Kynsiä harrastavat miehet

Kynsifani

Kuinka paljon suomesta löytyy miehiä, jotka hoitavat käsiään keskivertoa paremmin? Netistä löytyi nopealla haulla muutamia sivustoja, joista päätellen ei enää ole outoa miehenkään pitää kynsiään pitkinä ja jopa lakattuina.

http://www.maennerlack.de/
www.xs4all.nl/~richardw/nails.htm

12

1978

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin

      yhden hetero kampaajan, jolla on pitkät
      kynnet. Se helpottaa työskentelyä.
      Alussa kyllä luulin hänen olevan gay!

    • Tintiina15

      mielestäni tosi omituista miehillä :) Luulisin että transvestiitit ehkä käyttävät, mutta "tavalliset miehet" tuskin :) Itse en kyllä tykkää ollenkaan...

      • ***

        Sanoisin kyllä että aika rivon näköiset jotkut rakennekynnet vanhoissa ryppyisissä ukon käsissä! :/ Lyhyet, siistit ja etenkin puhtaat kynnet miehellä erittäin OK, mutta toi nyt menee ihan yli.


      • voi....
        *** kirjoitti:

        Sanoisin kyllä että aika rivon näköiset jotkut rakennekynnet vanhoissa ryppyisissä ukon käsissä! :/ Lyhyet, siistit ja etenkin puhtaat kynnet miehellä erittäin OK, mutta toi nyt menee ihan yli.

        muuta sanoa kun että SAIRASTA!


      • sanat
        voi.... kirjoitti:

        muuta sanoa kun että SAIRASTA!

        Lyhyet kynnet naisella ne vasta sairasta ovatkin...


      • siinä nyt on?
        voi.... kirjoitti:

        muuta sanoa kun että SAIRASTA!

        Sanoisinko sinulle että pumpulista on paha ponnistaa.

        Jos maailmassa ei ole nähnyt ja kokenut asioita vaan on elänyt pää sitruunapurkissa, voi olla että maailman suurin ihme onkin laitetut kynnet miehellä.

        Sanoisinko että ihminen jota vaivaa tiedon ja kokemuksen puute, on ennemminkin sairas ja vajavainen, kuin mies jolla on laitetut kynnet.


      • ei sitä
        siinä nyt on? kirjoitti:

        Sanoisinko sinulle että pumpulista on paha ponnistaa.

        Jos maailmassa ei ole nähnyt ja kokenut asioita vaan on elänyt pää sitruunapurkissa, voi olla että maailman suurin ihme onkin laitetut kynnet miehellä.

        Sanoisinko että ihminen jota vaivaa tiedon ja kokemuksen puute, on ennemminkin sairas ja vajavainen, kuin mies jolla on laitetut kynnet.

        kyllä voi siinä vaiheessa enää
        mieheksi sanoa!


      • miehen tekevät?
        ei sitä kirjoitti:

        kyllä voi siinä vaiheessa enää
        mieheksi sanoa!

        ei kai nyt senttään?


      • Anonyymi
        voi.... kirjoitti:

        muuta sanoa kun että SAIRASTA!

        Pidän pitkistä kynsistä,käytän lakkaa kirkasta ja päälle valkoista pidän tosi paljon.
        Lakatessa tunnen välillä kuinka kullini alkaa ihanasti jäykistyä.
        Tälläinen vanhempi HOMOSEKSUAALI nauttii näistä hetkistä, samoin kuin kunnon anaalipanoista. [email protected] 0405955516


    • jopa suomessa

      Monella muusikolla on hyvin hoidetut ja lakatut kynnet, esim Mike Monroe. Aikoinaan kampaaja Rami Korvella oli Jyrki ohjelmassa rakennekynnet, tosin häntä ei ohjelman loppumisen jälkeen ole telkkarissa näkynyt.
      Ehkäpä kynnet tulee muotiin, pitkät hiukset ja korvikset miehillä on jo yleinen näky.

    • long nails

      minulla on pitkät ja lakatut kynnet,kyllä monet naiset ovat ihastelleet eikä suinkaan vihastelleet.

    • Jan11

      Minä ainakin olen innostunut lakkaamaan varpaan kynteni enkä enää osaa olla ilman kynsilakkaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe