Joulupukkikin taitaa olla hyvin laatutietoinen näissä autoasioissa. Meillä kävi juuri äsken Joulupukki tuomassa lahjoja, ja arvatkaapa millä autolla hän nyt ajoi? Joululahja-ajossa auton luotettavuus on tietenkin tärkeintä, ja niinpä pukki ajelikin vanhalla luotettavalla 91-mallisella verollisella Tojotalla.
Todennäköisesti Joulupukilla olisi varaa hienompaankin autoon, mutta Jouluaattona ei ole varaa ottaa mitään riskiä. Kaikki lapset odottavat malttamattomina lahjojaan, joten Joulupukki ei voi ajaa lahjanjakoreissuaan epäluotettavalla autolla. Siksi Tojota onkin pukille hyvin luonteva valinta.
Hyvää Joulua kaikille automiehille toivottelee
Yleismies
Joulupukin auto!
10
1298
Vastaukset
- ...miks
Joulupukilla oli Tojo. No, tietenkin siks, kun sillä oli leikkikalu!.. :)
- pukki saisi
suukon lisäksi ensi vuodeksi jo katalysaattoriauton.
- kattia?
ainakin korolliin tuli kattiversiot muistaakseni -89
- pukki saisi
kattia? kirjoitti:
ainakin korolliin tuli kattiversiot muistaakseni -89
Pukki on siis ympäristömies!
Monet ysiykkösethän on vielä saasteentupruttajia. Ei se Joulupukin Tojota pahasti sastuttanut ilmaa, koska siinä oli toimiva katalysaattori. Joulupukin omassa "katalysaattorissa" taisi kuitenkin olla hieman vikaa, koska hänen vierailunsa jälkeen huoneessa oli lievä leikatun konjakin tuoksu. Ei se suuresti häirinnyt joulutunnelmaa, mutta tiettyjä virikkeitä se kuitenkin minulle antoi.
- JouluTonttuli
> Joulupukkikin taitaa olla hyvin laatutietoinen
> näissä autoasioissa. Meillä kävi juuri äsken
> Joulupukki tuomassa lahjoja, ja arvatkaapa millä
>autolla hän nyt ajoi?.... pukki ajelikin vanhalla
> luotettavalla 91-mallisella verollisella Tojotalla.
Eikö se pukki tykkää leluista, joten autotkin ovat pukilla lelusarjaa eli tojotia.
Tai sitten pukki vanhana ja viisaana miehenä ajoi vanhalla rötisköllä kun odottelee nyt viisaasti kevään autoveroalea Suomessa.
Hyvää Joulua! - tänä vuonna
Rekensä se on pukillakin. Hinausauto toimittaa porojen virkaa?
- missä olit....
lasten mielestä silloin kun pukki kävi teillä.Toisaalta ehkä on viisaampaa että pukki käy autolla kuin porolla.Kaikkihan me tiedämme että pukin poro on naaraspuolinen.Koska urospuolinen poro tiputtaa sarvet syksyllä ja keväällä tulee uudet sarvet,niin silloin Joulupukin sarvipäinen poro on naaraspuolinen.Että se siitäkin tasaarvosta!
Tieysti minä olen aina kotona silloin, kun Joulupukki tulee meille tuomaan lahjoja. Lasten mielipiteistä minulla ei ole mitään tietoa, sillä vietimme Joulua vaimon kanssa kahdestaan. Meidän kylällä on niin ammattitaitoinen Joulupukki, että se käy tervehtimässä myös eläkeläisiä, ja aina se on tuonut lahjojakin.
- Ylenmies
Kerro lisää itsestäsi. Sinulla on juuri samanlainen 15 vuotta japanilainen rysä kuin tuolla kertomallasi "joulupukilla".
Eli tämä "joulupukki" = Yleismies. Sopii hyvin. Jututkin on samaa puutaheinää. Wanhat miehet ajavat aina wanhoilla korolloilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275