Sanokaas omat mielipiteenne tästä parivaljakosta! Karvalakki vahvistin VS. Modernivahvistin
Line6 VS. Marshall
4
388
Vastaukset
- aaaaaalekksi
line ainakin ittelläni on. mallintaa hyvin marsua ja muita. ja efektejä on ja paljon. marsu taas on klassikko. jos ei halua pulittaa n. 1000 vahavarista niin kääny linen puoleen.
- Minä vaan
Mikähän Line6:en vahvistin olisi kyseessä? Omat kokemukseni Spider 2-sarjan isoimmasta kombosta (2x12, 150w) olivat aika masentavia. Muutaman kuukauden se mulla oli, sitten myin eteenpäin. Riippuu tietenkin myös Marshallista, kyllä se Spider parempi oli kuin esimerkiksi Marshallin MG-sarjalainen. Sellaista en tosin ole koskaan omistanut, mutta testailin kerran musakaupassa sitä MG-sarjan 100-wattista nuppia 4x12 kaapin kera. Ikinä en rahojani siihen pistäisi, ihan hirveä laite.
Line6:en Flextone-sarjan vahvistimet lienevät jo laadukkaampia. Vetta on sitten vielä reippaasti parempi, mutta hintakin on jossain parin tonnin kieppeillä. Hyviä halvempia mallintavia ovat kuuleman mukaan Tech 21 Trademarkit, joista ei tosin ihan ankarimpaan metallivääntöön lähde soundia, ainakaan pikaisten testien perusteella. Voxin Valvetronix-vahvareista olen kuullut kehuja myös.
Sanoisin melkeinpä niin, että jos budjetti on rajallinen, kannattaa ostaa mallintava vahvistin. Jopa halvoista mallintavista saa yleensä ihan siedettäviä soundeja ulos, toisin kuin tavallisista transistorivahvareista. Jos budjettia on enempi, niin sitten kannattaa ostaa kunnon putkipeli. Toki myös hieman halvempaan hintaan saattaa saada ihan hyväsoundisia putkivehkeitä, esim. Peaveyn Classic 30 on omien kokeilujeni perusteella ihan hyvä vehje. Peaveyn uudet Valve kingit kannattaa myös tsekata. Ihan ok soundi, ja Saksasta saa 100-wattisen 2x12 kombon suunnilleen viiteen sataan. Siitä lähtee varmastikin sitten niin paljon mökää ulos, että jos ei ihan stadionkeikalle ole lähdössä, niin potku riittää varmasti.- Speedy gonzales
Jos tarvitset monipuolisia soundeja,niin sitten ehdottomasti line 6 pesee marsun...Tietenkin kaikki on käyttötarpeesta kiinni.Itse olen soittanut kitaraa kohta 25 vuotta erilaisilla vahvistimilla,mutta nykyään käytän mallintavia juuri niiden monipuolisuuden takia.Line 6 sopii niin heviin kuin bluesiinkin ym. Omat presetit on aika kökköjä,mutta säätämällä löytyy vaikka mitä,kun vaan malttaa käyttää aikaa. Ja mukana tulee aika kivasti käyttökelpoisia efektejä. Marshall on yhden tai kahden käyttökelpoisen soundin peli.
- sipe2
LIne6 Halpa Romu Varsinkin 50w
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511935Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s341578- 821173
Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma421162Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151050- 561039
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40968Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.126937Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916