että onko olemassakaan miestä, joka ei vaatisi naiselta yhtään mitään? :D ja aina joku vaatii jotain. Ja sitten olen saanut semmoisen käsityksen et miehet olettavat et nainen on aina valmis miellyttämään miestä/miehiä. Jos ei vähänkään tee niinkuin mies haluaisi/miellyttäisi miestä niin sitten mökötetään kuin pikkuvauva.
Tosin tuo voi olla tyypillistä niille jotka aina ovat saaneet tahtonsa läpi..?
Pointtina siis et oletetaan et naiset on valmiita miellyttämään jos on vähänkin lämmennyt miehelle. Itse en halua miellyttää ketään. Jos niin teen,niin teen innolla,enkä toisen "kerjäämänä".
En yleistä, mahdollista on et muunlaisiakin miehiä jossain piisaa.
Mietinpä
8
531
Vastaukset
- monet miehet
haluavat sellaisen hyssyttelijänaisen, joka on aina ja kaikkialla valmis miellyttämään miestä ja hyssyttelemään tämän puutteita.
- nainen, noin 30 vuotta
Ihan just näin. Yli kymmenen vuoden kokemuksella.
- olla
vain ihmisiä ihmisille. Ei vaatimuksia, vaan hyväksyvää läsnäoloa.
Väittääkö AP, ettei hän vaadi miehiltä mitään? Eikö hyvässä suhteessa ylensä (ei siis aina) haluta miellyttää toista puolin ja toisin?
- jep..
en vaadi mieheltä mitään. Kunhan on vain oma itsensä. Kyllä miellyttää saa, vaikka lahjoilla tai ruuanlaittamisella,sellaiset pienet yllärit olis ihania.. :) Mut en tarkoita sellast miellyttämist et pitäis miehen mieliks pukea jokin tyhmä mekko päälle, mennä jonnekin koska mies pyytää mutta itse ei halua mennä.. tms asioita.. Ei miehenkään tarvii mua miellyttääkseen vaihtaa verkkarit farkkuihin, lähteä kanssani shoppailemaan vain koska minä haluaisin.
Pitää hyväksyä toinen omana itsenään, eikä vaatia mitään. Toinen miellyttää pyytämättäkin, jos hän niin vain haluaa.
Kyllä minä ainakin vaadin, että naisessa kiertää veri ja että se hengittää. Tajuissaankin se vois olla suurimman osan ajasta, mutta aina ei kehtaa nirsoilla.
- ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Joo just niin ap ja kaiken päälle nainen saa sitten kun suhde etenee AINA miettiä äijän puolesta,kun äijät ovat niin kelvottomia ,saat hoitaa kaiket keksiä teille yhteisiä menoja tekemistä,pitää sanoa äijälle, koska se ja sillä on synttärit,
ja äijälle pitää sanoa myös, että muistaa mennä hammaslääkärille,vaihhtaa alkkarit,pitää jopa sanoa mitä se laittaa huomenna päälle laittaa ne kuteet aamulla valmiiksi tuolille eli sukat paita alkkaritja housut,jos ei se hametta pidä,kun ei ne itse muista eikä tiedä eikä osaa mitäää :D
ja sitten sun pitää enterteinata sitä äijää,kynttilät päälle ja puet yllesi jonkinlaisen hassun apinapuvun ja sitten se odottaa että alat strippaa sille ja pyllistää sille toi on nyt muotia näes ja ilman, että punastut tai sua ujostuttaa et saa näyttää sitä, sun pitää esittää ja olla olevinaan sellainen itsevarma pyllistelijä kun strippaat sen äijäs noka edessä,vaikka sulla selluliitti hölskis joka suuntaan ja se odottaa, että teet sille kaiket juu.. eli kannat kaljat ja sapuskat sen nokan eteen,ja sun pitää hyväksyä ja sallia, että se käy kaveriporukan kanssa jossakin lomalla vaikkapa Ibizassa sen pari viikkoa tai menee jonnekin strippari baariin jne jne.
tommosta se on sitten myöhemmin elää yhdessä jonkun äijän kanssa. "onko olemassakaan miestä, joka ei vaatisi naiselta yhtään mitään?"
- En usko, että on. Eipä taida olla kyllä sellaista naistakaan, joka ei parisuhteen jossakin vaiheessa jotain mieheltä vaatisi.
- Sinä et siis haluaisi tehdä mitään vain miestä miellyttääksesi. Oletko ihan varma, että haluaisit sellaisen miehen, joka ei tekisi koskaan mitään sinun mieliksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata822443Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1951575- 1091475
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411391Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v601092- 56919
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻72916Gallup: Mikä ruoka kuuluu sinulla ehdottomasti juhannuksena ruokapöytään?
Juhannuksena ruoka on tärkeä osa juhlaa. Mittumaarina syödään hyvin, ehkä myös grillataan ja nautitaan juhlasta. Kats30771- 60767
- 41761