Kuinka paljon suomesta löytyy miehiä, jotka hoitavat käsiään keskivertoa paremmin? Netistä löytyi nopealla haulla muutamia sivustoja, joista päätellen ei enää ole outoa miehenkään pitää kynsiään pitkinä ja jopa lakattuina.
http://www.maennerlack.de/
www.xs4all.nl/~richardw/nails.htm
Kynsiä harrastavat miehet
12
1826
Vastaukset
- ainakin
yhden hetero kampaajan, jolla on pitkät
kynnet. Se helpottaa työskentelyä.
Alussa kyllä luulin hänen olevan gay! - Tintiina15
mielestäni tosi omituista miehillä :) Luulisin että transvestiitit ehkä käyttävät, mutta "tavalliset miehet" tuskin :) Itse en kyllä tykkää ollenkaan...
Sanoisin kyllä että aika rivon näköiset jotkut rakennekynnet vanhoissa ryppyisissä ukon käsissä! :/ Lyhyet, siistit ja etenkin puhtaat kynnet miehellä erittäin OK, mutta toi nyt menee ihan yli.
- voi....
*** kirjoitti:
Sanoisin kyllä että aika rivon näköiset jotkut rakennekynnet vanhoissa ryppyisissä ukon käsissä! :/ Lyhyet, siistit ja etenkin puhtaat kynnet miehellä erittäin OK, mutta toi nyt menee ihan yli.
muuta sanoa kun että SAIRASTA!
- sanat
voi.... kirjoitti:
Lyhyet kynnet naisella ne vasta sairasta ovatkin...
- siinä nyt on?
voi.... kirjoitti:
Sanoisinko sinulle että pumpulista on paha ponnistaa.
Jos maailmassa ei ole nähnyt ja kokenut asioita vaan on elänyt pää sitruunapurkissa, voi olla että maailman suurin ihme onkin laitetut kynnet miehellä.
Sanoisinko että ihminen jota vaivaa tiedon ja kokemuksen puute, on ennemminkin sairas ja vajavainen, kuin mies jolla on laitetut kynnet. - ei sitä
siinä nyt on? kirjoitti:
Sanoisinko sinulle että pumpulista on paha ponnistaa.
Jos maailmassa ei ole nähnyt ja kokenut asioita vaan on elänyt pää sitruunapurkissa, voi olla että maailman suurin ihme onkin laitetut kynnet miehellä.
Sanoisinko että ihminen jota vaivaa tiedon ja kokemuksen puute, on ennemminkin sairas ja vajavainen, kuin mies jolla on laitetut kynnet.kyllä voi siinä vaiheessa enää
mieheksi sanoa! - miehen tekevät?
ei sitä kirjoitti:
kyllä voi siinä vaiheessa enää
mieheksi sanoa!ei kai nyt senttään?
- Anonyymi
voi.... kirjoitti:
Pidän pitkistä kynsistä,käytän lakkaa kirkasta ja päälle valkoista pidän tosi paljon.
Lakatessa tunnen välillä kuinka kullini alkaa ihanasti jäykistyä.
Tälläinen vanhempi HOMOSEKSUAALI nauttii näistä hetkistä, samoin kuin kunnon anaalipanoista. [email protected] 0405955516
- jopa suomessa
Monella muusikolla on hyvin hoidetut ja lakatut kynnet, esim Mike Monroe. Aikoinaan kampaaja Rami Korvella oli Jyrki ohjelmassa rakennekynnet, tosin häntä ei ohjelman loppumisen jälkeen ole telkkarissa näkynyt.
Ehkäpä kynnet tulee muotiin, pitkät hiukset ja korvikset miehillä on jo yleinen näky. - long nails
minulla on pitkät ja lakatut kynnet,kyllä monet naiset ovat ihastelleet eikä suinkaan vihastelleet.
- Jan11
Minä ainakin olen innostunut lakkaamaan varpaan kynteni enkä enää osaa olla ilman kynsilakkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312