ostamassa

aliika

Jos ostaa mp3 tuleeko niissä mukana ohjelma jolla voi muuttaa cd:t mp3 muotoon?

8

480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jason-blue

      Siis tuleeko MP3-soittimen mukana ohjelmaa, joka muuttaa Audio CD:n mp3-muotoon.

      Riippuu soittimesta. Halvimmissa tuskin tulee.

    • alspe

      Jokatapauksessa sellaisesta ohjelmasta ei tarvitse maksaa. Esim. Applen iTunes hoitaa kaiken mp3:iin liittyvän toiminnan.

    • Winkkari

      Mikäli sinulla on PC ja Windows sinulla luultavasti on MediaPlayer koneessasi jolla yleensä synkronointi onnistuu. Eli siis mitään uusia ohjelmia ei pitäisi tarvita latailla.

      Windows MediaPlayer on myös helppokäyttöisin ja paras ohjelma.

      • Noinkohan se nyt on

        "Windows MediaPlayer on myös helppokäyttöisin ja paras ohjelma."

        Siinä tapauksessa et ole vissiin kokeillut Applen iTunes ohjelmaa. Se jos joku on helppokäyttöinen ohjelma.

        iTuneksen voit ladata osoitteesta:
        http://www.apple.com/fi/itunes/download/


      • Winkkari
        Noinkohan se nyt on kirjoitti:

        "Windows MediaPlayer on myös helppokäyttöisin ja paras ohjelma."

        Siinä tapauksessa et ole vissiin kokeillut Applen iTunes ohjelmaa. Se jos joku on helppokäyttöinen ohjelma.

        iTuneksen voit ladata osoitteesta:
        http://www.apple.com/fi/itunes/download/

        Niin kyllä Windows MediaPlayer on varmasti paljon käytetympi kuin mikään iTunes ja silti iTunesin ongelmille on oikein oma palstansa. Se siitä iTunesin helppokäyttöisyydestä.

        PS. kokeilin joskus iTunesia kun sitä täällä niin kovasti kehuttiin (kehutaan). Huomaatko että uskallan tunnustaa tehneeni virheen kokeillessani iTunesia ja palasin MediaPlayerin käyttöön ja vaihdosta en ole kyllä katunut.


      • .,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.
        Winkkari kirjoitti:

        Niin kyllä Windows MediaPlayer on varmasti paljon käytetympi kuin mikään iTunes ja silti iTunesin ongelmille on oikein oma palstansa. Se siitä iTunesin helppokäyttöisyydestä.

        PS. kokeilin joskus iTunesia kun sitä täällä niin kovasti kehuttiin (kehutaan). Huomaatko että uskallan tunnustaa tehneeni virheen kokeillessani iTunesia ja palasin MediaPlayerin käyttöön ja vaihdosta en ole kyllä katunut.

        Molempia on sekä kokeiltu että käytetty. iTunes on helppo, toimii sekä macissa että pc:ssä ja sen saa ilmaiseksi kuka haluaa. Loistava ohjelma. MediaPlayer on toki epäilemättä yleisempi se kun tulee väkisin maailman tunnetuimman viruksen, eli M$Windowsin mukana ;)

        http://www.apple.com/fi/itunes/download/


      • Winkkari
        .,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,. kirjoitti:

        Molempia on sekä kokeiltu että käytetty. iTunes on helppo, toimii sekä macissa että pc:ssä ja sen saa ilmaiseksi kuka haluaa. Loistava ohjelma. MediaPlayer on toki epäilemättä yleisempi se kun tulee väkisin maailman tunnetuimman viruksen, eli M$Windowsin mukana ;)

        http://www.apple.com/fi/itunes/download/

        Niin, MediaPlayer tosiaan toimiikin paremmin kuin iTunes. iTinesille ja iPodille on oikein oma ongelma palstansa.

        On se kumma juttu että kun iPodien ja iTunesin kanssa aina puhutaan ongelmista ja MediaPlayerin kanssa miten hyvin se toimii.


      • Winkkari kirjoitti:

        Niin, MediaPlayer tosiaan toimiikin paremmin kuin iTunes. iTinesille ja iPodille on oikein oma ongelma palstansa.

        On se kumma juttu että kun iPodien ja iTunesin kanssa aina puhutaan ongelmista ja MediaPlayerin kanssa miten hyvin se toimii.

        mikäli haluat mp3:set laadukkaina niin silloin kannattaa käyttää ripperiitä, mikäli laadulla ei ole väliä silloin käy tuo Windows media player. Hyviä rippereitä ovat ainakin: CDex ja Easy CD-DA Extractor

        http://www.download.fi/audio_ohjelmat/cd_rippaajat/cdex.cfm

        http://www.poikosoft.com/download.html


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe