kummat? perusteluja!
stringit vai hotpantsit?
15
5447
Vastaukset
- pppppppppppp
Huomattavasti miellyttävämmät käyttää ja näyttävätkin seksikkäämmiltä!
- isl
Mitäs luulet mitä miehet aattelee
- femmeh
on miellyttävämmät jalassa ja ei näy rajat ohuiden housujenkaan läpi toisin kun stringeissä.
- Nimetön
femmeh kirjoitti:
on miellyttävämmät jalassa ja ei näy rajat ohuiden housujenkaan läpi toisin kun stringeissä.
näkyä,ehdottomasti,ehdottomastiiiiiiii,se on kuin katseli kaunista taidetta,sitähän se on...
- myöntää...
ettei kumpiakaan! Molempia on tullut kokeiltua ja välillä käytänkin, mutta kun niiden "vyötärö" valuu tuon vatsamakkaran alle niin ei tunnu kovin mukavalta tai kauniilta.
- kanssa...
Ihan vaan "tavalliset" pikkuhousut, oli ne sitten liivisettiin sopivat tai Sloggit. Ne vaan sopivat kropalleni parhaiten... Se siitä.
- tahtootahtoo!
semmosista tykkään. :)
- N20 - Tyttö, 20v
Stringejä olen käytellyt päivittäin 5-6 vuotta, ja niihin olen tykästynyt. Tosin hotpantseja olen opetellut käyttelemään viimeaikoina myös... mutta stringejä pidän edelleen itselleni mukavimpana vaihtoehtona.
- käytän
Molemmat käytössä, useammin ehkä talvella ja menkkojen aikaan hipstersit. Kesäkuumalla, pyöräillessä ja muutenkin urheillessa stringit kätevämmät.
- omasta mielestä
kans paremmat/mukavemmat päällä.Olen itse kans käyttäny Stringejä n.5 vuotta ja muita en oikein enää käytäkkään.Ne ovat päällä mukavat ja eikä hiosta kesällä päällä.Käytätkö itse Stringejä esim.jumpassa/kuntosalilla ja tiukkojen housujen kanssa?!
- rinkulat
Stringit sopii ainakin mun pyllylle parhaiten ja tuntuu parhaimmilta, niitä ei edes huomaa jalassa. :)
aina pikkuhousuina Stringejä vai oliko kyse vain kummat ovat parhaimmat?!!Ite olen kanssa mieltynyt Stringeihin,koska ne ovat jalassa tosi mukavat!!!!
- rinlulat
jokumies kirjoitti:
aina pikkuhousuina Stringejä vai oliko kyse vain kummat ovat parhaimmat?!!Ite olen kanssa mieltynyt Stringeihin,koska ne ovat jalassa tosi mukavat!!!!
Kyllä käytän vain ja ainoastaan stringejä! ;) On mulla hot pantsejakin mutta ne jää käyttämättä.. Oletko mies? Jos olet, niin harvoinpa kuulee että mieskin käyttää rinkuloita! :)
- teini tyttönen
rinlulat kirjoitti:
Kyllä käytän vain ja ainoastaan stringejä! ;) On mulla hot pantsejakin mutta ne jää käyttämättä.. Oletko mies? Jos olet, niin harvoinpa kuulee että mieskin käyttää rinkuloita! :)
jos et ole usein kuullu että miehetkin käyttävät Stringejä...kaupoissa on jo paljon miehille tarkoitettuja string alushousuja.
- :D..
teini tyttönen kirjoitti:
jos et ole usein kuullu että miehetkin käyttävät Stringejä...kaupoissa on jo paljon miehille tarkoitettuja string alushousuja.
Juu,sori, en tosiaan oo kuullu, mutta kiitos ku kerroit!!! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846855- 353661
- 443218
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402452Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282241- 2032162
- 1202153
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292069- 402052
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241758