teippipidennykset

.....

osaisiko joku kertoa minulle tarkemmin teippipidennyksistä? miten hyvin ne kestävät, onko hyvä tekniikka, minkälaisille hiuksille ne soveltuvat, kärsivätkö omat hiukset? ja olisiko jollakulla henk.koht. kokemusta?

olen itse ajatellut laittaa teippipidennykset. olisi kiva saada hieman lisätietoa. kiitos.

78

37674

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täällä.

      kaverille laitoin teippipidennykset,helppo laittaa mutta pois otto aika hankalaa jos ei oikeita kunnon aineita, vaikkakin käytti sitä mit suositellaan ei ne liimateipit lähteeneet vaan jäi hiuksiin ja aikamoinen liima/hiustakkuja pää täynnä, saksilla vain ronkisti pois. eli en itse suosittele. mutta tämä vain munun näkemys..

    • tekniikka..

      Itelläni on teippipidennys ja oon kyllä tykänny. Ekan kerran tää laitettiin mulle muistaakseni elokuussa ja tätä on nyt huollettu 3 kertaa. Hiukset on edelleen hyvässä kunnossa, joten voin käyttää näitä samoja vielä uudestaan.
      Aika vaikea sanoa, kuinka paljon omat hiukset kärsivät, mutta ainakin paljon vähemmän kuin sineteillä. Jos teipit jaksaa irrottaa maltillisesti, niin ei niitä ylimääräisiä hiuksia juurikaan lähde. Hiuksiin jäävät liimaköntit saa kyllä irti ihan helposti, eikä todellakaan tarvii leikata pois!!! Mistäpäin Suomen maata muuten olet?

      • vastauksestasi:)

        kiitos asiallisesta vastauksestasi:) olen itse vain kuullut aikamoisia kauhutarinoita teippipidennyksistä. hiukset ovat katkeilleet, syöpyneet poikki teippien kohdalta ja teippejä on ollu melkein mahdotonta poistaa hiuksista.

        helsingissä asun ja tällä viikolla olisi tarkoitus laittaa nuo teippipidennykset.
        millä aineilla olet nuo teipit päästäsi poistanut ja kuinka usein olet nostattanut noita hiuksia? kuinka vahvat omat hiuksesi ovat (esim. normaalit suomalaisen hiukset?) ja ovatko omat hiuksesi kärsineet teippipidennyksistä?

        kiitos. :)


      • ninuli

        eli miten liimat pois hiuksista kun teippipidennykset poistettu


      • ...
        ninuli kirjoitti:

        eli miten liimat pois hiuksista kun teippipidennykset poistettu

        tehohoidoilla ja muilla hoitoaineilla


      • käyttäjä
        ninuli kirjoitti:

        eli miten liimat pois hiuksista kun teippipidennykset poistettu

        hei
        itse käytän teipin poistossa cookosoljyä tai vastaavaa jotain öljyä ja tiheaa piikkikampaa jolla sitten vedän ne teippijäämat hiuksistani pois hyvin varovasti ja yleensä ne lähtee jopa tosta noin vain mutta jos on ensimmäistä kertaa niitä ottamassa pois voi tuntua hieman hankalalta mutta kun sen tehnyt useita kertoja se helppoa mutta kumminkin suositellaan poistoa kampaajalla kuka on käyttänyt teippipidennyksia jo entuudestaan niin heillä kokemus.


    • minäkin haluaisin tietää

      Niin minäkin olen miettinyt pidennyksiä. kaverini suositteli teippipidennyksiä....mietityttää vaan kuinka pitkä pitää olla oma hius että pystyy laittaman. minulla on aika lyhyet hiukset ja olen tässä koittanu muutaman kk kasvattaa kärsivällisesti että saisi pidennykset...toki otan pidennykset vaan takatukkaan.....mutta mietityttää just se minnkä mittanen se oma hius pitää olla että pystyy teippi pidennykset laittaa????

      • ja kuluttaa vähiten omaa tu...

        oman hiuksen pituudella ei juurikaan väliä, ihan lyhyisiin ei saa. ne laitetaan suurinpiirtein korvien kohdalta alaspäin ympäri päätä niin että otetaan ohut "tuppo" omia hiuksia, jonka molemmin puolin tulee teippi pidennyksineen, jotka painetaan sitten yhteen. Kun oma tukka sitten kasvaa, tuo teippikohta luonnollisesti laskeutuu, ja noin 3kk kuluttua teipit pitää irrottaa ja laittaa uudestaan juureen.

        Nämä teippipidennykset on mielestäni parhaat, koska niitä voidaan nostattaa ja laittaa monta kertaa uudestaan, kuhan pitää ne jatkot hyvässä kunnossa! Eikä kuluta juurikaan omaa tukkaa. Nuo teipit ei irtoile jos tukkaa hoidetaan oikein, eli ei hoitoainetta teippikohtiin (ainoastaan pituuksille), suihkun jälkeen föönillä kuivaus ja samalla teippien painelu yhteen, saunassa kostea pyyhe päässä jne.. ja jos irtoaa niin helppo laittaa vaikka ite takas.


      • elisssaaaa
        ja kuluttaa vähiten omaa tu... kirjoitti:

        oman hiuksen pituudella ei juurikaan väliä, ihan lyhyisiin ei saa. ne laitetaan suurinpiirtein korvien kohdalta alaspäin ympäri päätä niin että otetaan ohut "tuppo" omia hiuksia, jonka molemmin puolin tulee teippi pidennyksineen, jotka painetaan sitten yhteen. Kun oma tukka sitten kasvaa, tuo teippikohta luonnollisesti laskeutuu, ja noin 3kk kuluttua teipit pitää irrottaa ja laittaa uudestaan juureen.

        Nämä teippipidennykset on mielestäni parhaat, koska niitä voidaan nostattaa ja laittaa monta kertaa uudestaan, kuhan pitää ne jatkot hyvässä kunnossa! Eikä kuluta juurikaan omaa tukkaa. Nuo teipit ei irtoile jos tukkaa hoidetaan oikein, eli ei hoitoainetta teippikohtiin (ainoastaan pituuksille), suihkun jälkeen föönillä kuivaus ja samalla teippien painelu yhteen, saunassa kostea pyyhe päässä jne.. ja jos irtoaa niin helppo laittaa vaikka ite takas.

        Joo mulla on itselläni teipit. 10 2cm levyistä kaistaletta. Tykkään tosi paljon. tuo hiuksiin lisää paksuutta ja tietysti pituutta. Minulle oli tärkeää että teipit eivät näy, kun pidän hiuksia kiinni ja eivät ne näy kun muistin mainita vielä parturille että laittaa niin etteivät ne näy hiusten ollessa kiinni. mutta nyt puolitoista kk myöhemmin teippikohta on luonnollisesti laskeutunut melkein 2cm. ne ovat hieman myös valuneet, tai sitten parturi ei laittanut niitä tarpeeksi juureen. mutta tykkään kyllä. nyt yritän soitella itse partureihin jotta pääsisin nostamaan pidennykset takaisin tyveen :)


      • jeeeps
        ja kuluttaa vähiten omaa tu... kirjoitti:

        oman hiuksen pituudella ei juurikaan väliä, ihan lyhyisiin ei saa. ne laitetaan suurinpiirtein korvien kohdalta alaspäin ympäri päätä niin että otetaan ohut "tuppo" omia hiuksia, jonka molemmin puolin tulee teippi pidennyksineen, jotka painetaan sitten yhteen. Kun oma tukka sitten kasvaa, tuo teippikohta luonnollisesti laskeutuu, ja noin 3kk kuluttua teipit pitää irrottaa ja laittaa uudestaan juureen.

