Katkera p...ainen

p...ainen

Olen melko normaali mies. En tietenkään ole luonteeltani kaikille sopivaa tyyppiä, mutta niitäkin naisia jotka minun luonteisista miehistä pitävät löytyy paljon. Olen siisti, urheilullinen, itsestäni huolehtiva, koulutettu ja sivistynyt, mutta valitettavasti olen myös kasvoiltani melko ruma. Tein itsestäni huolellisen kuvallisen profiilin. Tätä profiilia olen aktiivisesti käyttänyt ja tutustunutkin joihinkin naisiin, jotka vaikuttavat minusta kiinnostavilta. Minua ei kuitenkaan lakkaa hämmästyttämästä joidenkin muka fiksujen naisten tapa olla vastaamatta edes "Ei kiitos" asialliseen yhteydenottooni. En kuolaa kauniiden bimbojen perään vaan olen kiinnostunut ennen kaikkea rauhallisista ja älykkäistä naisista. Profiilin kuvallisuudella ei ole minulle mitään väliä. Luen aina huolella naisen profiilin ja en ota yhteyttä sellaisiin naisiin, jotka selvästi hakevat toisenlaista miestä. Massapostittamista en harrasta joten persoonallisen viestin kirjoittaminen vie jokaisen naisen kohdalla oman aikansa.

En ole ylpeä siitä mitä tästä tympääntyneenä tein. Tein itselleni toisen profiilin, jossa asiasisältö oli sama kuin aikaisemmin (ei toki samoin sanamuodoin esitettynä), mutta kuvan jätin pois. Kuten arvelinkin aloin saada naisilta yhteydenottoja tähän profiiliin. Yhteydenottoja ei tule kovin usein, ehkä yksi uusi viikossa, mutta ottaen huomioon, että kuvalliseen profiilini on tullut vain yksi yhteydenotto ja sekin naiselta jolla oli selvästi psyykkisiä ongelmia, on ero huomattava. Itse asiassa eräs yhteydenotto oli samalta henkilöltä johon olin itse ottanut yhteyttä kuvallisen profiilini kautta ja joka ei pitkään viestiini vastannut.

Hyväksyn kuvattomaa profiiliani lähestyvien
naisten lähentelyn ja vastaan heille asiallisesti takaisin. Olen oma itseni (yleensä minusta pidetään ihmisenä, kunhan kasvojani ei nähdä tai tilanteessa ei odoteta romanttista kiinnostusta) ja olen huomannut, että näiden naisten kiinnostustaso nousee viestejä vaihdellessa entisestään. Olen utelias naisesta ja naisen kirjoittamien viestien pituus kasvaa huomattavasti.

Koska suurin osa yhteyttä ottaneista ei ole laittanut kuvaa omaan profiiliinsa, ehdotan jossain vaiheessa kuvien vaihtoa. Omaa kuvaani en koskaan näille naisille lähetä. Jos lähetän mitään, niin korkeintaan jonkun anonyymin netistä löytämäni keskivertoa paremman näköisen miehen kuvan. Kun nainen kuvansa minulle lähettää, vastaan hänelle lyhyesti toteamalla hänen olevan liian ruman näköinen jotta voisin olla hänestä kiinnostunut. Moni lähettää katkeria valitusviestejä takaisin, mutta näihin en enää vastaa.

Käytökseni on osin julmaa ja osin lapsellista, mutta koin tarvetta purkaa pahaa oloani jollain tavalla. Ainakin näin sitä pahaa mieltä ja vaivaa siirtyy niihin, jotka ovat sitä itselleni aiheuttaneet. Tulen jatkamaan tätä lapsellista leikkiäni vielä jonkin aikaa. Lämpimät tunteeni varaan niille, joilla oli rohkeutta tutustua minuun kuvastani huolimatta.

15

2172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ladysteel

Höh, onpa tosiaan lapsellista. Älä pilaa nettideittailua tuommoisella, p***aa on ihan tarpeeksi mutta ainakin omalta osalta voisi olla kunnollinen ja suora ja unohtaa lapsellisuudet.

Jos ei ole hyvää sanottavaa niin ei kannata kommentoida mitään.
      Jos sinun kuvasi ei kelpaa, niin eipä vastapuoli sitten ollutkaan sulle sopiva, mitä sitä pähkäilemään enempää.

Yleensä kun on enemmän viestejä vaihdeltu ja tutustuttu ja tykästytty toiseen tekstien kautta, sen jälkeen kannattaa vasta kuva lähettää.
      Jos kuva on ihan oikeasti huono, ota parempi. Hämää vaikka hiukan huonommalla valaistuksella, kuvakulmalla.. luonnossa se vaikutus oikeasti tehdään, kuva on vain jotain suuntaa antava.

Lopeta nyt ihmeessä lapsellisuudet, esim toisen kuvan nappaaminen netistä, onko laillistakaan.

Tää nettideittailu on tätä, mutta VAIN tätä :)

• p...ainen

sinä olet oikeassa, mutta minkäs hiipivälle vi...kselle tekee. Lisäksi meilailu ja tutustuminen ennen kuvia ei toimi. Testattu on ja tuloksena on usein ollut se, että minä alan aidosti kiinnostumaan toisesta, käytän vaivaa viestien kirjoittamiseen ja sitten minulle vastataan pelkällä hiljaisuudella, kun kuva on saatu. Ainakin miehen on parempi laittaa kuva heti mukaan tai profiiliin ja näin karsia (aidon) kiinnostuksen osoittaminen niihin naisiin, jotka oikeasti hakevat miehessä muutakin kuin kaunista kuorta. Hyvin monen naisen hyvät tavatkin ovat riippuvaisia siitä kuvitelmasta mikä heillä heillä on toisen osapuolen ulkonäöstä.

• seksikäs älykkö
        p...ainen kirjoitti:

sinä olet oikeassa, mutta minkäs hiipivälle vi...kselle tekee. Lisäksi meilailu ja tutustuminen ennen kuvia ei toimi. Testattu on ja tuloksena on usein ollut se, että minä alan aidosti kiinnostumaan toisesta, käytän vaivaa viestien kirjoittamiseen ja sitten minulle vastataan pelkällä hiljaisuudella, kun kuva on saatu. Ainakin miehen on parempi laittaa kuva heti mukaan tai profiiliin ja näin karsia (aidon) kiinnostuksen osoittaminen niihin naisiin, jotka oikeasti hakevat miehessä muutakin kuin kaunista kuorta. Hyvin monen naisen hyvät tavatkin ovat riippuvaisia siitä kuvitelmasta mikä heillä heillä on toisen osapuolen ulkonäöstä.

Kuule, kyllä meitä sellaisia on, jotka eivät tuijota vain naamaa; ennemminkin sitä mikä on pään sisällä. Toki miehen täytyy pitää huolta fyysisestä kunnostaan ja puhtaudestaan. Älä siis vaivu epätoivoon vaan etsi oikeanlaisia profiileja. Eikä tällaiset naiset edes ole välttämättä "rumia".

• p...ainen
        seksikäs älykkö kirjoitti:

Kuule, kyllä meitä sellaisia on, jotka eivät tuijota vain naamaa; ennemminkin sitä mikä on pään sisällä. Toki miehen täytyy pitää huolta fyysisestä kunnostaan ja puhtaudestaan. Älä siis vaivu epätoivoon vaan etsi oikeanlaisia profiileja. Eikä tällaiset naiset edes ole välttämättä "rumia".

minä sen periaatteessa tiedän, mutta mistä tälläiset naiset oikeasti löytää tiukallakaan karsinnalla profiilimerestä. Tilannetta sotkien nimittäin suuri osa naisista voi sanoa, että sisin on hänelle tärkeintä. Tämän hän kuitenkin tekee sen vuoksi, että siitä tulee kiva ja lämmin olo eikä sen vuoksi, että hän todellisuudessa toimisi puheitaan vastaavasti. Jos laitan kuvani profiiliini, karkoitan ensivaikutelmalla osan naisia jotka voisivat olla minusta kiinnostuneita, kunhan ensin oppivat tuntemaan. Jos jätän kuvan pois, saan yhteydenottoja, mutta näistä suurin osa on todellisuudessa niitä pintaliitäjiä joita kiinnostaa loppujen lopuksi eniten se "muodollinen" pätevyys.

• jehs

pääh siirry baareihin etsimään niitä naisia koska siellä naiset eivät niin paljoa harrasta sitä pinnallisuutta mitä netissä, varmasti joku niistä naisista joille lähetit viestejä niin olisi kiinostunnut siellä baarin puolella mutta netissä kun se on helppoa siirtyä vaan seuraavaan kuvaan ja sen jälkeen ihmetellä miksi ei niitä kunnollisia miehiä löydy

• nuorimieshenkilö

Itse olen aina kuvitellut, että kun netissä ei kukaan nainen kiinnostu, niin vielä vähemmän "oikeassa" elämässä. Siinä uskossa olen elänyt, että baareissa yms. ulkonäkö merkitsee vielä enemmän kuin netissä. Mutta voisiko olla mahdollista sitten, että näin ei ole?

• jehs
        nuorimieshenkilö kirjoitti:

Itse olen aina kuvitellut, että kun netissä ei kukaan nainen kiinnostu, niin vielä vähemmän "oikeassa" elämässä. Siinä uskossa olen elänyt, että baareissa yms. ulkonäkö merkitsee vielä enemmän kuin netissä. Mutta voisiko olla mahdollista sitten, että näin ei ole?

aaah mutta katsoppas kun netissä se on "helpompaa" sivuuttaa kuin baarissa, esim jos ap kirjoittaja menee baarissa naiselle juttelemaan niin vähintäänkin nainen sanoo jotain, ei kiinosta, vaihtaa pari sanaa kohteliaisuuttaan, tai sitten tosissaan alkaa juttelemaan, siinä pääsee myös ääni kuulumaan mikä on hyvä asia, netissä taas ap lähettää viestin naiselle, ensireaktio naisella on että katsoo lähettäjän kuvan siinä vaiheessa ei profiili tekstillä ole enään mitään merkitystä kun naama ei miellytä niin poistetaan viesti ja odotetaan/siirrytään seuraavaan kuvaan ja se siitä, ei tule sitä pakollista ensi kontaktia mikä baarissa siis...

• mutta

täytyy sanoa, että vähän kyllä tässä täytyy naureskella noille sun jutuille.

Sen vuoksi, koska itse lähetellyt aloitusviestejä useita, mutta kukaan ei vastaa takaisin edes että ei kiitos. Ja se v..piip ketuttaa paljonkin. Itsellä on kuva, mukava profiili ja sitten väsäilet huolella jonkun aloitusviestin kuvattomalle ja olettaen fiksulle henkilölle. Lopputulos, ei mitään.. sama jos kirjoittaisi koneen näytölle jotain ja deletoisi sen sitten.

Tosi "fiksuja", "rehellisiä" ja "sosiaalisia" tyttöjä on liikenteessä ja paljon, sen olen huomannnut. Ihan p:stä koko touhu useiden kohdalla ja naisten sanaan ei kannata luottaa. Ne lupaukset ovat mukamas tehty "virtuaaliselle" henkilölle jota ei sitten olekaan olemassa. Itse seison sanojeni takana ja uskoin muidenkin tekevän näin. Kyse kun ei sentään ole mistään kovin vakavista asioista vaan lähinnä luokkaa ystäviä edelleenkin, ilman muuta ja pidetään yhteyksiä. Mun kyseiset "ystävät" ovat sellaisia, että saa heille kirjoitella mutta mitään eivät vastaile enää takaisin. Ja muutamia on pitänyt nähdä kaverina uudestaan, mutta moni luulee, että netissä tavattuja henkilöitä saakin sitten kohdella luonnossa miten vaan. Ne netissä tavatut henkilöt, he ovat virtuaalisia lähinnä ja luonnossa kaiken voi vielä perua ja kääntää selkänsä. Itse en käännä kenellekään selkääni, mutta tosin en enää luota nettityttöjen sanaan pätkääkään.

Mulla kuva on varsin kiva ja kävin jo miettimään että heitänkö sen pois, jottei moni luule, että olen pinnallinen, itseriittoinen ja itseäni täynnä. No ilman kuvaa mun sivuilla ei käynyt enää kukaan, joten päätin pitää sen. Yhteydenottoja tulee, mutta harvakseltaan. Tyhjää parempi sekin. Näistäkin osa on bi-miehiä ja mulle "yli-ikäisiä" naisia.

P...maistahan toi sun käytös on mutta tavallaan ymmärrän. Ihan riittävästi olen itsekin touhua katsellut ja ihmetellyt monien naispuolisten henkilöiden käytöstä, että sitä saa mitä tilaa ja moni "fiksu" tyttö on ansainnutkin pienen näpäytyksen. Tai vähän suuremmankin jopa;). Pitäisköhän munkin kehitellä joku yhtä "fiksu" systeemi;)

• Nettideiteille

Tällänen "toisen profiilin" tekeminen ja vittumainen käytös vie loputkin uskotavuudesta tässä nettisensseilystä.

Muutama päivä sitten täällä joku sisaruspari hehkutti tehneensä samaa miespuolisille henkilöille,
        muka koemielessä (=katkeruuttako kuitenkin?).

Joo, parempi unohtaa nämä sähköpostiparittelut ja siirtyä ravintolan puolelle. Siellä ainakin näkee kuka kukin oikeasti on. Jos naama ei kiinnosta niin voi pyöräyttää baaritiskin jakkaraa 180 astetta.

• baarikärpänen77
        Nettideiteille kirjoitti:

Tällänen "toisen profiilin" tekeminen ja vittumainen käytös vie loputkin uskotavuudesta tässä nettisensseilystä.

Muutama päivä sitten täällä joku sisaruspari hehkutti tehneensä samaa miespuolisille henkilöille,
        muka koemielessä (=katkeruuttako kuitenkin?).

Joo, parempi unohtaa nämä sähköpostiparittelut ja siirtyä ravintolan puolelle. Siellä ainakin näkee kuka kukin oikeasti on. Jos naama ei kiinnosta niin voi pyöräyttää baaritiskin jakkaraa 180 astetta.

oikeasti luule, että ihmiset antavat itsestään aitoa ja rehellistä kuvaa baareissa. Salli mun nauraa. Samanlaista teeskentelyä se on sielläkin. Pärstäkertoimen näkee ja panolle pääsee helpommin, mutta oikeasti kiinnostavien ihmisten löytäminen sieltä on samaa kuin etsisi neulaa heinäsuovasta. Tietenkin, jos vain etsii panoa/heinää heinäsuovasta niin silloin baari on aivan mahtava skene.

• Tuossa luin viestisi enkä voi kuin suu auki istua ja ihmetellä. Samalla periaatteella toimivat monet sarjamurhaajat; joku teki jotain ilkeää ja kostan sen kaikille, jotka täyttävät sen ilkeilijän profiilin.

Parisuhteeseen liittyy läheisesti seksuaalinen halu toista ihmistä kohtaan ja valitettavasti monet eivät tunne vetovoimaa rumia (tai kaljuja tai pitkätukkia tai laihoja tai lihavia tai liian lihaksikkaita jne) miehiä kohtaan. Itse sain viestejä kymmeniltä miehiltä päivässä kunnes laitoin rehellisesti painoni näkyviin. Aloin saada viestejä, joissa sanottiin, että kiinnostan jos ensin laihdutan. En silti lähde jatkamaan pahaa oloa eteenpäin vaan uskon, että paha saa palkkansa ihan itsekseen.

Toisaalta, itse teen samaa kuin muutkin eli arvioin miehestä myös sen ulkoisen puolen sen mukaan mitkä asiat minua itseäni viehättävät. Se on vaan luonnollista. Ei siitä saa vetää hernettä nenään vaikka miten harmittaisi.. lainatakseni jo kliseeksi muodostunutta tv-mainosta: "Elämä on!"

• Katkera p...ainen

varmasti tekisi hyvää. Toisaalta tiedän, että nämä kuvattomaan profiilini yhteyttä ottaneet ovat käyneet myös kurkistamassa kuvallisen profiilini. Harvemmin sitä haussa valitaan vain kuvattomia profiileja. Eli eivät he tuntemuksiini ihan "sivullisia" ole. Tiedän välikäden kautta heidän ulkonäkövaatimuksensa ja sen, että heidän oikea kiinnoksensa kohdistuu "alfauros" tasoiseen muodolliseen "ansioluettelooni" ja
        kuvitelmaan komeammasta ulkomuodosta. Sanottakoon myös, että tässä leikissäni en ole koskaan sanonut oikeasti kauniille naiselle, että hän
        ei minulle ulkonäkönsä vuoksi kelpaa. Sellaisia naisia ei näiden profiilien takana ole ollut.
        Kukaan näistä naisista ei ole todellisuudessa ollut juuri minkään näköinen. Tietenkin olen epärehellinen siinä, että käytän kuvattomassa profiilissani eri kriteereitä kuin mitä todellisuudessa käytän, mutta tässäkin tapauksessa
        ne kriteerit ovat vain niitä samoja mitä yhteydenottaneella naisella itsellään oli.
        Lisäksi minusta on ihan ymmärrettävää, että en kelpaa kaikille ulkonäköni vuoksi, mutta huonoa
        ja epäkohteliasta käytöstä ei oikeuta mikään. Oma käytökseni on inhottavaa ja varmasti
        sen lopetan, mutta tiettyä perverssiä iloa vielä saan siitä, että nämä naiset saavat vuorollaan
        kirjoittaa ja nähdä vaivaa aivan turhaan.

• Katkera p...ainen kirjoitti:

varmasti tekisi hyvää. Toisaalta tiedän, että nämä kuvattomaan profiilini yhteyttä ottaneet ovat käyneet myös kurkistamassa kuvallisen profiilini. Harvemmin sitä haussa valitaan vain kuvattomia profiileja. Eli eivät he tuntemuksiini ihan "sivullisia" ole. Tiedän välikäden kautta heidän ulkonäkövaatimuksensa ja sen, että heidän oikea kiinnoksensa kohdistuu "alfauros" tasoiseen muodolliseen "ansioluettelooni" ja
        kuvitelmaan komeammasta ulkomuodosta. Sanottakoon myös, että tässä leikissäni en ole koskaan sanonut oikeasti kauniille naiselle, että hän
        ei minulle ulkonäkönsä vuoksi kelpaa. Sellaisia naisia ei näiden profiilien takana ole ollut.
        Kukaan näistä naisista ei ole todellisuudessa ollut juuri minkään näköinen. Tietenkin olen epärehellinen siinä, että käytän kuvattomassa profiilissani eri kriteereitä kuin mitä todellisuudessa käytän, mutta tässäkin tapauksessa
        ne kriteerit ovat vain niitä samoja mitä yhteydenottaneella naisella itsellään oli.
        Lisäksi minusta on ihan ymmärrettävää, että en kelpaa kaikille ulkonäköni vuoksi, mutta huonoa
        ja epäkohteliasta käytöstä ei oikeuta mikään. Oma käytökseni on inhottavaa ja varmasti
        sen lopetan, mutta tiettyä perverssiä iloa vielä saan siitä, että nämä naiset saavat vuorollaan
        kirjoittaa ja nähdä vaivaa aivan turhaan.

Tunnetko oikeasti mielihyvää siitä, että saat jonkun, yleensä ujon, ei niin kauniin naisen itsetunnon romahtamaan kuten omasi nähtävästi romahti? Sinä jos joku tiedät miltä tuntuu kun ulkonäköä haukutaan. Joku heikko ihminen saattaa saada traumoja loppuiäkseen siitä, että menet ja haukut hänen ulkomuotoaan. Pahinta tässä on se, että nimenomaan haet uhreja mollauksellesi. Et ole voinut olla alunperinkään fiksu mies jos nautit kyseisestä käyttäytymisestä. Kostaminen on lapsellista ja typerää. Häpeä!

• ;---((((

Aina joku yrittää provosoida muita, saada suuttumaan/ärtymään ja hetken päästä on tippunut vihaisia viestejä viestiketjuun. Älkää menkö tähän lankaan. Tämä tapaus kaipaa vaan hetken huomiota. Säälittävää.

• piilolinssi

Kerroit olevasi ruma, mikä sinusta niin ruman tekee ja keneen verrattuna olet ruma? Onko sinulla itselläsi jokin tilasto, jonka mukaan olet ruma. Monta kertaa naiset pitävät juuri miehistä, jotka eivät ole "kiiltokuvapoikia". Jospa sittenkään ei ole ollut kysymys rumuudestasi, vaan siitä, että löytyi joku muu. Tämänkinhän tietysti voi rehellisesti ilmoittaa. Olen monta kertaa kuullut naisten sanovan, että kaunis naama miehellä syö puolet maskuliinisuudesta. Ei asiat aina ole sellaisia miltä ne tuntuvat. Otappas oikeasti selvää, eikä kuvien takaa tutkaillen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      141
      7999
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2071
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      2010
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1673
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1607
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1060
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      999
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      51
      970
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      850
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      832
    Aihe