Partaveitsi

larvanto82

Onko jollakulla tietoa kuinka saisin tilattua aidon partaveitsen jenkeistä? Tai jos on jotain muuta infoa veitsistä niin kertokaa...Kyllästyttää ainainen höylääminen ja terien hankinta.

7

1627

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljon pataa

jos veitseä kaipaa niin amerikka on turhaa, veitsien kotipaika on itäinen eurooppa ja tallinnasta voit hakea helpoimmin tällä hetkellä. muut venäjä, puola albania, romania ovat maita joissa partaveitsi on normaalin parturin jokapäiväinen käyttöväline niin tukkaan kuin partaan. opettelu on hauskaa, meinaan erilaiset laastarit tulevat ensi alkuun tutuiksi. ;)))

• larvanto82

kertoa neuvoa kyseisistä veitsistä tai siitä mistä niitä saa tilattua?

• tekis itsekin mieli kokeilla..

Heippa. Löysin mielenkiinnosta verkkokaupan joka myy partaveitsiä. Googlettamalla löytyi "partaveitsi verkkokauppa" ainakin yksi verkkokauppa. Itseänikin kiinnostaisi ostaa kunnon partaveitsi. Kai silläkin oppii ajelemaan ku harjottelee tarpeeksi.. Itse käytän vielä turvallista mach-3:sta..

• larvanto82

Juu löysin myös tuon sinun antaman verkkokaupan mutta kerkesin jo tilaamaan itse veitsen ja tarvikkeet http://www2.top-kosmetiikka.com, Veitsi on kuulemma Saksalainen Solingen:in käsinhiottu hiiliteräsveitsi. Nahan otin erikseen samasta verkkokaupasta. Myyvät myös erikseen täyttä pakettia hintaan 93e sis. veitsen, nahan ja sudin. Pitää varmaan lähteä ostaan laastaria pari km = D. itää kyllä varmaan itekkin säilyttää toi mach3 krapula-aamujen varalle...

• parturi hki
        larvanto82 kirjoitti:

Juu löysin myös tuon sinun antaman verkkokaupan mutta kerkesin jo tilaamaan itse veitsen ja tarvikkeet http://www2.top-kosmetiikka.com, Veitsi on kuulemma Saksalainen Solingen:in käsinhiottu hiiliteräsveitsi. Nahan otin erikseen samasta verkkokaupasta. Myyvät myös erikseen täyttä pakettia hintaan 93e sis. veitsen, nahan ja sudin. Pitää varmaan lähteä ostaan laastaria pari km = D. itää kyllä varmaan itekkin säilyttää toi mach3 krapula-aamujen varalle...

Onnea veitsimisharrastukselle!

Veitsiä saa kyllä suomestakin ihan kelpohintaan, Solingenin malleja useimmat, itse juuri katselin käherryshuollosta veistä ja remmiä, veitsi oli 30e, remmi 40, ei kovin paha hinta.

Mutta kun saat veitsen kouraasi niin laitappa kommenttia kuinka on ajot sujunu ja riittikö laastari... ;-) Onneksi veitset, ainakin alussa, ovat niin teräviä, että vaikka vähän ihoa naarmuttaa niin se ei satu, jälki vaan on karmeeta.

Jouluja!

• partakonevittuu
        parturi hki kirjoitti:

Onnea veitsimisharrastukselle!

Veitsiä saa kyllä suomestakin ihan kelpohintaan, Solingenin malleja useimmat, itse juuri katselin käherryshuollosta veistä ja remmiä, veitsi oli 30e, remmi 40, ei kovin paha hinta.

Mutta kun saat veitsen kouraasi niin laitappa kommenttia kuinka on ajot sujunu ja riittikö laastari... ;-) Onneksi veitset, ainakin alussa, ovat niin teräviä, että vaikka vähän ihoa naarmuttaa niin se ei satu, jälki vaan on karmeeta.

Jouluja!

Miten sujuu veitsellä ajo?? Vai oletko hylänny jo koko veitsen...

• hemmo
        partakonevittuu kirjoitti:

Miten sujuu veitsellä ajo?? Vai oletko hylänny jo koko veitsen...

tais vetästä koko kurkun auki...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6144
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3172
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2456
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2118
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      351
      1772
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1666
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1646
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1541
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1384
    Aihe