hopeashampoon käyttö

gwennie

värjäsin hiukseni loreal feria -sarjan hopeaan päin vihahtavalla kaikkein vaaleimmalla kestovärillä ja osa hiuksista jäi hailakan oranssiksi päälaelta, latvat ihan hyvät.

ostin hopeashampoon ja olen tässä viikonlopun aikana pessyt kolmisen kertaa hiukseni sillä (lorealin silver -shampoo), olen laittanut lähinnä vain tyveen ja sinne missä sitä oranssia on, jottei latvat enää muuttaisi väriään. En vaan oikein osaa sanoa, että onko shampoo auttanut.

Olen käyttänyt sitä kuten tavallista shampoota, laittanut märkiin hiuksiin, vaa´hdottanut ja antanut vaikuttaa n. 3 minuuttia.

KÄytänkö shampoota väärin vai eikö hopeashampoo yksinkertaisesti vain vaikuta oranssihtavaan väriin?

14

10849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käyttänyt...

      kyiseistä shampoota ja en huomaa sen toimivan millään lailla. erästä toista hopeashampoota (en muista merkkiä, kampaajalta ostettu) olen myös kokeillut eikä sekään merkittävästi toiminut joten eipä taida olla noista apua. ainakaan mun hiukset ei reagoi juuri millään lailla.

    • ........

      Oranssiin hopeashampoot tuskin vaikuttavat. Vain pienen keltaisuuden sillä saa postettua. Itse olen ollut tyytyväinen, koska keltaisuuden tuo Lorealin Silver -shampoo on täysin poistanut.

      • kissus..

        Hopea shampoo vaikuttaa vain kellertävyyden poistoon poistaa hyvin keltaista:)


    • viluinenpingviini

      multa lähti oranssisuus pois. Annoin vaikuttaa 5 min ja 6 pesukertaa ja sitten oli hyvä.

    • tinkka

      mulla on mustat hiukset ja olen nyt käytttänyt kuukauden ajan hopea shampoota.Ei oikein tehoa?

    • ....................

      Valitettavasti kunnon kuparioranssiin nuo hopeashampoot harvoin enää auttavat. Itse kokeilisin sinuna vielä sitä, että pitäisin shampoota päässä ihan kunnolla 10-15min ajan. Omalla kohdallani oli jo selvä ero kahden tällaisen pesun jälkeen. Olen käyttänyt kampaamosta ostamaani x-corrector hopeashampoota, jossa suositeltu vaikutusaika on ollut 5 min.

    • jkbhgk

      kampaajani mukaan hopeashampoissa on sitä pigmenttiä hyvin pieni määrä ja suositteli sen lisäksi hopeahoitoainetta ja hopeanaamiota, joissa pigmenttiä on paljon enemmän. tosin oranssiin vaikutus voi olla aika heikko kun keltaisuuteenhan nuo tuotteet on tarkoitettu.

    • veenlaa

      Mä oon käyttäny tota samaa, mut annan sen kyllä vaikuttaa 10min ja käytän kerran viikossa. Ja teen niin, että eka hieron sitä vaa joka paikkaan, sitte annan vaikuttaa, ja sitten vasta vaahdotan, annan vielä vähän vaikuttaa ja sitte huuhtelen pois. Hiukset ei oo kamalan vaaleet, mutta blondit kuitenki, mutta ihan vaaleita raitoja on. Raidat tuo shampoo aina kirkastaa, ja kai se vähän poistaa sitä keltasuutta muualtaki hiuksista.

    • ettänäin1233

      kärsin samasta ongelmasta kun ei millään meinannu lähteä keltaisuus pois vaikka kuinka monta kertaa pesin, puoli tölkkiä shampoota kuin pöntöstä alas.

      Sitten yks tuttu kampaaja suositteli laittaa kuiviin hiuksiin sitruunamehua, siihen päälle hopeashampoota ja pitää jonkin aikaa päässä. Itse tein niin että vaahdotin ensin shampoon, että siitä tuli semmosta liilaa vaahtoa ja laitoin sitä sitten siihen sitruunan päälle ja jopas näkyi tuloksia. Heti ensimmäisellä kerralla hiukset oli selvästi vähemmän keltaiset!

    • ironiahair
    • HMMM9977

      Ostin tollaseen Camelion Silver Shampoon.Ja mulla on tuolla latvoissa pikkasen vaaleen oranssia.Ja oon siis värjänny latvat blondiksi kaksi kertaa.Ja nyt on tullut oranssihtavaa..
      Niin kuinka kauan mun pitää tota pitää päässä jos haluan et se ees vähän tehoo? (Hiukset on vaaleen ruskeet)
      En kyl haluis mitään liiloja/harmaita hiuksia😕
      En tiiä mitä tekisin koska en kestä tota oranssia😣

      Kiitos jos joku ees auttaa!💕

      • enoovarma0071

        En oo varma auttaako oranssiin mutta ei sitä tiedä jos pidät 5min tai yli .Kato auttaako!


    • kampaajaa

      Keltsisuus lähtee hopeashampoolla. Oranssi tarkottaa että hiusta pitäisi vaalentaa vielä jos tahdot hopeay blondit

    • Anonyymi

      Saako hopea shamppoota käyttää joka pesukerralla?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      740
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      656
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe