Oon pettynyt miehiin

Lauren77

Tapasin suomi24.fi ssä AIVAN HIRVEÄN tyypin. Tästä syystä luottamus miehiä kohtaan on vieläkin tosi alhaalla enkä uskalla lähteä uuteen suhteeseen. Pakko vielä purkaa tätä ja ehkä tästä on varoitus jollekin uudelle uhrille. Tyyppi oli jotenkin ihan luonnehäiriöinen mun mielestä. Toivottavasti normaali mies ei ole tällanen. Suhteen alussa hän oli hirveän valmis sitoutumumaan, oikein vaati että kävellään käsi kädessä vaikka itse en ollu valmis, tuli meille, kävi kaupassa ja tutustui lapsiini ja ylisti miten hyvä äiti olen hänen lapsille. Sanoi että haluaisi lapsen mun kanssa. Siinä sitten tutustutiin ja kemiaa löytyi ja tuntui olevan muutenkin paljon yhteistä.

Sitten tapahtui tämä tavallinen tarina eli tyyppi alkoi pikkuhiljaa kylmenemään. Hän ikään kuin tarkkaili mua ja löysi koko ajan uusia vikoja. Kaikkiin sukulaisiinkin olin siinä vaiheessa jo tutustunut ja hän nähnyt minun sukulaiset. Sitten hän vaan lopetti suhteen ilman sen kummempaa syytä. Tai syy oli se että haluaa katsoa löytääkö sittenkin paremman. Niin hän dumppasi minut ja alkoi netistä etsiä parempaa naista. Katselin tätä ihan suu auki, tuntui että eihän tuo voi olla totta. Että tässä ollaan kolmekymppisiä aikuisia molemmat ja neljä lasta (molemmilla 2) mukana tunteineen. Mutta mä en vaan sittenkään riittänyt. Silloin tällöin tyyppi vielä lähetteli viestejä että tykkää mun ruuista ja vielä viime viikolla yritti tulla tänne syömään ja panemaan. Tiesi että mulla on tunteita ja yritti käyttää hyväksi. Mies selitti,että on ostanut ex-vaimolleen paljon koruja ja aikoo remontoida keittiön.Että jos vaikka siitä saisin vielä syyn tavoitella häntä ja suostua pantavaksi ??? Tämä oli rankka pala mulle. Kai tästä silti jotain oppikin. Hirveä määrä energiaa meni hukkaan ja jotenkin on sellanen olo kun olis hakattu ja heitetty jonnekin katuojaan. Harmittaa kun omia lapsianikin sattui. Jos tämä henkilö lukee tämän niin varmaan tunnistaa itsensä, mutta ei tunne mitään syyllisyyttä vaan varmaan just parhaillaan "kokeilee" uutta naista.

29

7240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä...

      tilaa eli ollaanpas jatkossa tarkempina siellä

      • 00100

        Kyllä hyväksi käyttäjiä on. niinkuin Oulunkylässä asuva mies.


    • mut mut

      Täyttä arkea miehille. Ilmeisesti naisten ei tarvitse sietää vastoinkäymisiä, niin sitten kun jotain tapahtuu, menee luottamus miehiin. Jos tässä kaikki alkaisivat pettymään ja laittamaan hanskoja naulaan yhden tapauksen takia, niin ei muuta ehtisikään tehdä...

      • mie vaan

        ..on semmoisia joihin voi täysin luottaa, kyllä mä olne menettänyt luottamukseni siihen sukupuoleen..ellei semmoinen ihmellinen otus satu vastaani ja toisin todista ;-)


      • voi...
        mie vaan kirjoitti:

        ..on semmoisia joihin voi täysin luottaa, kyllä mä olne menettänyt luottamukseni siihen sukupuoleen..ellei semmoinen ihmellinen otus satu vastaani ja toisin todista ;-)

        luottaa jos pyöritellään kymmeniä miehiä...


      • mie vaan

        oikeassapa olet


    • Lauren77

      Tiedän että tämä on täyttä arkea, mutta en vaan tajua miksi esitellä sukulaiset ja lapset ym. jos ei alunperinkään olen ollut jutussa tosissaan. Jotenkin lapsellista ja vastuutonta mun mielestä. Mun mielestä pitäisi olla joku raja siinä miten perheeseen tullaan oleilemaan ja hengailemaan. Ehkä olen sitten liian herkkä.

      • kirveli

        Etkö ole aikaisemmin huomannut, että täällä on vain sellaisia tyyppejä jotka käyttävät hyväkseen!
        Netissä on helppoa kalastella niidenkin jotka eivät muualta seuraa löytäisikään. Itse laitoin profiilin muutama viikko sitten ja poistin kanssa melkein välittömästi. En tavannut ketään livenä, mutta jo kirjoittelusta kävi selville mistä on kysymys. Sain runsaasti viestejä tyypeiltä jotka hakivat vain uusia seksikokemuksia! Aina parempi, jos nainen vielä siinä sivussa elättäisi muutaman viikon. Sitten onkin taas voimissaan siirtyäkseen uuteen hyväuskoiseen hölmöön joka löytyy tietenkin netistä. Verkko on siellä koko ajan viritettynä ja uutta saalista odotellaan! Ei joka sällille kannata lapsia ja sukua esitellä!


      • Minä vain.
        kirveli kirjoitti:

        Etkö ole aikaisemmin huomannut, että täällä on vain sellaisia tyyppejä jotka käyttävät hyväkseen!
        Netissä on helppoa kalastella niidenkin jotka eivät muualta seuraa löytäisikään. Itse laitoin profiilin muutama viikko sitten ja poistin kanssa melkein välittömästi. En tavannut ketään livenä, mutta jo kirjoittelusta kävi selville mistä on kysymys. Sain runsaasti viestejä tyypeiltä jotka hakivat vain uusia seksikokemuksia! Aina parempi, jos nainen vielä siinä sivussa elättäisi muutaman viikon. Sitten onkin taas voimissaan siirtyäkseen uuteen hyväuskoiseen hölmöön joka löytyy tietenkin netistä. Verkko on siellä koko ajan viritettynä ja uutta saalista odotellaan! Ei joka sällille kannata lapsia ja sukua esitellä!

        Itselläni on asiallinen ilmoitus netissä mutta harva suomalainen nainen on ottanut yhteyttä kun käyttäydyn treffeillä asiallisesti/herrasmiesmäisesti.
        Tuntuu vaan että naiset ovat tulleet nirsommiksi tänä päivänä kun mikään ei tunnu kelpaavan !


      • Mindikka.
        kirveli kirjoitti:

        Etkö ole aikaisemmin huomannut, että täällä on vain sellaisia tyyppejä jotka käyttävät hyväkseen!
        Netissä on helppoa kalastella niidenkin jotka eivät muualta seuraa löytäisikään. Itse laitoin profiilin muutama viikko sitten ja poistin kanssa melkein välittömästi. En tavannut ketään livenä, mutta jo kirjoittelusta kävi selville mistä on kysymys. Sain runsaasti viestejä tyypeiltä jotka hakivat vain uusia seksikokemuksia! Aina parempi, jos nainen vielä siinä sivussa elättäisi muutaman viikon. Sitten onkin taas voimissaan siirtyäkseen uuteen hyväuskoiseen hölmöön joka löytyy tietenkin netistä. Verkko on siellä koko ajan viritettynä ja uutta saalista odotellaan! Ei joka sällille kannata lapsia ja sukua esitellä!

        En ymmärrä, kuinka toiset ovat onnekkaita netissä parinlöytämisessä, minua ei ole onnistanut. Vedin profiilini myös pois nopeasti, kun alkoi tulla "salaistaseuraa, vakiseksiä, koetaan erotiikan hetkiä yhdessä" jne ehdotuksia tuikituntemattomilta miehiltä. Kun kieltäydyin, eipä kirjoittajista kuullut sen jälkeen tai sitten kielellisesti niin tökeröä kirjoittamista, mitä ei viitsinyt edes lukea. Jatkan tanssiharrastustani, jospa kuitenkin parketilta löytyisi "se oikea".


    • ASD.

      Mikä sen nimimerkki on, jos sillä on siis joku treffi-ilmoitus?

      • Lauren77

        Mande77


    • ei ymmärrä..

      josko huomasi, ettei synkkaakkaan?????

      • .....

        yritti tulla vielä syömään ja panemaan naisen tunteiden kustannuksella, vaikka tämä ei muka muuten kelvannut hänelle? Sitä en itse ymmärrä. Hyi..


      • Lauren77

        Toisen ihmisen hyväksikäyttöähän tuo on. Aina voi sanoa et ei synkannut mut ei mitään ihmissuhdetta voi lopettaa noin. Siis että sanoo että haluan "olla avoin kaikille mahdollisuuksille". Siksi tämän kirjoitin kun en usko että tällainen henkilö pystyy ketään muutakaan naista arvostamaan ihmisenä. Tyyppi vihasi muutenkin naisia mun mielestä.


    • Minä vain.

      Onko se näin arvon naiset että nämä seksin vonkujat/rentut ovat teidän mieleen ja me kunnolliset hyvät miehet koette tylsiksi ettekä viitsi edes yrittää heidän kanssaan.
      Itse yritän olla omalla tavalla hauska ja mukava (oma itseni) kun treffeillä käyn mutta joka kerta tuntuu tulevan rukkaset !!!
      "Kyllä minulle kelpaisi sellainen tavallisen mukava,iloinen ja ihana suomalainen nainen mutta en vaan taida itse kelvata kellekkään"
      Kun yksi vastoinkäyminen tulee renttu miehen kanssa niin heti kaikki miehet syyllistetään....

      • Lauren77

        Ymmärrän tosi hyvin noi sinun tunnelmat. Itselläni on ehkä avioeroni (olen yh) jälkeen ollut sellainen vaihe, että olen tuntenut vetoa jotenkin "jännittäviin" miehiin, on pitänyt olla seikkailua...Tämä viimeisin suhde oli sellainen joka kolhi itseluottamustani. Ehkä se oli se, että tämä henkilö oli niin hirveän ihastunut minuun alussa, itselläni oli varmempi olo ja paljon energiaa antaa uuteen suhteeseen. Nyt tuntuu vieläkin jotenkin tyhjältä, tuntuu että en kestäisi enää samaa tunnetta, että juttu loppuu ilman syytä, teen jotain väärin mutta en tiedä mitä eikä kukaan pysty itseään muuttamaan kovin paljon. Ihminen on se mikä on. Olen pohjimmiltani tosi lämmin ja rehellinen ihminen ja mun mielestä just se arkinen välittäminen on tärkeintä. Ajattelen, että kun parisuhteeseen lähtee pitää siinä vaiheessa päättää onko mukana jutussa vai ei. Toinen ihminen pitää hyväksyä sellaisenaan. Koko ajan ei voi pitää auki takaporttia, että jos löytyykin parempi...Mutta jos toinen tekee näin eihän sille voi mitään.
        Kaikissa ihmisissä on hyviä ja huonoja puolia. Mun mielestä parisuhteessakin pitää olla ystävyyttä ja toisen kunnioittamista. Se on kaiken pohja. Toista ei voi koko ajan tarkkailla, löytyykö jotain huonoa. Minulla on kaksi lasta ja vaativa työ sekä arki pyöritettävänä joten en nyt enää tosiaankaan etsi mitään seikkailuja vaan tasapainoista suhdetta. Tietysti ihanteellista olisi, että sama ihminen voisi tarjota sen jännityksen ja sitten löytyisi myös se luottamus ja ystävyys, että kestetään yhdessä ikävätkin asiat. Kyllä minun mielestä ihan tavallinen suomalainen mies riittää. Ei puolisolta voi muutenkaan odottaa, että tekee elämästä täydellisen. Netissä tuntuu usein, että ihmisillä odotukset on liian korkealla. Haetaan just sitä puuttuvaa palasta omaan elämään. Ei hyväksytä sitä, että pitää itsekin sopeutua, pitää itsekin antaa jotain. Itse yritän miettiä, mitä minulla on annettavaa suhteeseen. Ei sinunkaan kannata itseä syytellä, jos jutut ei onnistu,koska se on aina kahden kauppa ja ainahan se on sattumaan loppujen lopuksi että just oikeat ihmiset kohtaa toisensa. Mun mielestä pätee edelleenkin se vanha viisaus: Rakasta, jos haluat että sinua rakastetaan. Tämä sopii kaikkiin ihmissuhteisiin ja myös parisuhteeseen.


