tehokkain liikkuntamuoto

selluliittiin vatsassa

eli mikä olisi tehokkain liikunta muoto vatsaan kohdistuvalle selluliitille? :) kiitos teille jotka vastaatte! :)

8

3556

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulle

en tiiä onko kaikista kaikista tehokkain mutta vatsalihasliikkeet

• minä taas

eikös vatsaliikeet vahvista niitä lihaksia? eikös selluliitti ole rasvaa...?

• seppo sivakka

Murtomaahiihto ois varmaan hyvä kun muistaa käyttää välillä tasatyöntöjä. Tarpeeksi pitkiä lenkkejä ja välillä kovaa.

• Tydeli

Niin eli tosiaan aerobinen liikunta on kaikista tehokkainta. JOs halutaan että rasvapalaaa ja sellu lähtee niin se tarkoittaa liikuntaaa yhtäjaksoisesti kohtuu matalalla sykkeellä n.120-130 vähintää 30min. silleen et tulee kuuma mut ei hirveesti hengästytä ja et pystyy vetään sen yli puol tuntii. hyviä lajeja on pyöräily, juoksu, steppi laite....ite suosin pyöräilyä salilla. ja olen elävä esimerkki että tämä toimiii. nyt oon polkenu pyörää 3-4krt /vko ja paino on tippunu 3kg ja kaiki mahasta:D ja sit ku on saatu painoa pois niin sitten staattiset vatsalihakset kiinteyttävät. paras liiike on vatsalihasten paikallaan pito eli se että mennäään lattialle käsien ja jalkaterien varaan ja pidetään kroppa vaakatasossa maasta ilmassa niin kauan kuin jaksaa ja toistoa 4-6krt. Toimiiii!!!!

• tytyli

on ollut se aika että tippunut 3 kiloa?

• kikakika...

huvitti tuo ilmaus "pidetään kroppa vaakatasossa maasta ilmassa niin kauan kuin jaksaa.." vaikka olen reippaasti ylipainoinen nuori, niin jaksaisin olla tuossa asennossa vaikka koko päivän =D kokeiltu on ja mietitty missä asennon pitäisi tuntua?? o.o

• kyllä tuntuu!
        kikakika... kirjoitti:

huvitti tuo ilmaus "pidetään kroppa vaakatasossa maasta ilmassa niin kauan kuin jaksaa.." vaikka olen reippaasti ylipainoinen nuori, niin jaksaisin olla tuossa asennossa vaikka koko päivän =D kokeiltu on ja mietitty missä asennon pitäisi tuntua?? o.o

jos ei muka tunnu missään?

• samalikka
        kyllä tuntuu! kirjoitti:

jos ei muka tunnu missään?

ainakin kunto plus lehden mukaan liike on oikein :o

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4659
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      272
      2376
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2247
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1642
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe