10kg = ? cm

Painoa pois

Moi moi!
Eli tällainen kysymys, että jos laihduttaa esim. 10 kiloa, niin montako senttiä se noin suurinpiirtein on pois vyötäröltä vai onko yksilöllistä?
Ja antakaa ihmeessä vinkkejä, että millä eri tavoin olette liikkuneet painon pudottamiseksi ja paljonko :)
Onko ihan realistinen tavoite saada 10kg pois seitsemässä kuukaudessa? Ja mitä vaaditaan?
Paljon kysymyksiä :)
Kiitos kaikille jo etukäteen :)

17

9196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -10kg laihduttanut

      Minulla meni kesä aika tuohon -10kg laihdutukseen.. olen ylpeä itsestäni.. paransin tapojani (lähinnä ruokatapoja) etsin netistä ja lehdistä laihdutusvinkkejä ja lisäsin urheilua reilusti! sipsit, jotka olivat ennen melkein jokapäiväinen juttuni on nyt historiaa.. samoin pikaruokapaikat.. joissa saatan käydä korkeintaan kerran 2 kk.. Onnea sinulle!

      • Painoa pois

        ..sinulle :) Yritän rauhassa aloitella laihduttamisen:)


    • -10kg laihduttanut

      Vyötäröltä lähti melko paljon pois.. en oikein katsonut tarkkaa senttimäärää.. kiinteäksi tulin.. ;D

    • tsemppii

      moikkis.. mulla ainakin on n.1cm=1kg olen 35v mies ja aika lyhyt.. varmaankin vaihtelee. mutta on realistista laihduttaa 1okg 7kk kannattaa vaan laskea kaloreita eikä ainakaan syödä liian vähän. tsemppiä!!!!

      • Painoa pois

        ..sinullekin! :)


    • Painoa pois

      ...vinkkejä vaan ihmeessä!! :)

    • 10kg

      sinne ne liikakilot menneet on....

    • takkutukka88

      Itsellä on lähtenyt vajaassa 2 kuukaudessa 2 kiloa pois, mutta senttejä vyötäröltä senkin edestä... yhteensä 11 cm

    • 7kk

      helposti pois 10kg jos vaan on itsekuria. itselläni tuo luku on lähemmäs 30kg. elämäntapojen muutos on avainsana. ensimmäinen 10kg lähtee todella helposti jos vaan on ylipainoa enemmän.
      sentit on yksilöllisiä ja toimii erilailla ku kilot. itellä tuntu painon hävitessä ettei mitään muutosta oo tapahtunu, sitte taas ku paino ei hievahtanu mihinkään niin ihmiset sanoo että _taas_ oot laihtunu.
      pyörihän sitte mittanauhan kans laihdutusaikana jos kiinnostaa, ite en oo sitä tehny. lähinnä vanhojen vaatteiden kera mittaillut, millon mahtuu mikäkin päälle.
      minä en ekan 25kg aikana liikkunu, hoidin sen ainoastaan ruokavaliolla. nyt kuvioihin ottanu mukaan liikuntaa ja onhan se helpompaakin kun on kevyempi olo

      • Painoa pois

        ...taas oikein paljon vastauksista!! :)


    • Painoa pois

      Ai niin, minkälaista ruokavaliota noudatatte nykyään ja kuinka usein herkuttelette?

      • läskimooses.

        ei näytä vielä mitään siitä paksuimmalta kohalta. Mutta 10v vanhat vaatteet mahtuu, eli olen nyt samankokoinen kuin 10v sitten. Mutta jatkan vielä.
        en ole dieetillä,vahtaan mitä syön. Olen siis ruuanvahtaaja,elämäntaparemppalainen. Syön hyvää,jos tekee mieli, mutta "maksan" siitä. Mitä herkumpi, sen pitempään salilla! Pullapalanen=pari pysäkin väliä bussista aikasemmin pois, munkki,koko työmatka kävellen...on muuten piiiitkä!kun silleen joutuu kävelemään. Käyn salilla 2-5kertaan viikossa, puolesta tunnista puoleentoista,jumpaa ja juoksumattoa.
        Tätä meinaan jatkaa hamaan eläkeikään, en ole siis dieetillä, enää, ei ikinä!


      • läskimooses'
        läskimooses. kirjoitti:

        ei näytä vielä mitään siitä paksuimmalta kohalta. Mutta 10v vanhat vaatteet mahtuu, eli olen nyt samankokoinen kuin 10v sitten. Mutta jatkan vielä.
        en ole dieetillä,vahtaan mitä syön. Olen siis ruuanvahtaaja,elämäntaparemppalainen. Syön hyvää,jos tekee mieli, mutta "maksan" siitä. Mitä herkumpi, sen pitempään salilla! Pullapalanen=pari pysäkin väliä bussista aikasemmin pois, munkki,koko työmatka kävellen...on muuten piiiitkä!kun silleen joutuu kävelemään. Käyn salilla 2-5kertaan viikossa, puolesta tunnista puoleentoista,jumpaa ja juoksumattoa.
        Tätä meinaan jatkaa hamaan eläkeikään, en ole siis dieetillä, enää, ei ikinä!

        just äsken tulin salilta,kävelin siellä noin puolitoista tuntia,mittari näytti yli 1000kulutettua kaloria! Hauskaa...joulusuklaat sai kyytiä ja hyvää kyytiä saikin.
        Esimerkiksi, jos tykkäät hampurilaisesta,600kcal, se vaatii 80kg ihmiseltä no, se ei auennut,käy itse katsomassa:http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet03/energyintake.pl


      • -30

        miksi laihiksella pitäs herkutella?mulla on jos syön jotain herkkua niin sitä pitää saada lisää ja lisää.. eli mulla toimii että nou herkkua lainkaan. nyt joulunaikaan söin itteni kolme päivää kipeeksi, nyt taas on kiva jatkaa kevyttä linjaa. herkuksi lasken vaikka banaanin. tai kokeile vähärasvaseen rahkaan sekottaa ananasmurska.onhan noita, kevyitäkin herkkuja.
        ruokavalio..miten senki selittäis. ruuantekomenetelminä käytän uunia ja keittämistä/hauduttamista. paistinpannu saa nykyään pysyä kaapissa, en oikeastaan enää tee ruokaa missä tarvis käristää tai pannulla kypsentää. päivä alkaa puurolla ja välipaloina leipä(huomioiden mitä sen päälle tunkee), jukurtti ja hedelmät lähinnä.
        yösyöpöttely unohduksiin ja päivän mittaan vettä tarpeeksi. mulla korostuu tosin vielä iltasella koska juon vettä aina ku tekis mieli syödä jotain.


    • ....

      Riippuu vähän ihmisestä mistä läski lähtee. En ole mitannut senttejä, mutta itselläni 10 kilon pudottaminen pienensi vaatekokoa vaatteista riippuen yhdellä tai kahdella numerolla (ennen m/l -> s, 38/40 -> 36). Eniten vaikutti housuihin.

      Keinoina liikunnan reipas lisääminen ja herkkujen vähentäminen.

    • Anonyymi

      Olin 88,5 kg ja vyötärö 100 cm. Nyt 77 kg ja vyötärö 87 cm.

    • Anonyymi

      Laihdutin pätkäpaastolla niin että lähtö 85 kg ja vyötärö 95 cm. Lopputulos 78 kg ja vyötärö 87 cm. Pätkäpaasto 16/8 toimii ainakin itselle

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4120
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3982
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      608
      3855
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      19
      2627
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2445
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      339
      2051
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2042
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      190
      1900
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1569
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1412
    Aihe