noidannuoli niskassa.

minä vain

hei. niin kuin otsikko kertoo, aamuyöstä iski noidannuoli niskaan. soitin tk:hon, ei kuulemma tarvi lääkärin hoitoa. käskivät syödän vaan buranaa kuurina. eipä pahemmin oo ollu vaikutusta, ainakaan vielä. viimeksi kun tämä sama vaiva iski sain lääkekuurin ja ajan fysioterapeutille. pieni lapsi kotona hoidettavana eikä käsiä voi edes liikuttaa kunnolla. oisko kellään hyviä kotivinkkejä jotta pääsisin pian vaivasta eroon? kiitos.

9

16704

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Onko sulla mitään lihasrelaksantteja kotona? Mulla on joskus myös tullut niskaan tuollainen noidannuoli. Se on tosi viheliäinen vaiva, kun käsien liikuttaminen on hankalaa ja sattuu. Mä musitaakseni söin silloin vahvoja särkylääkkeitä ja relaksantteja. Mutta jos sulla ei oo kotona noita lihasrelaksantteja, tarvitset lääkäriltä reseptin niihin.

• minä vain

ei mulla ole muuta kuin panadolia. ja kun ei lääkärillekään pääse. täällä on mennyt tuo terveydenhuolto surkeaksi. hoitajat joutuu puhelimessa arvioimaan tarviiko lääkäriä vai ei.

• toimii
        minä vain kirjoitti:

ei mulla ole muuta kuin panadolia. ja kun ei lääkärillekään pääse. täällä on mennyt tuo terveydenhuolto surkeaksi. hoitajat joutuu puhelimessa arvioimaan tarviiko lääkäriä vai ei.

sitten loistavasti!

• ....
        minä vain kirjoitti:

Kyllä sun täytyy nyt vaan vaatia, että lääkärille on päästävä! Eihän noi Panadolit taida mitään auttaa. Saisit papempia särkylääkkeitäkin. Mulle on sanottu (kun selässäkin on ollut noidannuolia), että tärkeää on hoitaa kipua pois. Kipu saa lihakset menemään vielä enemmän jumiin. Nyt soitat ihmeessä lääkärinaikaa tai mene vaikka päivystykseen!

• minä vain
        .... kirjoitti:

Kyllä sun täytyy nyt vaan vaatia, että lääkärille on päästävä! Eihän noi Panadolit taida mitään auttaa. Saisit papempia särkylääkkeitäkin. Mulle on sanottu (kun selässäkin on ollut noidannuolia), että tärkeää on hoitaa kipua pois. Kipu saa lihakset menemään vielä enemmän jumiin. Nyt soitat ihmeessä lääkärinaikaa tai mene vaikka päivystykseen!

juu, täällä meillä pitää soittaa päivystykseen aika. ja kun aamulla soitin sanoivat että siihen ei tarvi lääkärin hoitoa. aivan hölmöksi mennyt tuo terveyskeskuksen toiminta.

• ....
        minä vain kirjoitti:

juu, täällä meillä pitää soittaa päivystykseen aika. ja kun aamulla soitin sanoivat että siihen ei tarvi lääkärin hoitoa. aivan hölmöksi mennyt tuo terveyskeskuksen toiminta.

Oletko saanut oloasi yhtään paremmaksi? Toivottavasti!

• tai akupunktio

PC-käyttäjien yleinen vaiva. Kramppi on heti laukaistava.

• ralsksantti

3 päivä nii nettei päätä kunnolla saa käännettyä. mitä täs nyt?

• Kenokaula

Googlaa "torticollis"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      107
      7736
    2. 109
      5971
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5167
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4536
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3220
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      55
      2967
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      58
      2928
    8. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2444
    9. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2437
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      2056
    Aihe