen ei olekkaan hellä ja pehmeä luonteeltaan).
Kyl se vähän nii on, että naisen pitää saada olla se tuettu ja ohjattu (autettu) osapuoli ja mies tahtoo olla ohjaaja.- julmalauta
Pisteesi tippuivat juuri nollaan. Mutta näinhän se menee. Naisia pitää opastaa oikein isän kädellä. Ei mitään uutta taivaan alla. Suomalaiset naiset ovat ehkäpä kaikkein epävarmin olio päällä maan. Eikä se ole minun vikani. Näin vaan on.
Joten eiköhän kaikki lusmut kunnon miehet lopeteta se itkeminen ja aleta kouluttamaan naisia, siis ne kenellä vielä riittää intoa siihen. On tullut vähintäänkin selväksi se, että nimenomaan suomalainen nainen tarvitsee isällistä kuritusta ja lempeää mutta päättäväistä ohjausta. Ihan niin kuin silloin vanhoina hyvinä aikoin. Naiselle pitää näyttää kaapin paikka, ja käskyttää sitä noutamaan keppanaa jääkaapista. Sen jälkeen isällinen läpsäisy pyllylle ja raiskaus siihen perään. Näin se homma toimii. Ja jos vastaväitteitä esiintyy, on ne kuitattava läpsäisyllä pyllylle, ja käskytettävä sitä noutamaan toinen keppana jääkaapista.
Aina kun nainen sanoo jotain, on se välittömästi kuitattava läpsäisemällä pyllylle ja remakalla miehekkäällä naurahduksella. Sen jälkeen käskytetään naista noutamaan. Ihan mitä vaan, mutta tärkeintä on se, että naiselle näytetään kaapin paikka. Positiivisella mielellä tulee sinun ohjaaman naista, eihän ne yksin pärjää. Jos kerran on koirapuistoja niin miksi ihmeessä ei ole naispuistoja, tulis meinaan tarpeeseen. - jefffff
julmalauta kirjoitti:
Pisteesi tippuivat juuri nollaan. Mutta näinhän se menee. Naisia pitää opastaa oikein isän kädellä. Ei mitään uutta taivaan alla. Suomalaiset naiset ovat ehkäpä kaikkein epävarmin olio päällä maan. Eikä se ole minun vikani. Näin vaan on.
Joten eiköhän kaikki lusmut kunnon miehet lopeteta se itkeminen ja aleta kouluttamaan naisia, siis ne kenellä vielä riittää intoa siihen. On tullut vähintäänkin selväksi se, että nimenomaan suomalainen nainen tarvitsee isällistä kuritusta ja lempeää mutta päättäväistä ohjausta. Ihan niin kuin silloin vanhoina hyvinä aikoin. Naiselle pitää näyttää kaapin paikka, ja käskyttää sitä noutamaan keppanaa jääkaapista. Sen jälkeen isällinen läpsäisy pyllylle ja raiskaus siihen perään. Näin se homma toimii. Ja jos vastaväitteitä esiintyy, on ne kuitattava läpsäisyllä pyllylle, ja käskytettävä sitä noutamaan toinen keppana jääkaapista.
Aina kun nainen sanoo jotain, on se välittömästi kuitattava läpsäisemällä pyllylle ja remakalla miehekkäällä naurahduksella. Sen jälkeen käskytetään naista noutamaan. Ihan mitä vaan, mutta tärkeintä on se, että naiselle näytetään kaapin paikka. Positiivisella mielellä tulee sinun ohjaaman naista, eihän ne yksin pärjää. Jos kerran on koirapuistoja niin miksi ihmeessä ei ole naispuistoja, tulis meinaan tarpeeseen.Tällaista halutaan nyt, mutta Cosmon kevätnumerossa saatetaan naisille ilmoittaa, että millainen miehen tulee olla kesällä.
Kiitos vinkeistä, pistetään käytäntöön.
(Voi olla totta, että iso osa kitinästä, mäkätyksestä ja nalkutuksesta onkin vain avunhuuto sille, että "isi" asettaisi selkeät rajat naiselle.) - Tyttis79
julmalauta kirjoitti:
Aina kun nainen sanoo jotain, on se välittömästi kuitattava läpsäisemällä pyllylle ja remakalla miehekkäällä naurahduksella. Sen jälkeen käskytetään naista noutamaan. Ihan mitä vaan, mutta tärkeintä on se, että naiselle näytetään kaapin paikka. Positiivisella mielellä tulee sinun ohjaaman naista, eihän ne yksin pärjää. Jos kerran on koirapuistoja niin miksi ihmeessä ei ole naispuistoja, tulis meinaan tarpeeseen.koko asiasta...surullista :(
Tottakai miehen pitää olla hellä ja oikeuden mukainen ja ystävä naiselle. Mutta isäntä talossa kuitenkin. Siinä missä naisen on saatava olla emäntä talossa.
Siitähän ei vaan mitään tule, jos mies on joku pikkukakara, jonka asiat nainen joutuu hoitamaan kun mies on niin lessu ettei itse viitti/jaksa tai ei osaa. Seksihalut siinä menee, jos miestä saa hoivata kuin pikkulasta.