    • paholainen

      Kiitoksia Lauren77 paljon. Et sitten kertonut itsestäsi ollenkaan ja omasta elämästäsi. Minusta tuo on kohtuutonta. Itse en ala kirjoittelemaan sinusta mitään, koska en alennu tuollaiseen. En ole koskaan pettänyt sinua missään vaiheessa, joten en ole tehnyt mitään pahaa. Poistin profiilinkin pois täältä silloin kun seurusteltiin. Itse et sitä tehnyt ollenkaan... taisi olla sinulla itselläsi jotakin sutinaa.

      Jos haluat jatkaa tätä keskustelua, niin keskustellaan sitten myös sinusta, niin muutkin saavat sinusta oikean kuvan. Seksin perään en ole ollut koskaa, joten puhutpa tuosta asiasta puppua.

      Itse en ole mikään pelimies. Olen mies jolla on kaksi lasta huollettavana. Lapset ei ole kovinkaan usein hoidossa, joten en missään baareissa pysty edes olemaan.

    • Aikuinen nainen

      Kaikella kunnioituksella Lauren, mietitkö yhtään millaisen kuvan sinusta itsestäsi antaa tuollainen nettifoorumilla julkisesti toisten panettelu ja itsesäälissä kieriskely? Lapsellista, mutta tämä nyt vaan on mun mielipide. Kolmekymppisen kahden lapsen äidin pitäisi tajuta paremmin, tai jos on tyrinyt tai joutunut kusetettavaksi niin ei sitä nyt kannattaisi ainakaan julkisesti myöntää :).

      Mutta kaikesta huolimatta, tsemppiä. Ei onni tule etsien se tulee eläen.

      • Laivat

        mutta näin sivustaseuraajana on helppo ja hauska tehdä analyyseja tapahtumien kulusta.

        Molemmat osapuolet ovat varmaankin olleet alussa ihan täpöillä tässä suhteessa kun lapsetkin on esitelty puolin ja toisin. Tämä parjattu mies pystyi ainakin minut vakuuttamaan fiksuudestaan ja vilpittömyydestään suhteessa. Asioista ei sitten kuitenkaan ole loppupeleissä pystytty puhumaan kasvotusten kun nainen kokee itsensä niin loukatuksi että pitää purkaa pahaa oloa näillä palstoilla.

        Mies toi esille yhden syyn eroon, en tiedä onko se tärkein mutta varmaankin merkittävä: hän itse poisti seurustelun ajaksi profiilinsa treffipalstalta mutta nainen ei. Kyllähän sitä tuntee itsensä aika hölmöksi ja kusetetuksi kun toinen etsii koko ajan parempaa. Liekö asiasta keskusteltu vai onko mies tehnyt omat johtopäätöksensä ja päättänyt sitten pitää itsekin ovet avoinna muualle.

        Tämä nettitreffailu sekoittaa ihmisten päät. Kun on niin paljon tavaraa tarjolla, niin haluaa ostaa koko kaupan. Tulee sellainen olo, että jos en nyt ole jaolla niin kaikki on menetetty. Vaikka tosiasiahan on, että valikoima vaihtuu koko ajan. Jos hankittu tuote ei olekaan sopiva tai menee rikki, niin kauppaan mennessään huomaa että tarjonta on ennallaan. Tai jopa parempi. Siinä ei menetä mitään vaikka keskittyy rauhassa yhteen kerrallaan.


      • Lauren77
        Laivat kirjoitti:

        mutta näin sivustaseuraajana on helppo ja hauska tehdä analyyseja tapahtumien kulusta.

        Molemmat osapuolet ovat varmaankin olleet alussa ihan täpöillä tässä suhteessa kun lapsetkin on esitelty puolin ja toisin. Tämä parjattu mies pystyi ainakin minut vakuuttamaan fiksuudestaan ja vilpittömyydestään suhteessa. Asioista ei sitten kuitenkaan ole loppupeleissä pystytty puhumaan kasvotusten kun nainen kokee itsensä niin loukatuksi että pitää purkaa pahaa oloa näillä palstoilla.

        Mies toi esille yhden syyn eroon, en tiedä onko se tärkein mutta varmaankin merkittävä: hän itse poisti seurustelun ajaksi profiilinsa treffipalstalta mutta nainen ei. Kyllähän sitä tuntee itsensä aika hölmöksi ja kusetetuksi kun toinen etsii koko ajan parempaa. Liekö asiasta keskusteltu vai onko mies tehnyt omat johtopäätöksensä ja päättänyt sitten pitää itsekin ovet avoinna muualle.

        Tämä nettitreffailu sekoittaa ihmisten päät. Kun on niin paljon tavaraa tarjolla, niin haluaa ostaa koko kaupan. Tulee sellainen olo, että jos en nyt ole jaolla niin kaikki on menetetty. Vaikka tosiasiahan on, että valikoima vaihtuu koko ajan. Jos hankittu tuote ei olekaan sopiva tai menee rikki, niin kauppaan mennessään huomaa että tarjonta on ennallaan. Tai jopa parempi. Siinä ei menetä mitään vaikka keskittyy rauhassa yhteen kerrallaan.

        Minun ei pitänyt kirjoittaa tänne enää mitään mutta laitan vielä yhden kommentin. En kirjoittanut siksi että haluaisin haukkua tätä miestä ja harmittaa että kerroin nimimerkin. En olisi missään nimessä kertonut jos ei olisi kysytty! Halusin vain keskustella koska koin että en tämän miehen kanssa pystynt siihen vaikka fiksu mies olikin. Halusin purkaa omaa pahaa oloani ja saada vastauksia. Minusta tuo on totta, että tämä nettitreffailu sekoittaa ihmisten päät! Minulla oli profiili päällä, koska en vain jaksanut ottaa sitä pois. Ei se automaattisesti tarkoita sitä, että etsin parempaa. En edes kertaakaan käynyt näillä sivuilla kun seurustelin tämän henkilön kanssa. Puhumalla asiat selviää...


      • Laivat
        Lauren77 kirjoitti:

        Minun ei pitänyt kirjoittaa tänne enää mitään mutta laitan vielä yhden kommentin. En kirjoittanut siksi että haluaisin haukkua tätä miestä ja harmittaa että kerroin nimimerkin. En olisi missään nimessä kertonut jos ei olisi kysytty! Halusin vain keskustella koska koin että en tämän miehen kanssa pystynt siihen vaikka fiksu mies olikin. Halusin purkaa omaa pahaa oloani ja saada vastauksia. Minusta tuo on totta, että tämä nettitreffailu sekoittaa ihmisten päät! Minulla oli profiili päällä, koska en vain jaksanut ottaa sitä pois. Ei se automaattisesti tarkoita sitä, että etsin parempaa. En edes kertaakaan käynyt näillä sivuilla kun seurustelin tämän henkilön kanssa. Puhumalla asiat selviää...

        Vakuutuin sinunkin fiksuudestasi. Toivon sinulle oikein iloista ja onnellista vuotta 2007!


      • ,,,
        Lauren77 kirjoitti:

        Minun ei pitänyt kirjoittaa tänne enää mitään mutta laitan vielä yhden kommentin. En kirjoittanut siksi että haluaisin haukkua tätä miestä ja harmittaa että kerroin nimimerkin. En olisi missään nimessä kertonut jos ei olisi kysytty! Halusin vain keskustella koska koin että en tämän miehen kanssa pystynt siihen vaikka fiksu mies olikin. Halusin purkaa omaa pahaa oloani ja saada vastauksia. Minusta tuo on totta, että tämä nettitreffailu sekoittaa ihmisten päät! Minulla oli profiili päällä, koska en vain jaksanut ottaa sitä pois. Ei se automaattisesti tarkoita sitä, että etsin parempaa. En edes kertaakaan käynyt näillä sivuilla kun seurustelin tämän henkilön kanssa. Puhumalla asiat selviää...

        Laitatko sähköpostia [email protected]. Tärkeää asiaa!


    • Sympatiat sulle. Varmaan tällaisten takia ne jotka oikeasti haluaisivat tutustua, eivät pääse yhteyksiin. Kait sitä tulee varovaiseksi ja niin sitä pitääkin olla. Netistä kun on kuitenkin kysymys. Mut jotakatapauksessa tsemppiä jatkoon!

    • elllimaaria

      No jo oli tarina! Melkoinen sika mieheksikin! No lohduttaudu sillä, että et mitään menettänyt! Tuskin loppujen lopuksi haluat tuollaisen miehen kanssa ollakaan? Luulen, että tähän lopputulokseen tulet, kunhan pääset yli tuosta jutusta. On niitä hyviäkin miehiä vielä tarjolla, mä ainakin uskon niin. Tosin tarkempaa paikkaa näiden miesten sijaintiin en osaa kertoa... Mulla on takana kans ihan uskomaton juttu, tosin ei tavattu täällä, vaan tämä kundi soitti mulle kesällä väärään numeroon! Mä ajattelin heti, että tän oltava jotain kohtaloo! Tämä mies oli alkuun niin tohkeissaan siitä että oli tavannut mut ja halusi kauheesti tutustua muhun ja mun poikaan. Hyvin tultiinkin kaikki toimeen, ennen kun se alko tekeen ihan ihmeellisiä ohareita. Oli viikko tolkulla vastaamatta puhelimeen ja viesteihin ja sitten kännipäissään soitteli, että rakastaa mua niin ja mä lankesin aina vaan... näin jälkeenpäin ajattelen, että se halusi panot... Mutta että sitä voi olla ihminen tyhmä, uudestaan ja uudestaan? Eikä tämä ole mitenkään poikkeuksellinen tarina, olen kuullut vastaavia ihan lähipiiristänikin, että tervetuloa joukkoon =) Mut tsemppiä sulle ja hyvää uutta vuotta, tuokoon se tullessaan paljon hyviä miehiä ja yhden ylitse muiden =)

      -elllimaaria

    • ollukka

      Kuule, melkein sama stoori...Mutta vastapelurina nainen. Kaikki alkuun niin onna ja auvoa, ah siinäpä vuosisadan rakkaustarina, mutta samat kuviot. Alkoi kylmenemään minua kohtaan ja sitten, out of the blue, sain kamani silmilleni,(loput sain hakea niin että ne oli ulko-ovella odottamassa, kuin 2 roskapussia) ei selityksiä, vain yksi ympäripyöreä meili ja siinä kaikki. Nyt niiskuneiti hakee jo "upeita miehiä". Hemmetti jos oisin ollut vaikka juoppo tai väkivaltainen...suurin syntini oli kun sairastin parisen viikkoa ja olin ihan paskassa kunnossa.
      Eipähän se minun luottamus naisiinkaan niin hemmetin hyvä ole...vaikka on se myönnettävä, paskiaisia löytyy kummastakin sukupuolesta.

      • Lauren77

        Musta se on törkeetä jos asioista ei puhuta, että ei edes kerrota mihin suhde päättyy. Se on aika yleistä et jos on just erottu niin halutaan sen vanha suhde unohtaa niin että otetaan äkkiä uusi ihminen tilalle. Sitten ei kuitenkaan olla valmiita aloittamaan oikeasti mitään uutta, alkaa ahdistaa, ja pistetään ihan yhtäkkiä suhde poikki kun ei vaan pysty. Siinä pitäis ajatella asiat loppuun asti ennen kuin lähtee suhteeseen. Pitäis kertoa toiselle alusta asti missä mennään mut kaikki ei itekään tiedä mitä liikkuu omassa päässä...


      • ollukka
        Lauren77 kirjoitti:

        Musta se on törkeetä jos asioista ei puhuta, että ei edes kerrota mihin suhde päättyy. Se on aika yleistä et jos on just erottu niin halutaan sen vanha suhde unohtaa niin että otetaan äkkiä uusi ihminen tilalle. Sitten ei kuitenkaan olla valmiita aloittamaan oikeasti mitään uutta, alkaa ahdistaa, ja pistetään ihan yhtäkkiä suhde poikki kun ei vaan pysty. Siinä pitäis ajatella asiat loppuun asti ennen kuin lähtee suhteeseen. Pitäis kertoa toiselle alusta asti missä mennään mut kaikki ei itekään tiedä mitä liikkuu omassa päässä...

        Näin se vaan tahtoo olla. Olisin kyllä vaan odottanut että hieman eri tavalla hoidettu se ero. Jäi vaan melkoisen paskat fiilikset, vähän semmoine olo että en ollut paskankaan arvoinen. No se on ohi...paikkaillaan haavat ja mennään etiäpäin (niinkuin mummo lumessa)


    • Anonyymi

      Minä olen tavannut ainoastaan kauheita miehiä koko elämäni ajan. Siksi nykyään otan vaan panoa joskus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3065
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      106
      2411
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2207
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      156
      1992
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1827
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1257
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe