Onko jollakulla tietoa kuinka saisin tilattua aidon partaveitsen jenkeistä? Tai jos on jotain muuta infoa veitsistä niin kertokaa...Kyllästyttää ainainen höylääminen ja terien hankinta.
Partaveitsi
7
1627
Vastaukset
- paljon pataa
jos veitseä kaipaa niin amerikka on turhaa, veitsien kotipaika on itäinen eurooppa ja tallinnasta voit hakea helpoimmin tällä hetkellä. muut venäjä, puola albania, romania ovat maita joissa partaveitsi on normaalin parturin jokapäiväinen käyttöväline niin tukkaan kuin partaan. opettelu on hauskaa, meinaan erilaiset laastarit tulevat ensi alkuun tutuiksi. ;)))
- larvanto82
kertoa neuvoa kyseisistä veitsistä tai siitä mistä niitä saa tilattua?
- tekis itsekin mieli kokeilla..
Heippa. Löysin mielenkiinnosta verkkokaupan joka myy partaveitsiä. Googlettamalla löytyi "partaveitsi verkkokauppa" ainakin yksi verkkokauppa. Itseänikin kiinnostaisi ostaa kunnon partaveitsi. Kai silläkin oppii ajelemaan ku harjottelee tarpeeksi.. Itse käytän vielä turvallista mach-3:sta..
- larvanto82
Juu löysin myös tuon sinun antaman verkkokaupan mutta kerkesin jo tilaamaan itse veitsen ja tarvikkeet http://www2.top-kosmetiikka.com, Veitsi on kuulemma Saksalainen Solingen:in käsinhiottu hiiliteräsveitsi. Nahan otin erikseen samasta verkkokaupasta. Myyvät myös erikseen täyttä pakettia hintaan 93e sis. veitsen, nahan ja sudin. Pitää varmaan lähteä ostaan laastaria pari km = D. itää kyllä varmaan itekkin säilyttää toi mach3 krapula-aamujen varalle...
- parturi hki
larvanto82 kirjoitti:
Juu löysin myös tuon sinun antaman verkkokaupan mutta kerkesin jo tilaamaan itse veitsen ja tarvikkeet http://www2.top-kosmetiikka.com, Veitsi on kuulemma Saksalainen Solingen:in käsinhiottu hiiliteräsveitsi. Nahan otin erikseen samasta verkkokaupasta. Myyvät myös erikseen täyttä pakettia hintaan 93e sis. veitsen, nahan ja sudin. Pitää varmaan lähteä ostaan laastaria pari km = D. itää kyllä varmaan itekkin säilyttää toi mach3 krapula-aamujen varalle...
Onnea veitsimisharrastukselle!
Veitsiä saa kyllä suomestakin ihan kelpohintaan, Solingenin malleja useimmat, itse juuri katselin käherryshuollosta veistä ja remmiä, veitsi oli 30e, remmi 40, ei kovin paha hinta.
Mutta kun saat veitsen kouraasi niin laitappa kommenttia kuinka on ajot sujunu ja riittikö laastari... ;-) Onneksi veitset, ainakin alussa, ovat niin teräviä, että vaikka vähän ihoa naarmuttaa niin se ei satu, jälki vaan on karmeeta.
Jouluja! - partakonevittuu
parturi hki kirjoitti:
Onnea veitsimisharrastukselle!
Veitsiä saa kyllä suomestakin ihan kelpohintaan, Solingenin malleja useimmat, itse juuri katselin käherryshuollosta veistä ja remmiä, veitsi oli 30e, remmi 40, ei kovin paha hinta.
Mutta kun saat veitsen kouraasi niin laitappa kommenttia kuinka on ajot sujunu ja riittikö laastari... ;-) Onneksi veitset, ainakin alussa, ovat niin teräviä, että vaikka vähän ihoa naarmuttaa niin se ei satu, jälki vaan on karmeeta.
Jouluja!Miten sujuu veitsellä ajo?? Vai oletko hylänny jo koko veitsen...
- hemmo
partakonevittuu kirjoitti:
Miten sujuu veitsellä ajo?? Vai oletko hylänny jo koko veitsen...
tais vetästä koko kurkun auki...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384