Avollani on useita exiä joihin pitää edelleen yhteyttä siitäkin huolimatta että en siitä pidä. Minusta ex tyttöystävät kuin myös poikaystävät kuuluvat sinne menneisyyteen ei enää nykyiseen parisuhteeseen. Vannoo usein rakastavansa minua ja eroa ei missään olosuhteissa halua. Olen usein pyytänyt että jättäisi niihin exiin yhteydenpidon pois, koska rassaa nyt suhdetta luottamuksella. Pari kertaa olen juuri tuon luottamuspulan takia katsonut avoni kännykän ja kappas siellä exille rakkausviestejä lähtenyt. Olen tietysti ottanut asian tapetille josta avoni vain tietysti suuttuu, että olen hänen kännyään käynyt katsomassa, koska onhan normaalia hänen mielestään viestejä ja maileja exilleen lähetellä! Puolustelee viestejä milloin milläkin verukkeella, milloin meidän riidan jälkeen ottanut yhteyttä ja milloin mitäkin. Itse en pidä ex poikaystäviin mitään yhteyttä enää eron jälkeen enkä ymmärrä miksi enää pitäisikään. Ne kuuluu meinneisyyteen ja saa siellä pysyäkin. Miten muilla miehillä, miksi pidätte yhteyttä exiin jos vierellä ihana rakastava nainen niin kuin avoni minusta sanookin. Tuntuu että haluaa pitää ikäänkuin varalla exiänsä jos meidän suhde päättyy niin on kainalo minne palata sen jälkeen. Tämä rassaa liittoamme jo niin paljon, että ei kohta rakkaus enää riitä jos ei muutosta tapahdu avoni puolelta. Sanoo siis päivittäin rakastavansa minua ja haluavansa viettää loppuelämän kanssani, mutta miksi on sitten niin vaikeaa unohtaa se menneisyys???
Miehen ex:ät
31
2737
Vastaukset
- että..
jurppii, minkä ihmeen pelailijan kanssa sä seukkaat.
Nyt kyllä menet ja pistät kovan kovaavastaan ja vähän tuuletat tunteitasi, eli sanot suorat sanat ota tai jätä.
Tähän sulla on oikeus ja miehesi tietää sen.- Rupee jurppii
Arvaa vaan olenko mieheni laittanut koville tuon asian suhteen. Jopa niin koville että itku mieheltä sen jälkeen pääsee, mutta sama meno jatkuu siitä huolimatta jonkun ajan päästä. Eniten tässä harmittaa tuo luottamuksen loppuminen ja miten sen saisi edes takaisin. Tykkään avostani edelleen ja eroa olen monta kertaa väläytellyt avolleni. Taas itku avoltani pääsee kun ei halua erota vaan naimisiin mennä heti kun vaan suostun. Miten tästä nyt edes eteenpäin?!
- juttelee sulle :)
Rupee jurppii kirjoitti:
Arvaa vaan olenko mieheni laittanut koville tuon asian suhteen. Jopa niin koville että itku mieheltä sen jälkeen pääsee, mutta sama meno jatkuu siitä huolimatta jonkun ajan päästä. Eniten tässä harmittaa tuo luottamuksen loppuminen ja miten sen saisi edes takaisin. Tykkään avostani edelleen ja eroa olen monta kertaa väläytellyt avolleni. Taas itku avoltani pääsee kun ei halua erota vaan naimisiin mennä heti kun vaan suostun. Miten tästä nyt edes eteenpäin?!
*DUMP THAT BiTCH*
- osaa
Rupee jurppii kirjoitti:
neuvoa.
Onko hänellä läheistä miespuolista kaveria, siis bestistä?
Tai laajaa mies kaveripiiriä? - Tyttis79
Rupee jurppii kirjoitti:
vai eikö se tehoa..
Eipä näytä tehoavan :( - hyvä... :)
juttelee sulle :) kirjoitti:
*DUMP THAT BiTCH*
Se on hyväksi todettu menetelmä kaikissa olosuhteissa :)
- olet
rentun ruusu...
- ei paskanjauhaja
Joo kyllä se niin on että ne exät on sitä historiaa. Niihin ei todellakaan pidetä mitään aktiivista yhteyttä. Tämä on ainoa oikea tie.
- En kerro nimeäni
" Tämä rassaa liittoamme jo niin paljon, että ei kohta rakkaus enää riitä jos ei muutosta tapahdu avoni puolelta. Sanoo siis päivittäin rakastavansa minua ja haluavansa viettää loppuelämän kanssani, mutta miksi on sitten niin vaikeaa unohtaa se menneisyys???"
Kummallista kyllä, tekoihin on helpompi uskoa kuin sanoihin. Sanoa voi mitä vaan, ja miehesi tuntuu olevan oiva esimerkki.
Itse tapaan aina sanoa että ne entiset on "entisiä" eli "exiä" sen takia että ovat nimenomaan historiaa, mennyttä. Mikään ei ole niin helppo tapa kaataa suhde karille kuin sählätä jonkun sellaisen kanssa kenen kanssa hommat on loppuneet jo kauan sitten. Miehesi "uskollisuus" herättää lähinnä sääliä, kuulostaa lähinnä siltä että käyttää sua hyväkseen kun suostut kaikkeen tuohon paskaan. Itkut sun muut kuulostaa lähinnä huonolta näyttelemiseltä, jos miehesi ihan todella haluaisi olla kanssasi hän ei riskeeraisi mitään sähläämällä entisten heilojensa kanssa. Samaten lupaus avioliitosta on pelkkää paskapuhetta, tietenkin se on vanha helppo keino jolla saadaan pidettyä toinen suhteessa kiinni. Sinun kannaltasi kuulostaa aika surkealta, koska miehesi teot puhuu aivan eri kieltä kuin hänen sanansa. Ei hän sinuun todella sitoutunut voi olla jos noin kiinnostunut on pitämään yhteyksiä entisiinsä, vieläpä sinulta salaa. Mitäköhän muuta hän pitää sinulta salassa? Kannattaa alkaa miettiä vähän realistisemmin eikä uskoa höpöhöpöpuheita ja onttoja lupauksia. Todellisissa lupauksissa teot sanoo samaa kuin sanatkin, sinun äijäsi kohdalla teot kertoo omaa karua kieltään ja sanat taas pelkästään soopaa jolla haluaa pitää sinut siinä suhteessa väkisin kiinni. - nainen28..
alkaisi laittamaan ehtoja että joko hän tai yhteydenpito exiin niin saisi kumppani lähteä.
Ei sen takia että exät olisivat tärkeimpiä, vaan tuon kontrolloimisen takia. Siitä seuraa lisää ja lisää vaatimuksia.
Olet selvästikin todella epävarma itsestäsi, ja exillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa juurikaan. et ole kumppanisi äiti tai holhooja eikä sinulla ole oikeus vaatia välien katkaisua. minusta se kertoo ihmisestä hyvää että pystyy olla exien kanssa väleissä.- En kerro nimeäni
haluaa ehdottomasti pitää yhteyttä niihin entisiinsä niin siitä vaan. Itse laittaisin tuollaisen naisen kuin sinä pellolle heti. Pysy sinäkin vaan niiden entistesi kanssa, "me ollaan vaan ystäviä". Niin, tunnetustihan sitä ollaan tosi aidosti ja rehellisesti, molemminpuolisesti ystäviä kun ennen on seurusteltu, nussittu ja tehty kaikkea muutakin yhdessä. Niinhän "vaan ystävät" muutenkin tekee, eiks je?
- tästä tämä lähtee
En kerro nimeäni kirjoitti:
haluaa ehdottomasti pitää yhteyttä niihin entisiinsä niin siitä vaan. Itse laittaisin tuollaisen naisen kuin sinä pellolle heti. Pysy sinäkin vaan niiden entistesi kanssa, "me ollaan vaan ystäviä". Niin, tunnetustihan sitä ollaan tosi aidosti ja rehellisesti, molemminpuolisesti ystäviä kun ennen on seurusteltu, nussittu ja tehty kaikkea muutakin yhdessä. Niinhän "vaan ystävät" muutenkin tekee, eiks je?
Ei mitään lisättävää...
- itsekin nainen 44-v
Taidat hyväksyä pettämisen kun tuollaisia kirjoittelet. Exiin salaa yhteydenpito kertoo karua kieltään miehestä ja tuskin sellainen edes on uskollinenkaan. Kyllä puolisoilla on sen verran velvollisuuksia suhteen kohtaan, että ne exät jätetään sinne historiaan eikä niiden kanssa enää pelehditä. Eriasia jos on lapsia entisistä suhteista yhteydenpito on usein suotavaakin, mutta kysyjällä tuskin asia on näin. Hyi sua nainen28 jos hyväksyt tuollaisen salailun ja takuuvarmasti myös sen pettämisen joka siinä pohjalla.
- keskustellaan...
ainoastaan lakimiesten välityksellä...
Muuta ei sitten suvaita... - N28...
itsekin nainen 44-v kirjoitti:
Taidat hyväksyä pettämisen kun tuollaisia kirjoittelet. Exiin salaa yhteydenpito kertoo karua kieltään miehestä ja tuskin sellainen edes on uskollinenkaan. Kyllä puolisoilla on sen verran velvollisuuksia suhteen kohtaan, että ne exät jätetään sinne historiaan eikä niiden kanssa enää pelehditä. Eriasia jos on lapsia entisistä suhteista yhteydenpito on usein suotavaakin, mutta kysyjällä tuskin asia on näin. Hyi sua nainen28 jos hyväksyt tuollaisen salailun ja takuuvarmasti myös sen pettämisen joka siinä pohjalla.
vaiheessa joku puhui pettämisestä????!!!Tai salailusta!Itse olen 100 % uskollinen, mutta ystävä exieni kanssa, sillä jokaisella on menneisyys jota ei voi pyyhkiä pois. Ja juuri teidänlaisenne naiset olette kontrollifriikkejä jotka yrittää laittaa miehensä tossun alle määräämällä keneen saa pitää yhteyttä, ei mitään muuta!!! Seuraava askel on ettei kavereita saa tavata, eikö!
- Rupee jurppii
N28... kirjoitti:
vaiheessa joku puhui pettämisestä????!!!Tai salailusta!Itse olen 100 % uskollinen, mutta ystävä exieni kanssa, sillä jokaisella on menneisyys jota ei voi pyyhkiä pois. Ja juuri teidänlaisenne naiset olette kontrollifriikkejä jotka yrittää laittaa miehensä tossun alle määräämällä keneen saa pitää yhteyttä, ei mitään muuta!!! Seuraava askel on ettei kavereita saa tavata, eikö!
Jos olet lukenut minun muut kirjoitukset tiedät että se exiin yhteydenpito on ollut salaista. Ystäviä saa toki miehelläni olla ja pitääkin, mutta miksi 60% niistä koostuu sitten niistä existä eikä muista satunnaisista naisista!! Sitä minä en sulata nyt. Miespuolisten luulisi riittävän.
- scale
on salaista, niin voipi olla, että en itekkään sellaisesta tykkäisi.
Jos se taas on avointa, niin ei se sitten haittaisi.
Itse en juurikaan pidä yhteyttä exiin, eikä paljon exätkään minuun, ne on taakse jäänyttä elämää ja varmaan osin johtuu siitä, että asuinpaikka on välillä vaihtunut.
Olen muutaman ohimennen nähnyt ja morjestanut, yhden kanssa olen jutustellut, kun tavattiin sattumalta.- Rupee jurppii
Olipas tullut mielipiteitä paljon asiasta. Ja kyllä se yhteydenpito on ollut salaista aina siihen asti kun jäänyt niistä minulle kiinni. Suhteen alussa sanoi, että hänellä on yksi exä johon on hyvät välit ja sen olen hyväksynytkin, kun ei sitä ole koskaan salaillaillutkaan ja nainen on tahollaan suhteessa ja onnellisessa sellaisessa. Ystävyys takana täysin ja uskonkin siihen, mutta nuo salaiset yhteydenpidot muihin tässä ongelmana. Olen minäkin muutaman kerran exiin törmännyt kaupungilla, mutta vaikka ok miehiä suurinosa ollutkin, en halua heihin pitää enää sen kummempaa yhteyttä kuin satunnainen kaupungilla törmääminen. Olen ehkä liikaa uskollisuutta vaalivaa tyyppiä ja en halua suhteessa mitään valehdella enkä salailla. Terve suhde perustuu luottamukseen niin kauan kunnes se luottamus rikotaan niin kun nyt on minun tapauksessa käynyt.
- vili
perussuomalainen nainen. ei ymmärrä, vertaa itseään, pää ei kestä, on näköjään mustasukkainen. älä puutu sellaiseen joka ei sinulle kuulu. kohtuutonta olla pitämättä yhteyksiä toisiin ihmisuiin. oli ne sitten exiä. ei tuollaisia asioita tarvitse puolustella, kunhan kyse on ystävyydestä
- Rupee jurppii
Miksi "ystäviin" sitten pidetään salassa yhteyttä ja lähetellään rakastan sinua viestejä ja suunnitellaan yhteistä tapaamista myös salassa sen exän mieheltä? Normaaliin suhteeseen kuuluu tottakai se mustasukkaisuus. Jos sitä ei olisi en välittäisi kumppanista sen taivaallista mitä touhuaa ja kenen kanssa. Olen normaalilla tavalla mustasukkainen en mitenkään sairaalloisesti, koska välitän miehestäni kuitenkin vielä. Miten kauan enää jää nähtäväksi.
Minkäs maalaiset naiset ne sinun mieleen ovat?
Olet varmaan aika harvinainen mies, jos naisesi saa pitää salaa yhteyttä ex-miehiinsä ja lähetellä jotain "rakkausviestejä" näille ihan vapaasti.
Mielestäni parisuhde ei ole oikein terveellä pohjalla, jos toinen osapuoli tuntee tarvetta tunnustaa rakkauttaa, jollekin ex-puoliso(i)lle.- vili
Rupee jurppii kirjoitti:
Miksi "ystäviin" sitten pidetään salassa yhteyttä ja lähetellään rakastan sinua viestejä ja suunnitellaan yhteistä tapaamista myös salassa sen exän mieheltä? Normaaliin suhteeseen kuuluu tottakai se mustasukkaisuus. Jos sitä ei olisi en välittäisi kumppanista sen taivaallista mitä touhuaa ja kenen kanssa. Olen normaalilla tavalla mustasukkainen en mitenkään sairaalloisesti, koska välitän miehestäni kuitenkin vielä. Miten kauan enää jää nähtäväksi.
mielstäni mustasukkaisuus on sekopäitten ja itsetunnottamien keksintö. eli normaalia mustasukkaisuutta ei mielestäni ole....myönnetään kyllä toi tilanne haisee. hakkaa äijäs.
- jota salataan!"!!!
ja lausutaan sanat exälle että rakastan sinua,no haloo taaas.Lueppa koko texti hömppä!!! Itekkään et sietäs,ne ei mitään exiä ole ,vaan suhde toiseen naiseen!!! Vittuttaa nää viisaat vilit!!!
- Taasnäitä
Yleensä se on naiset kun ehdottaa, että "ollaan vaan ystäviä" (tarkoittaa, että ei tipu p*llua). Jos sitten mies oikeasti haluaa olla ystävä jonkun naisen kanssa niin mikä siinä muita naisia sitten haittaa?
- Rupee jurppii
Miksi ne naisystävät sitten pitää väkisinkin olla niitä exiä? Olisi edes muita, mutta kun kaikki 100% vaan niitä. Ei minua haittaisi vaikka olisi ystävä naispuolisen työkaverinsa kanssa, mutta kun ne niitä saamarin exiä kaikki tyynni. No en jaksa tästä tämän enempää keskustella, kun miesten mielipide on se että exiin saa ja ilmeisesti pitääkin pitää yhteyttä ja tietysti soitella tunnin puheluita ja lähetellä rakkaus tekstareita salaa kumppaniltaan. Itse pidän sitä jonkin sortin pettämisenä, mutta minähän olen 100% uskollinen ja hieman mustasukkainenkin nainen joka vaatii samaa mieheltä mitä sen väliä. Olen pettynyt jälleen kerran miesten ajatusmaailmaan!!! Hyvää Joulua kaikille!!
- tarkkuutta
Rupee jurppii kirjoitti:
Miksi ne naisystävät sitten pitää väkisinkin olla niitä exiä? Olisi edes muita, mutta kun kaikki 100% vaan niitä. Ei minua haittaisi vaikka olisi ystävä naispuolisen työkaverinsa kanssa, mutta kun ne niitä saamarin exiä kaikki tyynni. No en jaksa tästä tämän enempää keskustella, kun miesten mielipide on se että exiin saa ja ilmeisesti pitääkin pitää yhteyttä ja tietysti soitella tunnin puheluita ja lähetellä rakkaus tekstareita salaa kumppaniltaan. Itse pidän sitä jonkin sortin pettämisenä, mutta minähän olen 100% uskollinen ja hieman mustasukkainenkin nainen joka vaatii samaa mieheltä mitä sen väliä. Olen pettynyt jälleen kerran miesten ajatusmaailmaan!!! Hyvää Joulua kaikille!!
Tarkkuuta niihin sanomisiin. Ei ole kaikki miehet sitä mieltä että äxät olis jees.
- beowulf
Lisäksi toisen viestien lukeminen ilman lupaa on ilmeisesti rikollista. Eipä tarvi ihmetellä, jos saat lättyysi.
- vaan vaadi muutosta tai eroa
Nyt laitat avokkis koville ja vaadit että exiin yhteydenpito loppuu. Miksi entinen on sitten edes entinen jos sinne suuntaan tuntee vielä kaipuuta ja varsinkin jos salassa lähetellään rakkausviestejä ja soitellaan.
Ei tuo ole terveen suhteen pohjia nyt lainkaan. Joku miehelläsi nyt mättää joko teidän suhteessa tai sitten mitä epäilen on harrastanut samaa muidenkin suhteiden aikana ja saattanut kenkä takapuoleen olla tullut sen takia ja suhteet jääneet ikäänkuin kesken sen takia ja nyt yritetään vielä kepillä jäätä.
En hyväksy minäkään jos mieheni pitäisi yhteyttä entisiin tai jos pitää niin ei ainakaan tee sitä salaa minulta. Enpä ihmettele jos sulla luottamus avokkiis mennyt tuollaisilla tempauksilla. Olisi mennyt minullakin. - on yksinkertaisesti
selkärangaton nilkki.
- johtaa...
" selkärangaton nilkki" = pelimies
- eikä reilusti
Luultavasti avopuolisosi ei ole päässyt irti entisistä naisistaan vaikka sinun kanssasi hyvä on ollakin. Kannattaisi vielä kerran keskustella asiasta avosi kanssa ja painottaa sitä, että tuollainen käyttäytyminen ei kuulu suhteeseen. Entisiä voi olla tietysti jokunen ystävänä, mutta ei ainakaan tuolla lailla että rakkausviestejä heille enää lähetellään ja tehdään sekin sitten salassa. Satunnainen yhteydenpito eri asia tyyliin vaikka kerran kaks vuodessa kysytään kuulumisia.
Veikkaan että teillä ei ongelmaa asian suhteen edes olisi jos avosi olisi ollut avoin noissa yhteydenotoissaan ja reilusti kertonut ja ehkä näyttänytkin, että mistään kummemmasta kuin satunnaisista yhteydenotoista ei ole kyse. Jos avollasi niitä yhteydenottoja enempikin ja useampaan, en sitä kyllä enää käsitä varsinkin jos tietää, että se hiertää teidän suhdettanne.
Itse en onneksi ole törmännyt tapauksiin jossa exät olisi enää niin tärkeitä parisuhteessa, että heihin pitää säännöllistä yhteydenpitoa pitää. Melko varmasti en sitä hyväksyisi itsekään ja turhaa mustasukkaisuutta se suhteeseen aiheuttaa.
Kysy avoltasi mitä ne exät hänelle antaa niin paljon että on valmis uhraamaan teidän suhteenne sen takia. Miksi et sinä riitä. Jos et saa tyydyttävää vastausta niin harkitse onko tämä suhde lainkaan sen arvoista, että kannattaa jatkaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2092708
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo521906Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4071518Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1531483Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3621389Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641278Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251266Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H141196- 591046
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S23938