Istuin kaikessa raukeudessani bussissa
matkalla keskustaan, Kamppiin.
Matkakin taittui joutuisasti, mutta pieni ryppy
siinäkin euforiassa palautti takaisin päiväfan-
tasioista arjen keskelle.
Huomioni kiinnittyi sangen kauniiseen nais-
kuljettajaan, blondiin, jolla oli vastuullaan
toistakymmentä matkustajaa ja kookas auto
kuljetettavanaan.
Hänen kääntyessään risteyksestä, näin hänen
pitelevän kättä vasemmalla korvallaan. Luulin
ensin, että korvakoru oli huonosti ja vaati oikai-
sua. Mutta, kun koko profiili paljastui, näkyi ho-
pean värinen kännykkä, johon suu kävi oikean kä-
den sompaillessa bussia kurssiin.
Tunsin oloni turvalliseksi.
Kenties siksi, että istuin siinä vastaan tulevassa
bussissa.
Tunsin oloni turvalliseksi
16
726
Vastaukset
- DoeJohn
Olikos koko muu vastaan tuleva dösä sitten ikkunat täynnä samannäköistä porukkaa kuin Edward Munchin taulussa Huuto ? *Näkee sielun silmillään tilanteen tuollaisena* ;-D
- ...ngg
kun, mainitsit asian, olisin vaikka sieluni
silmin voinut nähdä tuon kaiken. Postuumisti. ;D - DoeJohn
...ngg kirjoitti:
kun, mainitsit asian, olisin vaikka sieluni
silmin voinut nähdä tuon kaiken. Postuumisti. ;Dhymyillyt jo monta minuuttia tuota tapahtumaa kelaten ja vastaan tuleva Huuto-bussi blondin kuskaamana mielessä pienessä ;D
Olen Pojongin kanssa samaa mieltä .. onneks oli vaan vastaantuleva dösä! ;D - Alma Naakka
DoeJohn kirjoitti:
hymyillyt jo monta minuuttia tuota tapahtumaa kelaten ja vastaan tuleva Huuto-bussi blondin kuskaamana mielessä pienessä ;D
Olen Pojongin kanssa samaa mieltä .. onneks oli vaan vastaantuleva dösä! ;DWoihan wanha winyyli!
Olipas naurettava ketjunpätkä :D
Kesämainos!
"Vuoristorata ja 4G-Raketti ovat lastenleikkiä tähän verrattuna: Tule ja koe HKL-Huutobussi!
- Laahustava
Kun saa seurata vierestä kauniita blondeja,mut kivempi olisi olla vieressä.
- ...ngg
ilmaistuna voi jopa tuoksun tuntea...
;)
- Mysteriet
Kun hommansa osaa, se sujuu yhdelläkin kädellä ;D
Huomasitkos muuten, oliko sillä blondilla sormusta sormessaan... ;D- ...ngg
mutta kauniin muotoinen käsi...
- Mysteriet
...ngg kirjoitti:
mutta kauniin muotoinen käsi...
Arvaankin syyn turvalliseen oloosi... ;D
Jos nyt jatkan iltapäiväkahvikeskustelua tässä ja kysäisen: Oletko tyytyväinen tilanteeseen?
Maidonsaanti on suurinpiirtein turvattu, jos omistaa lehmän, mutta toisaalta, lasillisen maitoa voi saada naapuristakin... *pohtii etuja ja haittoja* - ...ngg
Mysteriet kirjoitti:
Arvaankin syyn turvalliseen oloosi... ;D
Jos nyt jatkan iltapäiväkahvikeskustelua tässä ja kysäisen: Oletko tyytyväinen tilanteeseen?
Maidonsaanti on suurinpiirtein turvattu, jos omistaa lehmän, mutta toisaalta, lasillisen maitoa voi saada naapuristakin... *pohtii etuja ja haittoja*sykkii aika lojaali sydän, joten naapurin rehevä
aadalmiina jääkin helposti naapuriin.
Pitääkin olla melkoinen pakkaus kokonaisuutta.
Tyytyväinen? Olen ja en ole. Mutta en ole sen kum-
moisempi kuin muutkaan, jos kaipaan sitä keinua
kuistilla ♀♂ - painosta ilta-aurinkoa ihailemas-
sa.
Oiskohan reaktioon vaikuttanut, jos ois ollu
harmaahapsi, tärisevä setä 'puikoissa' ;)
Ite joskus em. kyydissä, rystyset valkoisina..- ...ngg
nuoruudeltani, kun kesälomasijaiset tulivat
kaupungin busseihin tuuraamaan. Se oli samalla
raivostuttavaa ja erittäin arveluttavaa, kun
eräs kuski oli, kuin suoraan luukulta takaisin
kömpinyt. ...ngg kirjoitti:
nuoruudeltani, kun kesälomasijaiset tulivat
kaupungin busseihin tuuraamaan. Se oli samalla
raivostuttavaa ja erittäin arveluttavaa, kun
eräs kuski oli, kuin suoraan luukulta takaisin
kömpinyt.Jos on/tulee bussilakko ;)
- ...ngg
Sanin kirjoitti:
Jos on/tulee bussilakko ;)
mikä visio. Bussit voisi maalata mustiksi. :D
- jpntar
olisi varmaan tuntunut turvallisemmalta minustakin siinä vastaantulevassa....:))))
¤¤¤¤¤¤
Hyvää joulun aikaa Pojo :))- ...ngg
MYÖS!!! :D
Mukava nähdä sinuakin täällä!
;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit705798KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2344556Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202558Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei272483Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT731480Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111383- 961305
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa961186Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191151