sattuuko kukaan tietämään millon tulee Country Music Awards 2006. Perinteisestihän se on tullut joskus joulun-uudenvuoden välillä. KIITOS!
CMT 2006
Rhinestone Cowboy
5
637
Vastaukset
- Powerman
pääsee tutustumaan kyseiseen tapahtumaan.http://www.thevanzants.com/
- waitaminute
Mun mielestä se on tullut jo. Se joka järjestettiin New Yorkissa.
- waitaminute
Tuo New York awards olikin vuodelta 2005 mutta näytettiin alkuvuodesta 2006 Suomessa. Tämän vuoden awardseista jotka järjestettiin taas Nashvillessä en enempää tiedä
- Sugarland
Näillä näkymin CMA tulee kai Kakkoselta su 25.2. klo 23.25 alkaen(YLE Live-otsikolla).
- `PEPIITA´
on hyvä tietää. Siinä tulee varmaan sitten parhaimisto esille. Kovin taas on myöhään laitettu kiinnostavat ohjelmat! Pitäis töihinkin jaksaa nousta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.791435- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 51912
- 42787
- 47772
- 113716