Tatuoinnin hinta

ruusu23

Osaako joku sanoa noin suurinpiirtein, mitä maksais 15-20cm leveä ja n.5cm korkea tatuointi?

63

97417

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttö vain

      Itellä makso iso risti tonne selkään mustana harmailla varjostuksilla 120e. En pitänyt pahana, tatuointi on joku 20cm pitkä ja leveydestä en nyt ole ihan varma. Sopusuhtanen paksu risti. Kaipa tuo riippuu vähän liikkeestäkin (kannattaa valita hyvä ja asiantunteva paikka, vaikka joutuisikin pulittamaan vähän enemmän).

      • ruusu23

        Eipä tuo 120e kuulosta pahalta, ihan ajattelin varautua n.200e... Ja täytyy tosiaan selvittää ensin millasessa paikassa tatuoinnin ottaa.Mutta kiitos tiedosta, antaa vähän edes vihjettä mitä voisi maksaa!


      • ...
        ruusu23 kirjoitti:

        Eipä tuo 120e kuulosta pahalta, ihan ajattelin varautua n.200e... Ja täytyy tosiaan selvittää ensin millasessa paikassa tatuoinnin ottaa.Mutta kiitos tiedosta, antaa vähän edes vihjettä mitä voisi maksaa!

        Mulla makso 6x6cm 80euroo...


      • Paarma2

        Eipä tuo hinta kovin pahalta tunnu. Itse olen vastustanut tatuointeja yleensäkin.
        Nyt 61-vuotiaana (ihan oikein) voisin tatuoida vaimon nimen love´ jotain moottoripyöräaiheista (aloitin moottoripyöräilynkin vasta 60-vuotiaana) Custom
        pyörä, köyhän miehen Harley.....eli Virago.
        Onko ajatusta minkälainen olisi tatuointi.....pitäisi saada vaimo nalkutusten
        jälkeen hiljaiseksi kun on oltu aviossa sentään 40v!!


      • Anonyymi
        Paarma2 kirjoitti:

        Eipä tuo hinta kovin pahalta tunnu. Itse olen vastustanut tatuointeja yleensäkin.
        Nyt 61-vuotiaana (ihan oikein) voisin tatuoida vaimon nimen love´ jotain moottoripyöräaiheista (aloitin moottoripyöräilynkin vasta 60-vuotiaana) Custom
        pyörä, köyhän miehen Harley.....eli Virago.
        Onko ajatusta minkälainen olisi tatuointi.....pitäisi saada vaimo nalkutusten
        jälkeen hiljaiseksi kun on oltu aviossa sentään 40v!!

        Onnistuitko ikinä saamaan sen tatuoinnin? Näin monen vuoden jälkeen siis kiinnostaa kysyä😅


    • Dwi

      Ko. kuvan tekemiseen mustana, esim. tribaali, menee ehkä n. 2h. Hyvien ammattilaisten tuntihinnat ovat 100€ luokkaa. Mutta todellakin riippuu pitkälti kuvasta, mikä hinnaksi muodostuu.
      Tässä kohdin säästäminen saattaa olla elämäsi typerimpiä tekoja.
      Harkitse tarkkaan kenen tuoliin istahdat.

      • *HAUKOTUS*

        100€ tunti. Missäs ihmeen monacon pienoiskuvassa oikein asut.

        Tarttee nyt sit pelotella turhaan.
        Kannattaa ottaa kuva kätöseen mennä tatuointi liikkeeseen ja keskustella hinnasta. Enpä ole tuntihinnasta kuullut. Kyllä omien kuvien kohdalla olemme ihan sopineet hinnan tyylin koon ja kaiken muun mukaan.

        Ja itsehän voi vaikka kysellä, että millaiset laitteet on ja miten puhdistaa. Yleensä fiksu tyyppi vastaa ystävällisesti ja selittää miten kaikki toimii. Ja ihan mielenkiinnostakin kannattaa kysyä.

        Hinta ei ratkaise paikkaa..
        On varmasti monia jotka ovat maksaneet itsensä kipeäksi ja saaneet kuvan joka on huonosti tehty tai saaneet huonoa palvelua.
        Suurin osa paikoista kun on sellaisia hyvinkin rentoja.

        ROHKEASTI KYSYMÄÄN!!


      • ruusu23
        *HAUKOTUS* kirjoitti:

        100€ tunti. Missäs ihmeen monacon pienoiskuvassa oikein asut.

        Tarttee nyt sit pelotella turhaan.
        Kannattaa ottaa kuva kätöseen mennä tatuointi liikkeeseen ja keskustella hinnasta. Enpä ole tuntihinnasta kuullut. Kyllä omien kuvien kohdalla olemme ihan sopineet hinnan tyylin koon ja kaiken muun mukaan.

        Ja itsehän voi vaikka kysellä, että millaiset laitteet on ja miten puhdistaa. Yleensä fiksu tyyppi vastaa ystävällisesti ja selittää miten kaikki toimii. Ja ihan mielenkiinnostakin kannattaa kysyä.

        Hinta ei ratkaise paikkaa..
        On varmasti monia jotka ovat maksaneet itsensä kipeäksi ja saaneet kuvan joka on huonosti tehty tai saaneet huonoa palvelua.
        Suurin osa paikoista kun on sellaisia hyvinkin rentoja.

        ROHKEASTI KYSYMÄÄN!!

        Tatuointi koristaa nyt selkää ja hintaa tuli 140e. Tatuoinnin tekemiseen meni aikaa noin 1,5h! On todella ammattimaisesti tehty ja olen enemmän kuin tyytyväinen :)


      • Tatuoinnit kunniaan!
        *HAUKOTUS* kirjoitti:

        100€ tunti. Missäs ihmeen monacon pienoiskuvassa oikein asut.

        Tarttee nyt sit pelotella turhaan.
        Kannattaa ottaa kuva kätöseen mennä tatuointi liikkeeseen ja keskustella hinnasta. Enpä ole tuntihinnasta kuullut. Kyllä omien kuvien kohdalla olemme ihan sopineet hinnan tyylin koon ja kaiken muun mukaan.

        Ja itsehän voi vaikka kysellä, että millaiset laitteet on ja miten puhdistaa. Yleensä fiksu tyyppi vastaa ystävällisesti ja selittää miten kaikki toimii. Ja ihan mielenkiinnostakin kannattaa kysyä.

        Hinta ei ratkaise paikkaa..
        On varmasti monia jotka ovat maksaneet itsensä kipeäksi ja saaneet kuvan joka on huonosti tehty tai saaneet huonoa palvelua.
        Suurin osa paikoista kun on sellaisia hyvinkin rentoja.

        ROHKEASTI KYSYMÄÄN!!

        Tietääkö kukaan, paljonko lohikäärme rintaan maksaa? 300>?


      • ...
        *HAUKOTUS* kirjoitti:

        100€ tunti. Missäs ihmeen monacon pienoiskuvassa oikein asut.

        Tarttee nyt sit pelotella turhaan.
        Kannattaa ottaa kuva kätöseen mennä tatuointi liikkeeseen ja keskustella hinnasta. Enpä ole tuntihinnasta kuullut. Kyllä omien kuvien kohdalla olemme ihan sopineet hinnan tyylin koon ja kaiken muun mukaan.

        Ja itsehän voi vaikka kysellä, että millaiset laitteet on ja miten puhdistaa. Yleensä fiksu tyyppi vastaa ystävällisesti ja selittää miten kaikki toimii. Ja ihan mielenkiinnostakin kannattaa kysyä.

        Hinta ei ratkaise paikkaa..
        On varmasti monia jotka ovat maksaneet itsensä kipeäksi ja saaneet kuvan joka on huonosti tehty tai saaneet huonoa palvelua.
        Suurin osa paikoista kun on sellaisia hyvinkin rentoja.

        ROHKEASTI KYSYMÄÄN!!

        En nyt ihan noinkaan sanoisi minulla on paljon läheisiä ystäviä ympäri eurooppaa ketkä tatuoivat elääkseen ja olen itse myös tuhlannut muutamat tuhannet eurot nesteen hakkauttamiseen. Aina olen maksanut tuntia kohden ja aina kaveritkin ovat pyytäneet tuntia kohden. Tatuointi artistit eivät välttämättä sano sitä sinulle millä periaatteella he maksuttavat, kun sanot artistillesi, että "60cmx30cm" setti selkään he arvioivat päässänsä ajan ja siten hinnoittelevat. Toki sekin määrittää kuinka paljon mustetta kuluu, mutta paljon vähemmän.


      • hlpaaaa
        Tatuoinnit kunniaan! kirjoitti:

        Tietääkö kukaan, paljonko lohikäärme rintaan maksaa? 300>?

        Mulla makso pieni lohikäärme (5cm x 5cm) nii oisko ollu 25e.


      • aikaveloitus
        *HAUKOTUS* kirjoitti:

        100€ tunti. Missäs ihmeen monacon pienoiskuvassa oikein asut.

        Tarttee nyt sit pelotella turhaan.
        Kannattaa ottaa kuva kätöseen mennä tatuointi liikkeeseen ja keskustella hinnasta. Enpä ole tuntihinnasta kuullut. Kyllä omien kuvien kohdalla olemme ihan sopineet hinnan tyylin koon ja kaiken muun mukaan.

        Ja itsehän voi vaikka kysellä, että millaiset laitteet on ja miten puhdistaa. Yleensä fiksu tyyppi vastaa ystävällisesti ja selittää miten kaikki toimii. Ja ihan mielenkiinnostakin kannattaa kysyä.

        Hinta ei ratkaise paikkaa..
        On varmasti monia jotka ovat maksaneet itsensä kipeäksi ja saaneet kuvan joka on huonosti tehty tai saaneet huonoa palvelua.
        Suurin osa paikoista kun on sellaisia hyvinkin rentoja.

        ROHKEASTI KYSYMÄÄN!!

        kyllä mä taas (käsityöläisenä, en tatuoijana) ymmärrän hyvinkin, että kyse on aikaveloituksesta, ja nimenomaan siitä. Aikaveloitus taas on hyvinkin joustava käsite, ja taitava, nimeä saanut kuvantekijä toki pitää suurempaa tuntiveloitusta, kuin kenties vasta hommaa opetteleva juniori.
        Aina kannattaa ensin valita paikka/tekijä, ja sen jälkeen mennä hintaa kysymään joko mallikuvan, tai kuva-ajatuksensa kanssa. Tatuoija on yhtälailla käsityöläinen, asiakaspalvelija, kuin suutari, ompelija, kampaaja, meikkaaja.., joilta voi kaikilta kysyä ensin hinta-arvion, kun toiveet on omassa tiedossa. Ottaa sit tai jättää, ei se tatuoija saa hepulia, jos sanotkin hänelle, että "Voi ei, on liian kallis" Se vaan sanoo ok, palaile asiaan, kun siltä tuntuu. Aina saa kysyä tekijältä, paljonko maksaa, siinä kohtaa ei vielä maksa mitään!


      • reuss
        hlpaaaa kirjoitti:

        Mulla makso pieni lohikäärme (5cm x 5cm) nii oisko ollu 25e.

        missä kävit ottamassa?


      • Anonyymi

        Itse olen maksanut noin 100€ tunti.

