kummat? perusteluja!
stringit vai hotpantsit?
15
5445
Vastaukset
- pppppppppppp
Huomattavasti miellyttävämmät käyttää ja näyttävätkin seksikkäämmiltä!
- isl
Mitäs luulet mitä miehet aattelee
- femmeh
on miellyttävämmät jalassa ja ei näy rajat ohuiden housujenkaan läpi toisin kun stringeissä.
- Nimetön
femmeh kirjoitti:
on miellyttävämmät jalassa ja ei näy rajat ohuiden housujenkaan läpi toisin kun stringeissä.
näkyä,ehdottomasti,ehdottomastiiiiiiii,se on kuin katseli kaunista taidetta,sitähän se on...
- myöntää...
ettei kumpiakaan! Molempia on tullut kokeiltua ja välillä käytänkin, mutta kun niiden "vyötärö" valuu tuon vatsamakkaran alle niin ei tunnu kovin mukavalta tai kauniilta.
- kanssa...
Ihan vaan "tavalliset" pikkuhousut, oli ne sitten liivisettiin sopivat tai Sloggit. Ne vaan sopivat kropalleni parhaiten... Se siitä.
- tahtootahtoo!
semmosista tykkään. :)
- N20 - Tyttö, 20v
Stringejä olen käytellyt päivittäin 5-6 vuotta, ja niihin olen tykästynyt. Tosin hotpantseja olen opetellut käyttelemään viimeaikoina myös... mutta stringejä pidän edelleen itselleni mukavimpana vaihtoehtona.
- käytän
Molemmat käytössä, useammin ehkä talvella ja menkkojen aikaan hipstersit. Kesäkuumalla, pyöräillessä ja muutenkin urheillessa stringit kätevämmät.
- omasta mielestä
kans paremmat/mukavemmat päällä.Olen itse kans käyttäny Stringejä n.5 vuotta ja muita en oikein enää käytäkkään.Ne ovat päällä mukavat ja eikä hiosta kesällä päällä.Käytätkö itse Stringejä esim.jumpassa/kuntosalilla ja tiukkojen housujen kanssa?!
- rinkulat
Stringit sopii ainakin mun pyllylle parhaiten ja tuntuu parhaimmilta, niitä ei edes huomaa jalassa. :)
aina pikkuhousuina Stringejä vai oliko kyse vain kummat ovat parhaimmat?!!Ite olen kanssa mieltynyt Stringeihin,koska ne ovat jalassa tosi mukavat!!!!
- rinlulat
jokumies kirjoitti:
aina pikkuhousuina Stringejä vai oliko kyse vain kummat ovat parhaimmat?!!Ite olen kanssa mieltynyt Stringeihin,koska ne ovat jalassa tosi mukavat!!!!
Kyllä käytän vain ja ainoastaan stringejä! ;) On mulla hot pantsejakin mutta ne jää käyttämättä.. Oletko mies? Jos olet, niin harvoinpa kuulee että mieskin käyttää rinkuloita! :)
- teini tyttönen
rinlulat kirjoitti:
Kyllä käytän vain ja ainoastaan stringejä! ;) On mulla hot pantsejakin mutta ne jää käyttämättä.. Oletko mies? Jos olet, niin harvoinpa kuulee että mieskin käyttää rinkuloita! :)
jos et ole usein kuullu että miehetkin käyttävät Stringejä...kaupoissa on jo paljon miehille tarkoitettuja string alushousuja.
- :D..
teini tyttönen kirjoitti:
jos et ole usein kuullu että miehetkin käyttävät Stringejä...kaupoissa on jo paljon miehille tarkoitettuja string alushousuja.
Juu,sori, en tosiaan oo kuullu, mutta kiitos ku kerroit!!! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553763- 322179
- 402074
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171721Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401542Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251482- 791443
- 1381172
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221133Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901115