Adamantra

Nimetön

Mitä saadaan, kun yhdistetään huikea soittotaito, vuosien kokemus, upeat kuorot, loistavat soundit ja mahtavaääninen laulaja? Vastaus on yksinkertainen: Kovin kotimainen progemetal bändi, ADAMANTRA!! Käy kuuntelee uudelta demolta biisejä www.myspace.com/adamantra!! rok..

2

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mantas

      Ihan kiva myyntipuhe. Vastaus on vaan jotain aivan muuta. En tiedä näistä demoistanne ja mistään muustakaan pask*akaan ja jos olla täysin rehellisiä niin ei kyllä yhtään sen enempää kiinnostakaan.

      Teidän uusi albuminne on kuulemma Suomen 7. ihme. Otin tyypit tästä 20 min "lionheart-massiivista". Ei ole kyllä mun mielestä mitään massiivisuutta koskaan nähnytkään, kiinnostavuudesta puhumattakaan. Ihan kivaa taustamusiikkia esim. ruokaravintolaan. Sitten kun toi kiva kosketinulina alkaa 6min kohdalla, jossa ei ole tyylitajusta tietoakaan yhtään sen enempää kuin koko bändillä tai näillä äidin pikku "proge"-bändeillä yleensäkään niin siitä se ilo vasta repeääkin.

      Tossa biisissä ei ole ainakaan päätä eikä häntää, typerää ja kuivaa riffittelyä ja jos noilla ujellussooloilla joku yrittää todistaa olevansa kova soittaja niin siinähän yrittää. On se kiva, että lapsilla on hauskaa, eipä näytä tälläkään bändillä kuten ei millään muullakaan vastaavalla olevan mitään suosiota missään, muualla kuin näissä kavereiden kirjoittamissa "Suomen 7. ihme"-artikkeleissa.

      Syynähän on juuri tämä progemusiikin täydellinen munattomuus ja mielenkiinnottomuus. On noi polyrytmit vaan niin kivoja ja hassuja ja kyllä se Dream Theater on sitten aivan loistava bändi ja Queensrychen Operation mielirikos vasta kiva tekele onkin. Varsinkin, jos olisi koskaan jaksanut viittä sekuntia kauempaa kuunnella.

      Kiva, että teillä on kuitenkin kivaa. Varmasti samaa musiikkia soittelevat kaverit tykkäävät, on niin kerrassaan hassua menoa. Mieluummin kuuntelen itse Venomia.

      T: Mantas

    • "Chrism"

      "Chrism", HAH HAH HAH HAH HAH :D :D :D :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe