Olen maailman siroin jätkä

linnunluutmulla

Oon 21v jätkä ja pituutta on 178cm, eli en ole varsinaisesti lyhyt, mutta silti helvetin pieni. Mulla on niin sirot luut. Sekä faija että mutsi ovat keskipitkiä (faija 188cm, mutsi 163cm)mutta äärimmäisen siroja, varsinkin faija. Mul on pari veljeä ja hekin ovat todella surkeita jos näin saa sanoa, mutta mä sain ehdottomasti surkeimmat geenit. Mulla on kapeammat hartiat ja selvästi pienemmät kädet kuin mun tyttöystävällä! Hän on sentään mua 18cm lyhyempi. Leukaa mulla ei o nimeksikään ja kaula on pitkä ja ohut. Kengänkoko on normaali (43) mutta mulla on äärimmäisen kapeat jalkaterät. Mutta mikä pahinta, olen perinyt faijaltani erittäin naisellisen perseen! Voi vittu. Ei grammaakaan läskiä muualla kropassa, mutta perse naisellisen pyöreä. Varmaan arvaattekin ettei mulla vieläkään kasva parta.
Vaikka olenkin ollu vakavasti masentunut suuren osan elämästäni niin jostain kumman syystä mua ei kuitenkaan o koskaan masentanut mun surkea kroppa, eikä kukaan o vielä vittuillu mulle mun surkeasta kropasta. Todella kummallista, kun ajattelee miten vittumaisia suomalaiset usein ovat. Eipä sinänsä, mulla oli ongelmia ihan tarpeeksi ennestään, se ois vielä puuttunut että oisin ollu koulukiusattu.
Mua sirompia naisiakaan ei näe missään. Ainoa mua selvästi sirompi jonka oon nähny on mun exä, joka painoikin vaan jotain 30 kiloa. Onneksi on naisia jotka tykkäävät siroista pojista. Mua jaksaa aina ihmetyttää että sellasia muijia on olemassa ja että on jopa tullut tavattua muutama semmonen, meinaan en o koskaan kuullut jätkästä joka tykkäisi romuluisista naisista.

Siinä mun narsistinen esipuheeni. Lyhyesti olis voinu kirjottaa että olen jätkä joka on naiseksikin todella siroluinen.
Kirjotan tänne palstalle koska mulle ei mun merkillisen kroppani takia meinaa löytyä hyvännäköisiä vaatteita. Siis vaatteita jotka eivät näyttäisi ihan naurettavilta päälläni. Eikä löydy tarpeeksi kapeita kenkiäkään. Tässä muutama kysymys:
1)Mikä vaatetyyli sopii parhaiten naiselliselle jätkälle?
2)Onko muita näin siroja miehiä, tunnetko kenties ketään samanlaista?
3)Tää ei liity asiaan oikeastaan mitenkään mutta pakko kysyä: miks täällä 155-160-senttisetkin muijat valittavat olevansa helvetin lyhyitä? Ei mun mielestä nainen o lyhyt jos se on 155 saatika sitten yli. Mun exä on 143cm enkä mä ainakaan pidä häntä hirveän lyhyenä, vaan just sopivana. Jos on hyvät vartalonsuhteet niin hyvinkin lyhyt nainen näyttää normaalilta. Jos taasen on pahasti persjalkanen (kuten kääpiöt ovat usein) niin näyttää tapilta vaikka olisi keskipituinen.
Hyvää uutta vuotta kaikille ja kiitos niille jotka jaksavat vastata!

19

2306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bougainvillea

      Minusta sinä kuulostat tosi hyvältä. Minusta sirot pojat on kauniita, siis en tarkoita tuota kaunista pahalla, mutta minusta sellaiset ovat parhaimman näköisiä.
      Voisin ehkä kertoa oman mielipiteeni, millaiset vaatteet sopisivat sinulle, mutta ensin sulla pitää kertoa vähän, millainen tyyli sulla on, esim. tykkäätkö hiphopista vai oletko paremminkin hevari.
      Ennyt osannut kirjoittaa tätä järkevästi mutta yritin ainakin.

      • linnunluutmulla

        Ensinnäkin olen perinyt mutsilta äärimmäisen paksut hiukset, ja mul on nyt vähän yli olkapään, joskus pidän letillä tai muuten kiinni tai viime aikoina olen alkanut pitää useammin auki. Silloin olen aikamoinen pehkopää. Mul on siis luonnonkiharat hiukset. Oon harkinnu pistää afroletit, toisaalta tykkään järjettömästä pehkosta (oon aina tykänny, on ihan 10-vuotiaasta asti melkein aina ollut pitkät, tai mun tapauksessa voi sanoa isot hiukset). Hiuksia en o koskaan värjänny enkä myöskään aio.
        En ole koko elämäni aikana koskaan seurannut muotia, oikeastaan en o koskaan välittänyt hirveesti mitä mulla on päällä, kunhan näytän edes jotenkin jätkältä). En ole hiphoppari, rokkari, gootti tai nörtti. Taidan olla eniten hippityyppiä. Kuuntelen kaikenlaista musaa mutta eniten Stevie Wonderia. Mua kiinnostaa Itä-Aasia, lähinnä Japani. Olen tartuttanut innostukseni tyttöystäväänikin, nyt se haaveilee aidosta kimonosta.
        Mulle tärkeintä on että vaatteet ovat mukavat ja kestävät, ja oishan kiva jos ne vielä näyttäisivät hyvältä päälläni. Mielellään jotain persoonallista, mulla kun on tämmönen lapsellinen tarve olla erilainen kuin muut.
        Niin, vois sanoa että tällä hetkellä mulla ei varsinaisesti o mitään tyyliä. Haluaisin erittäin mielelläni kuulla sun, Bougainvillean, mielipiteen siitä mitkä kuteet mulle vois sopia.
        Katoin muuten sun profiilis. Oot söpö, jos olisin tavannut sut tyyliin viis vuotta sitten niin olisin hyvinkin voinut ihastua suhun :). Toivottavasti ehdit ja jaksat vastata mahdollisimman pian. Kuinka pieni muuten itse olet entä millanen vaatetyyli sulla on?


      • bougainvillea
        linnunluutmulla kirjoitti:

        Ensinnäkin olen perinyt mutsilta äärimmäisen paksut hiukset, ja mul on nyt vähän yli olkapään, joskus pidän letillä tai muuten kiinni tai viime aikoina olen alkanut pitää useammin auki. Silloin olen aikamoinen pehkopää. Mul on siis luonnonkiharat hiukset. Oon harkinnu pistää afroletit, toisaalta tykkään järjettömästä pehkosta (oon aina tykänny, on ihan 10-vuotiaasta asti melkein aina ollut pitkät, tai mun tapauksessa voi sanoa isot hiukset). Hiuksia en o koskaan värjänny enkä myöskään aio.
        En ole koko elämäni aikana koskaan seurannut muotia, oikeastaan en o koskaan välittänyt hirveesti mitä mulla on päällä, kunhan näytän edes jotenkin jätkältä). En ole hiphoppari, rokkari, gootti tai nörtti. Taidan olla eniten hippityyppiä. Kuuntelen kaikenlaista musaa mutta eniten Stevie Wonderia. Mua kiinnostaa Itä-Aasia, lähinnä Japani. Olen tartuttanut innostukseni tyttöystäväänikin, nyt se haaveilee aidosta kimonosta.
        Mulle tärkeintä on että vaatteet ovat mukavat ja kestävät, ja oishan kiva jos ne vielä näyttäisivät hyvältä päälläni. Mielellään jotain persoonallista, mulla kun on tämmönen lapsellinen tarve olla erilainen kuin muut.
        Niin, vois sanoa että tällä hetkellä mulla ei varsinaisesti o mitään tyyliä. Haluaisin erittäin mielelläni kuulla sun, Bougainvillean, mielipiteen siitä mitkä kuteet mulle vois sopia.
        Katoin muuten sun profiilis. Oot söpö, jos olisin tavannut sut tyyliin viis vuotta sitten niin olisin hyvinkin voinut ihastua suhun :). Toivottavasti ehdit ja jaksat vastata mahdollisimman pian. Kuinka pieni muuten itse olet entä millanen vaatetyyli sulla on?

        Nuo hiukset kuulostaa tosi kivoilta!
        Osaan kuvitella sulle semmoset pitkät kapeat farkut (ei kuitenkaan supertiukat, vaan semmoset rennot). Ja semmosen paidan, mikä kapenis alaspäin niin, että hartiat näyttäisi leveämmiltä, kun niistä hartioista puhuit. Siis että se paita on vyötäröstä tiukka ja löysenee ylöspäin. Minä tykkään semmoisista paidoista. Tai sitten pitkä ja suora paita, ei siis teltta vaan semmoinen sopiva, vois olla kiva. Toivottavasti ei kuulosta fruittari-vaatteilta, koska sellaisia en tarkota. Oon huono selittämään.
        Millaisia vaatteita nyt pidät? Mitä et missään nimessä pukisi?
        Millaisia kenkiä muuten tykkäät tahi haluaisit pitää?

        Ja kiitos. (punastun)
        Ite oon jotahi 146 pitkä ja ihan normaalipainonen kait.
        Minun oma vaatetyyli... Yritän olla mahdollisimman erilainen kuin muut ja tykkään yhdistää mustaa ja värikästä. Nyt aion ostaa punaiset ja keltaiset pillifarkut. Ja rastoja väkerrän. Koitan saada itestäni sellaista imagoa, että minä olen pieni ihminen, jolla on suuri tukka. :) Haluaisin poikamaisen vartalon, semmosen Natalie Portmantyylisen. En kyllä tiiä onko se poikamainen mutta...


      • bougainvillea
        bougainvillea kirjoitti:

        Nuo hiukset kuulostaa tosi kivoilta!
        Osaan kuvitella sulle semmoset pitkät kapeat farkut (ei kuitenkaan supertiukat, vaan semmoset rennot). Ja semmosen paidan, mikä kapenis alaspäin niin, että hartiat näyttäisi leveämmiltä, kun niistä hartioista puhuit. Siis että se paita on vyötäröstä tiukka ja löysenee ylöspäin. Minä tykkään semmoisista paidoista. Tai sitten pitkä ja suora paita, ei siis teltta vaan semmoinen sopiva, vois olla kiva. Toivottavasti ei kuulosta fruittari-vaatteilta, koska sellaisia en tarkota. Oon huono selittämään.
        Millaisia vaatteita nyt pidät? Mitä et missään nimessä pukisi?
        Millaisia kenkiä muuten tykkäät tahi haluaisit pitää?

        Ja kiitos. (punastun)
        Ite oon jotahi 146 pitkä ja ihan normaalipainonen kait.
        Minun oma vaatetyyli... Yritän olla mahdollisimman erilainen kuin muut ja tykkään yhdistää mustaa ja värikästä. Nyt aion ostaa punaiset ja keltaiset pillifarkut. Ja rastoja väkerrän. Koitan saada itestäni sellaista imagoa, että minä olen pieni ihminen, jolla on suuri tukka. :) Haluaisin poikamaisen vartalon, semmosen Natalie Portmantyylisen. En kyllä tiiä onko se poikamainen mutta...

        http://hel-looks.com/
        tuolta olen löytänyt monta kivaa asukokonaisuutta. Ja siellä on monennäköisiä ihmisiä. Kannattaa katsoa. Kerrothan jos löydät sieltä jotain!


      • linnunluutmulla
        bougainvillea kirjoitti:

        http://hel-looks.com/
        tuolta olen löytänyt monta kivaa asukokonaisuutta. Ja siellä on monennäköisiä ihmisiä. Kannattaa katsoa. Kerrothan jos löydät sieltä jotain!

        Kävin tolla sivulla, ihan jännä oli. Se huono puoli siinä kumminkin oli ettei naisten ja miesten pukeutumista oltu erotettu, kuvat oli sekasin. Kävin kaikki kuvat läpi, kaikenlaista löytyi, mutta ikävä kyllä mikään ei sillai kolahtanut. Mutta ei se mitään, oli kiva nähä erilaisia ihmisiä ja tyylejä :) Joskus kun tuntuu että ihmiset ovat liian samanlaisia...On rokkareita, hoppareita, gootteja ja kaikentyylistä porukkaa olemassa mutta mun mielestä siisteintä on ihmiset jotka eivät valitse mitään nykyisistä länsimaisista tyyleistä vaan ottaa vaikutteita joltain aikasemmilta vuosikymmeniltä tai vuosisadoilta ja toisista kulttuureista. Tai kehittävät oman tyylin, mikä on kai tavallaan mahdotonta kun kaikki tyylit on jo keksitty. Mutta tarkoitan siis ihmisiä jotka eivät välitä mitä vaatteita koulukaverit tai nykymuusikot käyttävät, vaan valitsevat tyylinsä ihan itse, ilman että antaa ulkomaailman vaikuttaa valintaan. Se vaatii tietenkin hyvän itsetunnon jota useimmilla nuorilla ei ole, eikä ihmisillä yleensäkään.
        Kiitti kun pistit mulle ton osotteen, mä ite oon aika paska ettimään netistä tietoa.
        Huh, tuli taas valvottua, meenpä tästä nukkumaan. Ainakin kohta :) Kirjotellaan!


      • linnunluutmulla
        bougainvillea kirjoitti:

        Nuo hiukset kuulostaa tosi kivoilta!
        Osaan kuvitella sulle semmoset pitkät kapeat farkut (ei kuitenkaan supertiukat, vaan semmoset rennot). Ja semmosen paidan, mikä kapenis alaspäin niin, että hartiat näyttäisi leveämmiltä, kun niistä hartioista puhuit. Siis että se paita on vyötäröstä tiukka ja löysenee ylöspäin. Minä tykkään semmoisista paidoista. Tai sitten pitkä ja suora paita, ei siis teltta vaan semmoinen sopiva, vois olla kiva. Toivottavasti ei kuulosta fruittari-vaatteilta, koska sellaisia en tarkota. Oon huono selittämään.
        Millaisia vaatteita nyt pidät? Mitä et missään nimessä pukisi?
        Millaisia kenkiä muuten tykkäät tahi haluaisit pitää?

        Ja kiitos. (punastun)
        Ite oon jotahi 146 pitkä ja ihan normaalipainonen kait.
        Minun oma vaatetyyli... Yritän olla mahdollisimman erilainen kuin muut ja tykkään yhdistää mustaa ja värikästä. Nyt aion ostaa punaiset ja keltaiset pillifarkut. Ja rastoja väkerrän. Koitan saada itestäni sellaista imagoa, että minä olen pieni ihminen, jolla on suuri tukka. :) Haluaisin poikamaisen vartalon, semmosen Natalie Portmantyylisen. En kyllä tiiä onko se poikamainen mutta...

        Kiitti ehdotuksista, kuulostavat hyviltä!
        Millasia vaatteita nyt pidän? No joko farkkuja tai mukavat adidadraitahousut. T-paita, ei nykyään koskaan mitään sen päälle, mulla kun on semmonen outo ongelma että kaikki puserot tuntuu liian lämpimiltä. Mieluummin palelen. Mul on yks nahkatakki jota käytän joskus, nyt käytän tietenkin talvitakkia, pitkä harmaa ja tavallinen. Kengät ovat halvat ja mitäänsanomattomat kävelykengät joita käytän kesät talvet, oon käyttänyt nyt kolme vuotta samoja kenkiä, näin ohimennen sanoen. Pipoa en tarvitse kun mulla on tää pehko.
        Mitä en missään nimessä pukisi? En ainakaan mitään hopparivaatteita tai goottikuteita.
        Kengistä sen verran ettei mua o koskaan kiinnostanut kenkien ulkonäkö, eikä kiinnosta tänäkään päivänä. Tärkeintä että on mukavat eikä liian lämpimät.

        Toi sun tyylis on kyllä todella makee! Ja rastoja olen itekin harkinnut, tosin jos hankkisin rastat niin tekisin sen vasta kun hiukset ovat vyötätöön asti. Haluat poikamaisen vartalon? No, toivotaan että saat semmosen, onhan se kiva kun on semmonen kroppa mistä tykkää. Sä oot aika nuori että eihän sitä tiedä vaikka saisitkin poikamaisen kropan. Tosin jos sulla jo on muhkeat rinnat ja lantiota niin eihän ne siitä mihinkään häviä...

        Kiitos kun oot jaksanut vastata viesteihini! Vaikutat kivalta tytöltä, tässä mun sähköpostiosoite jos sun joskus tekisi vaikka mieli kirjottaa jollekin siroluiselle pehkopäälle: [email protected]
        Kirjotellaan!


      • bougainvillea
        linnunluutmulla kirjoitti:

        Kiitti ehdotuksista, kuulostavat hyviltä!
        Millasia vaatteita nyt pidän? No joko farkkuja tai mukavat adidadraitahousut. T-paita, ei nykyään koskaan mitään sen päälle, mulla kun on semmonen outo ongelma että kaikki puserot tuntuu liian lämpimiltä. Mieluummin palelen. Mul on yks nahkatakki jota käytän joskus, nyt käytän tietenkin talvitakkia, pitkä harmaa ja tavallinen. Kengät ovat halvat ja mitäänsanomattomat kävelykengät joita käytän kesät talvet, oon käyttänyt nyt kolme vuotta samoja kenkiä, näin ohimennen sanoen. Pipoa en tarvitse kun mulla on tää pehko.
        Mitä en missään nimessä pukisi? En ainakaan mitään hopparivaatteita tai goottikuteita.
        Kengistä sen verran ettei mua o koskaan kiinnostanut kenkien ulkonäkö, eikä kiinnosta tänäkään päivänä. Tärkeintä että on mukavat eikä liian lämpimät.

        Toi sun tyylis on kyllä todella makee! Ja rastoja olen itekin harkinnut, tosin jos hankkisin rastat niin tekisin sen vasta kun hiukset ovat vyötätöön asti. Haluat poikamaisen vartalon? No, toivotaan että saat semmosen, onhan se kiva kun on semmonen kroppa mistä tykkää. Sä oot aika nuori että eihän sitä tiedä vaikka saisitkin poikamaisen kropan. Tosin jos sulla jo on muhkeat rinnat ja lantiota niin eihän ne siitä mihinkään häviä...

        Kiitos kun oot jaksanut vastata viesteihini! Vaikutat kivalta tytöltä, tässä mun sähköpostiosoite jos sun joskus tekisi vaikka mieli kirjottaa jollekin siroluiselle pehkopäälle: [email protected]
        Kirjotellaan!

        Ja kiva oli olla avuksi.
        Ja kiitos kehuista. Tänään menin kirpparille ja löysin oikein mahtavia vaatteita, mustan villapaidan, keltasen hupparin, vaaleat farkut, vihreän kaulaliinan jossa on niitä ihmekukonaskel-kuvioita ja nahkalenkkarit.
        Plus toiselta kirpparilta Ramonesin kokoelma-cd:n. Olen onnellinen! :)
        Kerro sinä jotain tyylistäsi ja lisää jotain toiveita. Mukava kerrankin puhua jonkun kanssa, joka jaksaa vaatteistakin puhua. Tai kyllä minun sisko jaksaisi mutta sen tyyli on niin erilainen että se vaan haukkuu melkein kaikki mistä minä tykkään...


      • Rane
        linnunluutmulla kirjoitti:

        Kiitti ehdotuksista, kuulostavat hyviltä!
        Millasia vaatteita nyt pidän? No joko farkkuja tai mukavat adidadraitahousut. T-paita, ei nykyään koskaan mitään sen päälle, mulla kun on semmonen outo ongelma että kaikki puserot tuntuu liian lämpimiltä. Mieluummin palelen. Mul on yks nahkatakki jota käytän joskus, nyt käytän tietenkin talvitakkia, pitkä harmaa ja tavallinen. Kengät ovat halvat ja mitäänsanomattomat kävelykengät joita käytän kesät talvet, oon käyttänyt nyt kolme vuotta samoja kenkiä, näin ohimennen sanoen. Pipoa en tarvitse kun mulla on tää pehko.
        Mitä en missään nimessä pukisi? En ainakaan mitään hopparivaatteita tai goottikuteita.
        Kengistä sen verran ettei mua o koskaan kiinnostanut kenkien ulkonäkö, eikä kiinnosta tänäkään päivänä. Tärkeintä että on mukavat eikä liian lämpimät.

        Toi sun tyylis on kyllä todella makee! Ja rastoja olen itekin harkinnut, tosin jos hankkisin rastat niin tekisin sen vasta kun hiukset ovat vyötätöön asti. Haluat poikamaisen vartalon? No, toivotaan että saat semmosen, onhan se kiva kun on semmonen kroppa mistä tykkää. Sä oot aika nuori että eihän sitä tiedä vaikka saisitkin poikamaisen kropan. Tosin jos sulla jo on muhkeat rinnat ja lantiota niin eihän ne siitä mihinkään häviä...

        Kiitos kun oot jaksanut vastata viesteihini! Vaikutat kivalta tytöltä, tässä mun sähköpostiosoite jos sun joskus tekisi vaikka mieli kirjottaa jollekin siroluiselle pehkopäälle: [email protected]
        Kirjotellaan!

        hametta.Se saattas olla sulle ihan OK.


      • bougainvillea
        Rane kirjoitti:

        hametta.Se saattas olla sulle ihan OK.

        Olipas Rane oikein asiallista. Kannattaako vähän miettiä mitä sanoo.


      • linnunluutmulla
        bougainvillea kirjoitti:

        Olipas Rane oikein asiallista. Kannattaako vähän miettiä mitä sanoo.

        Ei toi Ranen kommentti mua hetkauta, ihmettelen vaan että miten täällä suomi24:ssa on niin paljon tollasia lapsellisia viestejä. Mä ymmärrän kyllä että varsinkin nuoret ovat usein lapsellisia (minäkin oon), mutta sitä mä en tajua että miten ihmiset, oli ne sitten 13 tai 40v, jaksavat kirjottaa tollasia "hauskoja" kommentteja. Eihän kukaan välitä semmosista viesteistä, en ainakaan mä. Jos joku haluaa loukata mua täällä suomi24-keskusteluissa niin saa kyllä nähdä hieman enemmän vaivaa, eli kirjottaa asiallisia viestejä jossa on jotain järkeä.


      • bougainvillea
        linnunluutmulla kirjoitti:

        Ei toi Ranen kommentti mua hetkauta, ihmettelen vaan että miten täällä suomi24:ssa on niin paljon tollasia lapsellisia viestejä. Mä ymmärrän kyllä että varsinkin nuoret ovat usein lapsellisia (minäkin oon), mutta sitä mä en tajua että miten ihmiset, oli ne sitten 13 tai 40v, jaksavat kirjottaa tollasia "hauskoja" kommentteja. Eihän kukaan välitä semmosista viesteistä, en ainakaan mä. Jos joku haluaa loukata mua täällä suomi24-keskusteluissa niin saa kyllä nähdä hieman enemmän vaivaa, eli kirjottaa asiallisia viestejä jossa on jotain järkeä.

        Minuakin tuollaiset ihmetyttää. Mutta se on hyvä jos ei tuollaisista välitä. Eikä pidäkkään :)


      • Rane
        bougainvillea kirjoitti:

        Minuakin tuollaiset ihmetyttää. Mutta se on hyvä jos ei tuollaisista välitä. Eikä pidäkkään :)

        Mitä pahaa siinä on jos mä kundille ehdotan hametta ! Sehän voi olla jopa ihan hyvä vaate hoikalle kundille.


      • bougainvillea
        Rane kirjoitti:

        Mitä pahaa siinä on jos mä kundille ehdotan hametta ! Sehän voi olla jopa ihan hyvä vaate hoikalle kundille.

        riippuu vähän miten sen sanot.


      • Rane
        bougainvillea kirjoitti:

        riippuu vähän miten sen sanot.

        Jos jätkä kehuu itteensä maailman siroimmaksi ni eihän se voi olla ku jonkinsortin shemale.


      • Konvehti
        Rane kirjoitti:

        Jos jätkä kehuu itteensä maailman siroimmaksi ni eihän se voi olla ku jonkinsortin shemale.

        antaa lasten nyt leikkiä... :D


      • Jaska Jokunen
        linnunluutmulla kirjoitti:

        Ensinnäkin olen perinyt mutsilta äärimmäisen paksut hiukset, ja mul on nyt vähän yli olkapään, joskus pidän letillä tai muuten kiinni tai viime aikoina olen alkanut pitää useammin auki. Silloin olen aikamoinen pehkopää. Mul on siis luonnonkiharat hiukset. Oon harkinnu pistää afroletit, toisaalta tykkään järjettömästä pehkosta (oon aina tykänny, on ihan 10-vuotiaasta asti melkein aina ollut pitkät, tai mun tapauksessa voi sanoa isot hiukset). Hiuksia en o koskaan värjänny enkä myöskään aio.
        En ole koko elämäni aikana koskaan seurannut muotia, oikeastaan en o koskaan välittänyt hirveesti mitä mulla on päällä, kunhan näytän edes jotenkin jätkältä). En ole hiphoppari, rokkari, gootti tai nörtti. Taidan olla eniten hippityyppiä. Kuuntelen kaikenlaista musaa mutta eniten Stevie Wonderia. Mua kiinnostaa Itä-Aasia, lähinnä Japani. Olen tartuttanut innostukseni tyttöystäväänikin, nyt se haaveilee aidosta kimonosta.
        Mulle tärkeintä on että vaatteet ovat mukavat ja kestävät, ja oishan kiva jos ne vielä näyttäisivät hyvältä päälläni. Mielellään jotain persoonallista, mulla kun on tämmönen lapsellinen tarve olla erilainen kuin muut.
        Niin, vois sanoa että tällä hetkellä mulla ei varsinaisesti o mitään tyyliä. Haluaisin erittäin mielelläni kuulla sun, Bougainvillean, mielipiteen siitä mitkä kuteet mulle vois sopia.
        Katoin muuten sun profiilis. Oot söpö, jos olisin tavannut sut tyyliin viis vuotta sitten niin olisin hyvinkin voinut ihastua suhun :). Toivottavasti ehdit ja jaksat vastata mahdollisimman pian. Kuinka pieni muuten itse olet entä millanen vaatetyyli sulla on?

        "Oot söpö, jos olisin tavannut sut tyyliin viis vuotta sitten niin olisin hyvinkin voinut ihastua suhun :)."

        Maailman siroimmalla jätkällä on kyllä varsin nuori "naismaku", olis voinut ihastua 9-vuotiaaseen tyttöön, heh heh...


      • linnunluutmulla
        Jaska Jokunen kirjoitti:

        "Oot söpö, jos olisin tavannut sut tyyliin viis vuotta sitten niin olisin hyvinkin voinut ihastua suhun :)."

        Maailman siroimmalla jätkällä on kyllä varsin nuori "naismaku", olis voinut ihastua 9-vuotiaaseen tyttöön, heh heh...

        Tarkotin tietty että jos olisin viis vuotta nuorempi.


    • rosette

      on ihaninta maailmassa! Kurjaa kun nykyisen vallitsevan suuntauksen mukaan joka pojan pitäisi olla joku kauhea öljytty lihasvuori. En sitten tiedä olenko jotenkin epänormaali tytöksi, mutta näkyvä sixpack ja koripallon kokoiset hauikset ei herätä mussa mitään positiivisia tunteita, päinvastoin lähinnä kuvotusta.

      Oo vaan rohkeasti oma ittes, älä lähde tavoittelemaan mitään kauheeta bodarin ruumista!
      Schwarzeneggerit voi jättää tyhjäpäille, siroja poikia on muutenki niin vähän ja harmi vaan niitäkin sorsitaan haukkumalla...

      Oon varma että maailma on pullollaan tyttöjä, jotka pitää susta juuri sellasena kun olet ja osaa arvostaa sulle ominaisia piirteitä!

    • Crimson_Sorrow

      Sirot jätkät on just parhaita! (ainakin tän parikymppisen naisen mielestä)

      Mieti nyt jotain Negativen Jonneakin. Sitä pornompaa jätkää saa hakea..!

      Bodarit on oksettavia!

      Ole tyytyväinen ittees ja korosta hoikkuuttas esim. superkapeilla pillifarkuilla. Nam ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4955
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3134
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1217
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe