AA-koon rintaliivit

luumumuulu

Eli kokoni on tietääkseni tuo AA, sillä erotus rinnan päältä ja alta on noin 9-10cm. Mutta "joudun" pitämään A-koon rintsikoita, koska ainakin ne AA-koot joita olen kokeillut (muistaakseni H&M:ssä ja Seppälässä), eivät ole sopineet päälleni, sillä kupit olivat liian lähellä toisiaan. Eli pointtini on, mistä saa erimallisia AA-koon rintsikoita? Vai kannattaako pitäytyä näissä A-kokoisissa, vaikka ne tuntuvatkin aika ajoin isoilta? Kiitos vastauksista!

Terv. opiskelija :)

26

11592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voitti...

      Mihin "miinus-aa-kuppinen" tarvitsee liivejä? En ole ilkeyttäni kysymässä, vaan ihan uteliaisuuttani!

      • luumumuulu

        Mutta tosiaan sen takia, että nännit paistaa puserosta läpi. Kyllä ne antaa tukea vaikken isoja tissejä omistakaan, en silti näytä täysin rinnattomalta koska olen muutenkin pienikokoinen. Lisäksi tulisi jotenkin alaston olo ilman liivejä, kun on niihin tottunut. Kyllähän se olisi kiva olla ilman, mutta em. syiden takia käytän liivejä :)


      • kiitän...
        luumumuulu kirjoitti:

        Mutta tosiaan sen takia, että nännit paistaa puserosta läpi. Kyllä ne antaa tukea vaikken isoja tissejä omistakaan, en silti näytä täysin rinnattomalta koska olen muutenkin pienikokoinen. Lisäksi tulisi jotenkin alaston olo ilman liivejä, kun on niihin tottunut. Kyllähän se olisi kiva olla ilman, mutta em. syiden takia käytän liivejä :)

        Nyt selvisi, ja ihan hyvä syy olikin. Mistä mahtaa muuten johtua, että ääripäille ei mainostuksesta huolimatta ole yhtään tarjontaa?Pitäisikö mennä kimpassa ostoksille? ;) Tsemppiä!


      • samoin!
        luumumuulu kirjoitti:

        Mutta tosiaan sen takia, että nännit paistaa puserosta läpi. Kyllä ne antaa tukea vaikken isoja tissejä omistakaan, en silti näytä täysin rinnattomalta koska olen muutenkin pienikokoinen. Lisäksi tulisi jotenkin alaston olo ilman liivejä, kun on niihin tottunut. Kyllähän se olisi kiva olla ilman, mutta em. syiden takia käytän liivejä :)

        Myös minä joudun käyttämään noita ylikokoisia A-kupin rintaliivejä, koska tuntuu että AA-rintiskat on suunniteltu pikkutytöille ensiliiveiksi. Voisin tietenkin olla ilman liivejäkin, mutta miehet kuolaisivat liikaa kun nännit nöpöttävät puseron läpi. Rintani ovat kiinteät ja hyvän muotoiset ja olenkin kotioloissa ilman rintaliivejä. Olen löytänyt hyvän liivimallin geelitäytteellä, joka kasvattaa nuo AA-rintani lähes A-kokoon ja antaa hieman enemmän ulkonäköäkin.


      • luumumuulu
        kiitän... kirjoitti:

        Nyt selvisi, ja ihan hyvä syy olikin. Mistä mahtaa muuten johtua, että ääripäille ei mainostuksesta huolimatta ole yhtään tarjontaa?Pitäisikö mennä kimpassa ostoksille? ;) Tsemppiä!

        Niin, ehkä pitäisi. :) Täytyypi kai jatkaa oikeanlaisten rintsikoiden metsästämistä.


      • ...voivat tarvita liivejä.

        Myös me todella pienirintaiset ihmiset saadaan lapsia, ja ne pienetkin rinnat alkavat roikkua ikävästi menettäen sen pienenkin koon, joten rintsikoilla on helppo kasata jäljelle jääneet rinnat taas koholle.


      • dfsdfdsdfdsdfd

        tunnen olevani naiselisempi kun käytän rintaliivejä vaikka olenki pienirintainen.


    • suurempi

      Auttaisiko jos liivin rinnanympärys olisi suurempi? Tämä taitaa tosin olla aika teoreettinen kysymys, sillä sellaisia tuskin löydät kaupasta, joissa kuppi olisi yhä riittävän pieni.

      • Nimetön

        On kyllä tosi vaikea löytää hyviä rintsikoita jos on tosiaan pienet rinnat. Itsellänikin suurin osa A-kupeista on ihan liian suuria. Joten rintsikkaostoksilla käyminen on aika tuskaista puuhaa... Ja jos koko on pieni, niin nuo kupit ovat aina liian lähekkäin...

        Huhhuh.


      • luumumuulu

        Juu kokeilin tuota joskus vuosi sitten, rintsikat oli kokoa 80A. Siihen asti olin luullut että kuppi pysyy samana vaikka tuo ympärys olisi pidempi. Heh, kyllä olin ihmeissäni kun kuppi oli niin älyttömän suuri vaikka koko olikin A! Hmm.. kyllä nuo kupit taitavat olla vieläkin hieman mysteeri minulle. :)


      • ongelma!

        Minulla on rintaliivinvalmistajalle ongelmavartalo. Ympärysmitta rintojen alta on ehdottomasti liian suuri, kun yleensä A-kupin rintsikatkin loppuvat 85 cm:iin ja lisää tarvittaisiin 10-15 cm. Esimerkiksi 100A rintsikoita en ole vielä löytänyt, saatika 100AA joka olisi suunnilleen oikea kokoni. Kerran löysin 90A kokoiset ja ne ovat melkein sopivat.


    • kainaloissa

      Itselläni on vähän samanalainen ongelma sillä rintani lähtevät lähestulkoon kainaloista. Olen ollut tyytyväinen Change-merkkisiin liiveihin, sillä sarjassa on hyvä perusmalli, jossa kupit ovat riittävän kaukana toisistaan. Mallin kuppikoko on tavallista pienempi, koska käytän siitä yhtä-kahta kokoa suurempaa kuin yleensä.

      Siinä ei auta paljon muu, kuin käydä liivikaupassa sovittamassa kaikki mahdolliset mallit. Ilman muuta etsi mahdollisimman istuvat, silloin olo on turvallinen niinkuin pitääkin.

      • makke__

        minkä ikäisiä tytöt ootte? haluaisin tuollaisen pienirintaisen tyttöystävän jolla ne rinnat on pienemmät ku mulla ku treenaan salilla paljon. Pienet rinnat on nin söpöjä. Mistä päin ootte ja ootteko vapaita? =)

        t. makke


      • jeppinen
        makke__ kirjoitti:

        minkä ikäisiä tytöt ootte? haluaisin tuollaisen pienirintaisen tyttöystävän jolla ne rinnat on pienemmät ku mulla ku treenaan salilla paljon. Pienet rinnat on nin söpöjä. Mistä päin ootte ja ootteko vapaita? =)

        t. makke

        Kyllähän niitä löytyy kun katselet vain =D


      • kiinnostaa joo
        jeppinen kirjoitti:

        Kyllähän niitä löytyy kun katselet vain =D

        Teidän iät? ei kyllä mitenkään ed. tyttöystävä juttuun. Ootteko jo yli teini-iän.. parikymppisiä?


      • juuri!
        kiinnostaa joo kirjoitti:

        Teidän iät? ei kyllä mitenkään ed. tyttöystävä juttuun. Ootteko jo yli teini-iän.. parikymppisiä?

        Siksipä tuo pienirintaisuus onkin minulle ongelma että kakskymppissyntärit on jo hyvin kaukana takanapäin (viimevuosisadalla).


      • viimevuosisadalla?
        juuri! kirjoitti:

        Siksipä tuo pienirintaisuus onkin minulle ongelma että kakskymppissyntärit on jo hyvin kaukana takanapäin (viimevuosisadalla).

        Minun kakskymppissynttärit olivat viime vuosituhannella. Kyllä on hankalaa, onneksi nuo Sloggin topit ovat sopivia. Ilman liivejä hölskyy ja näyttää tyhmältä. Liivit päällä on ihan napakan ja treenatun näköinen, vaikken urheilija varsinaisesti olekkaan (ruumiillisen työn tekijä).


    • ukkomies

      Moi. Muutimme just vaimon kanssa ulkomailta ja ongelma on että Helsingistä ei kuulemma löydy millään AA-kokoa olevia rintaliivejä. Olisko vinkkejä? Kiitokset jo etukäteen.

      • Wiima_pakkanen

        Ongelma kuulostaa niin tutulta. Itse olen havainnut Triumphin liivit hyviksi. yleensä koko olisi AA, mutta ko. merkin liiveissä A-kuppi on sopiva! Voivat toki olla toisten mielestä aika kalliita, mutta pienirintainen kun ei niitä välttämättä jokapäiväisessä käytössä pidä, kestävät kauan :)

        Harmi vaan että nykyään melkein kaikki topatut tuntuvat olevan ns. muotoon prässättyjä. Tuntuvat jotenkin ikäviltä, mielummin haluaisin sellaisia kevyesti topattuja, pehmeitä.


      • tinduli
        Wiima_pakkanen kirjoitti:

        Ongelma kuulostaa niin tutulta. Itse olen havainnut Triumphin liivit hyviksi. yleensä koko olisi AA, mutta ko. merkin liiveissä A-kuppi on sopiva! Voivat toki olla toisten mielestä aika kalliita, mutta pienirintainen kun ei niitä välttämättä jokapäiväisessä käytössä pidä, kestävät kauan :)

        Harmi vaan että nykyään melkein kaikki topatut tuntuvat olevan ns. muotoon prässättyjä. Tuntuvat jotenkin ikäviltä, mielummin haluaisin sellaisia kevyesti topattuja, pehmeitä.

        Mullakin on sama ongelma myös, etten löydä mistään juuri aa-koon rintaliivejä. Kaikki liikkeet ovat ottaneet valikoimiinsa vain a-koosta alkaen koot ja loppuvat johonkin D:n. Todella epäreilua meitä pienikokoisia kohtaan, koska mekin haluamme näyttää seksikkäältä, haluttavilta ja hyvännäkösiltä rintaliiveissä ja yleensäkin alusvaatteissa. Meitä pienirintaisia pitäisi mielestäni hemmotella ihanilla ja kauniilla rintaliiveillä. Itsetuntohan tässä menee kun joutuu suunnistaa monta tuntia joidenkin rintaliivien perässä ympäri helsingin keskustaa. Myyjätkin katsovat ihan silmät suurina kun kysyn heiltä että onko heillä aa-koon rintaliivejä..pitävät ihan epänormaalina, varsinkin kun sanon että olen jo yli 20vuotias nainen ja minulla on 12-vuotiaan vartalo.Haluaisin todellakin tietää mistä saisi juuri aa-koon liivejä, eikä tarttisi käydä kaikki liikkeet aina läpi vaan ostaa pelkästään sieltä yhdestä liikkeestä liivit, oih, kunpa se olisikin niin yksinkertaista.


      • susku4444
        tinduli kirjoitti:

        Mullakin on sama ongelma myös, etten löydä mistään juuri aa-koon rintaliivejä. Kaikki liikkeet ovat ottaneet valikoimiinsa vain a-koosta alkaen koot ja loppuvat johonkin D:n. Todella epäreilua meitä pienikokoisia kohtaan, koska mekin haluamme näyttää seksikkäältä, haluttavilta ja hyvännäkösiltä rintaliiveissä ja yleensäkin alusvaatteissa. Meitä pienirintaisia pitäisi mielestäni hemmotella ihanilla ja kauniilla rintaliiveillä. Itsetuntohan tässä menee kun joutuu suunnistaa monta tuntia joidenkin rintaliivien perässä ympäri helsingin keskustaa. Myyjätkin katsovat ihan silmät suurina kun kysyn heiltä että onko heillä aa-koon rintaliivejä..pitävät ihan epänormaalina, varsinkin kun sanon että olen jo yli 20vuotias nainen ja minulla on 12-vuotiaan vartalo.Haluaisin todellakin tietää mistä saisi juuri aa-koon liivejä, eikä tarttisi käydä kaikki liikkeet aina läpi vaan ostaa pelkästään sieltä yhdestä liikkeestä liivit, oih, kunpa se olisikin niin yksinkertaista.

        käykää hyvät ihmiset lindexissä.Siellä on niitä aa kuppeja vaikka kuinka paljon.Itse ostan kakki liivini sieltä.


      • pienirintainen
        susku4444 kirjoitti:

        käykää hyvät ihmiset lindexissä.Siellä on niitä aa kuppeja vaikka kuinka paljon.Itse ostan kakki liivini sieltä.

        löytyyks Sellon Lindexiltä 65aa kuppikokoo? Kävin ettii mut siel oli vaan A- kupist ylöspäin, ja ne kaikki rintsikat oli valkosii, mustii tai nudei, eikä ne ollu ollenkaan topattui. ): Voiks joku kertoo et onks siel??


      • janina789
        pienirintainen kirjoitti:

        löytyyks Sellon Lindexiltä 65aa kuppikokoo? Kävin ettii mut siel oli vaan A- kupist ylöspäin, ja ne kaikki rintsikat oli valkosii, mustii tai nudei, eikä ne ollu ollenkaan topattui. ): Voiks joku kertoo et onks siel??

        tässä samalla, että mikä on 70AA:n rinnakkaiskoko vai onko sellaista olemassa?


      • jumpsis
        janina789 kirjoitti:

        tässä samalla, että mikä on 70AA:n rinnakkaiskoko vai onko sellaista olemassa?

        oon jostain kuullu että 75A ois sellane... mut en tiiä varmasti, itekin mietin (:
        mulla myös vähän samaa ongelmaa, mut oon funtsannu et eeiks lindexiltä saa 75AA kokosia? pakko löytyy !

        muuten olisin ilman mitään mut ku liikun paljon (juoksen, ratsastan, pompin trampalla,..) ja sattuu jos ei ole rintsikoita . siks tarvee tukea. ja onhan se paljon mukavampaa kun ei nännit näy mutta mulle se on ihan sama näkyykö vai ei.
        olkaa teki ilman jotka ette oikeesti tarvii mitää tukea! aatelkaa ku vanhempana ootte sit 100FFF ja voivottelette että oispa sillon nuorena saanu nauttia elämästä ilman liivejä..


    • HELP!

      Sama ongelma...
      Mistä saisi kunnolliset AA kokoiset rintaliivit? Kun tua A on hieman reilu ja en oikein löydä näistä ''seppälä ynm.'' sopivia liivejä. Ja kun nyt kuitenkin tahtoisin pitää liivejä, etteivät nänninpäät 'sojottaisi'.

      • A ja AA

        Englannista:
        www.daintylady.co.uk
        www.littlewomen.com

        Itse n. AA-90-kokoisena löysin hiljattain sopivat myös Finnwearin Shape-mallista (A85)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2082
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe