Mitä mahtaa tarkoittaa tai haluta sannoa työntekijä, joka kulkee housuissa joista takaa näkyy stingit tai vielä pahempaa näkyy, että pikkareita ei käytetä lainkaan?
Työpaikan kaikki äijät tietää tapauksen.. ja jopa kamerakännykkäkuvia takamuksesta kiertää sähköpostissä..
paljasta pyllyä
12
9716
Vastaukset
- Kiusottelija
Naine haluaa kiusaa rumia äijiä, joilla tuskin seisoo sekä nörttejä, jotka eivät koskaan ole päässeet pillun päälle.
Vapaa-ajallaan nämä naiset sitten nussivat komeita, minunlaisia kolleja.- nainen ilman pikkareita
aivan niin, niin me teemme.
viestisi piristi mun iltaa.. - kukkaan sua usko
kunhan unta näät,komeudesta ja muusta,hih.
- näätille jonneki niin
kukkaan sua usko kirjoitti:
kunhan unta näät,komeudesta ja muusta,hih.
pistettäänpähän takas ;)
- Itsekehu haisee.
Alkuosa viestistä kyllä on totta mutta tuo jälkikaneetti kyllä on itsensä kehumista pahimmasta päästä.
- sitä että
kyseisellä naisella on itsetunto-ongelmia ja pahasti.
- helppis
mutta itsetunto-ongelmia liialliseen suuntaan, jos niin voi sanoa.
- Pukama
Sehän tarkoittaa että hänellä ei ole tuhrivia pukamia ei muutenkaan sottaavia paikkoja.
- alan mies
Kyseessä lienee paperiteollisuudessa työskentelevä nainen, ja tilannetta kutsutaan ammattikielellä "seisokiksi". Meillä paperimiehillä seisokki voi kestää joskus viikkojakin.
- sittenhän se armeijassa
annettu jarru on lakannu toimimasta!
- Nykyilmiö
Olen työssä paikassa, jossa on paljon nuoria opiskelijaneitoja. Onkohan tuo tapauksenne nyt niin erikoinen! Voisitko lähettää kuvan, niin katson, eroaako tämän paikan takamuksista.
- tämä...
Meillä oli varastolla viime kesänä tyttö,joka käytti tosi kireitä urheilu? tms housuja ja sen pimpan vako erottui aivan selvästi sieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418