        Kahden tunnin työ maksoi 200€ ja kuva oli noin 15cm × 15cm


    • niin paljon kaikesta
      • svennis

        kyllä se aika lähellä 100€/h on. mutta ottakaa huomioon esivalmistelut ym.! lisätkee varsinaisen tatuointi aikaan 0,5-1h esivalmisteluja niin ette pety! kannattaa toki neuvotella ennen ajanvarausta tehdessä!
        itsellä 7 tatuointia takana ja ensimmästen kahden jälkeen "helppo" arvioida seuraavien hinta,,jos samalla teettää!
        -svennis-


    • realit

      Riippuu ihan tatuoijasta. Itsellä tatuointi maksoi 120€, noin 20x15cm värillinen ja aikaa meni neljä tuntia kaikkine valmisteluineen ja kahvitaukoineen. Hyvää jälkeä tuli ja moni tuttava ketkä ovat enemmänkin tatuointeja ottaneet ovat sanoneet, että halvalla tatuoija teki hommansa.

      Mutta ei missään nimessä kannata säästellä. Kannattaa tutustua paikallisten tatuoijien portfolioihin/kuvagalleroihin ja tutustua tatuoijaan persoonana, koska kumminkin portfoliosta ja gallerioista voi aina jättää pois ne hutiloidut työt, joita syntyy paljon jos tatuoija on hutiloiva luonne.

      • Anonyymi

        Neljä tuntia ja 120€ 😅🤣😅🤣😅🤣

        Siitä kun maksetaan verot ja kulut, niin eipä jää mitää käteen.

        Eli, en usko kirjoitustasi.


    • kp

      Useat tuntipalkalla. Huomioi, että jos haluat ns customin tai valmista kuvaa muokattavan myös suunnittelutyöhön kulunut aika lasketaan mukaan. Kaikki em. asiat (koko, yksityiskohdat,suunnittelu, värit) vaikuttavat hintaan. Ja tatuoijalle ei pitäisi mennä rahaa ajatellen- jos kuvan halutat,se on loppuelämäsi osa sinua. Kannattaa panostaa rahallisesti ja nähdä vaivaa ottaakseen selvää, kuka kuvan tekee. Kokemuksieni perusteella veloitus on ollu 70-120€/h
      Eikun nakuttelemaan;)

      • asian vierestä

        tähän nyt on pakko muun alan käsityöläisenä korjata, että kysymys ei todellakaan ole tuntiPALKASTA, vaan tuntiveloituksesta.
        Ensin lähtee päältä pois suoraan alv. Sen jälkeen peruspoistot; vuokrat, aineet, laitteet ja välineet ja sisustus, yrittäjän YEL maksut, kirjanpito- ja siivouskulut , sähkö- ja vesimaksut, vakuutukset jne... jos vielä jotain "palkkaa" jää, siitä maksetaan tulovero.


    • asdfghjh

      Paljonkohan maksaisi semmonen teksti käteen 20cm pitkä " Don`t worry be happy"

    • tietämätön

      Tekeekö tatuoiat ensimmäistä tatuointia ranteeseen valtimon kohtaa?

    • Salkin

      Tän mun nykysen tatuointi projektin kanssa ei ole oikein määritelty hintaa, menee n. 200-300/kk periaatteessa.. Eiköhän tästä koko hiha tule loppujen lopuksi, per kerta menee 3-4 tuntia istuskellessa.. Eli tämä ei varmaan ikinä tule valmiiksi, mutta mitäpä sitten ;)

    • ANANASMEHU

      Hei! Ensimmäistä tatuointia olisin suunnittelemassa ja tarvitsisi apua!
      olen inspiroitunut tälläisestä kuvasta..
      http://pinterest.com/pin/115756652891902648/

      eli, nyt tarkoitan noita kolmea pienempää lintua! Paljon noilla yksityiskohdilla ja varjostuksilla tulisi nuo maksamaan? ja onko tuo kuinka vaativa homma tatuoijalta että meneeköhän paljon aikaa? Laatu ei tosiaan ole asia josta tingin että arviota kertomaan vaan! Mielellään kuulisin myös kokemuksia ja hyvistä tatuoijista jyväskylän seudulla :)

      KIITOS

    • Hölmöläinen

      No, itse sain 90 euroa maksavan 9x10cm olevan varjostetun ja värikkään käkikellotatuoinnin.

      • emememmemem

        mistä päin hankit sen? :)


    • alskah

      tietäiskö joku et paljo maksais noin 10-15 cm korkee ja 7 cm levee musta harmaa sulka tatuointi johon tulis varjostukset??

      • lifemocker

        ei ainakaan kannata käydä tatuointiliikkeessä kysymässä?


    • oikeatatuoija

      Jos otatte kuvaa tuntipalkalla niin kysykää nyt herran tähden mitä se loppusumma tulee maksamaan. Kyllä joku maksimihinta pitäis osata sanoa tai teiltä viedään housutkin jalasta.

    • laadun korvaa määrä

      Tämä hintapolitiikka ei varmasti joka paikassa ole mutta on aikasta lähellä :)
      Elikkäs A4 kokonen alue tehtynä täyteen olisi noin 600-700e...
      Ja mitä itselleni on maksanut esimerkiksi koko käden teko niin se on ollut n.1200e-1500e luokkaa...
      Halvin on ollut pieni tribaali 15cm x 5cm n.30e mutta tästä aikaa n.10 vuotta :D
      Nykyään maksaisi varmasti 150e,elikkäs kehitystä hinnoissa ainakin.

      Mutta ei muuta ku ostaan oma tatuointisetti jonka saa alle satasen varmastikkin ja sittenhän kaikki kuvat ovat puoli-ilmaisia :D
      Näin minä tein joitain vuosia sitten ja nyt kun on oppinut tekemään jotenkuten niin saapi peitellä vanhoja tekeleitänsä:) sekin puoli-ilmaista :D

      • eioohullujokapyytää

        Oot kyllä persees kipeeksi maksanut 20v. Tatuoivalla ammattilaisella olkapää kyynerpää ympäri/ väli 7h 400€.


    • alkak

      mistä päin tatuointi kannattaisi hankkia?

      • enemmän on enemmän

        Alan liikkeestä. Vaadi työnäytekansio nähtäväksi. Jos ei löydy, unohda se liike. Samoin jos hinnat halvat ja lyhyet jonot, unohda. Ammattilaisen ei tarvi polkea hintoja eikä odotella asiakkaita. Laatu maksaa ja sitä joutuu jonottamaan.


    • jolasu

      Itellä makso n. 6x4 cm kokone tähti jolla on sarakkeessa ilmapallo jonka sisällä on s-kirjain ja on korvan takana. Kesti suurinpiirtein 8 min ja makso 80 e enkä saanu hoito-ohjeita mukaan. Liikkeessä jossa k'ävin oi Indalavium? Ink Turus. Mut miten ihmeessä se maksoi noin paljon! :O Kaikki esivalmistelutkin oli tehty ja sain ajan heti. Paikka meni kiinni 17 ja olin siel 16:40 aikoihi. Ei kannata mennä tuohon paikkaan. Seuraavaksi suunnan katseeni Jokertattoon Turkuu ja saas nähä meenkä jo syykuussa varamaa aikaa. :)

      • lifemocker

        " enkä saanu hoito-ohjeita mukaan"

        ne onkin ihan helvetin vaikea etsiä itse netistä...


      • rehyre

        Hohoijaa. Et kovin usein studioissa ole käynyt, kun tietämyksesi on noin....puutteellista.

        Siksi sen hintainen, koska liikkeissä on minimiveloitus. Yleisesti juurikin tuo 80€. Itsekkin olen muutamasta pienemmästä maksanut tuon summan täällä Helsingissä.

        Ja, että esivalmistelut valmiiksi tehty, niin? Tekikö tatuoija ne valmiiksi ihan omaksi nautinnokseen vai sinua varten? :))
        Ja mites ihmeessä ne esivalmistelut oli jo tehty vaikka ns. walk in ajan sait?

        Itse olen muutaman kerran istunut studiossa klo. 22 vaikka paikka meni kiinni 18. Eli kuvittelet siis, et tatuoijasi olisi lopettanut kesken, jos ei olisi ehtinyt saada valmista klo 17.? Se studion kiinni meneminen tarkoittaa, ettei sen jälkeen kannata tulla paikalle, kun siel ei ehk ketään ole enään. Kyllä ne duunia vääntää sinunkin tapauksessa vaikka klo 17.30 jos ilmapallosi olisi tarvinnut lisää ilmaa sisälle.

        Joten valituksesi ovat turhaa marmatusta vailla mitään pohjaa.


      • -_-
        lifemocker kirjoitti:

        " enkä saanu hoito-ohjeita mukaan"

        ne onkin ihan helvetin vaikea etsiä itse netistä...

        useimmiten hoito-ohjeet annetaan esim. tatuointia tehdessä tai/ja annetaan kirjallisena maksutilanteessa... Hoito riippuu paljon minkälainen tatuointi.
        nimim. itsellä kolme tatuointia


    • utelias20

      Oon -98 syntyny ja vielä 14 (synnyin joulukuussa) ja haluaisin nyt isän kanssa mennä ottamaan mulle tatuointia äidin muistolle, mutta kaikilla netisivuilla sanotaan että ehdoton ikäraja on 15 vuotta huoltajan läsnäollessa.... Onko mulla mitään mahiksia saada poikkeusta?

      • hoh hoh

        No jos joka paikassa sanotaan ei, niin mitä ajattelisit itse? D:
        Kyllä sä sen vuoden jaksat odottaa, jos todella tatskaa haluat!


      • Joo o

        14-vuotias tahtoo tatuoinnin. Voi herranjumala.... Miltähän minäkin näyttäisin jos oisin saanut 14-vuotiaana ottaa tatuointeja


      • kjbklbkb

        Ei oikeastaan, jos puhutaan suoraan! Pahoittelen!!


    • tatskamies1

      tatuoinnin hintahan ei pää asiassa riipu koosta vaan siitä kuinka vaikea se on tehdä. esim pieni kirjoitus (esim. nimi syntymäaika) jollai vaikealla fontilla voi olla kalliimpi kuin sama teksti 2x isompana mutta helpolla fontilla

    • hömpsytitömpsyti

      tatuointi taiteilijoille jää palkaksi siitä 100eurosta kun kaikki kulut ja verot on maksettu ehkä rapiat 30 euroo...itseasiassa tunti hinta saisi olla 200 euroa, jotta erikoistyöstä saisi oikeesti palkkaa. On älytöntä ihmetellä tatuointien hintoja...ei niitä kuitenkaan kannata muualta ottaa kuin tatuoijilta! tai senku vaan kaveri tikkaamaan liian syvälle......kyllä suomalaiset on sitten tyhmää kansaa!

    • -ano-

      Sellainen tässä mietityttää, kun olen ensi kuun alussa menossa ottamaan ensimmäistä tatuointiani, jotta miten se maksu sitten hoidetaan? Pitääkö olla näppiin rahat siltä istumalta vai voiko maksaa erissä? Unohdin kysyä taiteilijalta itseltään, mutta onko se niinku millä systeemillä yleensä noissa kaikissa tatska-paikoissa?

      • juuh

        Yleensä haluavat puhtaana käteen koko summan kerralla


      • jking

        ota juoksu tatska :DDD


      • Anonyymi

        eikös yleensä ole käteismaksu, tuskin mitään kuitteja tarvittais


    • heppaaajee
      • tietäjä

        1000-2000€ riippuen liikkeestä missä otat sen. Kannattaa pari tonnia varata varmuuden vuoksi.


      • ei kallis.

        100-200 euroa. Halutulla tekijällä luonnollisesti kalliimpaa ja pidemmät jonot. Jos pääset heti sisään ja hinta alle satasen, käänny välittömästi ympäri ja kävele ulos.


    • pekesd

      Yksityiskohtien, varjostuksien ym. määrä vaikuttaa kovasti hintoihin. Itsellä maksoi noin 5000 euroa molempien hihojen tatuoiminen kaikkine kuluineen. Hyvää jälkeä tuli ja on pirun makee.

      Mulle nää hihat on jotenkin enemmän kuin pelkkiä hienoja kuvia. Ne tuo persoonallisuutta, ajattelutapaa hienosti esiin ja välillä tuntuu, että kädet jopa vahvistaa näitä piirteitä itsessä.

    • Manamana
      • Tatska vai auto

        Kannattaa lukea toi juttu! Tosi valaisevaa hinnoittelusta ja muutenkin hyvin kirjoitettu tatskaa harkitsevalle.


    • Innolla odottaen!

      Täällä stadin suunnalla on ihan normi, että taksa on n. - 100€/h. Kävin juuri eilen nimeltä mainitsemattomassa paikassa rööperissä viemässä suunnitelmani ekasta tatskasta. Otin paljon kuvia värikkäistä tatskoista sekä netistä kaikkea mahdollista josta voisi olla apua inspiraatioon suunnittelussa.
      Jotain kertoo se, että sain ajan vasta joulukuulle. Eli suosittu paikka ja henkilökunta kuunteli aivan rauhassa mitä sanoin ja kysyin. Vasta sen jälkeen kertoivat mikä on mahdollista ja miten tehdään että saan toivomani värit kuvaan.
      Ei ollut älytöntä ylimielisyyttä sekä häsläystä ja moittimista toiveistani kuten oli aikaisemmassa paikassa. Siellä olisi mennyt luultavasti aivan v!tuiksi koko kuva.

    • sdfghj

      aika kallista. otin ulkomailla vankilassa ilmatteeks ja siistiä lohikäärmettä on pitkin selkää ja pohjetta :D

      • hortensionneck

        Unohdit sanoa että se tatuoija otti sut, useastikin sen kuvanteon jälkeen.


      • Anonyymi
        hortensionneck kirjoitti:

        Unohdit sanoa että se tatuoija otti sut, useastikin sen kuvanteon jälkeen.

        Kokemuksesta..


    • pölkkypäät

      Tatuoinnin hinnalla moni avun tarpeessa oleva pieni lapsi saa ruokaa ym !!!!

      • Adolffi

        Jokainen käyttää rahansa kuinka haluaa. Ei kannata kerätä sääliä täällä


    • Anonyymi

      Asiaan perehtyneenä, laadusta tinkimättä ja vaativan kuvan kera olkapään saan piiloon 100 eur/ tunti muut, sunnittelu jne. Kohtuu vaativa olkapää/käsivarsi peittävä kuva, mustavalkoinen, noin 1000 -1500 kaikkineen ja voi olla enemmänkin. Näin saanut vastauksen monelta. Olen nirso ja en ota kuvaa ilman hyviä referenssejä.

    • Anonyymi

      Jos kyselet hintaa -ÄLÄ OTA TATUOINTIA!!! Ota se sitten kun olet valmis maksamaan laadusta sen muutaman satasen enempi. Ja kun haluat tatuointia iin paljon että olet valmis maksamaan.
      On asioita, joissa ei sovi tuijottaa hintaa ja jälki on ainoa joka lopulta ratkaisee. Loppuikäsi sitä katselet. Se on tatuointi.
      Paljonko olet valmis maksamaan, ettei nahkaasi ei pilata?

    • Anonyymi

      ite oon ottamas noin kämmenen kokosen linetatuoinnin kylkeen osaaks kukaan arvioida mitä se maksais?

    • Anonyymi

      Noin 20€

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      278
      3018
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      78
      1547
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1276
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe