Jaa mieskö se sika oli? Durexin tekemän tutkimuksen mukaan nainen on parisuhteessa kuitenkin useimmin se pettävä osapuoli.
http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/200612285535710_hu.shtml
Nainen pettää useammin
12
1351
Vastaukset
- koettu on
Sen lisäksi naiset on niin sairaita, että ne haaveilevat huomattavasti useammin pettämisestä. Että voi olla halveksittava olento... nainen... eläin, oikea selkärangaton mato.
- vaan suomalaisia
brittitutkimus, tai paremminkin kysely, heh. konservatiivistä ja pidättyväistä porukkaa, vaan haaveilevat seksistä ;)
me elämme vapaassa pohjolassa, meillä on eri säännöt.
ja mitään ei voi yleistää kaikkiin. kääntöpuoli on sitten se, että suurin osa naisistakin on uskollisia. miehissäkin uskollisia on. huomaatteko myös kolikon kääntöpuolen?! - kiribati
nopea vilkaisu netin seuranhakupalstoille osoittaa, että varatut miehet ovat selkeä enemmistö salaisen seksiseuran hakijoissa.
Kiribatin tutkimukset ovat vähintään yhtä luotettavia kuin Iltalehden Hullu maailma -palstalla julkaistut Durexin "tutkimukset".- Inxj
...että naisten ei tarvitse ilmoitella. Senkus kävelevät baariin niin jo löytyy.
- Durexilta, päivää
"nopea vilkaisu netin seuranhakupalstoille osoittaa, että varatut miehet ovat selkeä enemmistö salaisen seksiseuran hakijoissa."
Niinpä niin, siinähän se tuli oikein todistettua. Naisilla kun ne salaiset seksiseuralaiset on jo katsottu niin ei tarvi enää olla hakemassa. Tämähän vain tukee sitä tutkumustulosta ;). - sdgd
Kiribatihan kirjoitusten perusteella on niillekin antanut.
- mato-
Mitä väliä onko pettäjissä enemmän naisia vai miehiä?
Sika on joka pettää. Oli sitten mies tai nainen.
Pettäminen on synti joka tapauksessa.
Ei oikeuta ketään pettämään se, että "no kun ne miehet/naiset pettää enempi". - ssseeee
.. ole ihmisestä kiinni, ei sukupuolesta! Kyllä kumpaankin junaan löytyy sekä miehiä että naisia!!
kumpikin sukupuoli tekee sitä!
- näistä vinkeistä
Täältä löytyi tuntomerkit viidestä pettäjätyypistä. Aika osuvia:
http://www.suhdesoppa.fi/artikkelit/tunnista-pettajatyypit.html - Laurent
Olemme eläneet avopuolisoni kanssa vaikeita aikoja jo noin 3 vuotta. Koko kauheuteen on liittynyt avopuolisoni itsemurha yritykset, alkoholismi, velkaantuminen, työttömyys, masennus...you name it. Olen aina ollut moraalistani ylpeä, ja sitä mieltä, että kun pettää se on kerrasta poikki. Petin kerran, petin toisen, kolmannen ja vielä neljännenkin. Pidin tekosyynä sitä, että avomieheni ei ollut minusta kiinnostunut, ryyppäsi ja rellesti vaan ja kun tuli aamulla kotiin haukkui ja huusi. Mutta silti rakastan häntä. Suhteemme on nyt paremmalla pohjalla, avopuolisoni käy psykoterapiassa ja on päässyt taas takaisin työelämään. Hän on taas se komea, ystävällinen ja huomaavainen herrasmies johon tutustuinkin vuosituhannen vaihteessa.
Nyt minua on kosittu, ja lennot Pariisiin varattu, jossa meidät on tarkoitus vihkiä... Minusta tuntuu että nyt on pakko kertoa. Mutta tiedän ettei mieheni kestäisi sitä. Minäkään en kuitenkaan voi enää elää nämä salaisuudet sisälläni. En tiedä mitä tehdä...- fpfpfpf
Eiköhän se ole parempi kysyä vaikka siltä psykoterapeutilta kuin täältä sosiaalisten nerojen palstalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272004
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1011762Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831591Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611434Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331132- 1091063
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511043Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471036- 731026
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983