kosto on suloinen

kuka vain keksii

nyt hyvät naiset ja miehet kertokaa minulle hyviä kosto ideoita sille toiselle naiselle, olo on sellainen että jotain likaista täytyy tehdä.

33

4748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se kakkonen

      kostat tälle toiselle naiselle?
      Onko hän ainoastaan syyllinen? MIssä on sinun miehesi vastuu?

      Kunhan vain kyselen ...

      • etten kostaisi

        kummallekkin? yksityiskohtiin menemättä meidän tämä pettämisjuttu oli aika törkeä.


      • kakkonen
        etten kostaisi kirjoitti:

        kummallekkin? yksityiskohtiin menemättä meidän tämä pettämisjuttu oli aika törkeä.

        Mistä tiiät et toinen nainen edes tietää sun olemassaolostasi. Käsittääkseni se joka on sun kanssa suhteessa on sua oettänyt- ei toinen nainen.


      • kakkosista
        kakkonen kirjoitti:

        Mistä tiiät et toinen nainen edes tietää sun olemassaolostasi. Käsittääkseni se joka on sun kanssa suhteessa on sua oettänyt- ei toinen nainen.

        tietää vehtaavansa ukkomiesten kans ja tämä ei haittaa ollenkaan, vaan parantaa tahtia, täytyyhän se vaimo heiltä saada vietyä


      • näin se vaan on
        kakkonen kirjoitti:

        Mistä tiiät et toinen nainen edes tietää sun olemassaolostasi. Käsittääkseni se joka on sun kanssa suhteessa on sua oettänyt- ei toinen nainen.

        Kyllä se kakkonenkin pettää miehen vaimoa! Täytyy olla aika paksupäinen jos ei tajua alun jälkeen toista varatuksi. Kakkoset vain hokee tätä että mieshän se vaimoaan pettää ja itse olen syytön.


      • Ei kukaan muu
        näin se vaan on kirjoitti:

        Kyllä se kakkonenkin pettää miehen vaimoa! Täytyy olla aika paksupäinen jos ei tajua alun jälkeen toista varatuksi. Kakkoset vain hokee tätä että mieshän se vaimoaan pettää ja itse olen syytön.

        No ei se kakkonenkaan syytön ole jos tietää että mies
        on varattu, mutta kyllä se suurempi vastuu on sillä varatulla.

        Hänhän on se, joka päättää puolisoaan päättää, ei se kakkonen.
        Jos se mies olisi ollut uskollinen, koko pettämistä ei olisi
        tapahtunut. Kukaan ei raahaa miestä väkisin pettämään puolisoa,
        vaan kyllä se on sen miehen (tai naisen) oma päätös.

        Jos jollekin täytyy kostaa, niin muista että se on miehesi,
        joka sinua petti. Ei se kakkosnainen voi sinua pettää,
        kun ei ole kanssasi suhteessa.

        Pistä ennemmin se petturiäijäsi vastuuseen, äläkä vieritä
        syytä pelkän kakkosnaisen harteille. Äijäsi oli se, joka päätti
        vieraaseen petiin livahtaa ja nyt tietysti kerjää sääliä
        ja pääsee kuin koira veräjästä, kun sinä keskityt vihaamaan
        sitä toista naista?


      • toinen nainen
        kakkonen kirjoitti:

        Mistä tiiät et toinen nainen edes tietää sun olemassaolostasi. Käsittääkseni se joka on sun kanssa suhteessa on sua oettänyt- ei toinen nainen.

        tiesi minusta varsin hyvin. ja tämä nainen sattuu olemaan vielä sellainen että panee kaikkea mikä liikkuu, vaikka itselläänkin on poikaystävä, jonka nimeä en valitettavasti tiedä. enkä ole puolustellut miestäni milläänlailla, mokannut pahemman kerran.


    • buh

      oikein sulle, että tulit petetyksi. asentees kertoo paljon...

    • pettävä miehesi

      sille.

      • -nainen-

        ... jep, ihan samaa ajattelin ehdottaa. Sehän on paras kosto, kun laittaa "vahingon" kiertämään.


      • siinä sulle kostoa

        ja sitten kun mies pettää tätäkin.


      • :o)
        siinä sulle kostoa kirjoitti:

        ja sitten kun mies pettää tätäkin.

        Mitä jos "annat" miehen ja isket sen sitten takaisin. Takaisinhan ne yleensä kuitenkin haluaa joten...


    • aamulla uudestaan!

      Älä kosta, sanon minä, vaikka nyt niin haluaisitkin, KOSKA: saat sen kyllä tavalla tai toisella takaisin. Bumerangi-ilmiö... se voi osua ja kovaa (siis itseesi)! Oletko valmis siihen, mitä kostostasi seuraisi? Mietipä sekin jo etukäteen!

    • ????

      Jos mies pettää sinua se pettää myös puolisonsa kanssa kakkosta. Kakkosille kerrotaan ettei seksiä kotona ole..ja ne tyhmät uskoo että puoliso vuodesta toiseen suostuisi elämään seksittömässä suhteessa!! Eikä miehet pysty velvollisuudesta harrastamaan seksiä, kuten naiset pystyvät...miehelle tarvitaan himot jotta onnistuu, vai? Uskovat myös miehen muut selitykset vuodesta toiseen - tyhmyyttään. Häiriköivät puhelimella ym ym. Jos saat häiriköinnistä kiinni, tee rikosilmoitus kotirauhanhäiritsemisestä - tehoaa vaikkei tuomittaisikaan.
      Mitenhän näitten kakkosten käy kun vanhuus iskee eivätkä enää kelpaa edes kakkosiksi?

    • ----

      kokemuksesta sanon ettei kosto kannata eikä se ole suloinen! älä ole lapsellinen!

    • dfads fs afdsa fasdf

      En yhtään ihmettele, että miehesi pettää, jos ajatuksenjuoksusi on noin sairas. Kostonhimosi perusteella vaikuttaa siltä, että olet myös varsin mustasukkainen?

      Aikuinen ihminen ei vainoa toisia, vaan ymmärtää, että ihmiselle voi tulla mielihaluja myös parisuhteen ulkopuolella. Miehesti tuskin on pettänyt sinua ilkeyttään, mutta sinä olet aikeissa kostaa ilkeyttäsi. Jos sinulla on vähänkään itsekunnioitusta jäljellä, jätät kostamiset sikseen ja keskityt omaan elämääsi.

    • idea

      ainahan voi pientä kiusaa tehdä..
      meillä kakkonen keksi pudottaa postiluukustani kalaa.. ja rikkoi polkupyöräni kumit,, koska mies tuli mun luo takaisin ja hylkäsi hänet. Itse en olisi varmaankaan kostanut jos olis menny kakkosen matkaan.
      arvaa vaan miten nauratti kun se raivosi että minä olen vienyt HÄNEN miehensä...

      • kostin kakkoselle

        Eikä harmita yhtään, päinvastoin. Ilmoitin asian hänen miehelleen, mies jätti hänet. Kakkosella oli määräaikainen työsuhde, pistin näppini siihenkin, että se loppui. Meidän perhe jatkaa ja voi hyvin. Kakkonen miettiköön nyt mitä tuli tehtyä.


      • ljljljljjljljljljljljljljlj...
        kostin kakkoselle kirjoitti:

        Eikä harmita yhtään, päinvastoin. Ilmoitin asian hänen miehelleen, mies jätti hänet. Kakkosella oli määräaikainen työsuhde, pistin näppini siihenkin, että se loppui. Meidän perhe jatkaa ja voi hyvin. Kakkonen miettiköön nyt mitä tuli tehtyä.

        Miten voi aikuisen ihmisen suusta tulla tuollaista paskaa? Vieraissa käynti on hyvin mitätön rike omien äärettömän lapsellisten tempaustesi rinnalla. Oletko tullut ajatelleeksi, että SINÄ olet tässä se k*sipää, koska kostosi motiivina on ollut puhdas ilkeys ja omistamisenhalu? Pettämisen motiivina sen sijaan tuskin oli tahallisesti aiheuttaa sinulle tuskaa. Ja turha inttää "se itse aloitti" - lähinnä ala-asteikäiset perustelevat toimintaansa niin.

        Onneksi en joudu elämään noin sairaan ihmisen kanssa. Kasva aikuiseksi.


      • on pääasia
        kostin kakkoselle kirjoitti:

        Eikä harmita yhtään, päinvastoin. Ilmoitin asian hänen miehelleen, mies jätti hänet. Kakkosella oli määräaikainen työsuhde, pistin näppini siihenkin, että se loppui. Meidän perhe jatkaa ja voi hyvin. Kakkonen miettiköön nyt mitä tuli tehtyä.

        Kaikki hyvin ja perheenne voi hyvin? Miehelläsi ei sitten ollut mitään osuutta asiaan. On se kummaa että vain naisessa on syy. Tanssiin tarvitaan aina molempia.
        Nautit varmaan kun naisen elämä meni uusiksi.
        Vain sairas ihminen pystyy voimaan hyvin aiheutettuaan toiselle noinkin suurta vahinkoa.


      • voittajan
        ljljljljjljljljljljljljljlj... kirjoitti:

        Miten voi aikuisen ihmisen suusta tulla tuollaista paskaa? Vieraissa käynti on hyvin mitätön rike omien äärettömän lapsellisten tempaustesi rinnalla. Oletko tullut ajatelleeksi, että SINÄ olet tässä se k*sipää, koska kostosi motiivina on ollut puhdas ilkeys ja omistamisenhalu? Pettämisen motiivina sen sijaan tuskin oli tahallisesti aiheuttaa sinulle tuskaa. Ja turha inttää "se itse aloitti" - lähinnä ala-asteikäiset perustelevat toimintaansa niin.

        Onneksi en joudu elämään noin sairaan ihmisen kanssa. Kasva aikuiseksi.

        mielestäni on tää nainen toiminut ihan oikein!!
        on se kumma että jos vaimo kostaa niin se on luuseritouhua mutta jos kakkonen on ilkeä ja ihan tietoisesti niin se on sitten tosi cool ja sankarinainen..??? kaikki jotka pettävät, tietäen vaimosta, tekevät sen ilkeyttään, ei siinä ole mitään puolusteltavaa.
        monet kakkoset on tosiaan menettäneet työpaikkansa tai joutuneen vaihtamaan paikkakuntaa, koska vaimo on toiminut järkevästi eli kostanut!! ei kait rakkaasta miehestä ilman sotaa luovuta!


      • nimitelllä sairaaksi
        ljljljljjljljljljljljljljlj... kirjoitti:

        Miten voi aikuisen ihmisen suusta tulla tuollaista paskaa? Vieraissa käynti on hyvin mitätön rike omien äärettömän lapsellisten tempaustesi rinnalla. Oletko tullut ajatelleeksi, että SINÄ olet tässä se k*sipää, koska kostosi motiivina on ollut puhdas ilkeys ja omistamisenhalu? Pettämisen motiivina sen sijaan tuskin oli tahallisesti aiheuttaa sinulle tuskaa. Ja turha inttää "se itse aloitti" - lähinnä ala-asteikäiset perustelevat toimintaansa niin.

        Onneksi en joudu elämään noin sairaan ihmisen kanssa. Kasva aikuiseksi.

        Olen terve ja energisempi kuin koskaan. Työni ja perhe-elämäni sujuu varsin mallikkaasti. No yritin silloin kaksi vuotta sitten soittaa kakkoselle kaksi kertaa. Vastaus oli :"Minulle ei ole mitään puhuttavaa kanssasi", Soitin hänen miehelleeen, hänellä oli puhuttavaa ja kuunneltavaa, myös meidän kolmen välisiin keskusteluihn, minä, oma mieheni ja hän. Kuten edellä lyhyesti kerroin, hän otti eron. Kiitti jälkeenpäin lämpimästi.

        Mitä työpaikkaan tulee, suosittelisitko itse vastaavassa tilanteessa, kun kysytään,moista ihmistä. Itse en niin tehnyt ja kerroin ,miksi en suosittele, suoraan. Työhön valittiin toinen.

        Hyvää joulua!


      • sullekin!
        nimitelllä sairaaksi kirjoitti:

        Olen terve ja energisempi kuin koskaan. Työni ja perhe-elämäni sujuu varsin mallikkaasti. No yritin silloin kaksi vuotta sitten soittaa kakkoselle kaksi kertaa. Vastaus oli :"Minulle ei ole mitään puhuttavaa kanssasi", Soitin hänen miehelleeen, hänellä oli puhuttavaa ja kuunneltavaa, myös meidän kolmen välisiin keskusteluihn, minä, oma mieheni ja hän. Kuten edellä lyhyesti kerroin, hän otti eron. Kiitti jälkeenpäin lämpimästi.

        Mitä työpaikkaan tulee, suosittelisitko itse vastaavassa tilanteessa, kun kysytään,moista ihmistä. Itse en niin tehnyt ja kerroin ,miksi en suosittele, suoraan. Työhön valittiin toinen.

        Hyvää joulua!

        Hyvä mieli tulee sun juttuja lukiessa! Fiksu nainen.


    • molemmille

      Kakkonen tuli jätetyksi ja hän soitti mieheni itselleen tueksi. Mieheni meni ja tarjosi olkapäätään ja minä hyväksyin, koska kyseessä oli mieheni ystävä.

      Kakkonen kiitti minua tästä sillä, että rupesi haukkumaan minua miehelleni ja kyseenalaistamaan avioliittomme onnellisuutta.

      Mieheni kiitti minua tästä sillä, että meni kakkosen sänkyyn.

      Minä kostin miehelleni, panemalla hänet pihalle.

      Kostin kakkoselle sillä, että mieheni roudasi muovikassinsa hänen kämppäänsä.

      Kostin kakkoselle sillä, että mies rupesi pian ruinaamaan takaisin, kun ruoho ei ollutkaan yhtään sen vihreämpää sielläkään.

      Kostin molemmille ilmoittamalla kakkoselle tästä ruinauksesta ja miehelleni ilmoitin, ettei ole aikomustakaan ottaa takaisin.

    • tein miehelleni

      erittäin likaisen tempun.Olin niin vihainen kun tiesin hänen olevan minulle uskoton usean eri naisen kanssa.
      Olimme olleet naimisissa pari vuotta ja odotimme esikoista joten olin hänelle se päivänselvyys ja varma tapaus.Kaikki hänen toimensa kesti useita tunteja jopa auton kersärenkaiden vaihto,kaupassa käydessään hän aina tapasi jonkun inttikaverinsa.
      Kerran kotiin tullessaan sanoin hänelle kun oli taas viipynyt kauan asioilla ,että hän tuoksui kuin olisi juuri harrastanut suuseksiä jonkun kanssa...hän nolostui ja meni niinkuin minun huomaamatta pesemään itseään ja tiesin silloin,epäilykseni oli totta.Päätin kostaa.

      Kosto ei ollut mikään suloinen ...se meni näin: Uititn hänen sähköhammasharjaansa vc:n pytyssä mikä oli likainen enkä ollut pessyt sitä pariin päivään tietoisesti.Homma jatkui näin:aina kotiin tullessaan hän meni suihkuun ja ihme ja kumma hän pesi hampaitaan aina vain kauemmin ja taas salaa uitin sitä vc pytyssä.
      Ilmeisesti hän oli sitten harjannut niin rajusti ,että oli tullut ikeneen haavauma ja sinne coli bakteeri.Poski turposi aivan kamalaksi.Hän ihmetteli mitä ja miten tälläinen on voinut hänelle tulla???
      Sanoin miehelleni ,ettei vain olisi minkäänlainen sukupuolitauti kyseessä?????
      Sori vain mutta minua nauratti hänen hysteerisyytensä.Hammaslääkärikin ihmetteli tapausta.Antoi antibiootin ja jonkun muun lääkkeen joten alkoholia ei saanut nauttia kahteen viikkoon ,se kiellettiin lääkärissä ,että apteekissa.
      Mieheni oli tosi peloissaan ja minä tyytyväinen.

      Tänä päivänäkin mieheni lulee saavansa sen joltain naiseltaan...nyt on kiltisti kotona ja arvostaa suuresti minun puhtauttani,ja rakkauttani.
      Elämä jatkuu ....se oli minun pieni kostoni.Enkä kerro sitä ikinä hänelle..kannatti.

      • ronski homma

        tuo sinun kostosi. Kakkosille minusta eikä muillekkaan kannata kostaa.Elämä järjestelee meille itse kullekkin koulua ja virheitäkin tulee tehtyä.Hyvistä teoista ja sanoista seuraa yleensä hyvää. Tämä ei merkitse sitä, että esim. uskottomuuden hyväksyy. Asiat riidellään keskenään.Rajustikin.Ja tarv erotaan.Elämä ei ole yhdestä ihmissuhteesta koskaan kiinni.


      • rakkaudessa
        ronski homma kirjoitti:

        tuo sinun kostosi. Kakkosille minusta eikä muillekkaan kannata kostaa.Elämä järjestelee meille itse kullekkin koulua ja virheitäkin tulee tehtyä.Hyvistä teoista ja sanoista seuraa yleensä hyvää. Tämä ei merkitse sitä, että esim. uskottomuuden hyväksyy. Asiat riidellään keskenään.Rajustikin.Ja tarv erotaan.Elämä ei ole yhdestä ihmissuhteesta koskaan kiinni.

        on kaikki sallittua.Enää en varmasti tekisi moista,nyt kun yhteiselämä rullaa. Tuli vain mieleeni tuo temppu,ja äijä on tänäkin päivänä uskollinen..tulevaisuudesta en tiedä,,tai kuka tietäsi.tsemppiä kaikille.


    • 10 points

      En tiedä onko tämä kaupunkilais legenda mutta mielestäni se oli huippu kosto :)
      Mies petti naista josta jäi kiinni ja nainen heitti miehen pihalle.
      Mies alkoi vakavaan parisuhteeseen tämän kakkosen kanssa.
      Tälle ykköselle kävi huono tuuri kun hänen ainoan yhden illan juttussa kumi puhkesi ja hän sai sukupuolitauti tartunnan.
      Ennenkun hän aloitti lääkekuurin hän kävi viettelemässä tämän ex miehensä ja antoi hänelle sukupuolitaudin.
      Ilmoitti sitten muutaman viikon päästä tälle kakkoselle että hänen miehensä oli saanut tältä taudin kun mies oli käynnyt vonkaamassa ykköstä baarissa. :)
      Sitä saa mitä tilaa.

      • todellakin

        En tiedä, onko totta (eikä kiinostakaan), mutta kuulostaa valitettavasti hyvinkin mahdolliselta. Ihmiset käyttäytyvät kuin pikkukakarat hiekkalaatikolla.


      • varsinkin
        todellakin kirjoitti:

        En tiedä, onko totta (eikä kiinostakaan), mutta kuulostaa valitettavasti hyvinkin mahdolliselta. Ihmiset käyttäytyvät kuin pikkukakarat hiekkalaatikolla.

        pettäessään puolisoaan, minä haluan tuon lelun, minä haluan sitä ja tätä...kaikki mulle yhyyyy..


    • Anna ymmärtää

      Pieniä "lipsahduksia" ja vinkkejä...Hymyä... puhelimen selausta...

    • Anonyymi

      Jostain vaimolle.Näin hänen puhelimen viestit, laitoin viestiin tule perjantaina mies ei ole kotona olen seksiasussa älä vastaa yllätä. Kiilasin vaimoa pe iltana laitatin seksyasun ja otettiin kunnolla viiniä, Riitta jo anoi ja keimaili pyllisteli, olen huono nainen hieroo itseään, kokeilin sievästi oli tosi märkänä. Ovikello soi Riitta juoksi makkariin. Pojat tuli riisuttiin alasti, mentiin sänkyyn,pidin Riittää käsistä suutelin nännejä vastusteli kovasti, jos ette lopeta soitan poliisit, ai soitat Ristolle. Oli hämmästynyt samalla pojat nuoli ja suuteli vartaloa, seksikäs mimmi ja tosi märkä Juho nuoli pillua Jarkko imi nännejä Riitta ei voinut mitään ja vähän antoi periksi, sanoin annat niin ehkä voit saada myöhemmin sitä Ristoa. Riitta antautui taitavaksi, Otettiin edestä ja takaa, Välillä viiniä Riittää otettiin kysymättä ensin pidettiin meidän huoran loppu illan nautti kun oli aina joku kalu jota voi imeä ennenkuin joutuu antamaan . Aamulla nousi ja sanoi mistä tiedät sanoin on minulla oikeita kavereita. Menin Riitan päälle nyt ei puhuta koskaan menneistä, levoton jalkoja työnnyin sisään Riitta oli valmis kuiskasi, minä oikeasti nautin sun kostosta , joku ajan pillu värisi halusta ja sain vuoden orgasmit voimme yönä kiitos rakas, raiskaa minut ja heti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      108
      2142
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1640
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1256
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe