Hiusharjoista....

????

Millainen hiusharja sopii pitkälle, mutta ohuehkolle hiukselle?

Kuinka usein hiusharja tulee pestä, puhdistaa? MITEN?

Kuinka usein hiusharja tulee vaihtaa kokonaan uuteen??

kiitti=)

3

443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -tytteli

Käytä sellasta harjaksista tehtyä hiusharjaa (muistuttaa materiaalilta vauvanhiusharjaa mutta on vähän jäykempää).Sillä saa ainakin hellävaraisesti harjattua hiukset ilman että kauheita tuppoja lähtee päästä.monet käyttävät kyseisenlaisia harjoja myös hiustenpidennysten hoitamisessa.=)

• nayuta

Ensimmäinen vastaaja tarkoitti varmaan aitoharjasharjaa. Saa sillä sileän ja kiiltävän tukan, mutta takkuja sillä on aika hankala saada selvitettyä. Hyvä harja kyllä muuten. Sillä saa myös vähän hämättyä, jos tukka on hituisen rasvainen ja pitäisi vielä lähteä jonnekin, ennen kuin kerkeää pestä.

Mulla on pitkä ja näin suomalaisittain "normaalin" paksuinen tukka. Tykkään sellaisesta suuresta harjasta, jossa on muovipiikit. Piikkien päissä ei saa olla "irtonaisia" palloja, koska niihin jää hiuksia kiinni ja katkeilevat. Piikkien sivut pitää myös olla pyöreät, eli niissä ei saa tuntua sellaista terävää reunaa.

Paksupiikkinen kampa on myös pitkällä tukalla ihan kelpo apuvälinen. Katso että myös sen piikit on pyöristetyt.

Harjat ja kammat pesen aina kun jaksan/ muistan ihan tavallisella hellävaraisella shampoolla ja annan kuivua itsestään. Ennen pesua nypin harjaan tarttuneet hiukset pois. Tuossa on hyvä apuväline esim. virkkuukoukku. Periaatteessa harjat ja kammat kai pitäisi pestä viikon- parin välein, mutta en ainakaan itse jaksa niin usein.

• Anonyymi00003

Hiusharja teho väline.
      Kiire , lääkärin kiire soittaa kun ajattelee hiukset pitää kammata harjata ennekyin Lääkärin joti vastaan otto luomtaispuoli tilaus puhelu allkaa tai vihan ja väkivallan käsien Kiinteistöhuolto työt alkaa a
      Tukipuhelut kiineistö huolto
      Sähkölaskun ongelma kova käsittely pistorasian Kiinteistö huolto

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      262
      3208
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      74
      1274
    3. 66
      1193
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      180
      998
    5. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      47
      906
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      62
      899
    7. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      48
      824
    8. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      47
      762
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      40
      741
    10. Minkä alan

Ihmisiä kaivattunne on🤔
      Ikävä
      39
      708
    Aihe