kevyt vaalennus

tyhmä kymysys

Haluaisin vaalentaa luonnonvaaleanruskeita hiuksiani noin asteen verran koska ne näyttävät vähän harmahtavilta. Noin vuosi sitten vaalensin tukkaani noin puoli astetta, tulos oli kiva, mutta nyt kulunut pois.

Miten saan tukkani pysymään hyvässä kunnossa? :/ Pelottaa että tuo seuraava vaalennus tekee siitä hampun...Joku sanoi tuolla alempana että eka vaalennus tuskin niin paljon kuluttaa (tai kuluttaahan värjäys aina hiusta) mutta en haluaisi luopua pehkostani.

Mitä hyviä puolia ihan pienestä vaalennusmuutoksesta löytyy, vaikuttaako hiusten laittamiseen/tuuheuteen mitenkään? Joku väiti että värjäys aina vähän turvottaa ja siten tekee hiuksesta vähän paksumman näköisen. Tiedä sitten :)

Toivoisin vastauksia!

3

1458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvoja.

ei se välttis hamppua tee itse värinpoisto on vaalennuksista rasittavin. eli älä sitä käytä jos haluat vain asteen eron.. esim,garnier nutrisset ja nää missä kunnon viimeistelyhoidot itse väriaineissakin. koittele sellaista mutta ei värinpoistoa kerta haluat niin pienen asteeron. vaalenteet aina rasittaa ja ohentaa hiuksia, että tosiaan kunnon hoidot sen jälkeen sitten. en suosittele jos sulla takana monta vaalennusta jo. mutta kumminkin aika pitkä aika viime kerrasta että eikun vain hommiin=)

• gooma

Jos sinulla on varaa mennä kampaajalle niin wellalla on sellainen ammatti värisarja kuin sunlights. Se vaalentaa omaa luonnollista väriä noin 1-2 astetta hyvin hellävaraisesti,koska se on periaatteessa kevytväri. Suosittelen lämpimästi!

Hiusten laittoon yleisesti värjäys vaikuttaa,koska se rikkoo hiuksen rakennetta vähän. Tämän ansiosta hiukset saa helpommin esim.kohoamaan tyvestä.

• sunlights

väri sarja on Wellan. Eli Wellan liikkeistä löytyy, helkutin hyvä kevyeen, luonnolliseen vaalennukseen ja taatusti hellävarainen hiuksille! Suosittelen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe