Miten chattaillaan?

Pattery

Mä en vaan tajua miten deittailla netissä.
Olin just chatissa ja siellä oli kaikilla omat jutut menossa. Yritti olla hauska naiselle niin tuli et onko lääkkeet kunnossa. Sit jos jonkun kanssa pääsee jutustelemaan, niin pitää itte olla kokoajan äänessä. Mitään kysymyksiä tai juttelua toisesta päästä on mahdoton toivoa.

Nelisen vuotta sitten kun olin sinkku oli paljon helpompi jutella naisten kanssa ja päästä treffeille. (olen nyt sinkku)

9

1908

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helsinki City Boy

Tervetuloa. Tällasta tää on, livenä ja chatissa, naiset ei saatana laita tikkua ristiin. Mutta ei se mitään :)

• olen

ainakin laittanut tikkuja ristiin jos kuin. Yrittänyt laitella viestejä. Onkimalla onkinut juteltava. Miehet eivät vastaa kuin siihen mitä kysytään, kukaan ei osaa jutella itse, saatikka kysyäkin jotain. Kaiken saa lypsämällä lypsää. Yritä nyt tässä sitten deittailla :(.

• kun kun
        olen kirjoitti:

ainakin laittanut tikkuja ristiin jos kuin. Yrittänyt laitella viestejä. Onkimalla onkinut juteltava. Miehet eivät vastaa kuin siihen mitä kysytään, kukaan ei osaa jutella itse, saatikka kysyäkin jotain. Kaiken saa lypsämällä lypsää. Yritä nyt tässä sitten deittailla :(.

osaavathan ne sanoa ainakin "mitä - mistä?" Pah! No eihän tuo tietysti luottamusta herätä.

• tiatoo tiatoo

Koska suominaisia haukutaan kuolleiksi lahnoiksi sängyssä on samaa harrastettava jo netissä. Näin mies ei luule saavansa enemmän, eikä tule pettymyksiä ;)

• samoin

Olen aloitteva chattailija ja totesin etten pysty seuraamaan juonta enää. Kaikilla on tietty varaus päällä joten se vaikuttanee keskusteluun. Lienee tuurin kauppaa jos tapaat jonkun juttelevan ja asiallisen. Tyttäreni suositteli kuultuaan kokemuksistani IRCiä ja normaalia keskustelua. Siirtynen sinne. Tee samoin.

• Cardman

Mulla ihan sama. Jos pääsee chattaamaan niin saa olla välillä koko ajan äänessä. Itse tulkitsen sen aina siten ettei toista kiinnosta jutella kanssani(ainakaan juuri sillä hetkellä).

Montaa kertaa en yleensä jaksa keskustelua saman henkilön kanssa aloittaa, jos ei kiinnostusta löydy toiselta. Ei sitä monologia kauaa jaksa käydä.

• Pattery

Niinpä. Oon sit miettinyt että onko nää keskenään juttelevat jo ennestään tuttuja?

• ntiOikolukija
        Pattery kirjoitti:

Niinpä. Oon sit miettinyt että onko nää keskenään juttelevat jo ennestään tuttuja?

Ehkä kannattaisi katsoo nikkei jotka on vapaita (eivät "äänessä") eivätkä kirjoittele? Silloinhan ne on vapaina ja etsivät toista chattaaja :)

Minä kun en viitsi olla julkisesti äänessä...

• Anonyymi

Kylä mä ainaki tekisin vaikka mitä kivaa naiselle jos on

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4814
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      86
      1742
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      288
      1592
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1554
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      256
      1428
    6. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      135
      1177
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1170
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1109
    9. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      66
      1058
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    Aihe