olenko huora!

misu

niin olen 17-vuotta. yksi ulkomaalainen nussii mua. ja mä suostun siihen aina kun se jätkä sitä haluaa. muuten ei niinku olla mitenkään tekemisissä toistemme kanssa. oonko mä huora, kun se vaan nussii mun kaa. mä en oo ollu kenekään muun kaa yhdynnässä kun sen ulkomaalaisen.
9-11 kertaa ilman kortsua....
oonko siis huora......

17

4637

Äänestä

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • masa

sinä ehkä huora ole mutta tyhmä olet.

• leego

tyhmä huora!

• Anonyymi00017

Minusta enempi potentiaalinen yh- äiti? -sivusta.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Minusta enempi potentiaalinen yh- äiti? -sivusta.

Lisään, yhteiskuntaan tyytymätön yh- äiti?

• TosiMies

Jos tykkäät nussia sen kanssa niin mikäs siinä, oot sen ikänen että voit päättää noista asioista itse. Ei ketään voi syyttää huoraks siitä että harrastaa vakituisesti seksiä jonkun kanssa. Mutta jos ootte periaatteessa ihan tuntemattomia, sen jätkän ois syytä käyttää kortsua.
      Pidä huolta itestäs...

• sade

hyväksytkö sä sit täysin et se jätkä käyttää sua hyväkseen? no...omapa on asias..

• Kalsu
        sade kirjoitti:

hyväksytkö sä sit täysin et se jätkä käyttää sua hyväkseen? no...omapa on asias..

Kuka käyttää hyväksi ja ketä? Sivusta katsoen näyttää, että molemmat hyötyvät suhteesta. Edellyttäen tietysti, että tyttö ei saa aidsia.

Huorahan hän ei ole. Jos hän saa miehen käyttämään kortsua, kaikki voi olla OK. Silti voi olla hyvä varautua yllätyksiin, sillä kulttuurierojakin saattaa olla, ja ulkomaalaisten käsitys naisesta saattaa olla vähän toinen kuin suomalaisten.

• jari
        sade kirjoitti:

nainen on aina hyväksikäytetty ja mies hyväksikäyttäjä??
        Väittääkö naiset että he eivät pidä seksistä ja ovat sen takia hyväksikätettyjä vai miksi asia on aina noinpäin?

• The Bitch
        jari kirjoitti:

Väittääkö naiset että he eivät pidä seksistä ja ovat sen takia hyväksikätettyjä vai miksi asia on aina noinpäin?

Nainen, joka tuntee olevansa hyväksikäytetty, omaa aika varmasti huonon itsetunnon. Oon kyllä 2.2 promillen humalassa, mutta oon selvinpäinki ehottomasti sitä mieltä, että ainaki omalla kohalla miehet saa kuvitella käyttäneensä hyväksi naista, mutta ainaki ite käytän miehiä hyväksi just sanan varsinaisessa merkityksessä. Jopa mun ex-mies luulee käyttävänsä mua edelleenki hyväksi, mut voin sanoo, et jos joku käyttää tällä hetkellä hyväksi jotaki, niin se oon kyllä minä. Se onnistu siinä kyllä melkeen seittemän vuotta, mutta nyt roolit on kääntyny toisin päin. Seura tekee kaltaisekseen, vai miten sitä sanotaankaan...

• Martins
        Kalsu kirjoitti:

Kuka käyttää hyväksi ja ketä? Sivusta katsoen näyttää, että molemmat hyötyvät suhteesta. Edellyttäen tietysti, että tyttö ei saa aidsia.

Huorahan hän ei ole. Jos hän saa miehen käyttämään kortsua, kaikki voi olla OK. Silti voi olla hyvä varautua yllätyksiin, sillä kulttuurierojakin saattaa olla, ja ulkomaalaisten käsitys naisesta saattaa olla vähän toinen kuin suomalaisten.

Eli mikä on suomalaisen miehen käsitys naisestä?? MIkä ikäluokka vastaa ja miten esittämääni kysymykseen?! Olisi varsin kiintoista tietää, jos ko. käsitystä on edes muodostunut sarvikuonojen maassa.!!

• olet
        jari kirjoitti:

varsinkin nuoret pojat saavat hyvinkin pitää puoliaan vanhempia naisia vastaa..tai muuten levottomia naisia vastaan..

asiasta ei vaan paljon puhuta...ja lisäksi miehen oletetaan osaavan pitää naiset aisoissa..

• Mies

Kaikki ei suhteessa tapahtuneet sekstailut ovat huoraamista, on kyseessä mies tai nainen!

• jbb

Miksi sä suostut siihen? haluatko edes oikeasti sitä? MIETI MUIJA MITÄ TEET?! tai no nussi vaan, kyllä se tippuri viimeistään herättää todellisuuteen..

• Miia

koska tuskin otat panosta mitään maksua. Pikemminki lutka olisi parempi sana, se on lähempänä totuutta...

• !!!

..vastaat kysymykseesi, koska tuo asia sua vaivaa niinkin paljon että sitä täytyy kysyä toisilta.
      Elikkä, jos asia ei sinun mielestäsi olisi huoruutta, et kysyisi sitä toisilta.

• MaxBet

vaan todella hölmö.

• Katja

Tuosta sinun tekstistä sai jotenkin sellaisen kuvan, että sinä et edes itse halua seksiä hänen kanssaan, mutta suostut vain hänen pyynnöstään...
      Jos näin on, niin mietihän vielä uudestaan koko juttua...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä tästä teki

Lopulta niin vaikeaa?
      Ikävä
      111
      1067
    2. Vasemmistoliitto esittää rikkaille veronkiristyksiä, mutta kansalle ei kelpaa

Miksi? Haluaako taviskansa lisää leikkauksia peruspalveluihin? Pääsettekö liian helposti vielä terveyskeskukseen tai ham
      Maailman menoa
      42
      973
    3. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
      Ikävä
      74
      945
    4. Mitä vikoja

kaivatussasi on?
      Ikävä
      64
      911
    5. 56
      838
    6. Meistä puhutaan

Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni
      Ikävä
      57
      827
    7. Mitä mieltä miehet ovat 40-50v naisista?

Rehellisesti. Mitä ajattelet kun naiselle tulee ikäää
      Ikävä
      131
      734
    8. Uunimakkara koululaisten suosikki

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p
      Maailman menoa
      277
      722
    9. Ihmettelen vieläkin miten pitkäksi aikaa

Loukkaannuit mies. Taidat olla pitkävihainen.🫤
      Ikävä
      69
      576
    10. Noniin myönnetään

Rakastan aivan kauheasti ❤️
      Ikävä
      17