Lueskelin viimeistä Mobilisti-lehteä. Siinä oli artikkeli 60-luvun Moskvits Elite Caviar -autosta. On muuten todella kaunis auto, varsinkin jos sitä vertaa muihin aikalaisiin. Myös edeltävä Mosse, se 50-luvulla suunniteltu oli kaunis samoin ensimmäinen Volga. Moskvits Eliten myöhemmät kasvojenkohotukset sitten veivät autoa rumempaan suuntaa. Sehän on ollut tuotannossa aina viime vuosiin saakka jo vanhentuneena. Ilmeisesti auton suunnittelu on ollut hyvin toteutettu. Teoriassa erittäin hyvä neliovinen viiden hengen perheauto, joka sopii hyvin huonoille teille ja arktisiinkin olosuhteisiin. Mutta ilmeisesti tuotannon laatu ja viimeistelypuutteet olivat sitten täyttä totta ja nakersivat auton mainetta.
Mitkään muut Venäjän autot eivät ole olleet yhtä hyvännäköisiä kuin Mosset ja ensimmäinen Volga.
Mosse oli kaunis auto
9
3862
Vastaukset
- ..............
oli kaunis, kun sateen pieksämä paska!
- erikoisen hajuinenkin
sisältä.
- sohvapenkki
Mosse Scandinavia ja Volga olivat kuin jenkkiautoja, mutta ne olivat pienempiä ja kauniimpia. Mossen ehostettua maskiahan sanottiin "propagandakeulaksi" :)
Elite siipineen oli kans hieno. - Retku
alkaa naapurin Tyyne-mummokin näyttää missiltä.
- kyllä jalat
suusta!
Jos löytyy alkuperäisessä värissä "ajamaton" Elite n. vuosimallia -73, ostan heti ja maksan liki saman kuin uutena!
Värivaatimus: se aito lapsenkakanruskea, muut ei kelpaa!- MMMS
70-L KLASSIKKO JOKA OLI TODELLINEN HELMI VIELÄ NÄHDESSÄNI KANGASALLA 2000 SELLAISEN JA TUPLALAMPPULADA 2103 JA 2106 OVAT TODELLISIA KLASSIKKOJA
- kyllä jalat
MMMS kirjoitti:
70-L KLASSIKKO JOKA OLI TODELLINEN HELMI VIELÄ NÄHDESSÄNI KANGASALLA 2000 SELLAISEN JA TUPLALAMPPULADA 2103 JA 2106 OVAT TODELLISIA KLASSIKKOJA
voi fiiu-kopioita verrata aitoon Eliteen!
Oli se vaan eri peli, oikea epeli!
- kouljughia
Vaikka makuasia onkin, on minusta Mosset olleet kauniita ennenkuin niistäkin tehtiin muovimaskisia. Piikkinokka oli suora kopio 30-lukulaisesta Opel Kadetista, joten se on saksalaista muotoilua. Sen sijaan vuosien 1956-65 aikana valmistetut korkeat Mosset, eli 402, 407 ja 403, olivat kauniita. Niistä kaunein mielestäni 407. Elite-mallistosta sanon vaan sen, että kaikki joissa on kromimaski ja mieluiten neljä ajovaloa ovat kauniita malleja. Sanokoot länsiautoilijat mitä haluavat.
- 403-408
Omia suosikkeja 403-408 malliset mosset ja elite 1500s
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664195
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121226Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006