Joo-o, ja jälleen kerran on todettu se, että ihmiset eivät millään tunnu tajuavan sitä, mitä sana urheilullinen tarkoittaa.
Se EI tarkoita sitä, että käy koiran kanssa lenkillä ja silloin tällöin jossain jumpassa. Se tarkoittaa sitä, että urheilu on OLENNAINEN osa elämää ja että on oikeasti hyvässä kunnossa. Kyllähän jokainen normaali ihminen käy silloin tällöin kävelyllä ja joskus jopa urheilemassa niin, että hikoilee. Mutta jos minä kirjoitan deitti-ilmoitukseen, että haen urheilullista naista, niin on se kumma, että siltikin kaiken maailman sohvaperunan näköiset ja itsestään huonosti huolta pitävät vaivautuvat vastaamaan. Mailissahan juttu menee vielä läpi mutta ensi vilaukselta treffeillä pystyn sanomaan, onko nainen oikeasti urheilullinen vai ei. Sen näkee todella helposti. Sitten kun kyselee tarkemmin liikuntaharrastuksesta alkaa älytön selittely. "on viime aikoina ollut niin paljon kaikenlaista kiirettä, koulua, työtä, mitä milloinkin. Normaalisti kyllä urheilen paljon enemmän jne jne. Kiitti vaan mutta ei mene läpi.
Olkaa pliis rehellisiä! Jos ette ole urheilullisia niin miksi valehdella?
Urheilullisuus - mitä tarkoittaa
7
1321
Vastaukset
- ..ur heili ja..
se tarkoittaa sanaa jolla kuvataan jotain jota halutaan olla, jokainenhan sellainen on jos juo kaljaa paljon niin urheilee hengellään, kai silloin on urheilullinen.
- vähän niin
kuin asuntoesitteissä: todellisuutta kaunistellaan härskisti ja toivotaan, että löytyisi joku vähän yksinkertaisempi tyyppi, joka ei näkisikään metsää puilta.
- Urheiluhullu mies
No koska myös ei urheilevat naiset haluavat urheilullisen miehen ja sama juttu toistepäin.
Lähes jokaisen profiilin harrastuksissa on jotain liikunnallista, vaikka sitäkään ei harrasta. - myss
Oon joskus miettinyt ihan samaa. Mutta urheilulajejakin on niin erilaisia. Ei minusta esim. lätkämiehet kaikki näytä missään nimessä urheilullisilta. Itse koen itseni urheilulliseksi koska elämäni pyörii kilpaurheilun ympärillä. Mutta toisekseen lajissani ei tarvitse olla mikään kuikelo, niin en sellaiseksi itseäni muuta. En tuntisi vaan oloani kotoisaksi sellaisessa kropassa. Olen normaalipainon ylärajalla vaikka juoksen 3-4 kertaa viikkoon lenkkiä, kävelen loput päivät n. 10 kilsaa/päivä ja vietän reeneissä 2h 6 kertaa viikossa. Että se joka mua sanoo joksikin muuksi kuin urheilulliseksi voi ystävällisesti pussata ahteriani.:/
- urheilullinen urheilija
"Se tarkoittaa sitä, että urheilu on OLENNAINEN osa elämää ja että on oikeasti hyvässä kunnossa."
Hyvällä kuulantyöntäjällä saattaa olla iso maha ja hän ei todennäköisesti ole kovin hyvä pitkänmatkanjuoksussa. Urheilija on kuitenkin aina urheilullinen.
Sanoisit suoraan, että etsit pinnallisuutesi vuoksi solakkaa, tiukkaa, trimmattua tms. naista, jonka ULKONÄKÖ täyttää vaatimuksesi. Ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä urheilullisuuden kanssa, joten älä käytä valheellisesti sanaa "urheilullinen", jos kerran ymmärrät, mitä tuo sana tarkoittaa.
Samaten naiset voisivat jättää ilmoituksistaan sen sanan "sporttinen" pois, on teille häpeäksi, että yritätte kaunistella pinnallisuuttanne. - Nimetön
Mäkin kai etsin -periaatteessa- urheilullista naista.Muttamutta... mulle ratkaisee paljon enemmän se, mitä ihminen oikeasti harrastaa. Itse yritän käydä lenkillä min. 4-5krt/vko, mutta joskus lipsuu suuntaan jos toiseenkin. On myös ollut aikoja, jolloin olen lenkkeillyt kaksikin kertaa päivässä, mutta esim. nyt en pysty käymään lenkillä ollenkaan (pieni loukkaantuminen). Naiselta toivon samanlaisia harrastuksia, mutta en todellakaan sellaista urheilullista naista ulkonäön vuoksi. Eli tässä lienee ero ed. kirjoittajaan!
- minä vain
Monet miehet hakevat urheilullista naista, seuraa lenkkipolulle. Minä en täytä vaatimuksia.
Monet miehet omistavat moottoripyörän ja hakevat pyöräilyseuraa. Minä en halua olla pyörän takana enkä missään nimessä itse ajaa.
Tässä on suuri joukko miehiä, joiden ilmoituksiin en voi vastata.
Minä haluan käydä teatterissa, konserteissa ja tanssimassa. Tämä karsii monia miehiä pois. Taidan joutua olemaan yksikseni lopun elämääni...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840