Ja ei sekään kovin naisellista oloa naiselle tee, jos nainen saa vaihdella sulakkeet ja tehdä talon remppahommat. Tulee mieleen, että juu mee sä ukko vaan paistamaan korvapuusteja keittiöön, luuzer.. (Näin ekstreemillä esimerkillä sanottuna. Mut toi on ihan fakta...mitä naisellisempi nainen niin sitä miehekkäämpi mies...näin on. Ja toiste päin: mikä naisellisempi mies on niin sitä miehekkäämpi nainen joutuu olemaan. Et valitse siitä. Ja kumman arvelet olevan onnellisempi yhtälö).
Jos et todellakaan tiedä, miten naista kohdellaan, niin turhaa tulla tänne viisastelemaan jotain perseelle läpsimisestä rankaisumielessä. Kertoo vaan enemmän kirjottajan omasta persoonasta...ja suhtautumisesta naisiin. - isäntä
Tyttis79 kirjoitti:
koko asiasta...surullista :(
Tottakai miehen pitää olla hellä ja oikeuden mukainen ja ystävä naiselle. Mutta isäntä talossa kuitenkin. Siinä missä naisen on saatava olla emäntä talossa.
Siitähän ei vaan mitään tule, jos mies on joku pikkukakara, jonka asiat nainen joutuu hoitamaan kun mies on niin lessu ettei itse viitti/jaksa tai ei osaa. Seksihalut siinä menee, jos miestä saa hoivata kuin pikkulasta.
Ja ei sekään kovin naisellista oloa naiselle tee, jos nainen saa vaihdella sulakkeet ja tehdä talon remppahommat. Tulee mieleen, että juu mee sä ukko vaan paistamaan korvapuusteja keittiöön, luuzer.. (Näin ekstreemillä esimerkillä sanottuna. Mut toi on ihan fakta...mitä naisellisempi nainen niin sitä miehekkäämpi mies...näin on. Ja toiste päin: mikä naisellisempi mies on niin sitä miehekkäämpi nainen joutuu olemaan. Et valitse siitä. Ja kumman arvelet olevan onnellisempi yhtälö).
Jos et todellakaan tiedä, miten naista kohdellaan, niin turhaa tulla tänne viisastelemaan jotain perseelle läpsimisestä rankaisumielessä. Kertoo vaan enemmän kirjottajan omasta persoonasta...ja suhtautumisesta naisiin.hiljaa jea mene tekemään miehelles ruokaa!
- juuh.
On myös niitä naisia, jotka NAUTTIVAT alistamisesta! (siis miesten alistamisesta)
- Tyttis79
isäntä kirjoitti:
hiljaa jea mene tekemään miehelles ruokaa!
on nyt sitten joku Anssi 2, jota on päässy tytöt liikaa kurmoottamahan.
Eileen tein ruokaa useammalle henkilölle, oli kivaa syödä porukalla.
Kuori sä perunat sillä aikaa, kun ;) mä poraa taulunreiän tohon olkkarinseinään. - Tyttis79
juuh. kirjoitti:
On myös niitä naisia, jotka NAUTTIVAT alistamisesta! (siis miesten alistamisesta)
Alistamista ei pidä hyväksyä.
Joskus, riippuu ihan ihmisestä kenen kanssa on, voi toinen tuntua liian hallitsevalta tai liian alistuneelta. - Nana82
julmalauta kirjoitti:
Aina kun nainen sanoo jotain, on se välittömästi kuitattava läpsäisemällä pyllylle ja remakalla miehekkäällä naurahduksella. Sen jälkeen käskytetään naista noutamaan. Ihan mitä vaan, mutta tärkeintä on se, että naiselle näytetään kaapin paikka. Positiivisella mielellä tulee sinun ohjaaman naista, eihän ne yksin pärjää. Jos kerran on koirapuistoja niin miksi ihmeessä ei ole naispuistoja, tulis meinaan tarpeeseen.Rupesit näköjään tosissaan hiiltymään kun rupesit raiskauksistakin puhumaan. Ohhoh...Hurjaa. No katsotaan kumpi meistä on muutaman vuoden päästä yksin?
Olen itse ollut miehekkään miehen kanssa kihloissa monta vuotta. Hän on turvallinen ja osaa sanoa oman mielipiteensä joka tilanteessa alistamatta minua tai kyseenalaistamatta mielipiteitäni. Entinen kiltti ja tylsä mies sai jäädä kun tämä sopivalla tavalla bad boy astui kuvioihin. Joissain miehissä on vaan sitä jotakin. En halua yhdenkään peräkammarinpojan (lue Anssin)geenejä vaan aidon tosimiehen! Luuserit kuolkoot sukupuuttoon. - ................