        Nämä teippipidennykset on mielestäni parhaat, koska niitä voidaan nostattaa ja laittaa monta kertaa uudestaan, kuhan pitää ne jatkot hyvässä kunnossa! Eikä kuluta juurikaan omaa tukkaa. Nuo teipit ei irtoile jos tukkaa hoidetaan oikein, eli ei hoitoainetta teippikohtiin (ainoastaan pituuksille), suihkun jälkeen föönillä kuivaus ja samalla teippien painelu yhteen, saunassa kostea pyyhe päässä jne.. ja jos irtoaa niin helppo laittaa vaikka ite takas.

        Itse olen hankkmassa noita teippipidennyksiä niin osaisiko kukaan sanoa missä päin Helsinkiä olisi joku varteenotettava kampaamo mikä tekisi näitä teippipidennyksiä?


    • Kokemusta on.

      Mulla on tällähetkellä teippipidennykset ja olen ihan mielettömän tyytyväinen näihin. Laitto ei kestä kauan ja hyvin mulla on ainakin pysynyt päässä, eka huolto tehtiin vasta 2 kk jälkeen. riippuu tietenkin jokaisen hiustenkasvusta. Hiukset tuntuivat heti omilta, enkä antaisi niitä mistään hinnasta pois. ja omat hiukset ei ole kärsineet ollenkaan, jos päästää hiukset takkuuntumaan, niin sitten oma tukka kärsii, olen käyttänyt kampaamon shampoota ja kaupan hoitoainetta, tekee hiuksista helppokäyttöisemmän, ja syväpuhdistavaa olen käyttänyt kerran viikossa. nyt kun tehtiin huolto niin ei siitä kauan mennyt, kunhan laitettiin tarpeeksi poistoainetta, tietenkin teippien mukana tuli hiuksia jotka tavallisestikin olisivat jo tippuneet, mutta olivat jääneet teippeihin kiinni. tuli aivan orpo olo kun olin tunnin ilman pidennyksiä. suosittelen.!

      • anteeks ku kysyn :)

        Oi, kuulostaa niin ihanalta! Toivoisin itsekkin, että omat pidennykset kestäisivät yhtä hyvin takkuuntumatta! Olen ottamassa ne ensiviikon tiistaina. Ovat 30cm ja mustaa. Omat hiukset osittain olkapään kohdalle, kun katkeilevat joskus latvasta kun tulee kuivattua liian kauan, mutta nyt tämäkni ongelma ratkaistu:) Pari kysymystä sinulle jos jaksat vastata:
        1. Maksaako huolto? Ja jos maksaa niin paljon suurinpiirtein?
        2. Oletko pitänyt niitä letillä ym. niitä yöllä? Vai ihan auki?
        3. Millainen harja sulla on?
        4. Kuinka paljon keskimäärin kampaamon hoitotuotteet maksaa? Olisin ostamassa hoito- ja pesuaineen sekä lämpösuojan suoristamista varten, jos sitä joskus suoristaisi.. tällä hetkellä ainakin suoristan 3-4 kertaa viikossa.
        5. Täytyykö huolto suorittaa joka kuukausi vai 2 kk välein. Ainakin minun parturi sanoi huollon olevan n. 2 - 3 kk päästä, mutta jotkut sanoivat että kerran kuussa on minimi.. ?
        KIITOS:)


      • teippitukka
        anteeks ku kysyn :) kirjoitti:

        Oi, kuulostaa niin ihanalta! Toivoisin itsekkin, että omat pidennykset kestäisivät yhtä hyvin takkuuntumatta! Olen ottamassa ne ensiviikon tiistaina. Ovat 30cm ja mustaa. Omat hiukset osittain olkapään kohdalle, kun katkeilevat joskus latvasta kun tulee kuivattua liian kauan, mutta nyt tämäkni ongelma ratkaistu:) Pari kysymystä sinulle jos jaksat vastata:
        1. Maksaako huolto? Ja jos maksaa niin paljon suurinpiirtein?
        2. Oletko pitänyt niitä letillä ym. niitä yöllä? Vai ihan auki?
        3. Millainen harja sulla on?
        4. Kuinka paljon keskimäärin kampaamon hoitotuotteet maksaa? Olisin ostamassa hoito- ja pesuaineen sekä lämpösuojan suoristamista varten, jos sitä joskus suoristaisi.. tällä hetkellä ainakin suoristan 3-4 kertaa viikossa.
        5. Täytyykö huolto suorittaa joka kuukausi vai 2 kk välein. Ainakin minun parturi sanoi huollon olevan n. 2 - 3 kk päästä, mutta jotkut sanoivat että kerran kuussa on minimi.. ?
        KIITOS:)

        riippuu ihan oman hiuksen kasvusta minulla itella on teippipidennykset ja joudun nostamaan niitä joka 4-5 viikko kun tukan kasvu aika luja.


      • Anonyymi
        anteeks ku kysyn :) kirjoitti:

        Oi, kuulostaa niin ihanalta! Toivoisin itsekkin, että omat pidennykset kestäisivät yhtä hyvin takkuuntumatta! Olen ottamassa ne ensiviikon tiistaina. Ovat 30cm ja mustaa. Omat hiukset osittain olkapään kohdalle, kun katkeilevat joskus latvasta kun tulee kuivattua liian kauan, mutta nyt tämäkni ongelma ratkaistu:) Pari kysymystä sinulle jos jaksat vastata:
        1. Maksaako huolto? Ja jos maksaa niin paljon suurinpiirtein?
        2. Oletko pitänyt niitä letillä ym. niitä yöllä? Vai ihan auki?
        3. Millainen harja sulla on?
        4. Kuinka paljon keskimäärin kampaamon hoitotuotteet maksaa? Olisin ostamassa hoito- ja pesuaineen sekä lämpösuojan suoristamista varten, jos sitä joskus suoristaisi.. tällä hetkellä ainakin suoristan 3-4 kertaa viikossa.
        5. Täytyykö huolto suorittaa joka kuukausi vai 2 kk välein. Ainakin minun parturi sanoi huollon olevan n. 2 - 3 kk päästä, mutta jotkut sanoivat että kerran kuussa on minimi.. ?
        KIITOS:)

        On olemassa peruukkikauppoja, sieltähän löygyy vaikka kuinka pitkiä....


    • Uppoo rahaa

      Itse otin teippipidennykset huhtikuun alussa. Onhan nää kivan näköset, mutta olen pettynyt kuinka paljon hiusten huoltoon uppoo rahaa! Olen joutunut käymään 4-5 viikon välein nostattamassa pidennyksiä tyveä kohti. Kaksi huolto kertaa on nyt takana ja kolmas olisi ens viikolla. Jos ensi viikonki tuleva "huolto"-aika lasketaan mukaan, on näihin huolto juttuihin pelkästään uponnut rahaa kaiken kaikkiaan 200€ (kerran laitettu tyviväri).

      Tämän lisäksi minulla on tällä hetkellä pää täynnä teippien kohdalta nuppineulan kokoisia verisiä rakkuloita/finnejä, jotka parturin mukaan johtuu muotoilutuotteiden jäämistä.

      Olisin kiinnostunut tietämään onko muilla samanlaista ongelmaa?

      Pää kutiaa ja on teippien tyvestä kosketusarka rakkuloiden takia. Ei kiva!

      • huoltoon menee

        Kuinka kauan aikaa huoltoon menee?
        Yritän vaan sitä lopullista hintaa miettiä...

        Eli huollossa irrotetaan teipit päästä ja sitten lisäkkeestä, pestäänkö se lisäke siellä kans? Ja pestäänkö myös omat hiukset?
        Sitten uudet teipit ja takas päähän?

        Köyhä kun oon en tahtois hirveesti rahaa laittaa..... tietysti jos ei ole varaa niin sitten pitäis varmaan olla ilman.... mutta kun haluan upean tukan tämän ohuen hiirulaistukan tilallle!! Pituuttahan mulla on, mutta....

        Niin sitten pitäis värjäys kans ottaa varmaan, tuskin löytyy just oman tukan sävyistä, ja se maksaa kans....


      • osiot?
        huoltoon menee kirjoitti:

        Kuinka kauan aikaa huoltoon menee?
        Yritän vaan sitä lopullista hintaa miettiä...

        Eli huollossa irrotetaan teipit päästä ja sitten lisäkkeestä, pestäänkö se lisäke siellä kans? Ja pestäänkö myös omat hiukset?
        Sitten uudet teipit ja takas päähän?

        Köyhä kun oon en tahtois hirveesti rahaa laittaa..... tietysti jos ei ole varaa niin sitten pitäis varmaan olla ilman.... mutta kun haluan upean tukan tämän ohuen hiirulaistukan tilallle!! Pituuttahan mulla on, mutta....

        Niin sitten pitäis värjäys kans ottaa varmaan, tuskin löytyy just oman tukan sävyistä, ja se maksaa kans....

        Vielä tuli mieleen, että kuinka leveinä osioina se teippitukka laitetaan?
        Mulla on ollut ompelupidennys, ja sehän on tietysti leveinä osioina.

        Joku ylempänä sanoi, että teippihiukset laitetaan korvan tasolta alaspäin.... silloinhan se jää pelkästään niskaan??!!


      • ...

        Klipsipidennystä, säästyy aika paljon rahaa:)


      • !!!
        ... kirjoitti:

        Klipsipidennystä, säästyy aika paljon rahaa:)

        ei kannata !! repiii hiukset ja irtoileee koko ajan !!


      • mäsevaan
        !!! kirjoitti:

        ei kannata !! repiii hiukset ja irtoileee koko ajan !!

        Toi ei kyllä oo totta, jos irrottaessa repimällä niitä ottaa pois niin voi lähtee tukkaa mut ei kyllä muuten. Hiuksia irtoo luonnollisesti n. 100 päivässä joten tottakai ne luonnostaan irtoavat hiukset jäävät teippiin kiinni. Ja jos ne on oikein ja ei liian ohuissa osissa laitettu niin ei niiden pitäis helpolla irtoilla..


      • MäseVaa
        osiot? kirjoitti:

        Vielä tuli mieleen, että kuinka leveinä osioina se teippitukka laitetaan?
        Mulla on ollut ompelupidennys, ja sehän on tietysti leveinä osioina.

        Joku ylempänä sanoi, että teippihiukset laitetaan korvan tasolta alaspäin.... silloinhan se jää pelkästään niskaan??!!

        Ei laiteta oikeesti korvan alapuolelle. Ja erikohtiin voi laittaa eri paksusia osioita Esim. eteen vähän pienempiä ja taakse voi laittaa paksumpia..


      • Tonkks
        ... kirjoitti:

        Klipsipidennystä, säästyy aika paljon rahaa:)

        Koetapa vaan klipsipidennyksiä, saat takuuvarmasti pidemmällä käytöllä kaljut läiskät päähäs ku hiukset haurastuu ku ne klipsit rasittaa hiuksia sen verran pahasti. Lisäksi työläs laittaa joka kerta uudelleen ja eivät pysy päässä mitenkään erityisen hyvin.

        Sinetit mulla on nyt about 4 kertaa ollu, toimineet ihan hyvin ja säästäneet paljon aikaa ja rahaa. Hiukset eivät vaurioituneet ollenkaan koko prosessissa. Nyt ajattelin teipilllisiä kokeilla.. :)


      • tuksu221

        outoa kylläkin en koskaan kuullut aikaisemmin, itselläni on ollut tapehiukset 10vuotta ja ei ikinä kutissut eikä vastaavaa tilannetta


    • renkou

      Kävin eilen parturilla laitattamassa teippipidennykset, rakastan näitä! Tänään tosin lisäsin itse pari liuskaa lisää, kun ei aivan mallin mukaiset tulleetkaan. :---D
      Muttamuttaa, yllätyin kuinka hemmetin halpa parturikäynti tuli! Äidilleni laitettiin kahta väriä ja leikattiin, minulla leikattiin, värjättiin ja laitettiin täkähiuksiin ja etuhiuksiin teippipidennykset. Ja loppusumma jäi alle 400 euron. Noh, kai se sitten riippuu liikkeestäkin missä laitattaa. Enkä muuten asu pääkaupunkiseudulla..

      Mutta niin. Kaverillani oli sinettipidennykset ja ne olivat jatkuvasti sellaisilla suortuvilla. Nämä minun teippipidennykset ovat aivan tasaiset, yksi syy miksi tykkään kovasti. Vähän kiristää näin aluksi päänahkaa ja tuntuu ja näyttää oudolle, mutta kyllä siihen kuulemma tottuu aikaa myöten. :) Kun nyt vaan osaisin huolehtia näistä kunnolla ja oikein, niin voivat parturin mukaan säilyä jopa puoli vuotta. Tosin etuhiuksissa teipit tulevat varmasti nopeasti näkyviin, niin niitä pitää sitten nostattaa aina joskus. 8)

      Eli suosittelen lämpimästi! ^-^

      • teippii

        Itselläni on ollut teippipidennykset todella kauan. Yleensä ne laitetaan uudelleen kun on värjäyksen tarve, jolloin poistan ne itse, ihan vain kynsilakanpoistoaineella. Hyvin lähtee eikä jää teippi tukkaan kiinni.. Eivätkä ole hiuksetkaan siitä kärsineet.
        Uudelleen kiinnitys maksaa 35euroa.
        Ensimmäiset teippipidennykset olivat käytössäni yli vuoden.
        toisille voi syystä tai toisesta tulla nyppyjä, hilsettä tai ihottumaa päänahkaan. Se vain on niin että kaikki ei sovi kaikille, eli ei ole parturin vika sen kummemmin kuin kenenkään muunkaan.


      • teippipidennyksissä

        Heippa!

        Kiinnostaisi kysyä missä kampaajalla kävit laitattamassa pidennyksesi kun noin edullisella hinnalla pääsit? Jos nimimerkkiäs oikein tulkitsin niin samalla suunnalla asun itse.


      • renkoun viestin alle
        teippipidennyksissä kirjoitti:

        Heippa!

        Kiinnostaisi kysyä missä kampaajalla kävit laitattamassa pidennyksesi kun noin edullisella hinnalla pääsit? Jos nimimerkkiäs oikein tulkitsin niin samalla suunnalla asun itse.

        ja kysymys on tarkoitettu nimimerkille renkou...


      • ...
        teippii kirjoitti:

        Itselläni on ollut teippipidennykset todella kauan. Yleensä ne laitetaan uudelleen kun on värjäyksen tarve, jolloin poistan ne itse, ihan vain kynsilakanpoistoaineella. Hyvin lähtee eikä jää teippi tukkaan kiinni.. Eivätkä ole hiuksetkaan siitä kärsineet.
        Uudelleen kiinnitys maksaa 35euroa.
        Ensimmäiset teippipidennykset olivat käytössäni yli vuoden.
        toisille voi syystä tai toisesta tulla nyppyjä, hilsettä tai ihottumaa päänahkaan. Se vain on niin että kaikki ei sovi kaikille, eli ei ole parturin vika sen kummemmin kuin kenenkään muunkaan.

        tietäisikö joku kuinka paljon sitten huolto maksaa?


    • dublex

      Minulla on ollut sinettipidennykset nyt reilut 2kk. Haluaisin kokeilla seuraavaksi teippipidennyksiä. Laitatan pidennykset parturissa. Onko minun ostettava kokonaan uudet hiukset vai voinko laittaa nämä samat hiukset jotka nyt ovat sinetillä, niin myös teipeillä? Olipas hankalasti sanottu...

      • 145896542

        Sinettiä ei voi teippaa, mutta jos otat siististi pois niin voi liimaa kylläkin takaisin, teippiin käy vain teippiä varten oleva karva, ommeltava painaa liikaa ja pysyy ehkä päivän, irtokarva & sinetit ei oikein onnistu, teippi on 2-puoleista..ja irtokarva tippuu/valuu.


      • käyttäjä

        hei sinettipidennyksia ei voi laittaa uudelleen ne ovat kertakäytto tavaraa aina 2kk jälkeen mutta teippipidennyksia voit käyttää nostattamalla hiukset kerran pari joka 6 viikko mutta joskus voit käyttää teippipidennyksia jos oikein hoidettu jopa yli puoli vuotta. minulla itsella on ollut pidennykset teippi 8 vuotta mutta nostan ne kerran yleensä ja sitten kun pari kolme kuukautta mennyt ostan uudet kun harvemmin ne kumminkaan säilyy fressin näkoisenä puolta vuotta tai vuotta.


    • 12345678abtd

      -Teipit on ollu minusta parhaat, eräs ystävä ei pidä niistä ollenkaan. Eli maku-asia.
      ->Ommeltavat: helppo, nopea ja minua raja "painaa"
      ->liimattavat näyttää aidommilta, hidas, hidas ottaa pois
      ->teippi, kallis mutta nopea laittaa ja ottaa pois

      -tosin laadussa on ollut eroja, toiset pysyy paremmin toiset huonommin, samoin teipeissä eroja ( nyt on siis kyse siitä, kumpi irtoaa ensin, teippi vai karva)

      -Täällä näyttää menneen pidennys ja tuuhennos sekaisin, lyhyisiin hiuksiin ei pidennystä saa 10kpl n. 2cm palalla, ei sitten millään, mutta tuuhennoksen saa.
      -
      Helppo laittaa ja vielä helpompi ottaa pois... SITÄ varten kun se poistoaine on tehty, että sillä ne lähtee helposti...ei jää liimoja ei. Ekat teipit laitettu n. 2v sitten, nyt laittoon menee enää vajaa tunti ja pois ottoon (itse yksin) noin 2 tuntia. Jos osaava laittaja, ei kai mitään sen kummenpaa ongelmaa pitäisi olla.

      • moiiiii

        Mulla on kolme kertaa ollu teipit ja mistää poistoaineista en oo ees kuullu. Ihanhan noi lähtee ku vaan vetäisee...


      • mird

        itselläni on ollut kohta kaksi vuotta teippi pidennykset ja maailman paras keksintö!
        Okei ne on vaikea saada irti, jos niiden antaa olla liian kauan. itselläni on teippiä joka vaihdetaan kahden kuukauden välein ja ihan sujuvasti irtoaa!
        irrottamisessa aikaa kuluu noin tunti ja laitossa puoli tuntia.
        aitoa tukkaa on päässä ja maksoi 200e (2punttia)
        ja uudet teipit aina n.20e.

        itselläni sama tukka on pysynyt käytössä jo koko ajan ja on edelleen hyvässä kunnossa, vain hieman ohentunut.

        suosittelen näitä, paljon "turvallisemmat" kuin sinetit!


      • maksanut liikaa?
        mird kirjoitti:

        itselläni on ollut kohta kaksi vuotta teippi pidennykset ja maailman paras keksintö!
        Okei ne on vaikea saada irti, jos niiden antaa olla liian kauan. itselläni on teippiä joka vaihdetaan kahden kuukauden välein ja ihan sujuvasti irtoaa!
        irrottamisessa aikaa kuluu noin tunti ja laitossa puoli tuntia.
        aitoa tukkaa on päässä ja maksoi 200e (2punttia)
        ja uudet teipit aina n.20e.

        itselläni sama tukka on pysynyt käytössä jo koko ajan ja on edelleen hyvässä kunnossa, vain hieman ohentunut.

        suosittelen näitä, paljon "turvallisemmat" kuin sinetit!

        Mulle tulee teippituuhennukset erikoispitkillä hiuksilla eli samalla myös pidennykset. Käyn ottamassa ammattikoululla 3.vuoden parturi-kampaaja opiskelijoilla kun kuvittelin että siellä saa halvemmalla. Tarkalleen en tiedä paljonko sitä hiusta tulee, mutta otan kahta väriä kun haluan myös raitoja. Koko homma tulee maksamaan 355€ eli onko se nyt sit todella paljon? Luulin että noi tuuhennukset ja pidennykset maksaa todella paljon, mutta täällä näkyy porukka saaneen parilla sadallakin.


      • edelliseen...
        maksanut liikaa? kirjoitti:

        Mulle tulee teippituuhennukset erikoispitkillä hiuksilla eli samalla myös pidennykset. Käyn ottamassa ammattikoululla 3.vuoden parturi-kampaaja opiskelijoilla kun kuvittelin että siellä saa halvemmalla. Tarkalleen en tiedä paljonko sitä hiusta tulee, mutta otan kahta väriä kun haluan myös raitoja. Koko homma tulee maksamaan 355€ eli onko se nyt sit todella paljon? Luulin että noi tuuhennukset ja pidennykset maksaa todella paljon, mutta täällä näkyy porukka saaneen parilla sadallakin.

        Mitä olette maksaneet niiden huollosta kampaajalla? Tiedän vaan mikä on kohtuuhinta maksaa sitten kun itse huollatan. Käyn senkin tekemässä ammattikoululla jos se vaan on yhtään halvempaa kuin kampaajalla. Onko 2kk välein suht yleinen aika huoltaa noita teippipidennyksiä?


      • Jasmys
        edelliseen... kirjoitti:

        Mitä olette maksaneet niiden huollosta kampaajalla? Tiedän vaan mikä on kohtuuhinta maksaa sitten kun itse huollatan. Käyn senkin tekemässä ammattikoululla jos se vaan on yhtään halvempaa kuin kampaajalla. Onko 2kk välein suht yleinen aika huoltaa noita teippipidennyksiä?

        Itselläni on nyt ollut kuukauden teippipidennykset päässä ja olen ollut todella tyytyväinen. Tämä on ensimmäinen hiuspidennykseni ja olin vähän kahden vaiheilla että ottaisko sineteillä vai teipeillä, mutta kavereiden suosituksista päädyin teippeihin.
        Itsellä on vaaleat pidennykset ja alla vähän tummempaa sävyä. Kaksi punttia meni päähän, toinen 30 cm ja toinen 45 cm.
        Teippi on pysynyt todella hyvin, yhtään teippiä ei ole irronnut. Nyt oma tukka kasvanut noin sentin verran ja parin viikon päästä ajattelin mennä tyvivärjäykseen ja nostaan teippejä ylös.
        Maksoin pidennyksestäni 300 e eli hiukset, teippi, shampoo, hoitoaine, hiusväri ja leikkaus sisältyi hintaan. Korjaukseen menee ehkä tunti pari kun värjäänkin samalla ja kaverini tekee tuon setin ja ottaa siitä n. 50-80e.


      • anu7896
        Jasmys kirjoitti:

        Itselläni on nyt ollut kuukauden teippipidennykset päässä ja olen ollut todella tyytyväinen. Tämä on ensimmäinen hiuspidennykseni ja olin vähän kahden vaiheilla että ottaisko sineteillä vai teipeillä, mutta kavereiden suosituksista päädyin teippeihin.
        Itsellä on vaaleat pidennykset ja alla vähän tummempaa sävyä. Kaksi punttia meni päähän, toinen 30 cm ja toinen 45 cm.
        Teippi on pysynyt todella hyvin, yhtään teippiä ei ole irronnut. Nyt oma tukka kasvanut noin sentin verran ja parin viikon päästä ajattelin mennä tyvivärjäykseen ja nostaan teippejä ylös.
        Maksoin pidennyksestäni 300 e eli hiukset, teippi, shampoo, hoitoaine, hiusväri ja leikkaus sisältyi hintaan. Korjaukseen menee ehkä tunti pari kun värjäänkin samalla ja kaverini tekee tuon setin ja ottaa siitä n. 50-80e.

        Mielestäni edullinen hinta? Missä laitatit ja minkä merkkiset hiukset?


      • laitatin
        anu7896 kirjoitti:

        Mielestäni edullinen hinta? Missä laitatit ja minkä merkkiset hiukset?

        Laitatitn pitkät pidennykset ja värjäsin tukan sekä leikkaus, yhteensä 240e, kyl tuollaiset päältä kolmensadan kuulostaa kalliilta. Mulla tukka 50 cm pitkää. Kampaamo on paikkakunnan arvostetuin, enpä maksaisi tuosta amiksessa päältä 300..


      • Jasmys
        anu7896 kirjoitti:

        Mielestäni edullinen hinta? Missä laitatit ja minkä merkkiset hiukset?

        Alalla oleva ja pidennyksiä tekevä kaverini Hesasta teki pidennykseni. Hiuksen Keunelta Simply Naturalia.


      • Jasmys
        laitatin kirjoitti:

        Laitatitn pitkät pidennykset ja värjäsin tukan sekä leikkaus, yhteensä 240e, kyl tuollaiset päältä kolmensadan kuulostaa kalliilta. Mulla tukka 50 cm pitkää. Kampaamo on paikkakunnan arvostetuin, enpä maksaisi tuosta amiksessa päältä 300..

        Missä sait noin hyvään hintaan pidennyksen? Ja onko kyseessä siis teippipidennys ja paljonko tukkaa laitettiin?


      • edullisesti
        Jasmys kirjoitti:

        Missä sait noin hyvään hintaan pidennyksen? Ja onko kyseessä siis teippipidennys ja paljonko tukkaa laitettiin?

        Käykää katsomassa Tori puolelta PALVELUT ja sieltä parturit -kampaajat.
        Siel monta jotka tekee sopivaan hintaan pidennyksii.


      • tuksu221
        moiiiii kirjoitti:

        Mulla on kolme kertaa ollu teipit ja mistää poistoaineista en oo ees kuullu. Ihanhan noi lähtee ku vaan vetäisee...

        hei
        www.naturalbeautyhair.fi teippi pysyy ainakin 2 kuukautta eikä valu irti.


      • kokeillut kaikkia
        anu7896 kirjoitti:

        Mielestäni edullinen hinta? Missä laitatit ja minkä merkkiset hiukset?

        www.naturalbeautyhair.fi

        teippi pysyy


    • dkshwrnp

      Minulle tuli myös himo teippipidennyksiin.. itselläni oli aiemmin kolvilla laitetut pidennykset, pysyivät kyllä hyvin päässä, mutta hinta ja niitten pois ottaminen oli sitten asia erikseen. Siskopuolellani taas on teippipidennykset ja ne ovat huomattavasti helpommat hoitaa, joten aijoin itsekkin tilata, mutta halusin mahdollisimman halvat! Vertailin tässä monta tuntia eri verkkokauppojen hintoja. Satuin sitten viimeinkin löytämään todella edullisen verkkokaupan teippipidennykset maksoi vain 45 e ja luultavasti se pitko riittää koko päähän! ja teipitkin kuuluu hintaan.. Jos kiinnostaa niin http://www.hairforyou.palvelee.fi/

      • nononoe

        ^^ ei kannata toi http://www.hairforyou.palvelee.fi/ pitää tilata vähän enemmän hiusta..
        siinä tulee vaan 17g hiusta ja vaan 30cm pätkä, eli 45e ei ole halpa hinta tosta määrästä ja toi 17g on _T-O-D-E-L-L-A_ vähän. ei millään riitä kokopäähän :D normaalisti jos tilaa esim. dreamhairilta tai rapunzenilta niin hinta on 80-120e riippuen tilattavan hiuksen pituudestakin ja siinä tulee vähän alle 1metri sitä hiusnauhaa (leikataan sitten itse pienemmiksi) ja sitä on 70grammaa, eli riittää kokopään pidennyksiin, ellei sitten ole todella tuuheat hiukset, sillon varmaan tarvii enemmän jos ottaa paljon omia pidemmät, että tuuheus jatkuu pidennyksissäkin.


      • kokeilu1
        nononoe kirjoitti:

        ^^ ei kannata toi http://www.hairforyou.palvelee.fi/ pitää tilata vähän enemmän hiusta..
        siinä tulee vaan 17g hiusta ja vaan 30cm pätkä, eli 45e ei ole halpa hinta tosta määrästä ja toi 17g on _T-O-D-E-L-L-A_ vähän. ei millään riitä kokopäähän :D normaalisti jos tilaa esim. dreamhairilta tai rapunzenilta niin hinta on 80-120e riippuen tilattavan hiuksen pituudestakin ja siinä tulee vähän alle 1metri sitä hiusnauhaa (leikataan sitten itse pienemmiksi) ja sitä on 70grammaa, eli riittää kokopään pidennyksiin, ellei sitten ole todella tuuheat hiukset, sillon varmaan tarvii enemmän jos ottaa paljon omia pidemmät, että tuuheus jatkuu pidennyksissäkin.

        www.naturallybeautyhair.fi

        teippi pysyy ja sielä kahdenlaista teippipidennysta eurooppalaista silkkista tukkaa ja toinen intialaista karkeampaa joka on todela tuuheaa ja ainakin paketissa jotakin 50g ja hinta muistaakseni siitä edullisemmasta muutaman kympin paketti joka sis teipinkin ja on niin tuuheaa että et tarvi kun kaksi paketti koko pidennykseen mutta kestaa noin kuukaudesta kolmeen , hintalaatusuhde oli ainakin kohdallaan


    • ghgfhgf

      Otin Hairstorelta tarjouspidennyksen n. 2kk sitten. Tuossa perjantaina kävin otattamassa ne pois. Olen hieman erimieltä teidän aiempien kanssa hiusten laadusta. Minulla ne pysyivät ihan hyvän näköisinä, ainoastaan loppuajasta alkoivat olla hamppukasaa. Käytin pestessä niille tarkoitettuja pesuaineita silkkitippoja. Hiukset oli mustat ja huomasin myös että seassa oli muutamia punertavia ja vaaleita hiuksia, ne eivät tosin sinällään häirinneet. Hiukset myös pysyivät todella hyvin kiinni, ehkä vähän liiankin hyvin....
      Isoimmat ongelmat alkoivat kun hiukset otettiin pois. Oma hiukseni tyvi oli todella pahasti takussa vaikka suurinosa itse teipeistä oli vain n. sentin/2cm päässä päännahasta, muutama oli valunut pidemmälle. Myös teipit olivat klimppaantuneet jotenkin todella lujaa kiinni ja niiden irrottamisessa meni todella kauan ja parturi suorastaan repi niitä irti niin että ritinä kävi ku omat hiukset katkeilivat....Sitten alkoi takkujen selvitys ja sehän vasta mukavaa olikin! Omiin hiuksiini oli sotkeentunut liimaa,teipinjämiä ja ties mitä. Parturi sitten selvitteli vielä takutkin niin että tupot lentelivät ja lähellä oli ettei lentänyt verikin päännahasta...Pääni on vieläkin kipeä (minulla on korkea kipukynnys) ja omat hiukseni ovat harventuneet valehtelematta puoleen alkuperäisestä.Harmittaa etten silloin tajunnut sanoa että kiitos selvitän takut itse kotona...En tiedä mikä oli syynä..paskat hiukset, paskat teipit vai mikä? Sain pulittaa poisto-operaatiostakin 90e! Eli ihan kiva hinta ihan kivoista hiuksista siitä että oma tukka harveni samalla!

    • _zamira

      moikka :D mä oon nyt lukenu kaikki teijän hiuspidennys kokemukset. ja oon todella sillä kannalla että oten teipit. oon kauan halunnu pitkiä hiuksia.. kun yritin näitä ainakin 2 vuotta kasvattaa mutta yhtäkkia tuli hiusten lähtö ja oltiin taas lähtöpisteessä . se harmitti ! joten nyt sorrun kanssa pidennyksiin.. joten

      otan ensi kertaa teippipidennykset niin olisi pari kysymystä:

      näin tälleen kesää odotellessa mietin voinko uida kesällä normaalisti teippipidennykset päässä vai irtoaako ne.. ?

      jos haluaa pitää hiuksia kiinni näkyykö kiinnitys kohdat ?

      ja olen itse tilaamassa dream hair: ista 120e maksavat teippi pidennykset jotaka tuttavani laittaa joka on parturikampaaja puolella.. kannattaako tämä vai mitä teen?

      ja voiko hiuksia normaalisti harjata ? ;O eikö harja tökkää tai repi teippejä ;O?

      ja vielä voiko pidenykksiä värjätä .. ja onko suihkussa käynti niiden kanssa vaikeaa :d
      kiitos etukäteen jos jaksoit auttaa ja vastata hiuspidennysten käytön aloittelialle :D

      • pupu =)

        Ei teippipidennykset mitenkään vaadi erityiskohtelua. Merivesi on haitakisi ja kloorivesi. Myssy päässä olen itse viimekesänä uinut meressä. Itselläni on omiakin hiuksia paljon ja pidennyksiä lähes yhtä paljon. Hiustenpesu on ollut se rasittavin asia vuoden aikana. Kuivaaminen kestää kauemmin kun omilla. Pidennyksille on olemassa oma harja jolla saa kaikki takut harjattua eikä teipit irtoa. Itselläni vuoden aikana yksi teippikiinitys lähtenyt. Kampaajani sanoi että kuulemma saa värjätä kuin omia hiuksia.
        Itselläni oli todella kuumat viime kesänä, aina kiinni. Nyt otan 28.6 pois ainakin toistaiseksi. Osa pidennyksistä on aika kärsineitä ja ohuet. Sitten kun laitan uudelleen ostan vähän lisää uusia hiuksia.
        Ole tykännyt pidennyksistä todella paljon.


    • tietää haluan : )

      olin käyttänyt klipsi pidennyksiä jo melkein vuoden, kun omat hiukseni alkoivat irtoamaan,, kaljuunnuin melkein kokonaan,muuta se ei ilmeisesti ollut johtunut pidennyksistä, vaan alopeciasta, lievimmästä kylläkin ONNEKSI ! nyt kun hiukseni ovat kasvaneet takaisin olkapäihin asti, niin haluaisin vaan tietää että kannattaako minun ottaa teipit ? ottaisin vain 30cm,koska en halua hirveää painoa päähän enkämuutenkaan tykkä hirmu pitkistä, pitkät hiukset ovat usein tiellä.
      repivätkö/ vetävätkö teipit paljon omia hiuksia ?

      jostkut sanovat että erittäin hellävaraisetjotkut taas että repii hiuksia aivan sairaasti, että en haluaisi että omat hiukseni irtoavat uudestaan että että uskallanko ottaa teipit. olisiko kellään kokemuksia alopeciasta ?

      mitä klipseihin tulee niin en suosittele, jos sillon tällön laittaa päähänsä niin palvelevat oikeinhyvin tarkoitustaan, mutta joka päivä käytettynä ne repivät pään kaljuille läiskille, oma kokemus kahden muun kaverini

    • Jambo-Mambo

      Luulen, että vielä ei oo keksitty yhtään pidennysmallia, jossa ei olis jotain vikaa. Aina kun päähän laittaa jotain ylimmäärästä, niin on selvää, että se takkuuntuu, painaa, repiii, näkyy tms.

      Pidennykset voi kuitenkin olla mielestäni tosi luonnollisen näköset, ongelmia saattaa tulla pitkällä käytöllä ja niitä poistaessa.

      Itelläni on ollut kaksi kertaa sinettipidennykset. Ensimmäisellä kertaa laitattaessa sinettejä ei puolitettu, jolloin ne tippuivat päästä. Toisella kertaa sinetit puolitettiin ja ne pysyivät todella hyvin kiinni. Ongelmia tuli loppuvaiheessa, jolloin oma juuri alkoi hiukseni takkuuntuivat. Helpommalla olisin ehkä selvinnyt, jos olisin ottanut aiemmin jatkeet pois. Kun sitten sinetit poistettiin, lähes kaikki sineteissä olleet hiukset lähtivät mukana.

      Nyt hiukseni ovat elpyneet noin vuoden ja ajattelin käydä laittamassa uudet pidennykset. Koitan tällä kertaa teipillä laitettavia pidennyksiä, jotta ne säästäisivät hiustani paremmin kuin sinetit.

      Hairstorelta tuli tarjous jossa teippipidennykset maksavat 199. Onko teippipidennykset vielä tätä päivää vai onko joku uusi, huomattavasti parempi menetelmä olemassa?

    • AOÅERjw0GJOaq¨pÅGJ¨q

      Teipit on koko ajan tiellä. Sellaiset mötikät ettei voi harjata normaalisti ja ne jotka sanoo ettei teipit katko hiuksia VALEHTELEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EN SUOSITTELE

    • N

      Siis sitä liimaahan jää hiuksiin klöntteinä jos sitä poistoainetta suihkuttaa kaikkiin teippeihin samaan aikaan. Sitä kuuluu laittaa siihen teippiin minkä haluaa pois ja ottaa se heti irti. Jos poistoaine saa vaikuttaa liian pitkään teipistä tulee kuin purkkaa eikä lähde sen takia irti hiuksista. Ihan kokemuksesta vaan kerron. Yksitellen sitä ainetta vaan, ei kaikkiin samaan aikaan ettei ehdi "purkkautua"

    • jokutälläi

      mä mietin pidennyksii & mun tukka o olkapäähä asti et mikä näyttäs luonnollisimmalta ja ois suht halpaa ja jonka kaa vois elää mahdollisimman normaalisti. mun hiukset on ainaki kerrostettu et kai seki vakuttaa ? :D

    • ----

      Itselleni laitettii teippipidennykset (tuuhennokset lähinnä). Muuten tykkään tosi paljon mutta esim takahiuksissa ne kutitti ja raapi koko ajan ja sieltä jouduttiin poistaan ja toiselta sivulta tippui yksi nippu omien hiusten kanssa ja nyt huomasin että samalta sivulta toinen nippu on osittain jo irronnut / katkennut omista hiuksistani. ja nämä on olleet mulla reilut parisen viikkoa. Tykkäisin kyllä mutta en tiedä laitanko uudelleen kun ei näytä omat hiukset kestävän niitä.

    • JL

      Kävin viikko sitten laittamassa Hairstoressa 199e maksavat teipit. Nämä ovat aivan paskat. Olisivat sanoneet että huoltoväli 1 viikko, koska nämä tippuvat aina kun käyn suihkussa tai viimeistään silloin kun föönaan. Hoitoainetta käytän vain latvoihin ja hieman päälaelle, teippejä varoen tietenkin. Kampaaja laittoi mös tietenkin teipin pyörteeni kohdalle, että aina saa olla tupeeraamassa ettei näkyisi. En suosittele Hairstorea, käyttävät halvinta teippiä ja tukkakin on ihan hamppua latvoista.

    • pidennykset

      Mä olisin laittamassa teippipidennyksiä hiuksiin. Kaveri kerto että sen tutulla teipi oli olleet kauheet mut mun serkku, on kampaajan alalla, sano että teipit ois parhaat ja kestävimmät. Mä lueskelin noita kommentteja ja mielestäni nää teipit kuulostais kyl parhaimmilta :)
      Mut pitääkö hiukset laittaa sitten kiinni yöksi ?
      Jos on pakko mennä uimaan esim. koulu uinteja, ni lähteekö pidennykset helposti sillloin pois ?
      Mulla on edestä pitkät ja takaa lyhyet hiukset, pystyykö taaksekkin laittamaan teipit ?
      Katoin Dream Hairin sivuilta, ni siellä ois 29 euroo 10 kpl, onkohan kunnolliset ?
      paljo kiinnitys tulee maksamaan jos ei tee muuta kuin kiinnittää ?
      Kiitos :)

    • Wendy---89

      Suosittelen Hairiumia teippipidennyksiin!!! Itse olen todella tyytyväinen ollut niihin. Nyt on kyllä Klipsipidennykset koska urheilen paljon ja klipsit saa helposti pois tarvittaessa. Mut siis aikaisemmin oli hairiumin teipit ja hyvät oli. Dreamhairista ei ole omakohtaisia kokemuksia mutta luin keskusteluja ennen kuin ostin nuo hairiumin hiukset niin tulin siihen tulokseen ettei dremhair ole niin hyvä. Mutta tämä on toki vain minun mielipiteeni, suosittelen vaikka googlettamaan dreamhair kokemuksia niin voit muodostaa oman mielipiteesi :)

    • sarzi44

      Mistäköhän saisin tilattu mahdollisimman hyvälaatuiset teippipidennykset?
      Mielellään kauppa joka sijaitsee EU-alueella..

      • emmi 67

        www.naturallybeautyhair.fi

        loytyy kahdenlaista remyhiusta toinen on halvempaa ja todella tuuheaa yhessä paketissa noin 45g tai enemmän ja sis 20 teippihiusta 4cm x 1cm josta saa siis 10 valmista osiota päähän ja maksaa jotakin 60 eur toinen on more like eurooppaista ja sopii hentoon hiukseen ja maksaa jotakin satasen 20 teippiä jossa teipit valmiina.


    • edelliselle sarzi44!

      Itse suosittelen Dreamhairia tai Hairiumia :) Hinnat vaihtelee eri pidennyksien väliltä. Ite tilasin Dreamhairilta teipit ku kaveri suositteli sitä (: mut nyt on lainassa klipsit jotka on ostettu Hairiumilta ja nämä on kyl ihanat !!

    • :)

      Etsikää ystävä/tuttu/kaveri joka on kampaamo alalla, ja pyytäkää tilaamaan sensein kautta Giambertonen hiuksia. hinta keskiluokkaa tai vähän kalliimpaa, mutta itselläni kyseinen tukka 50cm ollut keväästä asti, (viimekuussa ostin uudet 3 punttia) ja tukka pysyy hyväkuntoisena, kiiltävänä ja helppohoitoisena. ei ole mitään sekundaa. Ruotsista älkää tilatko, dreamhair menettelee (tilaan poistoaineet ja teipit) hiuksieni huolto maksaa tasan teippien ja poistoaineen verran koska tuttavani laittaa. ajattelin itsekkin harjoitella, koska kampaamoissa todella suolainen hinta. Ja ne on tosi helppo oikeesti laittaa.

    • luonnonkiharat (:

      Jos on luonnonkiharat ja ottaa teippipidennykset, näkyykö ne kiharat sieltä sillee tyhmästi ? Itelläni on luonnonkiharat, jotka eivät pysy suorina millään. Onko jollakin kokemusta ? (:

    • Hei tietääkö kukaan mistä saisi teippi pidennyksiin teipit (helsingistä) MUUALTA kuin netistä ! ? :)

    • Minävain99

      En jaksanu lukee kaikkia noit aikasempii keskusteluita, mut tosiaan itellä lähti teippipidennykset helposti ihan perus halvalla baby oililla. Sitä vaan liitoskohtaan ja liimat lähtee pikkuhiljaan irti. Tosiaan tottakai pitää mieluiten varmasti syväpuhdistaval pestä hiukset jottei jäisi mitään ylimäärästä hiuksiin. Mut tosiaan tää oli oma hlö.kohtanen kikka tuohon miten sai tukan päästä irti ku alko rasittamaan :D Tosin en tiedä miten kannattaa pidennykset pestä jos käyttää kyseistä kikkaa, nekun jää tosi öljyseks jos haluu käyttää uusiks.

    • khjhkfd

      Heippa ! Mulla oisi sitä vaan, että saako teippipidennyksillä uida ja jos saa niin miten hikset pitaa olla esim. auki,poninhännällä vai letillä ? Kiitos jo etukäteen ! :-)

    • Apua?!?

