stringit vai hotpantsit?

gallup!

kummat? perusteluja!

15

5466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pppppppppppp

Huomattavasti miellyttävämmät käyttää ja näyttävätkin seksikkäämmiltä!

• isl

Mitäs luulet mitä miehet aattelee

• femmeh

on miellyttävämmät jalassa ja ei näy rajat ohuiden housujenkaan läpi toisin kun stringeissä.

• Nimetön
        femmeh kirjoitti:

on miellyttävämmät jalassa ja ei näy rajat ohuiden housujenkaan läpi toisin kun stringeissä.

näkyä,ehdottomasti,ehdottomastiiiiiiii,se on kuin katseli kaunista taidetta,sitähän se on...

• myöntää...

ettei kumpiakaan! Molempia on tullut kokeiltua ja välillä käytänkin, mutta kun niiden "vyötärö" valuu tuon vatsamakkaran alle niin ei tunnu kovin mukavalta tai kauniilta.

• kanssa...

Ihan vaan "tavalliset" pikkuhousut, oli ne sitten liivisettiin sopivat tai Sloggit. Ne vaan sopivat kropalleni parhaiten... Se siitä.

• tahtootahtoo!

semmosista tykkään. :)
      - N20

• Tyttö, 20v

Stringejä olen käytellyt päivittäin 5-6 vuotta, ja niihin olen tykästynyt. Tosin hotpantseja olen opetellut käyttelemään viimeaikoina myös... mutta stringejä pidän edelleen itselleni mukavimpana vaihtoehtona.

• käytän

Molemmat käytössä, useammin ehkä talvella ja menkkojen aikaan hipstersit. Kesäkuumalla, pyöräillessä ja muutenkin urheillessa stringit kätevämmät.

• omasta mielestä

kans paremmat/mukavemmat päällä.Olen itse kans käyttäny Stringejä n.5 vuotta ja muita en oikein enää käytäkkään.Ne ovat päällä mukavat ja eikä hiosta kesällä päällä.Käytätkö itse Stringejä esim.jumpassa/kuntosalilla ja tiukkojen housujen kanssa?!

• rinkulat

Stringit sopii ainakin mun pyllylle parhaiten ja tuntuu parhaimmilta, niitä ei edes huomaa jalassa. :)

• aina pikkuhousuina Stringejä vai oliko kyse vain kummat ovat parhaimmat?!!Ite olen kanssa mieltynyt Stringeihin,koska ne ovat jalassa tosi mukavat!!!!

• rinlulat
        jokumies kirjoitti:

aina pikkuhousuina Stringejä vai oliko kyse vain kummat ovat parhaimmat?!!Ite olen kanssa mieltynyt Stringeihin,koska ne ovat jalassa tosi mukavat!!!!

Kyllä käytän vain ja ainoastaan stringejä! ;) On mulla hot pantsejakin mutta ne jää käyttämättä.. Oletko mies? Jos olet, niin harvoinpa kuulee että mieskin käyttää rinkuloita! :)

• teini tyttönen
        rinlulat kirjoitti:

Kyllä käytän vain ja ainoastaan stringejä! ;) On mulla hot pantsejakin mutta ne jää käyttämättä.. Oletko mies? Jos olet, niin harvoinpa kuulee että mieskin käyttää rinkuloita! :)

jos et ole usein kuullu että miehetkin käyttävät Stringejä...kaupoissa on jo paljon miehille tarkoitettuja string alushousuja.

• :D..
        teini tyttönen kirjoitti:

jos et ole usein kuullu että miehetkin käyttävät Stringejä...kaupoissa on jo paljon miehille tarkoitettuja string alushousuja.

Juu,sori, en tosiaan oo kuullu, mutta kiitos ku kerroit!!! :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      338
      6321
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3776
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      933
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      860
    5. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      810
    6. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    7. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      67
      779
    8. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      51
      761
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      130
      753
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      671
    Aihe