julmalauta kirjoitti:
Aina kun nainen sanoo jotain, on se välittömästi kuitattava läpsäisemällä pyllylle ja remakalla miehekkäällä naurahduksella. Sen jälkeen käskytetään naista noutamaan. Ihan mitä vaan, mutta tärkeintä on se, että naiselle näytetään kaapin paikka. Positiivisella mielellä tulee sinun ohjaaman naista, eihän ne yksin pärjää. Jos kerran on koirapuistoja niin miksi ihmeessä ei ole naispuistoja, tulis meinaan tarpeeseen.Vaimon,koiran vai lapsen. Makunsa kullakin. Kilttejä miehiä arvostan...mutta jotenkin aina nämä Suomi24:n "kiltit miehet" aiheuttavat kylmiä väreitä, sillä jossain vaiheessa tulee nämä toiveet "kurituksesta", huonosta kohtelusta tai muuten vain ruvetaan huorittelemaan koko naiskantaa(myös niitä kilttejä naisia). Pahantahtoisuuttahan se on, ei kiltteyttä. Maailma on julma - enemmistölle miehsitä ja naisista; "kiltit" ihmiset osaavat silti säilyttää kiltteytensä eivätkä kohdista kostonhimoaan vääriin henkilöihin. Kuka oikeasti haluaa sellaisen "kiltin miehen", joka näkee naisen vain koulutettavana ja muutenkin negatiivisessa sävyssä? Pyh, huono juttu niille oikeasti mahtaville ja kilteille miehille, jotka eivät vielä ole pariutuneet.
- ..................
jefffff kirjoitti:
Tällaista halutaan nyt, mutta Cosmon kevätnumerossa saatetaan naisille ilmoittaa, että millainen miehen tulee olla kesällä.
Kiitos vinkeistä, pistetään käytäntöön.
(Voi olla totta, että iso osa kitinästä, mäkätyksestä ja nalkutuksesta onkin vain avunhuuto sille, että "isi" asettaisi selkeät rajat naiselle.)kuin epäonnistunut mies haaveilee naisen alistamisesta ja väkivallasta. Miksi ylipäätänsä haluat parisuhdetta, jos vihaat naisia noin paljon, että haluat tehdä toisen elämän hankalaksi?
- julmalauta
Nana82 kirjoitti:
Rupesit näköjään tosissaan hiiltymään kun rupesit raiskauksistakin puhumaan. Ohhoh...Hurjaa. No katsotaan kumpi meistä on muutaman vuoden päästä yksin?
Olen itse ollut miehekkään miehen kanssa kihloissa monta vuotta. Hän on turvallinen ja osaa sanoa oman mielipiteensä joka tilanteessa alistamatta minua tai kyseenalaistamatta mielipiteitäni. Entinen kiltti ja tylsä mies sai jäädä kun tämä sopivalla tavalla bad boy astui kuvioihin. Joissain miehissä on vaan sitä jotakin. En halua yhdenkään peräkammarinpojan (lue Anssin)geenejä vaan aidon tosimiehen! Luuserit kuolkoot sukupuuttoon."Entinen kiltti ja tylsä mies sai jäädä kun tämä sopivalla tavalla bad boy astui kuvioihin."
Niin. Näinhän se homma etenee.
"Joissain miehissä on vaan sitä jotakin."
Kemiaa? Iso muna? Paljon rahaa? Tatskoja?
"En halua yhdenkään peräkammarinpojan (lue Anssin)geenejä vaan aidon tosimiehen! Luuserit kuolkoot sukupuuttoon."
Ihan vapaasti. Jos luulet että se sinun bad boysi, tai sinä, olette jotenkin laadukkaita yksilöitä, ja jotkut anssit ovat luusereita, niin siinähän luulet. Totuus voi olla taruakin ihmeellisempää. - erityisen "kiltti...
................ kirjoitti:
Vaimon,koiran vai lapsen. Makunsa kullakin. Kilttejä miehiä arvostan...mutta jotenkin aina nämä Suomi24:n "kiltit miehet" aiheuttavat kylmiä väreitä, sillä jossain vaiheessa tulee nämä toiveet "kurituksesta", huonosta kohtelusta tai muuten vain ruvetaan huorittelemaan koko naiskantaa(myös niitä kilttejä naisia). Pahantahtoisuuttahan se on, ei kiltteyttä. Maailma on julma - enemmistölle miehsitä ja naisista; "kiltit" ihmiset osaavat silti säilyttää kiltteytensä eivätkä kohdista kostonhimoaan vääriin henkilöihin. Kuka oikeasti haluaa sellaisen "kiltin miehen", joka näkee naisen vain koulutettavana ja muutenkin negatiivisessa sävyssä? Pyh, huono juttu niille oikeasti mahtaville ja kilteille miehille, jotka eivät vielä ole pariutuneet.
Minä entisenä kilttinä miehenä en tätä nykyä halua naista. En halua edes laittaa kyrpää huoraan. Sinustako on jotenkin ihme, että kun aikansa katselee ja kuuntelee naisten idiotismia, niin siinä ei sitten älykkäältä mieheltä alkaisi usko loppua?
Katkeruus ei ehkä ole kaunista, mutta ah niin tyydyttävää.
"Kuka oikeasti haluaa sellaisen "kiltin miehen", joka näkee naisen vain koulutettavana ja muutenkin negatiivisessa sävyssä?"
Te naiset haluatte sellaisen. Kiltit miehet eivät kelpaa, mutta "kiltit miehet" kyllä.
Turha tulla tänne itkemään kun se oma rakas pettää ja lähtee nussimaan toisia huoria. Olisitte ottaneet sen kiltin miehen.
- Mutta onneks on toivoa
Nainen on niin jästipää, että tarvitsee ikää, ja kokemusta ei niin kiltistä miehistä oppiakseen arvostamaan kyseistä luonteenpiirrettä. Itse lemppasin kihlattuni parikymppisenä kiltteyden takia. Miehessä ei mielestäni ollut särmää. Nyt kokemuksia rikkaanpana olen onnellisesti naimisissa oman todella kiltin unelmaurooni kanssa ja nykyisin se nuoruuden kiltti mieskin kelpaisi oikein hyvin, jos vapaa olisin.
- Tyttis79
Onko kiltit ihmiset (naiset tai miehet) aina kilttejä kuitenkaan.
Monesti jos tapaa sellaisen kiltiltä vaikuttavan tyypin ja on niitten seuras hetken aikaa..niin alkaa tulla ihmisestä esiin helposti aggressiivista käytöstä. Tavallaan on liian kiltti ja se alkaa henkilöä itseään vituttaa.
Just noi kovin kiltin kuvan itsestään antavat (arvuluttavan kiltin kuvan) alkavat hallita toista (syyllistämällä esim.), mäkättämällä, uhkailemalla jne.
Monesti sitten taas sellaset vähän karun tuntuiset tyypit ovat oikeasti, kun ne oppii tuntemaan, ihan jees tyyppejä..kun alkujännitys lähtee pois ja tyyppi alkaa luottamaan toiseen ja paljastaa omaa persoonaansa toiselle.
Mistä vetoa, niin Anssista kuoriutuu mäkättävä tai muulla tapaa aggressiisen puolensa näyttävä mies, kun/jos Miia lähtee lätkimään. Se siitä kiltistä ja sliipatusta ulko-olemuksesta. Eli normityyppi sanois Miialle, tyyliin että "Ahaa, sun mielestä meidän ei kannata jatkaa. Onhan se surullista kun olisin toivonut enemmän ja pidin susta" jne. Saas kattoa niin Anssi joko alkaa mäkättämään tai sitten kääntyy kannoillaan ja menee yksikseen toiseen huoneeseen kihisemään raivosta itsään kohtaan tai Miiaa kohtaan(aggressioitaan purkamaan).
Kannattaa musta olla vähän huolissaan, jos on ihmisen kanssa, jolla on kaikki aina muka hyvin, kilttinä on ja kaikki asiat sopii. Sieltä voi vähän ryöpsähtää joku kerta kun sen kuppi menee nurin.- höggreg
"Monesti sitten taas sellaset vähän karun tuntuiset tyypit ovat oikeasti, kun ne oppii tuntemaan, ihan jees tyyppejä..kun alkujännitys lähtee pois ja tyyppi alkaa luottamaan toiseen ja paljastaa omaa persoonaansa toiselle. "
Sen takia väkivaltarikolliset ja linnakundit ovat niin suosittuja tiettyjen naisten keskuudessa. - nainen.
höggreg kirjoitti:
"Monesti sitten taas sellaset vähän karun tuntuiset tyypit ovat oikeasti, kun ne oppii tuntemaan, ihan jees tyyppejä..kun alkujännitys lähtee pois ja tyyppi alkaa luottamaan toiseen ja paljastaa omaa persoonaansa toiselle. "
Sen takia väkivaltarikolliset ja linnakundit ovat niin suosittuja tiettyjen naisten keskuudessa.Itsekin rakastun sellaisiin hieman vaaraa ja kovuutta uhkuviin miehiin. Ne on vaan niin lutusia kun oppii tuntemaan..
- Tyttis79
höggreg kirjoitti:
Sen takia väkivaltarikolliset ja linnakundit ovat niin suosittuja tiettyjen naisten keskuudessa.tarkottanu, että joku karu ja väkivaltainen huonosti kohteleva mies.
Vaan sitä, että jos joku 2 päivää tuntemani mies on niin lutuista ja kilttiä...palvoo maata jalkojeni alla ja on ihan esktaaissa meikälaisestä, niin eihän se herranjumala voi paikkaansa pitää (olla realistista), koska eihän tyyppi tunne mua ollenkaan.
Eli ihminen on oikeasti uuden ihmise seurassa ensin ehkä vähän varovainen, ei pakosta kauheen supliikki, ja näkee että sen aivot raksuttaa kun se tutustuu muhun ja miettii kaikenlaisia asioita mitä meidän välillä tapahtuu. Eli sellanen normi tapaus.
Anssihan oli Miiasta ihan ekstaasissa jo ekan puhelun jälkeen. "Kuinka voi joku kolahtaa kun metrin halko". Ja sitten myöhemmin lisää koiranpentukuolausta ja märkiä katseita. Nooh,nyt alkaa Miian olla vähän sitä mieltä, ettei Anssi ollut se hänelle oikea mies sittenkään. Ja taitaa tipahtaa Anssilta ne vaaleenpunaiset lasit silmiltä kans joskus, ainakin toivottavasti. Ja voihan olla, että Anssi tulee aina olemaan sitä mieltä, että Miia oli hänen elämänsä nainen. Mut tökkii niillä kuitenki. - Huomioitsija
Joku on jossain sanonut näin:
"** Miksi yrittää pahalla, jos samaa voi yrittää hyvällä **"
Sitten se joku on sanonut myös näin:
"Mistä vetoa, niin Anssista kuoriutuu mäkättävä tai muulla tapaa aggressiisen puolensa näyttävä mies, kun/jos Miia lähtee lätkimään."
Jotkut kai sitten vaan saa fiboja siitä, että ne ajattelee muista pahaa ja on itse vaan hyviä? - Tyttis79
Huomioitsija kirjoitti:
Joku on jossain sanonut näin:
"** Miksi yrittää pahalla, jos samaa voi yrittää hyvällä **"
Sitten se joku on sanonut myös näin:
"Mistä vetoa, niin Anssista kuoriutuu mäkättävä tai muulla tapaa aggressiisen puolensa näyttävä mies, kun/jos Miia lähtee lätkimään."
Jotkut kai sitten vaan saa fiboja siitä, että ne ajattelee muista pahaa ja on itse vaan hyviä?Niin toi, miksi yrittää pahalla jos voi yrittää samaa hyvällä tarkottaa ajatustani siitä, että pidän tärkeämpänä positiivisia keinoja saavuttaa asioita, kuin saavuttamista negatiivisella tavalla
Esim. Jos vaikka sanotaanko velini valvoisi aina liian myöhään ja haluasin siitä hänelle huomauttaa, niin lienee kehittävämpää sanoa "Menisitkö nukkumaan, jotta olet pirteänä huomenna." kuin "Aina sä vahtaat noita dvd:eitäs kaikki illat, etkä näköjään osaa kontrolloida ittees ollenkaan.".
Ei tolla mun motolla paineta vaikeita asioita tai epäkohtia villasella.
En ole parempi kuin muut, usein en niinkään hyvä. - Tyttis79
Tyttis79 kirjoitti:
Niin toi, miksi yrittää pahalla jos voi yrittää samaa hyvällä tarkottaa ajatustani siitä, että pidän tärkeämpänä positiivisia keinoja saavuttaa asioita, kuin saavuttamista negatiivisella tavalla
Esim. Jos vaikka sanotaanko velini valvoisi aina liian myöhään ja haluasin siitä hänelle huomauttaa, niin lienee kehittävämpää sanoa "Menisitkö nukkumaan, jotta olet pirteänä huomenna." kuin "Aina sä vahtaat noita dvd:eitäs kaikki illat, etkä näköjään osaa kontrolloida ittees ollenkaan.".
Ei tolla mun motolla paineta vaikeita asioita tai epäkohtia villasella.
En ole parempi kuin muut, usein en niinkään hyvä.Anteeks vaan, mut mun mielipide on kyllä se, että osa ns. liian kilteistä ihmisistä voi samalla olla vihaisia ihmisiä. Esim. voi olla, että he kokevat koko ajan antavansa kaikkensa, mutta saavansa kovin vähän takaisin...mikä voi aiheuttaa vihan tunteita (kun se toinen ei "tajua" automaattisesti olla kiltille yhtä kiltti takaisin. Tavallaan ostaa toiselta kiltteyttä antamalla sitä toiselle. Ihmiset on kuitenki erilaisia, ja joskus sen kiltin kiltteys menee tavallaan ihan "hukkaan" ihmisen kanssa, joka on luonteeltaan vaikka paljon kylmempi/itsekkäämpi/omaa etuaan ajava ihminen. Kiltteyteen "sairastunut" ihminen ei tossa tapauksessa osaa hellittää ja pistää kovan kovaa vastaan sille toiselle vaan yrittää olla aina vaan vielä kiltimpi. Takki alka tyhjenemään ja "kaikki vaan ottaa muttei anna mulle samaa ystävällisyyttä takaisin". Uhkaa polttaa itsensä loppuun.
- Miljoonia erilaisia
Tyttis79 kirjoitti:
Anteeks vaan, mut mun mielipide on kyllä se, että osa ns. liian kilteistä ihmisistä voi samalla olla vihaisia ihmisiä. Esim. voi olla, että he kokevat koko ajan antavansa kaikkensa, mutta saavansa kovin vähän takaisin...mikä voi aiheuttaa vihan tunteita (kun se toinen ei "tajua" automaattisesti olla kiltille yhtä kiltti takaisin. Tavallaan ostaa toiselta kiltteyttä antamalla sitä toiselle. Ihmiset on kuitenki erilaisia, ja joskus sen kiltin kiltteys menee tavallaan ihan "hukkaan" ihmisen kanssa, joka on luonteeltaan vaikka paljon kylmempi/itsekkäämpi/omaa etuaan ajava ihminen. Kiltteyteen "sairastunut" ihminen ei tossa tapauksessa osaa hellittää ja pistää kovan kovaa vastaan sille toiselle vaan yrittää olla aina vaan vielä kiltimpi. Takki alka tyhjenemään ja "kaikki vaan ottaa muttei anna mulle samaa ystävällisyyttä takaisin". Uhkaa polttaa itsensä loppuun.
Voi tietysti olla vihainen, ihan niinkuin kuka tahansa muukin ihminen.
Ei asia ole niinkään, että kaikki "kovismiehet" olisivat
lähemmin tutustuttua ihania mussukoita, vaan moni heistä
on juuri sitä miltä ensinäkemältä näyttää, eli itsekkäitä
ja väkivaltaisia kusipäitä.
Vaikka ihmisillä on tapana tehdä ihmisistä johtopäätöksiä
omien kokemustensa perusteella (ymmärrettävää), niin ihmisiä
on niin paljon erilaisia, ettei ihmisen koko luonnetta
voi millään tulkita joidenkin yksittäisten piirteiden
perusteella.
Joku on sitä miltä näyttää, joku toinen ihan toista.
Kolmas taas muuttuu erilaiseksi vuosien mittaan. - Huomioitsija
Tyttis79 kirjoitti:
Anteeks vaan, mut mun mielipide on kyllä se, että osa ns. liian kilteistä ihmisistä voi samalla olla vihaisia ihmisiä. Esim. voi olla, että he kokevat koko ajan antavansa kaikkensa, mutta saavansa kovin vähän takaisin...mikä voi aiheuttaa vihan tunteita (kun se toinen ei "tajua" automaattisesti olla kiltille yhtä kiltti takaisin. Tavallaan ostaa toiselta kiltteyttä antamalla sitä toiselle. Ihmiset on kuitenki erilaisia, ja joskus sen kiltin kiltteys menee tavallaan ihan "hukkaan" ihmisen kanssa, joka on luonteeltaan vaikka paljon kylmempi/itsekkäämpi/omaa etuaan ajava ihminen. Kiltteyteen "sairastunut" ihminen ei tossa tapauksessa osaa hellittää ja pistää kovan kovaa vastaan sille toiselle vaan yrittää olla aina vaan vielä kiltimpi. Takki alka tyhjenemään ja "kaikki vaan ottaa muttei anna mulle samaa ystävällisyyttä takaisin". Uhkaa polttaa itsensä loppuun.
Kiltteyteen sairastunut ihminen? Minkälaisiin kiltteihin ihmisiin sinä oikeastan olet törmännyt? Ettei sulle vaan olis jäänyt levy päälle jostain huonosta ihmiskokemuksesta ja nyt täällä miellään yleistät tätä yhtä yksittäistä tapausta.
Jokainen taaplaa tyylillään ja kyllä kiltti ihminen pääsääntöisesti ajattelee muista kanssaihmisistään ja varsinkin läheisistään pelkkää hyvää. Jos kilttiä ihmistä ei välttämättä onnista ihmissuhde -asioissa, niin ei hyvällä itsetunnolla varustettu kiltti ihminen yht`äkkiä muutu miksikään ihme psykopaatiksi, mitä tuossa omassa kommentoinnissasi yrität mutkan kautta kertoa. - Tyttis79 (ei jaksa kirjautua)
Huomioitsija kirjoitti:
Kiltteyteen sairastunut ihminen? Minkälaisiin kiltteihin ihmisiin sinä oikeastan olet törmännyt? Ettei sulle vaan olis jäänyt levy päälle jostain huonosta ihmiskokemuksesta ja nyt täällä miellään yleistät tätä yhtä yksittäistä tapausta.
Jokainen taaplaa tyylillään ja kyllä kiltti ihminen pääsääntöisesti ajattelee muista kanssaihmisistään ja varsinkin läheisistään pelkkää hyvää. Jos kilttiä ihmistä ei välttämättä onnista ihmissuhde -asioissa, niin ei hyvällä itsetunnolla varustettu kiltti ihminen yht`äkkiä muutu miksikään ihme psykopaatiksi, mitä tuossa omassa kommentoinnissasi yrität mutkan kautta kertoa.Jos on oikeasti kultainen ihminen niin hyvä.
Mut noita nähty että ensin ollaan mielin ja kielin ja mukavia..kunnes alkaa ääni muuttua kellossa kun tyypin pintaa vähä raaputtaa.
Nii ku tuo Anssi taas...Luin olisko ollu ilttiksestä, että se olis ehdottanu, että Miian olis pitäny LOPETTAA muut koirat ja jättää yksi koira jäljelle, jonka Miian olis voinu ottaa Anssin luokse. Jee mikä kulta-poju ihanan kiltti ihminen Anssi kun päässä pyörii koirien lopettamisajatukset heti ekana vaihtoehtona. Onpa "sydämellinen" ihminen, sano.
- Neiti Yksinkertainen
"Mutta sitä en voi käsittää, että minkälainen nainen rupeaa väittämään noista maajusseistakin, että pitäisi olla miehekkäämpi?"
Ai mitä? Eihän näistä nyt valittanut kun yksi, se Miia. Ja Anssi tosissaan oli vähän nyhverön oloinen, huonolla tavalla. Nyhverö on eri asia kun kiltti. Kiltti mies ei petä eikä lyö, käy töissä ja huolehtii naiselle kuppikuumaa kun kurkku on kipeä, mutta kiltti mies voi tuoda perjantaina äksönleffan Makuunista vaikka nainen ei äksönleffasta pitäisikään tai lähteä pubiin parille työkaverin kanssa työpäivän jälkeen kolmisivuista lupalappua täyttämättä. Ei kiltteys tarkoita sitä, että pitäisi olla ihan nyhverö ja tehdä kaikki kuten (luulee, että) nainen tahtoo. Kyllä mies voi tehdä nk. "miesten asioita" ja olla silti kiltti. Miesten mielestä taas "kiltti" tarkoittaa usein juurikin nyhveröä, joka ei ikinä tee mitään "tuhmaa" saamatta siihen lupaa. Ja tuhmalla nyt siis tarkoitan sitä, että mies ostaa kaksi lippua vapaapainimatsiin ja pakottaa naisen katsomoon tai tuo arki-iltana pari saunakaljaa kotiin lupaa kysymättä. ;=)
No, Miia sitten taas oli kyllä aika kuspään oloinen. Se, ettei homma toiminut ei kyllä ihan oikeuttanut käyttämään niin halventavia nimityksiä Anssia kohtaan, kun Miia käytti. Eihän Anssi ollut kuitenkaan mitään pahaa tehnyt.
"Olisko niin, että kaikki tuo valitus "kilteistä miehistä" johtuu vaan teistä naisista, kun olette itse niin itsekkäitä ja epänaisellisia bitchejä nykyään, että perinteinen suomalainen maajussikin muka tuntuu liian kiltiltä?"
On epäkorrektia sanoa, että toinen oli täysin tossun alla elävä tahdoton nyhverö. Tästä johtuen käytetään sananpartta "liian kiltti". Todellisuudessa liian kiltti ei kuitenkaan voi olla, koska kiltteys ei ole ikinä ollut synonyymi tahdottomalle ja selkärangattomalle koiranpentumiehelle. Kiltti mies puhuu ja pussaa, mutta raja on olemassa. On ihan ok, että mies kertoo tunteensa, kyllähän Harrikin ohjelman lopussa kosi naistaan ja sai myöntävän vastauksen! Mutta Harri vaikka tunteistaan puhuikin, ei kuitenkaan ollut mikään matto.
Taidanpa tästä mennä laittamaan ruoan uuniin miestä varten. Hän on nimittäin pelaamassa lätkää eikä ole prkl kysynyt lupaa sen harrastuksen aloittamiseen. ;=)- yök.
Lätkä-äijät on primitiivisiä typeryksiä!
- aloittaja
Seuraavan kerran, kun ihastun naiseen, niin kävelen suoraan sen luokse, tosi miehenä, ja vetäsen turpaan. Sitten vien sen kämpille ja otan rajusti takaapäin, eiköhän se siinä heräile. Ja rakkaus roihuaa.
- logiikka...
on edelleen käyttökelpoista ja toimivaa
- .a.a.a.a.a.a.
Jos haluat hakata naisia niin siitä vaan, toivottavasti joudut linnaan, mutta älä leiki marttyyria.
- Ei kukaan sinun tuttusi
Eli jos tosiaan olet keskustelun aloittaja, perustat elämänkatsomuksesi iltapäivälehtiin ja tositelkkariin. Onnea vaan...
- testi-pete
Siitä se lähtee, tsemppiä!
- huh huh
Ai naisetko muka "lukee rivien välistä" ja antaa sanoille eri merkityksiä kuin mitä oikeasti niillä tarkoitetaan. Tämä ketju on ollut erinomainen esimerkki siitä että miehet on justiin samanlaisia. Ihan sama mitä kirjoittaa niin miehet kääntää sen niin että naiset muka haluaa että niitä hakataan ja raiskataan.
Naisethan yleensä kääntää sanat sellaiseksi mitä toivoo että mies olisi sanonut esim. jos mies sanoo että hän ei ole varma haluaako juuri nyt seurustella , nainen ymmärtää sen niin että mies kuitenkin jossain vaiheessa haluaisi seurustella (mikä ei siis pidä paikkaansa).
Ehkä siis tämän ketjun miehet haluaa hakata naisia, koska kaikki naisten sanomiset käännetään sellaiseksi.- testi-pete
Ei täällä kuules mitään sanoja väännellä. Naiset sanovat yhtä, TOIMIVAT toisin. Mikä tässä on niin helvetin vaikeaa ymmärtää?
Näillä urpoilla palstoilla kuka tahansa voi sanoa mitä tahansa, mutta se ratkaisee mitä tapahtuu TOSI ELÄMÄSSÄ. Se ei ole kaunista katseltavaa. Siinä lentää ihanteet romukoppaan, kun nainen törmää 'kiinnostavaan' pahaan poikaan. Ai että sitä onnea, kun mies vähän kouluuttaa naista ja näyttää sitä kaapin paikkaa. Kaiken kruunaa väkisin ottaminen takaapäin, ja naisen rakkaus on voitettu. Sen jälkeen mies siirtyy uuteen huoraan, ja 'petetty' nainen tulee tänne julistamaan kuinka miehet ovat universaalisti pahoja, eikä kunnon miehiä löydä, ja jos löytää niin ne ei kelpaa....lässyn lässyn lässyn lässyn..jassa kuunnella sitä paskaa...
- :):) (n)
ottaisin Anssin milloin tahansa, mitä oon sen touhuja seurannut!
Toisaalta kyllä ymmärrän, mitä Miia tarkoittaa, mutten tajua miksi antoi sen tulla esteeksi. En usko, että Miia löytää ainakaan parempaa miestä ihan helpolla. :)
Varmasti osasyytä, kun "miehet ei enää tunnu miehiltä", on siinä, että naiset on ottanut miehen tehtäviä ja muutenkin, pukeutuu samoin ja muuta. Kantaa vastuuta työstä ja rahasta ja muusta samoin kuin mies. En tiedä :) - NainenNainen
Järkyttävää huomata, että tänne kirjoittavilla miehillä tosiaan on patoutunutta naisvihaa noin paljon. Kun ollaan kerran ihastuttu naapurintyttöön ja sen tunnustaminen on ollut ainoa naiskontakti elämässä, nettipornoa lukuunottamatta, pakkien tultua katkeruus ja naisviha on huipussaan. Tekisi varmaan hyvää lähteä joskus ihmisten ilmoille.. Ja asiaan, eli eritoten MIEHET karkoittaa todella tehokkaasti naisen ennenaikaiset rakkaudentunnustukset. Sehän on aivan yleisesti tiedossa, että monet miehet pitävät siitä kun nainen "leikkii" vaikeasti tavoiteltavaa ja kavahtavat kaikkea sitoutumiseen ja avioliittoon liittyviä puheita liian varhain. Mutta juttuhan onkin siis siinä, että myös nämä korostetun kiltit miehet eivät ole kiinnostuneita kilteistä naisista, vaan jahtaavat muiden mukana parhaan ulkonäön omaavaa/vaikeimmin tavoiteltavaa. Sitten haukutaan naista, kun ei saa ja naisviha senkun kasvaa. Eli kannattaisikohan vakkojen keskittyä valitsemaan kantensa oikein. Jos minä olen päättänyt mennä naimisiin Brad Pittin kanssa, enkä siinä onnistu, onko syy Bradissä? Sinällään molemmat Anssi ja Miia olivat aika lapsellisia, mutta antakaa armoa, nehän on vasta parikymppisiä!
- patukka ojossa
"Sehän on aivan yleisesti tiedossa, että monet miehet pitävät siitä kun nainen "leikkii" vaikeasti tavoiteltavaa ja kavahtavat kaikkea sitoutumiseen ja avioliittoon liittyviä puheita liian varhain. Mutta juttuhan onkin siis siinä, että myös nämä korostetun kiltit miehet eivät ole kiinnostuneita kilteistä naisista, vaan jahtaavat muiden mukana parhaan ulkonäön omaavaa/vaikeimmin tavoiteltavaa. Sitten haukutaan naista, kun ei saa ja naisviha senkun kasvaa."
Kenen tiedossa tämä tosiasia on? Taitaa olla naisten itsensä keksimää huhua. En tunne yhtäkään miestä, joka erityisesti tykkäisi noista jahtailuista...
Pitääkö teidän naisten joka käänteessä kääntää kaikki päälaelleen? Tehdä mustasta valkoista? En ymmärrä.
Jos minä ihan aikuisten oikeasti olen todella komea, niin pitäisikö minun katsella itseäni tasottomampia naisia vain sen takia, että he ovat naisia? Edes Suomessa minun ei tarvitse tyytyä pelkkään reikään.
- sdfhzshn
vain se jätkämäisyys, eli se kuuluisa naisten lässytys siitä, että "miehen pitää olla mies". Jos mies ei ole selvästi miehekäs, hänestä ei kiinnostuta. Naiset kiinnostuvat vain niistä miehistä, jotka kiinnostuva heistä. Eli aika itserakasta toimintaa sanoisin.
- jkrxfkxrk
naisesta jo ennenkuin on mitään tietoa naisen omista tunteista. Miehet on myös valmiita ottamaan riskejä, eli tekevät aloitteita, vaikka ei olisi mitään tietoa naisen tunteista. Naiset taas on sellasia vässyköitä, että uskaltaa tehdä aloitteen korkeintaan siinä vaiheessa, kun on tunnettu mies pari vuotta ja ollaan vähintään 95-prosenttisen varmoja, että mieskin olisi kiinnostunut. Naiset = vässyköitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662228Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381843Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711460Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣211434Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771104Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.741101Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211074Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1031036En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9912- 75898