Mustasukkaisuudesta

olenko

minä liian mustasukkainen? mieheni kun väittää että olen, niin kysynpä mielipidettä teiltä. eli tilanne on se että ollaan seurusteltu 1,5v js yhdessä asuttu joku reilu vuosi...mieheni on pettänyt mua kaks kertaa saman akan kanssa (tosin ei pahimmalla mahollisella tavalla), ekan kerran tunnusti ite, toisen sain kuulla eukolta iteltään. niin nyt en tykkää yhtään jos ne kaveeraa keskenään ja olen sen kummallekin osapuolelle kertonu..ja mitäs kuinka ollakaan viimeksi baarissa ollessamme kyseinen eukko tuli lässyttää miehelleni kaikenlaista ja ei voinut kunnioittaa mun pyyntöä yhtään. nyt mun mies sanoo et oon liian mustis koska en tykkää siitä kun ne juttelee (mistähän se pettäminen viimeksikin lähti)...
ja huom. en ole tullu kerjäämään tänne haukkuja niskaani siitä etten ole jättänyt miestäni!

9

2038

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liian mustasukkainen

kyllä tuo on ihan ymmärrettävää, jos sinua on kerran petetty tämän "ylimääräisen" kanssa. Tuollaisessa tilanteessa liika kaveeraaminen ja "juttelu" vaikuttaa tarpeettomalta tulella leikkimiseltä. Kohta kuitenkin taas voi sattua jotain sellaista johon sinulta pyydetään ymmärrystä ja anteeksiantoa, ja josta ei näytetä oppivan mitään.

• -nainen-

Minä olen jo kamalan vanha ja nähnyt elämän varrella vähän vaikka mitä.

Ja tämän lukemani jälkeen tuli jälleen kerran mieleen ajatus miehestä, että hän edustaa sellaista miestyyppiä, joka haluaa olla haluttu.

Jopa niin haluttu, että naiset "taistelevat" hänestä. Tämä pönkittää hänen huonoa itsetuntoaan ja nosta miehistä egoaan. Kun naiset taistelevat hänestä "verissäpäin".

• on täysin ymmärrettävää,että et pidä siitä jos hän juttelee tälle muijalle.Miehesi on typerys jonka pitäisi ottaa vastuuta teoistaan.

• kiribati

yksi kerta on vahinko, kaksi kertaa on tapa.

• Hansku83

En yhtään ihmettele jos olet mustis. Kun mies pettää ja sitten vielä kaveeraa tämän kolmannen osapuolen kanssa niin ilmankos mustasukkaisuutta tulee. Ois outoa jos et ois yhtään mustis. tervellä lailla mustasukkaisuus on ihan ok

• jennssku

olet mustasukkainen! Mun mielestä voisit sanoa miehellesi ettet halua että se näkee sitä akkaa enää ikinä!!! Näin minä ainakin vaatisin... jos edes olisin vielä koko äijän kanssa... mutta tuskimpa

• ketjun aloittanut

Kiitos kaikille vastanneille. Oon ns. "vaatinutkin" miestäni ettei hänen tulisi kaveerata kyseisen akan kanssa mutta siinä on vielä sellanenkin juttu että se akka on tavallaan mun miehen työkaveri...eli ne näkee väkisinkin melkein aina...aika v-mäinen tilanne vai mitä??
        Kiva kuulla etten oo täysin vainoharhanen!!

• Sukka

Kannattaa varmaan aina hieman olla mustasukkainen, itse en ollut miesystävästäni aluksi lainkaan mustis, mutta sitten alettiin väen vängällä testaamaan... Kaikin mahdollisin tavoin ja aivan tahallaan. Hermothan siinä menee kun väkisin tehdään mustasukkainen, vaikka minun puolesta voisi ystävänsä ja muut pitää omana tietonaan. No, tämä miesystävä on nyt entinen...

• Hämmästelevä mies

"mieheni on pettänyt mua kaks kertaa saman akan kanssa" .... Tarkoittaa että et ole liian mustasukkainen.

Kaikki tämä alle kahdessa vuodessa? Ja ovat vielä kavereita tämän jälkeen.

En siis kommentoi tulisiko sinun jättää mies kun et halua sitä kuulla, mutta jos vetoja otetaan aiheesta vastaan, niin omat rahnai laitan vaihtoehdolle: "Ne panee sillon kun niitä huvittaa ja paskat susta nakkaa".

Jos haluat, voit palauttaa uskoani ihmiskuntaan kertomalla mitä lupaksia ja tekoja (toteutuneita tai edes vakavasti yritettyjä) miehesi on sinulle tehnyt, hyvityksenä hänen toilailustaaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1380
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109