      Mut jos ostais ite ne teippipidennykset netist nii pystyiskö ne kampaajat laittaa siel ja paljo se maksais??

    • ottaapäähän

      Itselläni on ollut muutaman kerran teippipidennykset, eikä niissä muuta vikaa ole ollut kuin se että ne eivät yksinkertasesti pysy kiinni hiuksissani kun viikon maksimissaan.. Suihkussa käydessä tippuu osia itsestään ja hiuksia harjatessa osioita lähtee myös irti vaikka miten olen yrittänyt varovasti harjata. Pitemmän päälle on yksinkertasesti alkanut vain v*tuttamaan niin vietävästi jatkuva korjailu.

      • apuaa

        Millä saan erran käytetyistä teippi pidennyksistä ne vanhat teipit/liimat pois?


    • maria8

      Toivottavasti kenellekään ei käy kuin mulle, kun otin teippipidennykset. Hyvin huolletut, laatuhiukset (aitohiukseni myytiin maahantuojalle ja kampaajalle) meni ekalla uintireissulla (tukka nutturalla) yhdeksi suureksi, kivikovaksi rastamöykyksi. Ilmeisesti tukka ei ollut täysin aitoa. Lopputulos: Omasta tukasta irtosi n. puolet ja hiuksia piti leikata 15cm. Kannattaa olla siis tarkkana heti hiustenkiinnityksen jälkeen, meneekö liian helposti takkuun ja kuuluuko katketessa samanlainen ääni, kuin oikean hiuksen katketessa. Lisää operaatiostani tuolla: http://rauhankadulla.wordpress.com/2014/03/25/varoittava-kauhuskenaario-nain-pahasti-hiustenpidennys-voi-menna-pain-helvettia/

      • ioioioio

        Teipit pysyy maksimissaan viikon?

        Kirjoitin tuonne jo aiemmin, että mulla pysyy 1½kk kevyesti ja joudun aina poistaan ne kasvun takia, ei ne itsestään irtoa.
        Joko sulla on ihan paskaa teippihiusta tai et osaa laittaa niitä.

        Tässä on hyvi selitetty miten ne pitää laittaa ja mitä pitää tehdä ennen
        http://www.uniikkiputiikki.blogspot.fi/

        Ja mun teipit on tuolta, ei halvimmat, mutta törkeen hyvälaatuset


    • Hairlady

      Mulla on ollut teippipidennykset yhtä mittaan pari vuotta (huoltoväli 8 viikkoa ja kerran vaihdettu hiukset uusiin) ja olen ollut tosi tyytyväinen.
      Simply naturalin hiusta olen käyttänyt ja kampaajalla laittanut ja poistanut aina tyvivärin yhteydessä. Hiukset pysyvät hyvänä noin vuoden, kun pesee ja hoitaa oikeilla aineilla.
      En tiedä millaiset karvat lähtevät itsestään irti, kun mulla ei ole kertaakaan lähtenyt ainuttakaan tuppua irti. Huono teippi tai huono hius?
      Teipit poistetaan käsittääkseni siihen vartavasten tarkoitetulla suihkeella ja hyvin irtoaa, eikä omat hiukset kylläkään juuri ole rasittuneet.

      • Vildexoxo

        Sosittelen!
        Itselläni oli teppipidennykset mutta raitoina. Koko päähän en suosittele sillä niihin on totuttava ja päänahka saattaa ärtyä ensi käytössä. Hiukset kärsivät raitoina vain vähän. Mutta koko pään pidennyksillä hiukset voivat katkeilla niin että jää kaljuja kohtia. Ostakaa ensin raidat ja miettikää koko päähän sen jälkeen. abhair.com sivulta löytyy hyvin eri värejä ja materiaaleja. Jos teidän lähellä on liike AfroDelite sieltäsaa hyvin eri värejä. Afrodelitestä saa ostettua paketin josta saat itse laikata niin levitä raitoja kuin itse haluat, sieltä löytyy oikeat tarvikkeetkin. Itse pitäisi ostaa uudet. Mutta rakastuin näihin raitoihin heti;)


    • kokemusta

      Ihan hyvät jos tilaat laadukasta tukkaa. Hairiumilla on hyvää remy tukkaa. Mitään ebay kamaa ei todellakaan kannata tilata. Helppo laittaa, kaveri sen voi tehdä tai jopa itse. Teipin pitävyyksissä on eroja. Viisaampi ottaa heikommin kiinnittyvää teippiä, niin ei revi hiuksia pois ottaessa pahasti ja niitähän voi laittaa aina uudestaan jos tippuu.
      Kesto riippuu siitä miten hyvin niitä hoidetaan mutta kolmesta kuukaudesta jopa vuoteen. Välillä tosin pitää irrottaa ja laittaa uudestaan ja vähän tasoittaa latvoja. Kyllähän sitä omaa tukkaa lähtee poisoton yhteydessä eli jos on ohut tukka niin ei ehkä kannata laittaa.

      Mutta onko noi hiustenpidennykset enää ihan tätä päivää?

    • Anonyymi

      Beauty by twin teki minulle Tampereella teippipidennykset olen tykännyt todella paljon . Hoito-ohjetta en saanut kirjallisesti mitä olisin toivonut mutta kertoi kuinka tulisi hoitaa . On pysynyt hyvänä jo monta kuukautta mutta haluaisin löytää parhaan öljyn näille

      • Anonyymi

        Hei , pahoittelut jos en ole antanut tai tarjonnut kirjallista hoito-ohjetta . Minulta saa kirjallisesti yleispätevät ohjeet sähköisesti sekä liikkeeltä löytyy paperisia . Yleisesti en anna ohjeita kirjallisesti sillä teen monentyyppisiä pidennyksiä ja kaikille hiuksille voi olla erilainen hoito joten kerron mahdollisimman hyvin paikan päällä kuinka hoitaa juuri sun hiuksia & suosittelen myös tuotteet niille. Jos nyt puhutaan teipeistä yleistä on et pidennyksillä ei saisi mennä nukkumaan märkänä , kuumaa vettä ja kaikkea kuumaa tulisi välttää tai ainakin suojautua , pesun jälleen kuivataan hyvin aina kuivaajalla , hoitotuotteet täytyy olla laadukkaita sekä harjaa tulee käyttää ainakin kahdesti päivässä . Pesua ei mielellään 2-3 päivään laitosta ja huoltoon puhtailla suorilla hiuksilla. Minulta löytyy laaja valikoima öljyjä/seerumeita joita saa kokeilla käynnillä ja kerron mielelläni myös ominaisuuksista asiakkailleni . Postitan myös tuotteita . Mun instagramista @beautybytwin löytyy kattavasti kaikenlaista ohjeistusta pidennyksille esim. Kuinka harjata & hoitaa hiustenpidennyksiä joten usein suosittelen katsomaan vinkkejä sieltä 🤍
        -Pauliina Beauty by Twin


    • Anonyymi

      Löysin täältä tietoa hiustenpidennyksistä : hiusclub.fi/parhaat-hiustenpidennykset/
      Toivottavasti on apua!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3095
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2462
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2257
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2025
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1837
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1267
    7. Mitkä kolme sanaa haluat nyt sanoa ikäväsi kohteelle?

      Niitä tässä odotan.
      Ikävä
      166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1094
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe