Partaveitsi

larvanto82

Onko jollakulla tietoa kuinka saisin tilattua aidon partaveitsen jenkeistä? Tai jos on jotain muuta infoa veitsistä niin kertokaa...Kyllästyttää ainainen höylääminen ja terien hankinta.

7

1611

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljon pataa

      jos veitseä kaipaa niin amerikka on turhaa, veitsien kotipaika on itäinen eurooppa ja tallinnasta voit hakea helpoimmin tällä hetkellä. muut venäjä, puola albania, romania ovat maita joissa partaveitsi on normaalin parturin jokapäiväinen käyttöväline niin tukkaan kuin partaan. opettelu on hauskaa, meinaan erilaiset laastarit tulevat ensi alkuun tutuiksi. ;)))

      • larvanto82

        kertoa neuvoa kyseisistä veitsistä tai siitä mistä niitä saa tilattua?


    • tekis itsekin mieli kokeilla..

      Heippa. Löysin mielenkiinnosta verkkokaupan joka myy partaveitsiä. Googlettamalla löytyi "partaveitsi verkkokauppa" ainakin yksi verkkokauppa. Itseänikin kiinnostaisi ostaa kunnon partaveitsi. Kai silläkin oppii ajelemaan ku harjottelee tarpeeksi.. Itse käytän vielä turvallista mach-3:sta..

      • larvanto82

        Juu löysin myös tuon sinun antaman verkkokaupan mutta kerkesin jo tilaamaan itse veitsen ja tarvikkeet http://www2.top-kosmetiikka.com, Veitsi on kuulemma Saksalainen Solingen:in käsinhiottu hiiliteräsveitsi. Nahan otin erikseen samasta verkkokaupasta. Myyvät myös erikseen täyttä pakettia hintaan 93e sis. veitsen, nahan ja sudin. Pitää varmaan lähteä ostaan laastaria pari km = D. itää kyllä varmaan itekkin säilyttää toi mach3 krapula-aamujen varalle...


      • parturi hki
        larvanto82 kirjoitti:

        Juu löysin myös tuon sinun antaman verkkokaupan mutta kerkesin jo tilaamaan itse veitsen ja tarvikkeet http://www2.top-kosmetiikka.com, Veitsi on kuulemma Saksalainen Solingen:in käsinhiottu hiiliteräsveitsi. Nahan otin erikseen samasta verkkokaupasta. Myyvät myös erikseen täyttä pakettia hintaan 93e sis. veitsen, nahan ja sudin. Pitää varmaan lähteä ostaan laastaria pari km = D. itää kyllä varmaan itekkin säilyttää toi mach3 krapula-aamujen varalle...

        Onnea veitsimisharrastukselle!

        Veitsiä saa kyllä suomestakin ihan kelpohintaan, Solingenin malleja useimmat, itse juuri katselin käherryshuollosta veistä ja remmiä, veitsi oli 30e, remmi 40, ei kovin paha hinta.

        Mutta kun saat veitsen kouraasi niin laitappa kommenttia kuinka on ajot sujunu ja riittikö laastari... ;-) Onneksi veitset, ainakin alussa, ovat niin teräviä, että vaikka vähän ihoa naarmuttaa niin se ei satu, jälki vaan on karmeeta.

        Jouluja!


      • partakonevittuu
        parturi hki kirjoitti:

        Onnea veitsimisharrastukselle!

        Veitsiä saa kyllä suomestakin ihan kelpohintaan, Solingenin malleja useimmat, itse juuri katselin käherryshuollosta veistä ja remmiä, veitsi oli 30e, remmi 40, ei kovin paha hinta.

        Mutta kun saat veitsen kouraasi niin laitappa kommenttia kuinka on ajot sujunu ja riittikö laastari... ;-) Onneksi veitset, ainakin alussa, ovat niin teräviä, että vaikka vähän ihoa naarmuttaa niin se ei satu, jälki vaan on karmeeta.

        Jouluja!

        Miten sujuu veitsellä ajo?? Vai oletko hylänny jo koko veitsen...


      • hemmo
        partakonevittuu kirjoitti:

        Miten sujuu veitsellä ajo?? Vai oletko hylänny jo koko veitsen...

        tais vetästä koko kurkun auki...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      133
      3752
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3458
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2006
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      92
      1487
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      146
      918
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      908
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe