tehokkain liikkuntamuoto

selluliittiin vatsassa

eli mikä olisi tehokkain liikunta muoto vatsaan kohdistuvalle selluliitille? :) kiitos teille jotka vastaatte! :)

8

3611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulle

en tiiä onko kaikista kaikista tehokkain mutta vatsalihasliikkeet

• minä taas

eikös vatsaliikeet vahvista niitä lihaksia? eikös selluliitti ole rasvaa...?

• seppo sivakka

Murtomaahiihto ois varmaan hyvä kun muistaa käyttää välillä tasatyöntöjä. Tarpeeksi pitkiä lenkkejä ja välillä kovaa.

• Tydeli

Niin eli tosiaan aerobinen liikunta on kaikista tehokkainta. JOs halutaan että rasvapalaaa ja sellu lähtee niin se tarkoittaa liikuntaaa yhtäjaksoisesti kohtuu matalalla sykkeellä n.120-130 vähintää 30min. silleen et tulee kuuma mut ei hirveesti hengästytä ja et pystyy vetään sen yli puol tuntii. hyviä lajeja on pyöräily, juoksu, steppi laite....ite suosin pyöräilyä salilla. ja olen elävä esimerkki että tämä toimiii. nyt oon polkenu pyörää 3-4krt /vko ja paino on tippunu 3kg ja kaiki mahasta:D ja sit ku on saatu painoa pois niin sitten staattiset vatsalihakset kiinteyttävät. paras liiike on vatsalihasten paikallaan pito eli se että mennäään lattialle käsien ja jalkaterien varaan ja pidetään kroppa vaakatasossa maasta ilmassa niin kauan kuin jaksaa ja toistoa 4-6krt. Toimiiii!!!!

• tytyli

on ollut se aika että tippunut 3 kiloa?

• kikakika...

huvitti tuo ilmaus "pidetään kroppa vaakatasossa maasta ilmassa niin kauan kuin jaksaa.." vaikka olen reippaasti ylipainoinen nuori, niin jaksaisin olla tuossa asennossa vaikka koko päivän =D kokeiltu on ja mietitty missä asennon pitäisi tuntua?? o.o

• kyllä tuntuu!
        kikakika... kirjoitti:

huvitti tuo ilmaus "pidetään kroppa vaakatasossa maasta ilmassa niin kauan kuin jaksaa.." vaikka olen reippaasti ylipainoinen nuori, niin jaksaisin olla tuossa asennossa vaikka koko päivän =D kokeiltu on ja mietitty missä asennon pitäisi tuntua?? o.o

jos ei muka tunnu missään?

• samalikka
        kyllä tuntuu! kirjoitti:

jos ei muka tunnu missään?

ainakin kunto plus lehden mukaan liike on oikein :o

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      76
      6725
    2. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      134
      6493
    3. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      380
      6282
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      362
      4083
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      153
      2482
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2399
    7. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      44
      2126
    8. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      134
      1492
    9. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      14
      1442
    10. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      196
      1212
    Aihe