Mitsubishi Galant 2,5 V6

tuontinako

Tekisi mieli tuoda käytettynä tälläinen Mitsubishi Galant 2,5 V6 suomeen. Vuosimalliksi olen ajatellut jotain väliltä 97-99. Saksassa näyttää olevan aika hyvin tarjontaa ja jotain myös virossa.

Onko kellään kokemuksia tälläisen auton tuomisesta suomeen? Hivenen epäilyttää joidenkin autojen alhaiset kilometrimäärät. Voitteko suositella jotain valmispalvelua, jonka kautta voisin tehdä esim: toimeksiannon avaimet käteen periaatteella. Jos olet tuonut samanlaisen auton - minkälaiset verot napsahti päälle?

Kiitoksia vastauksista!

13

2403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PrätkäMies

Tuon sen sinulle avaimet-käteen periaatteella, hyvät referenssit aiemmilta asiakkailtani, läpinäkyvä ja kiinteä hinnoittelu palveluille, et joudu huijatuksi.
      Lähetä viesti : [email protected] niin keskustellaan lisää.

• uskallatko laittaa näkyviin

Laitahan mopomies läpinäkyvä hinnastosi,vai onko niin läpinäkyvä,ettei näy hintoja lainkaan,se on minun suuri luuloni,et lähetä mitään.

• sinä sillä
        uskallatko laittaa näkyviin kirjoitti:

Laitahan mopomies läpinäkyvä hinnastosi,vai onko niin läpinäkyvä,ettei näy hintoja lainkaan,se on minun suuri luuloni,et lähetä mitään.

hinnastolla teet?
        Mikäli haluat hintatietoja, ota yhteyttä oikeilla yhteystiedoilla. Vai paskaako haluat heittää?

Mitsun haikailijalle sanoisin, että faktatietoa esim juuri veroista löytyy tullin sivuilta.

• ole tarkkana

Älä luota tällaisiin "prätkämiehiin",kun touhuavat vain sähköpostilla,monilla on pahoja kokemuksia.Etsi kelt.pörssin netti-sivuilta,tax-free-autot,niin sieltä löytyy henkilöitä,jotka voivat auttaa sinua."prätkämiehen"jutut käy samalla tavalla,kuin hänen 2 tahti pyöränsä

• tyyliset
    • kuitenkin vielä

kymmenvuotias mitsu on jo kyllä sellainen ruosteenpesä että jättäisin tuomatta

jos vanhan auton haluat niin katsele vaikka vanhoja mersuja ja audeja tai volkkareita, kun niissä on sinkkikorit olleet jo iänkaiken eikä siis kuoret katoa ympäriltä niin joutuin

• mitsu

Kyllä sun 10-vuotias mersus on enempi ruosteessa kuin saman ikänen mitsu...Onhan tuo galant nyt paljon parempi auto kun joku mersun romu tai audista puhumattakaan..Kyllä noi mersut sun muut on enemmän pajalla ku galant.

• heh heh

Melkoinen vitsi.

Wolkkarit ja audit jää laadussa Fiatillekkin. Jos tilastoja on uskominen kyllä Mitsubishi pesee mersut, audit ja volkkarit vikatilastoissa 6-0.

Tosin käytetty on aina yksilö. Varmasti löytyy eriomaisia yksilöitä näissäkin!

• valitettavasti
        mitsu kirjoitti:

Kyllä sun 10-vuotias mersus on enempi ruosteessa kuin saman ikänen mitsu...Onhan tuo galant nyt paljon parempi auto kun joku mersun romu tai audista puhumattakaan..Kyllä noi mersut sun muut on enemmän pajalla ku galant.

japseista heikoin.

• tässä olis

• tilasto
        tässä olis kirjoitti:

Täytyykin vetää pikkasen puheita takaisin noiden mersujen ja audien suhteen. Ainakin tämän tilaston valossa.

http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Autojen vikaindeksit ADAC-raportin mukaan/1135219939556

mitsu esiintyi ko. tilastossa vain pikkubussi -luokassa

eli canteria ei lasketa, joten voidaan todeta ettei mitsu ole pärjännyt kun ei ole henkilöautoluokissa päässyt edes vrtailujen parhaimpien kahdenkympin joukkoon

on ne aika paskoja vikakimppu-ruosteenpesiä

• Tammikuussa 2006 toin tämmö...
    • tuontinako

Onko kellään muilla kokemuksia tälläisen tuomisesta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      190
      6728
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      155
      1943
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1648
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1360
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      52
      1149
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      42
      1041
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      1002
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      947
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      249
      918
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      879
    Aihe