minä liian mustasukkainen? mieheni kun väittää että olen, niin kysynpä mielipidettä teiltä. eli tilanne on se että ollaan seurusteltu 1,5v js yhdessä asuttu joku reilu vuosi...mieheni on pettänyt mua kaks kertaa saman akan kanssa (tosin ei pahimmalla mahollisella tavalla), ekan kerran tunnusti ite, toisen sain kuulla eukolta iteltään. niin nyt en tykkää yhtään jos ne kaveeraa keskenään ja olen sen kummallekin osapuolelle kertonu..ja mitäs kuinka ollakaan viimeksi baarissa ollessamme kyseinen eukko tuli lässyttää miehelleni kaikenlaista ja ei voinut kunnioittaa mun pyyntöä yhtään. nyt mun mies sanoo et oon liian mustis koska en tykkää siitä kun ne juttelee (mistähän se pettäminen viimeksikin lähti)...
ja huom. en ole tullu kerjäämään tänne haukkuja niskaani siitä etten ole jättänyt miestäni!
Mustasukkaisuudesta
9
2058
Vastaukset
- liian mustasukkainen
kyllä tuo on ihan ymmärrettävää, jos sinua on kerran petetty tämän "ylimääräisen" kanssa. Tuollaisessa tilanteessa liika kaveeraaminen ja "juttelu" vaikuttaa tarpeettomalta tulella leikkimiseltä. Kohta kuitenkin taas voi sattua jotain sellaista johon sinulta pyydetään ymmärrystä ja anteeksiantoa, ja josta ei näytetä oppivan mitään.
- -nainen-
Minä olen jo kamalan vanha ja nähnyt elämän varrella vähän vaikka mitä.
Ja tämän lukemani jälkeen tuli jälleen kerran mieleen ajatus miehestä, että hän edustaa sellaista miestyyppiä, joka haluaa olla haluttu.
Jopa niin haluttu, että naiset "taistelevat" hänestä. Tämä pönkittää hänen huonoa itsetuntoaan ja nosta miehistä egoaan. Kun naiset taistelevat hänestä "verissäpäin". on täysin ymmärrettävää,että et pidä siitä jos hän juttelee tälle muijalle.Miehesi on typerys jonka pitäisi ottaa vastuuta teoistaan.
- kiribati
yksi kerta on vahinko, kaksi kertaa on tapa.
- Hansku83
En yhtään ihmettele jos olet mustis. Kun mies pettää ja sitten vielä kaveeraa tämän kolmannen osapuolen kanssa niin ilmankos mustasukkaisuutta tulee. Ois outoa jos et ois yhtään mustis. tervellä lailla mustasukkaisuus on ihan ok
- jennssku
olet mustasukkainen! Mun mielestä voisit sanoa miehellesi ettet halua että se näkee sitä akkaa enää ikinä!!! Näin minä ainakin vaatisin... jos edes olisin vielä koko äijän kanssa... mutta tuskimpa
- ketjun aloittanut
Kiitos kaikille vastanneille. Oon ns. "vaatinutkin" miestäni ettei hänen tulisi kaveerata kyseisen akan kanssa mutta siinä on vielä sellanenkin juttu että se akka on tavallaan mun miehen työkaveri...eli ne näkee väkisinkin melkein aina...aika v-mäinen tilanne vai mitä??
Kiva kuulla etten oo täysin vainoharhanen!!
- Sukka
Kannattaa varmaan aina hieman olla mustasukkainen, itse en ollut miesystävästäni aluksi lainkaan mustis, mutta sitten alettiin väen vängällä testaamaan... Kaikin mahdollisin tavoin ja aivan tahallaan. Hermothan siinä menee kun väkisin tehdään mustasukkainen, vaikka minun puolesta voisi ystävänsä ja muut pitää omana tietonaan. No, tämä miesystävä on nyt entinen...
- Hämmästelevä mies
"mieheni on pettänyt mua kaks kertaa saman akan kanssa" .... Tarkoittaa että et ole liian mustasukkainen.
Kaikki tämä alle kahdessa vuodessa? Ja ovat vielä kavereita tämän jälkeen.
En siis kommentoi tulisiko sinun jättää mies kun et halua sitä kuulla, mutta jos vetoja otetaan aiheesta vastaan, niin omat rahnai laitan vaihtoehdolle: "Ne panee sillon kun niitä huvittaa ja paskat susta nakkaa".
Jos haluat, voit palauttaa uskoani ihmiskuntaan kertomalla mitä lupaksia ja tekoja (toteutuneita tai edes vakavasti yritettyjä) miehesi on sinulle tehnyt, hyvityksenä hänen toilailustaaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483