No kertokaa nyt, mikä joulussa mätti eniten (muutakin kuin että sinä mätit kinkkua naamaasi)!
Siis kertokaa miehet, mikä ärsytti eniten ja mitkä olivat avo/aviopuolisonne/tyttöystävänne suurimmat mokat joulun pyhien aikana. (ja vielähän tässä ehtii mokailla)
MIKÄ MÄTTI
14
2579
Vastaukset
- Ruhnama
ettei ollut avo/aviopuolisoa/tyttöystävää.
- alone part 3
ei ollut ketään minne mennä.
- Surullinen poika
piparia :(
viinaa... Eilen toista päivää teräskännis =/ Noh, ainakin pääs tilittämään loistavalle olkapäälle =) Ja lähetettyä hiukan outoja tekstareita =P *huoh*
Eli enpä tiedä toisten mokista; toivottavasti ite en oo pahemmin mokaillu.- 2xLuckyStrike
viestei lähetelly ku en osaa tota uutta ees käyttää!!!et kiitti vaan pukille!
kännättyäkään ei ole tullu paljoa,triviaalia punkun ohessa - tänään kuulemma illalla uuden puoliskon paikalliseen, MOLEMPIIN niistä!!!!!Uujee,jänskää!!!!!!
- -k32v-
joulu sitä, joulu tätä. joulu ilman joulun tunnetta on tyhjä.
tänä jouluna se tuli fazerin virheistä kuulista ja parin kynttilän valosta ;D tosin joulua edeltänyt parin päivän intensiivinen glögipipari- kuuri (flunssan kaatamiseen) ennen sitä auttoi ehkä vähän asiassa ;)
et aika vähästä se oli kiinni loppujen lopuksi :) päässä klik -> joulun tunnelma.
kaikki muu joulun tunnelman lisäksi on vähän ylimääräistä. paitsi jos se kaikki muu auttaa joulu tunnelman luomisessa ;)
et epärealismi joulua koskien ajaa jengin aivan uuvuksiin. kun on mielikuva joulusta mikä se pitäis olla ja sit siihe ei pystykään.
ei siihe välttämättä paljoa tarvita. siis tähän "rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto" :D :D - Hossi-68
Valittamista tässä joulussa, no ei ainakaan mitään ihan hirveitä.
Vähän liikaa joutu ravaamaan ristiin rastiin kyläilemässä mut onneksi aaton sai huilailla ihan paikallaan.
Aattona olis tietysti toivonut jonkun toisen huilaileen kanssani mut menihän se näinkin.Ei hetken rauhaa koko jouluna....jatkuvasti tupa täynnä sukulaisia (perheineen). Täytyy harkita, josko ensi jouluna pakenisi jonnekin erämaahan...
- Hossi-68
Richartti kirjoitti:
Ei hetken rauhaa koko jouluna....jatkuvasti tupa täynnä sukulaisia (perheineen). Täytyy harkita, josko ensi jouluna pakenisi jonnekin erämaahan...
Hassumpi idea.
Tämän viikon saa sit kuunnella tuota kettuilua niiltä kenen luona ei ehtinyt pyhinä pyörähtään.
Kerpule ku jokaisen luona pitäs ehtiä käymään syömässä tai kaffeella. Joka paikassa ku ravais ni ei ehtis itse viettää joulua laisinkaan.
- vili
kaikki meni. lähisukuahan minulla ei kauheasti ole...joten jätkien kanssa aloitettiin baarikierros jo keskiviikkona ja eilen illalla oli päätösbileet. aika normi joulu..nyt on vähän pipi olo ja ylensyöminen oli paha radalla ollessa sorruttua.
Yövuoro jouluaattoyönä nosti vitutuskuplan otsaan. Noh, eilen otettiin sitten vahinko takaisin korkojen kera. Parittelua, jouluateria, lahjoja ja illalla vaimo vei baariin leikkimään travoltaa. Että ihminen voikin olla rentoutunut ja hyvällä tuulella!
oikeastaan mättänäny mikään. Alunperin sovittiin ettei tehdä mtn. safkaa mistä ei kumpikin tykätä jtn. ei minkäänlaisia ruokaongelmia. Lahjoja ei ostettu rahan säästämiseksi, ei ongelmia silläkään saralla siis. Ainut kärhämä mitä tuli oli mun eilinen pikku känni-ängsteily, sekin oli sen verran lapsellista paskaa et siitä päästin yli ilman sen kummallisempia palaverejea. Meikäläisen sisäinen pillupoliisi heräs henkiin, jos eukko sanoo et on ollu 20 miestä ennen mua niin todellinen määrä on tuplat, vittu mä oo lähelläkään tota body-counttia jtn. tunnen olono luuseriksi :-( Nyt ei auta muu kuin ottaa kiinni, muuten mä en tunne itteäni todelliseksi mieheksi.
- scale
Minä ostelen lahjoja ja se perkeleen punanuttuinen karvanaama saa hyvänjätkän maineen. Eppaa :(
- Tallinnassa
Oli todella rentouttava joulu. Siitä kiitos iloisille tonttutytseille ;)
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4801753Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781517Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641348Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H161325- 100915
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19876- 51869
Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65746Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15731Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7722