Yh:n lapsi tumma vs. vaalea

Etsivä..

Monet miehet (itseasiassa aika moni) hyväksyvät itselleen naisen, jolla on lapsi aiemmasta suhteesta. Myös ulkomaalaiset, erityisesti aasialaiset yh-äidit ovat löytäneet suomalaismiehen rinnalleen.

Miehet hoi, miten tilanne muuttuu, jos suomalaisen naisen lapsi onkin mokusuhteesta ja tumma? Katsotteko yhtä hyväksyvästi?

71

6775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KATSO...

      Mustaa lasta rattaissa työntelevä suomalainen yh-äiti saa minulta osakseen lähinnä halveksuntaa. Eli tilannetta, jossa minun pitäisi "hyväksyä" tumma lapsi ei yksinkertaisesti pääse syntymään.

      • huh..

        Miten ahdas mielistä!!!!minua kuvottaa nykyään nuo suomalaiset kalpeat mamman pojat.
        Onneksi munulla on ihana,kohtelias,lämmin,rakastava,huomaavainen,komea,seksikäs,suvaitsevainen,viisas,hellä,ahkera, jne.jne.oma ei suomalainen mieheni joka on kerta kaikkiaan ihan paras!...listaa voisi jatkaa loputtomiin...


      • miiri1
        huh.. kirjoitti:

        Miten ahdas mielistä!!!!minua kuvottaa nykyään nuo suomalaiset kalpeat mamman pojat.
        Onneksi munulla on ihana,kohtelias,lämmin,rakastava,huomaavainen,komea,seksikäs,suvaitsevainen,viisas,hellä,ahkera, jne.jne.oma ei suomalainen mieheni joka on kerta kaikkiaan ihan paras!...listaa voisi jatkaa loputtomiin...

        niin on mullakin juuri tuollainen ulkomaalainen huolehtiva ja ihanan kiltti mies.On todella ihmeellistä kuinka yksinkertaisen tyhmiä meidän suomalaismiehet ovat!Ei ihme, että nainen löytttää ihanne miehensä muualta.


      • Avomieli
        huh.. kirjoitti:

        Miten ahdas mielistä!!!!minua kuvottaa nykyään nuo suomalaiset kalpeat mamman pojat.
        Onneksi munulla on ihana,kohtelias,lämmin,rakastava,huomaavainen,komea,seksikäs,suvaitsevainen,viisas,hellä,ahkera, jne.jne.oma ei suomalainen mieheni joka on kerta kaikkiaan ihan paras!...listaa voisi jatkaa loputtomiin...

        Ja tuoko sitten ei ollut ahdasmielistä (on muuten yhdyssans) ?


      • realistiraimo
        huh.. kirjoitti:

        Miten ahdas mielistä!!!!minua kuvottaa nykyään nuo suomalaiset kalpeat mamman pojat.
        Onneksi munulla on ihana,kohtelias,lämmin,rakastava,huomaavainen,komea,seksikäs,suvaitsevainen,viisas,hellä,ahkera, jne.jne.oma ei suomalainen mieheni joka on kerta kaikkiaan ihan paras!...listaa voisi jatkaa loputtomiin...

        niih


      • vihje
        miiri1 kirjoitti:

        niin on mullakin juuri tuollainen ulkomaalainen huolehtiva ja ihanan kiltti mies.On todella ihmeellistä kuinka yksinkertaisen tyhmiä meidän suomalaismiehet ovat!Ei ihme, että nainen löytttää ihanne miehensä muualta.

        Te "löydätte" niitä "ihannemiehiänne" muualta, koska ette kelpaa kenellekään suomalaiselle.

        Ja ne teidän "ihannemiehenne" olisivat todennäköisesti kauhistus kaikille ei-suomalaisille naisille.


      • Anonyymi

        En ikinä olisi valkoihoisen naisen kanssa, jolla tumma lapsi. Just heivasin yhden naisen jolta paljastui tumma lapsi. Naiset turhaan heikentää omaa markkina-arvoaan väärillä valinnoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ikinä olisi valkoihoisen naisen kanssa, jolla tumma lapsi. Just heivasin yhden naisen jolta paljastui tumma lapsi. Naiset turhaan heikentää omaa markkina-arvoaan väärillä valinnoilla.

        Eiköhän sen naisen tulevaisuus ole yhden illan jutuissa, jos sattuu olemaan hyvännäköinen. Kuvottavaa, että valkoinen nainen synnyttää sekarotuisen lapsen saati menee sänkyyn.


    • cfxgbhxfgjnf

      se on puoliksi musta niin hiukan huolestun mahdollisista taudeista ja miehisestä riittävyydestäni kyseiselle naiselle...muuten ei väliä kunhan äijä ei ole enää kuvioissa.

    • nimimerkkiX

      - Miksi hän ei rakenna suomalaista kansaa?

      - Miksi hän ei puolusta sananvapautta?

      • Isänmaan toivot

        Suomalaista kansaako ei muka voi rakentaa jos menee ulkomaalaisen kanssa naimisiin? Tummempi lapsiko ei voi olla Suomen kansalainen tai pystyä samoihin saavutuksiin kuin naapuruston muut lapset?

        ...Eri logiikka sinulla....


      • jannali

        Rakenna kansaa, jonka geeniperimä alkaa olla todella heikkotasoista ellei geeneihin saada hieman uutta variaatiota!!sisäsiittoinenhan suomi olisi ilman ulkomaalaisvahvistusta


      • Niin noh...
        jannali kirjoitti:

        Rakenna kansaa, jonka geeniperimä alkaa olla todella heikkotasoista ellei geeneihin saada hieman uutta variaatiota!!sisäsiittoinenhan suomi olisi ilman ulkomaalaisvahvistusta

        Sisäsiittoisuus on ongelma joissain maailman kolkissa, mutta ei Suomessa. Suomalaisessa geeniperimässä ei ihan aikuisten oikeasti ole mitään vikaa.


      • ´taco
        Niin noh... kirjoitti:

        Sisäsiittoisuus on ongelma joissain maailman kolkissa, mutta ei Suomessa. Suomalaisessa geeniperimässä ei ihan aikuisten oikeasti ole mitään vikaa.

        Ai eikö?? Mistäs suomalaiselle kansalle niin tyypilliset metaboliset sairaudet, sydän-ja verisuonitaudit ovat peräisin? Miksi ne eivät ole niin yleisiä esim Ruotsissa?


      • Heracles
        ´taco kirjoitti:

        Ai eikö?? Mistäs suomalaiselle kansalle niin tyypilliset metaboliset sairaudet, sydän-ja verisuonitaudit ovat peräisin? Miksi ne eivät ole niin yleisiä esim Ruotsissa?

        Tyypillistä, että suomalaiset naiset syyttävät geenejä siitä, että ovat kokoa XXX...L. Ei ehkä kannata istua sohvalla ja mussuttaa sipsejä kaiket päivät käyden välillä tupakalla ulkona. Sama koskee myös miehiä. Onhan se tietysti helpompi syyttää kaikesta geenejä ja kieriä itsesäälissä. Afrikassa ja muslimimaissa/arabimaissa sekä Intiassa harrastetaan vielä järjestettyjä avioliittoja jopa sukulaisten kesken. Joten mietipä nyt tarkkaan, mitkä maat ovat sisäsiittoisia.


      • Anonyymi
        Isänmaan toivot kirjoitti:

        Suomalaista kansaako ei muka voi rakentaa jos menee ulkomaalaisen kanssa naimisiin? Tummempi lapsiko ei voi olla Suomen kansalainen tai pystyä samoihin saavutuksiin kuin naapuruston muut lapset?

        ...Eri logiikka sinulla....

        Ei voi olla tumma suomalainen!


      • Anonyymi
        Isänmaan toivot kirjoitti:

        Suomalaista kansaako ei muka voi rakentaa jos menee ulkomaalaisen kanssa naimisiin? Tummempi lapsiko ei voi olla Suomen kansalainen tai pystyä samoihin saavutuksiin kuin naapuruston muut lapset?

        ...Eri logiikka sinulla....

        Ei voi olla ei.


    • döfff

      Näyttäisihän se siltä, että vaimo on käynyt yksin iloisella etelänmatkalla ja tuonut lomatuliaisen mukanaan.

    • German____

      Ei siinä mitään mutta samalla täytyy tottua siihen että elämä vaikeutuu, kaikkialla, lastentarhassa, koulussa, opiskelussa, tutustumisessa, avioliittoon pääsyssä, työpaikansaannissa, lentokentillä, autokaupoissa, asuntokaukoupoissa, yrityskaupoissa jne...

      Muistakaa myös että vaikka nyt blondina saattekin kaikki maailman turkkilaiset miehet, niin tilanne ei ole sama enää tyttärelläsi. Jos et usko mene Tukholmaan tai Saksaan tai Ransaan katsomaan.

      • Ransaan

        Mita sina horiset? Kuulostat lahinna uhittellevalta uhmaikaiselta

        ."Ei siinä mitään mutta samalla täytyy tottua siihen että elämä vaikeutuu, kaikkialla, lastentarhassa, koulussa, opiskelussa, tutustumisessa, avioliittoon pääsyssä, työpaikansaannissa, lentokentillä, autokaupoissa, asuntokaukoupoissa, yrityskaupoissa jne...Jos et usko mene Tukholmaan tai Saksaan tai Ransaan katsomaan." RANSAAN.. siella en ole ennen kaynytkaan...

        No en kai olekaaan oikea ihminen vastaamaan koska asunto- ja auto asioista ei ole tarvinnut huolehtia kun tumma mieheni hoitaa ne asiat. Lennotkin on maksettu miehen pussista ja palvelu on pelannut Yh:ta minusta ei luonnollisestikaan ole tulossa. Jos tulisikin niin sinunlaisesi miehille antaisn korkeintaan saalinsekaisen hymyn.


      • saalinsekaisen
        Ransaan kirjoitti:

        Mita sina horiset? Kuulostat lahinna uhittellevalta uhmaikaiselta

        ."Ei siinä mitään mutta samalla täytyy tottua siihen että elämä vaikeutuu, kaikkialla, lastentarhassa, koulussa, opiskelussa, tutustumisessa, avioliittoon pääsyssä, työpaikansaannissa, lentokentillä, autokaupoissa, asuntokaukoupoissa, yrityskaupoissa jne...Jos et usko mene Tukholmaan tai Saksaan tai Ransaan katsomaan." RANSAAN.. siella en ole ennen kaynytkaan...

        No en kai olekaaan oikea ihminen vastaamaan koska asunto- ja auto asioista ei ole tarvinnut huolehtia kun tumma mieheni hoitaa ne asiat. Lennotkin on maksettu miehen pussista ja palvelu on pelannut Yh:ta minusta ei luonnollisestikaan ole tulossa. Jos tulisikin niin sinunlaisesi miehille antaisn korkeintaan saalinsekaisen hymyn.

        Elämä opettaa... :) Sinäkään et ymmärrä viestejä sillä kysymys oli yksinhuoltajasta ja hänen lapsista ja jos sinulla ei niitä ole niin miksi vastasit ollenkaan. Kasvaa ne lapsetkin aikuiseksi ja niillä on tulevaisuudessa myös aikuisten ongelmia jolloin on hyvä jos vanhemmat ymmärtää.

        Mutta sinun poitti on selvä, kaikki tummat lapset jotka väittää että on ollut vaikeaa, valehtelevat ja puhuvat täyttä paskaa.

        Toivottavasti et saa lapsia.


    • on tämä

      Miksi kukaan, jolla on tumma lapsi ja mokusuhde takanaan, edes haluaisi rinnalleen miehen, joka halveksii jotain rotua niin sairaalloisesti että ei "hyväksy" naista ja tämän menneisyyttä sellaisena kuin on? Suhteessa ollessa pitäisi kuitenkin elämän perusarvot olla vähän samansuuntaiset, joten itse en ainakaan "hyväksyisi" miehekseni tällaista rasistista henkilöä. Olisin vaan onnellinen, että rasistisuus tuli esille niin aikaisessa vaiheessa etten ehtinyt enempää moiseen sotkeutua.

      • Anonyymi

        Jätti muija sanomatta pari asiaa menneisyydestään, nyt halveksin häntä niin paljon. Mamu patjan ollut, hyi hitto!


    • mutta naisille

      ja vähän toisinpäin. Siis mitä jos miesystävälläsi olisi lapsi aiemmasta suhteesta, ja lapsen äiti olisi tumma? Ja jos miesystäväsi olisi peräti lapsen lähi- tai yksinhuoltaja? Naiset hoi, hyväksyttekö?

      • oliko

        muita kysymyksiä?


      • n25*

        Tottakai hyväksyisin. Lasten ihonväri ei vaikuta minun ja miehen väliseen suhteeseen. Lasten olemassaolo sinänsä saattaa vaikuttaa, mutta se onkin sitten ihan toinen juttu ja sama vaikka olisivat minkä värisiä... En ymmärrä miten asia voisi olla toisinkaan. Kummallinen ajatuksenjuoksu joillain tyypeillä täällä...


      • Niinpä taas....
        n25* kirjoitti:

        Tottakai hyväksyisin. Lasten ihonväri ei vaikuta minun ja miehen väliseen suhteeseen. Lasten olemassaolo sinänsä saattaa vaikuttaa, mutta se onkin sitten ihan toinen juttu ja sama vaikka olisivat minkä värisiä... En ymmärrä miten asia voisi olla toisinkaan. Kummallinen ajatuksenjuoksu joillain tyypeillä täällä...

        Haittaisiko sinua sitten se, jos miehelläsi on ollut aiempi suhde kaakkois-aasialaisen naisen kanssa?


      • n25*
        Niinpä taas.... kirjoitti:

        Haittaisiko sinua sitten se, jos miehelläsi on ollut aiempi suhde kaakkois-aasialaisen naisen kanssa?

        Miksi haittaisi? Kaikilla meillä on ollut aikaisempia suhteita. Minä elän tässä hetkessä ja tulevaisuudessa, en menneisyydessä. Eikä kaakkois-aasialaisissa mitään vikaa ole, kaikki olemme ihmisiä emme sen enempää tai vähempää.


      • on aina arvokas

        Mulle ei tuollainen tulisi edes mieleen. Pohdittavana ois varmaan muut asiat ja yleinen yhteensopivuus. Lapset ovat sellaisenaan viattomia aikuisten asioihin ja kunniotettavia omina persooninaan. Uskon ett naiset on kypsempii vastaavassa tilanteessa.


      • mutta vastaan kysymykseen
        Niinpä taas.... kirjoitti:

        Haittaisiko sinua sitten se, jos miehelläsi on ollut aiempi suhde kaakkois-aasialaisen naisen kanssa?

        Ei todellakaan haittaisi, Miksi pitäisi edes ajatella moista?


      • Lapset eivät

        valitse vanhempiaan ja ovat viattomia.


      • Niinpä taas
        mutta vastaan kysymykseen kirjoitti:

        Ei todellakaan haittaisi, Miksi pitäisi edes ajatella moista?

        Teitä ei siis haittaisi, jos miehellä olisi ollut aiempi suhde esim. filippiiniläisen "postimyyntimorsiamen" kanssa?

        Olettekohan oikeasti noin vapaamielisiä vai länkytättekö vaan.


    • näinkin

      Mieheni suomalaisella ex-vaimolla on kaksi tummaa lasta ja suomalainen avomies. Mies on hyvin toimeentuleva, fiksu ja koulutettu sekä erittäin mukavan näköinen tapaus. Hyvin heillä näyttää menevän. Onnea vain heille ja muillekin omilla aivoillaan ajatteleville :-)

    • Taasnäitä

      "miten tilanne muuttuu, jos suomalaisen naisen lapsi onkin mokusuhteesta ja tumma? Katsotteko yhtä hyväksyvästi?"

      Vastaus: Tilanne muuttuu kielteisestä täysin kielteiseksi.

      ps. Tämän viestin saa sitten vapaasti poistaa, tällaisia viestejähän naiset eivät halua lukea.

      • SIZ

        "ps. Tämän viestin saa sitten vapaasti poistaa, tällaisia viestejähän naiset eivät halua lukea."

        Ensinnäkin, mitä uutta tuossa viestissäsi oli, mitä ei jo tiedettäisi...

        Ja toiseksi, itse olen mielummin vaikka yksin tummien lasteni kanssa kuin suomalaisen miehen..


      • ,.,.,.,.,.,.,
        SIZ kirjoitti:

        "ps. Tämän viestin saa sitten vapaasti poistaa, tällaisia viestejähän naiset eivät halua lukea."

        Ensinnäkin, mitä uutta tuossa viestissäsi oli, mitä ei jo tiedettäisi...

        Ja toiseksi, itse olen mielummin vaikka yksin tummien lasteni kanssa kuin suomalaisen miehen..

        silti kelpaa suomalaisen työmiehen verorahat.


      • Mutta
        SIZ kirjoitti:

        "ps. Tämän viestin saa sitten vapaasti poistaa, tällaisia viestejähän naiset eivät halua lukea."

        Ensinnäkin, mitä uutta tuossa viestissäsi oli, mitä ei jo tiedettäisi...

        Ja toiseksi, itse olen mielummin vaikka yksin tummien lasteni kanssa kuin suomalaisen miehen..

        Mitä ihmeen vikaa on suomalaisissa miehissä? Suhtautumisesi/ kirjoituksesi ei vähennä rasismia vaan lisää sitä. Pyydän harkintaa näissä kirjoituksissa.

        Todennäköisesti 99% meistä moku-suhteessa elävistä naisista on lähtöisin suomalaisesta isästä. Oma suomalainen isäni ainakin oli ihana, fiksu, hyvä isä ja aviomies. Vaikka itse valitsin puolisokseni ulkomaalaisen, en pidä häntä sen parempana yleisellä tasolla kuin suomalaisiakaan miehiä. Ihmiset on yksilöitä. Minä rakastan häntä miehenä, en taustansa vuoksi.


      • SIZ
        Mutta kirjoitti:

        Mitä ihmeen vikaa on suomalaisissa miehissä? Suhtautumisesi/ kirjoituksesi ei vähennä rasismia vaan lisää sitä. Pyydän harkintaa näissä kirjoituksissa.

        Todennäköisesti 99% meistä moku-suhteessa elävistä naisista on lähtöisin suomalaisesta isästä. Oma suomalainen isäni ainakin oli ihana, fiksu, hyvä isä ja aviomies. Vaikka itse valitsin puolisokseni ulkomaalaisen, en pidä häntä sen parempana yleisellä tasolla kuin suomalaisiakaan miehiä. Ihmiset on yksilöitä. Minä rakastan häntä miehenä, en taustansa vuoksi.

        Vastasin vain "samaan tyyliin" kuin täällä kirjoitetaan...;) On minullakin hyvä isä ja veli, isäni oikeastaan on se, joka minut on "kasvattanut". ;) Se,että minun kimppuuni ovat käyneet suomalaiset miehet,eikä vain kerran, vain sen takia mitä näkevät ulkoisesti ensisilmäyksellä, ei oikein innosta tutustumaan muihinkaan, koska luulen,että tässä maassa on hyvin harvassa suomalaiset miehet joilla olisi samat intressit elämässä kuin minulla.


      • SIZ
        ,.,.,.,.,.,., kirjoitti:

        silti kelpaa suomalaisen työmiehen verorahat.

        Ne kuuluisat verorahat näkyvät nyt kaikkialla, olen itsekin töissä,myös lasteni isä, joten ihan rauhallisesti vain..


      • ,.,.,.,.,.,
        SIZ kirjoitti:

        Vastasin vain "samaan tyyliin" kuin täällä kirjoitetaan...;) On minullakin hyvä isä ja veli, isäni oikeastaan on se, joka minut on "kasvattanut". ;) Se,että minun kimppuuni ovat käyneet suomalaiset miehet,eikä vain kerran, vain sen takia mitä näkevät ulkoisesti ensisilmäyksellä, ei oikein innosta tutustumaan muihinkaan, koska luulen,että tässä maassa on hyvin harvassa suomalaiset miehet joilla olisi samat intressit elämässä kuin minulla.

        harvalla suomalaisella miehellä mielessä suomessa tuhoaminen ja jihad.


      • SIZ
        ,.,.,.,.,., kirjoitti:

        harvalla suomalaisella miehellä mielessä suomessa tuhoaminen ja jihad.

        Mihin ikinä sitten viittaatkaan, minä olen muslimi, mutta lapseni isä ei...oops ;)

        Ja viimeksi eilen sain kokea,että ikävä kyllä aika useasti törmää suomalaisiin miehiin, joilla pelkkä "tuhoaminen" mielessä... :(


      • toisaalta...
        SIZ kirjoitti:

        "ps. Tämän viestin saa sitten vapaasti poistaa, tällaisia viestejähän naiset eivät halua lukea."

        Ensinnäkin, mitä uutta tuossa viestissäsi oli, mitä ei jo tiedettäisi...

        Ja toiseksi, itse olen mielummin vaikka yksin tummien lasteni kanssa kuin suomalaisen miehen..

        "Ja toiseksi, itse olen mielummin vaikka yksin tummien lasteni kanssa kuin suomalaisen miehen.."

        Niin noh, eipä sinulla muuta vaihtoehtoa olekaan. Ellet sitten toista tummaa jostain löydä (ei taida tosin olla vaikeaa).


      • SIZ
        toisaalta... kirjoitti:

        "Ja toiseksi, itse olen mielummin vaikka yksin tummien lasteni kanssa kuin suomalaisen miehen.."

        Niin noh, eipä sinulla muuta vaihtoehtoa olekaan. Ellet sitten toista tummaa jostain löydä (ei taida tosin olla vaikeaa).

        Joo, ei seurasta ole puutetta jos vain minulle kelpais.. Jotkut ne oppivat virheistään.
        Enkä minä ole suomalaisia miehiä tässä haukkumassa. Jo ennen lapsianikin ei pahemmin juttua riittänyt suomipoikien kanssa kun intressit elämässä aivan vastakkaisilla suunnilla..


    • jääkäri

      "Katsotteko yhtä hyväksyvästi?"

      -En, katson halveksien ja säälien yksinkertaista mulatin YH-bimboa.

      • Ei tunnu missään

        Minä katson halveksuvasti kapeakatseisten epäsivistyneiden ihmisten kirjoituksia, jotka tuomitsevat ihmiset heidän ulkonäkönsä perusteella.


      • ´taco

        ¨taidan katsoa halveksivasti sinua, jääkäri. Oliko sulla paha päivä vaiko ovatko kaikki asiasi vallan myllinmallin? Terveisin, kaunis, menestyvä, hyvässä ammatissa oleva, hyvin tienaava nuori nainen jolla maailman kaunein mulattilapsi.Olen tyttärestäni todella ylpeä. Harmi sinulle, että olet noin katkera. Onko musta mies vienyt jonkun kauniin naisen kenties nenäsi edestä? Kuule, älä välitä jos niin on päässyt käymään, näin vain usein on ja se sinunkin on vain yksinkertaisesti hyväksyttävä!


      • jääkäri
        ´taco kirjoitti:

        ¨taidan katsoa halveksivasti sinua, jääkäri. Oliko sulla paha päivä vaiko ovatko kaikki asiasi vallan myllinmallin? Terveisin, kaunis, menestyvä, hyvässä ammatissa oleva, hyvin tienaava nuori nainen jolla maailman kaunein mulattilapsi.Olen tyttärestäni todella ylpeä. Harmi sinulle, että olet noin katkera. Onko musta mies vienyt jonkun kauniin naisen kenties nenäsi edestä? Kuule, älä välitä jos niin on päässyt käymään, näin vain usein on ja se sinunkin on vain yksinkertaisesti hyväksyttävä!

        ole kaunista ja menestyvää naista nähnytkään. Menestyvä nainen ei kirjoittaisi noin typerää tekstiä, joka on vielä kirjoitusvirheitä täynnä. Toisaalta kaunis, fiksu ja menestyvä nainen ei ylipäänsä seurustelisi tai hankkisi lapsia mustan miehen kanssa.

        Musta mies ei ole vienyt minulta mitään, en edes tunne yhtään mustaa miestä, enkä koskaan halua tunteakaan.


      • missing.you

        "-En, katson halveksien ja säälien yksinkertaista mulatin YH-bimboa."


        Minä katson sinua halveksien ja säälien, kun omaat noin ahtaan ja suvaitsemattoman mielen. :(

        Jokaisellahan on oma mielipiteensä, mutta minä todellakin säälin sinua jos tosiaan noin ajattelet.


      • missing.you
        jääkäri kirjoitti:

        ole kaunista ja menestyvää naista nähnytkään. Menestyvä nainen ei kirjoittaisi noin typerää tekstiä, joka on vielä kirjoitusvirheitä täynnä. Toisaalta kaunis, fiksu ja menestyvä nainen ei ylipäänsä seurustelisi tai hankkisi lapsia mustan miehen kanssa.

        Musta mies ei ole vienyt minulta mitään, en edes tunne yhtään mustaa miestä, enkä koskaan halua tunteakaan.

        että mitä ihmettä se jääkäri tekee tällä palstalla, kun täällä aiheena kuitenki on suhteet ulkomaalaisten kans.. Ja jos sä et halua tunteakkaan niitä ulkomaalasia, niin minkähän takia sua kiinnostaa ottaa kantaa näihin asioihin ja ylipäätänsä lukea näitä tämän palstan juttuja...


        Ihmettelen vaan ;)


      • noh...
        ´taco kirjoitti:

        ¨taidan katsoa halveksivasti sinua, jääkäri. Oliko sulla paha päivä vaiko ovatko kaikki asiasi vallan myllinmallin? Terveisin, kaunis, menestyvä, hyvässä ammatissa oleva, hyvin tienaava nuori nainen jolla maailman kaunein mulattilapsi.Olen tyttärestäni todella ylpeä. Harmi sinulle, että olet noin katkera. Onko musta mies vienyt jonkun kauniin naisen kenties nenäsi edestä? Kuule, älä välitä jos niin on päässyt käymään, näin vain usein on ja se sinunkin on vain yksinkertaisesti hyväksyttävä!

        Onkos musta mies ensin siitältänyt ja sitten vaihtanut nuorempaan ja kauniimpaan? Kuule, älä välitä jos näin on päässyt käymään, näin vain usein on ja se sinunkin on vain yksinkertaisesti hyväksyttävä!

        :-D


    • vastaajien tasoa

      hei!

      Itsellani on tytar tumman kanssa ja ehdin hetken olla sinkkuna ennen kuin tapasin nyk. aviomieheni (joka on muuten jenkki). Sinkkuaikana olis ollut enempi vientii kun koskaan. Kukaan ei koskaan maininnut asiaa. Yks mies sanoi kerran, ett on se hyva et ulkomaalaisten kanssa ei noi liitot onnistu niin osaatte arvostaa suomalaismiehii kun palaatte markkinoille.

      Paras kaverini meni naimisiin suomipojan kanssa kahden turkkilaislapsen kanssa. Suomalainen mies tuumas vaan, ett jos jollain on valittamista niin tulkoot hanelle sanomaan. Kukaan ei oleuskaltanut aukoa paataan lihasmassaa omaavalle karjulle..

      Kylla sina miehen loydat. Ota vaikka toinen ulkkis:)

      • Heracles

        Hassua, miten aina ilmestyy näitä vastauksia, joissa julistetaan kuinka "minulla on ollut vientiä mulatin YH:na enemmän kuin koskaan" tai "löysin helposti suomalaisen miehen tummasta lapsesta huolimatta". En usko tuota paskaa hetkeäkään, tuskin kukaan muukaan. Uuden miehen löytäminen on suomalaisen lapsenkin YH:na erittäin vaikeaa saati sitten mulatin YH:na. Kiitos silti hyvistä nauruista.

        Rasismi toimii myös toiseen suuntaan, ja esim. Yhdysvalloissa mustat tekevät kymmenen kertaa enemmän rasistisia rikoksia valkoisia kohtaan kuin valkoiset mustia kohtaan. Kannattaa muistaa se.


      • jepjepjoojoo

        White trash -uhoa. On siinä kunnon mies, on jo halukas tappelemaan, vaikkei ole edes tappelukaveria. Ei kuulosta kovin täysipäiseltä aikuiselta ja luultavasti tuollaisen "lihasmassan" uhriksi todennäköisimmin joutuu se oma kulta. Toiset löytää tämäntyyppset ihmiset vaikka sitten mistä maasta, mutta omahan on asiansa.


      • päivään :)
        Heracles kirjoitti:

        Hassua, miten aina ilmestyy näitä vastauksia, joissa julistetaan kuinka "minulla on ollut vientiä mulatin YH:na enemmän kuin koskaan" tai "löysin helposti suomalaisen miehen tummasta lapsesta huolimatta". En usko tuota paskaa hetkeäkään, tuskin kukaan muukaan. Uuden miehen löytäminen on suomalaisen lapsenkin YH:na erittäin vaikeaa saati sitten mulatin YH:na. Kiitos silti hyvistä nauruista.

        Rasismi toimii myös toiseen suuntaan, ja esim. Yhdysvalloissa mustat tekevät kymmenen kertaa enemmän rasistisia rikoksia valkoisia kohtaan kuin valkoiset mustia kohtaan. Kannattaa muistaa se.

        Voin piristää sen verran, että erään ystäväni vei vihille hänen nuoruudenrakkautensa joka jaksoi olla tukena kaikissa elämänkäänteissä tämän ollessa suhteessa etelä-eurooppalaisen kanssa (josta syntyi kaksi lasta), tämä mies on ollut kariutuneen suhteen jälkeen lapsille koko ajan heidän oma isinsä ja mies pitää lapsia ominaan.. vaikka nyt ovat astetta tummempia kuin muu perhe :) Ennakkoluuloihin ovat toki törmänneet.

        Eli hyvä kokemus tähän väliin.


      • vätyksiä
        päivään :) kirjoitti:

        Voin piristää sen verran, että erään ystäväni vei vihille hänen nuoruudenrakkautensa joka jaksoi olla tukena kaikissa elämänkäänteissä tämän ollessa suhteessa etelä-eurooppalaisen kanssa (josta syntyi kaksi lasta), tämä mies on ollut kariutuneen suhteen jälkeen lapsille koko ajan heidän oma isinsä ja mies pitää lapsia ominaan.. vaikka nyt ovat astetta tummempia kuin muu perhe :) Ennakkoluuloihin ovat toki törmänneet.

        Eli hyvä kokemus tähän väliin.

        sitä suomalaisista miehistä löytyykin. Itseään kunnioittava mies ei edes katsoisi tuollaista naista päin.


      • jopsistajoo
        vätyksiä kirjoitti:

        sitä suomalaisista miehistä löytyykin. Itseään kunnioittava mies ei edes katsoisi tuollaista naista päin.

        V**tu ku pistää vihaks tommoset!!!!!! Ite oot suppeakatseinen ja suvaitsematon!!!
        Ei se tee naista yhtään huonommaksi, jos on lapsia tumman miehen kans!!

        Itseään kunnioittava mies pystyy rakstuessaan hyväksymään vaikka naisen lapset olis sit kuinka erivärisiä tahansa!


        Kelaa ny hei vähä...


      • Heracles
        jopsistajoo kirjoitti:

        V**tu ku pistää vihaks tommoset!!!!!! Ite oot suppeakatseinen ja suvaitsematon!!!
        Ei se tee naista yhtään huonommaksi, jos on lapsia tumman miehen kans!!

        Itseään kunnioittava mies pystyy rakstuessaan hyväksymään vaikka naisen lapset olis sit kuinka erivärisiä tahansa!


        Kelaa ny hei vähä...

        "Ei se tee naista yhtään huonommaksi, jos on lapsia tumman miehen kans!!"

        No kyllä se nyt vain "valitettavasti" tekee huonommaksi miesten silmissä. Voithan sä uskotella itsellesi jotain muuta, mutta pettäisit vain itseäsi. Karu totuus on se, että mulatin yksinhuoltaja ei ole kuuminta hottia miesmarkkinoilla. Miksi kukaan mies olisi niin epätoivoinen, että alkaisi leikkiä isukkia jollekin käkkäräpäälle? Ainahan sitä voi ostaa lentolipun Thaimaahan ja hakea sieltä kauniin, hoikan ja LAPSETTOMAN parikymppisen kaunottaren. :D


      • olen ..
        jopsistajoo kirjoitti:

        V**tu ku pistää vihaks tommoset!!!!!! Ite oot suppeakatseinen ja suvaitsematon!!!
        Ei se tee naista yhtään huonommaksi, jos on lapsia tumman miehen kans!!

        Itseään kunnioittava mies pystyy rakstuessaan hyväksymään vaikka naisen lapset olis sit kuinka erivärisiä tahansa!


        Kelaa ny hei vähä...

        suppeakatseinen ja suvaitsematon tietyissä asioissa ja ylpeä siitä. Ihmisellä täytyy olla tiettyä määrä moraalia jotta elämässä selviää edes kohtuullisesti ilman suurempia ongelmia.


      • jopsistajoo
        Heracles kirjoitti:

        "Ei se tee naista yhtään huonommaksi, jos on lapsia tumman miehen kans!!"

        No kyllä se nyt vain "valitettavasti" tekee huonommaksi miesten silmissä. Voithan sä uskotella itsellesi jotain muuta, mutta pettäisit vain itseäsi. Karu totuus on se, että mulatin yksinhuoltaja ei ole kuuminta hottia miesmarkkinoilla. Miksi kukaan mies olisi niin epätoivoinen, että alkaisi leikkiä isukkia jollekin käkkäräpäälle? Ainahan sitä voi ostaa lentolipun Thaimaahan ja hakea sieltä kauniin, hoikan ja LAPSETTOMAN parikymppisen kaunottaren. :D

        Ei mun tarvi uskotella sellasia itelleni.. Tiedän asian olevan näin, (niin turhauttavalta kuin se tuntuukin). Mutta ei se oikein oo.

        Eikä se oo merkki mistään epätoivosuudesta!

        Mikä tämän päivän miehiä oikeen vaivaa!
        Ollaan niin epävarmoja naisten suhteen, jos niillä on ollu suhde yleensäkki ulkomaalasen kanssa. Oli sit lapsia tai ei. Vähä jotain luottoo itseensä.

        Ja mikä siinä on niin kovin hirvittävää, jos naisella on mulattilapsi??
        Miten se tekee naisesta huonomman?
        Voitko selventää?

        Jaa, vai onko sulla jotain ihonväriä vastaan? En usko ainakaan, jos kerran thaitytöstä haaveilet :D

        Ja sähän voit hakea sellasen naisen jos tykkäät, mä en hae...
        Mut mä oonki nainen itekki.

        Ja tää mun paasaaminen ei johdu siitä että mulla olis mulattilapsi. Oon ihan lapseton kyllä, enkä edes seurustele mustan kans. (no on toi mies tummempi ku minä, mutta ei se musta oo)


    • Anonyymi

      Puhutaanko aloituksessa nyt siis vain tummaihoisten isien lapsista ja kuinka tumma se ihonväri "saisi olla"? Jos vaikkapa aasialaisen naisen lapsi on ok, niin onko aasialaisen isän lapsi yhtälailla ok? Onko ongelma vain tai erityisesti afrikkalaista alkuperää olevien miesten lapsissa? Oletan, että Lähi-idästä oleva isä olisi yhtäläinen ongelma, vai? Muuttuuko tilanne, jos kyseinen mies ei olekaan muslimi? Vaikuttaako ihonvärin lisäksi uskonto? Entä, jos lapsen isä onkin Afrikan mantereelta kotoisin, mutta "valkoinen"? Mä tunnen mm. Etelä-Afrikasta Suomeen tulleita valkoihoisia, miten heidän lapsensa "arvotetaan"? Entä onko vaikkapa Britanniasta tullut tummaihoinen vähemmän paha kuin suoraan Afrikasta saapunut? Tämä kysymys on minusta kauhean monimutkainen, kun ulkomaita on niin hirveän paljon, eikä se lapsen isän kansallisuus välttämättä näy mitenkään lapsesta ulospäin. 🤔

      • Anonyymi

        Mä jäin miettimään sitä, että jos olisin saanut lapsia kantasuomalaisen eksäni kanssa ja nämä olisivat perineet hänen ihontyyppiinsä, niin näin syksyllä moni voisi hyvin luulla heitä jonkun tummempi ihoisen lapsiksi. Eksäni nimittäin ruskettui aivan älyttömän hyvin ja oli aina loppukesästä ja alkusyksystä
        kuin kahvipapu.


    • Anonyymi

      Miss Biden oli yhden Suomen prinsessan antanut itse Tukholmaan ja keksinyt täysin järjettömiä juttuja mokusuhteesta köyhän suomalaisen kanssa. Siihen perheeseen hän siirtyi itse nyt myöhemmin. Suomen valtio lähettää laskuja Suomen prinsessan ryöstöstä jopa Tukholmaan, koska eihän EU-Suomessa muuten pystyisi pitämään yhtään suomalaislasta Suomessa. Kate ja Meghan myös vietiin ja Suomen valtion laskut tulivat kasvattiperheelle niin kalliiksi, että he pääsivät lähtemään ulkomaille. Kate oikean äidin maksamaan yksityiskouluun Englantiin ja Meghan tekemään näyttelijän töitä. Ja kaikki ikään kuin vain vauhdikkaiden lesbostoorien kertomista varten.

      Kaikkonenkin oli tietoinen niistä Suomen valtion laskuista ja sen takia hän siirtyi politiikkaan saadakseen sen asian selville Suomen ja Ruotsin välisistä suhteista. Mutta hän ei uskonut näkemäänsä todeksi.

      • Anonyymi

        Sanna Marinista Suomen valtio ei lähettänyt laskua Suomen prinsessan ryöstöstä. Ei siinä ole mitään nauramista. Perheen äiti ei aina jaksa kaikkea, koska hän on Beverly Hillsistä muuttanut Suomeen ja perheenäidin elämä on hänelle muutenkin aika vierasta. Sanna kiusasi Katea ja hän tuhosi kotinsakin. Perheen äiti ei pärjännyt Sannan kanssa. Hän on kehitysvammainen ja hän syntyikin kuolleena ja häntä pidettiin keskolassa ja sitten kotiin riehumaan. Sannalle etsittiin uutta kotia ja varoiteltiin siitä, että Sanna on ihan sotatyyppi kotioloissa.

        Siitä joku täysin järjetön oli keksinyt, että siitä perheestä voi hakea aitoja Suomen prinsessoja itselle ja muille kasvattilapsiksi. Suomen valtio laskutti sellaisesta toiminnasta, mutta kukaan ei ikään kuin tajunnut miksi. Lapset eivät ole tasa-arvosia ollenkaan sellaisessa perheessä, missä ongelmana on äidin jaksaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Marinista Suomen valtio ei lähettänyt laskua Suomen prinsessan ryöstöstä. Ei siinä ole mitään nauramista. Perheen äiti ei aina jaksa kaikkea, koska hän on Beverly Hillsistä muuttanut Suomeen ja perheenäidin elämä on hänelle muutenkin aika vierasta. Sanna kiusasi Katea ja hän tuhosi kotinsakin. Perheen äiti ei pärjännyt Sannan kanssa. Hän on kehitysvammainen ja hän syntyikin kuolleena ja häntä pidettiin keskolassa ja sitten kotiin riehumaan. Sannalle etsittiin uutta kotia ja varoiteltiin siitä, että Sanna on ihan sotatyyppi kotioloissa.

        Siitä joku täysin järjetön oli keksinyt, että siitä perheestä voi hakea aitoja Suomen prinsessoja itselle ja muille kasvattilapsiksi. Suomen valtio laskutti sellaisesta toiminnasta, mutta kukaan ei ikään kuin tajunnut miksi. Lapset eivät ole tasa-arvosia ollenkaan sellaisessa perheessä, missä ongelmana on äidin jaksaminen.

        Miss Bidenin mokusuhteesta on Suomen prinsessoja myös tv-sarja Kardashianeissa 3 nuorinta. Heistäkään ei Suomen valtio lähettänyt laskua, koska heidän tilanne luokiteltiin sellaiseksi että he pääsivät ikään kuin vaihto-oppilaiksi hyvään perheeseen Losiin. He pääsivät sinne ihan tekemään bisnestä ja kuntoilemaan. Ja kaiken lisäksi heidän toinen äiti on amerikkalainen Losista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miss Bidenin mokusuhteesta on Suomen prinsessoja myös tv-sarja Kardashianeissa 3 nuorinta. Heistäkään ei Suomen valtio lähettänyt laskua, koska heidän tilanne luokiteltiin sellaiseksi että he pääsivät ikään kuin vaihto-oppilaiksi hyvään perheeseen Losiin. He pääsivät sinne ihan tekemään bisnestä ja kuntoilemaan. Ja kaiken lisäksi heidän toinen äiti on amerikkalainen Losista.

        Miss Bidenin mokusuhteesta syntyi myös Kim Kardashian Suomen prinsessaksi. He kohtasivat yhdessä paljon rasistisia hyökkäyksiä juuri lastenvaunujen kanssa. Kim on lapsista niitä vanhimpia. Lastenvaunoja ei oikeastaan kannata edes käyttää, kun joidenkin täytyy päästä pällistelemään, miltä kauniin äidin vauva näyttää. Suomalaiset vieläkin muistelevat sitä, kun lastenvaunuista löytynyt suomalaislapsi näytti Kim Kardashianilta vauvana ja vähän vanhempanakin. Suomen prinsessan ulkonäkö oli kulttuurishokki suomalaisille.

        Kimin isoisä on Joe Biden ja hän sanoi, ettei Kimin näköinen voi jäädä Suomeen. Kimin väri tulee Algeriasta ja hän pääsi Losiin oikeastaan Algerian tädin luokse eli Kris Jennerille. Lesbojen mokusuhteista kertovat jutut eivät oikeastaan ole totta ollenkaan. Losiin lähti myös James Corden, kun Losissa haluttiin tietää se minkä näköisiä ne oikeat suomalaiset sitten ovat. Sitten kun talk show:ssa James Corden haastattelee Kim Kardashiania, niin silloin on siinä se totuus Miss Bidenin mokusuhteesta ja siihen liittyvistä ongelmista. Kaikki pääsisivät näkemään, kuinka paljon James Corden nauraisi Suomen prinsessan rumuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miss Bidenin mokusuhteesta syntyi myös Kim Kardashian Suomen prinsessaksi. He kohtasivat yhdessä paljon rasistisia hyökkäyksiä juuri lastenvaunujen kanssa. Kim on lapsista niitä vanhimpia. Lastenvaunoja ei oikeastaan kannata edes käyttää, kun joidenkin täytyy päästä pällistelemään, miltä kauniin äidin vauva näyttää. Suomalaiset vieläkin muistelevat sitä, kun lastenvaunuista löytynyt suomalaislapsi näytti Kim Kardashianilta vauvana ja vähän vanhempanakin. Suomen prinsessan ulkonäkö oli kulttuurishokki suomalaisille.

        Kimin isoisä on Joe Biden ja hän sanoi, ettei Kimin näköinen voi jäädä Suomeen. Kimin väri tulee Algeriasta ja hän pääsi Losiin oikeastaan Algerian tädin luokse eli Kris Jennerille. Lesbojen mokusuhteista kertovat jutut eivät oikeastaan ole totta ollenkaan. Losiin lähti myös James Corden, kun Losissa haluttiin tietää se minkä näköisiä ne oikeat suomalaiset sitten ovat. Sitten kun talk show:ssa James Corden haastattelee Kim Kardashiania, niin silloin on siinä se totuus Miss Bidenin mokusuhteesta ja siihen liittyvistä ongelmista. Kaikki pääsisivät näkemään, kuinka paljon James Corden nauraisi Suomen prinsessan rumuutta.

        Meidän perheen mummo muutti Tukholmaan, koska hän halusi päästä lapsenlapsista eroon. Meidän perheen Kardashianitkin ovat tehneet lapsia mustien miesten kanssa. Se meni liian pitkälle Miss Bidenin mielestä.

        Mokusuhteessa lastenteko usein onnistuu, mutta sitten kun lapset perustavat omia perheitä ja tulee uusia mokusuhteita, niin voi mennä sen valkoisen mummon mielestä aivan liian pitkälle. Vain toinen mummo muutti Tukholmaan ja kaikki muut muuttuvat kohta mustiksi Kardashianien mukana. Kohta koripallo kiinnostaa kaikkia enemmän kuin jääkiekko.


    • Anonyymi

      Ei tule tapahtumaan minulle, mamu patjan ollut nainen on hylkiö!

    • Anonyymi

      Jäisi kyllä ottamatta. Mokun kanssa pelehtineet ovat alinta p.....a Suomessa.

    • Anonyymi

      Siis faktahan on se että yksikään itseään kunnioittava suomalainen mies ei huoli valkoista naista jolla mulattilapsi. Karu fakta vaikka osa voisi pitää sitä rasistisena.

      • Anonyymi

        Miksi ihmeessä nainen , jolla on mulata haluaisi nimenomaan suomalaisen miehen? Etenkään jos kyse nahan värisävystä, eiköhän silloin toisenlainen ulkoinen olemus ole jo aiemmin miellyttänyt ja maailmassa on myös avarakatseisiakin ihmisiä, jopa suomessa.


    • Anonyymi

      Mamuja on myös vaaleita. Ei sitä isän maahanmuuttajuutta aina näy lapsesta ulospäin.

    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe