Musta kitaraa soittavat miehet voi olla tosi seksikkäitä, mut mikä siinä on et useimmat miehet jotka moista harrastavat puhuvat siitä koko ajan ja koittavat jotenkin vakuuttaa naisen taidoistaan? On aika ällöttävää ja saa mukavankin jäpikän vaikuttamaan omahyväseltä luuserilta. Selittäkääs miehet tätä kitarasuhdettanne.
Kitara peniksen jatke?
21
2198
Vastaukset
- janis petke
Voisi melkein väittää, että kaikki maallinen materia on eräänlaista peniksenjatketta. Kaikki omaisuus, sillä yritetään vain tehdä vaikutus vastakkaiseen sukupuoleen.
- materia
Erään teorian mukaan ihmisen korkeimmat aivotoiminnot ja niiden mahdollistamat älylliset ja taiteelliset mahdollisuudet ja saavutukset ovat kaikki vain vastakkaisen sukupuolen houkuttelemista varten kehittyneitä.
- zooma
Totta turiset! Ei se maallinen, vaan henkinen pääoma (on tullut luettua Karl Marxin Pääoma, ihan työnikin puolesta.)
- -k32v-
eiks se oo iha hienoo, et on taitava jossai? ja sit jos se on tällane oikeinki hyvä ja esiintyvä artisti ehkä, sen ego voi olla aika suuri, et se ei herkkään näkis muuta kui oman napansa?
muutenki, ilman et olis mikää ihmemies, se nostaa itseluottamusta kummasti, kun on todella hyvä jossain, vaiks sitte kitaransoitossa.
tää veikkais kans, et jos toinen on vähä ulkona asiasta tai ei koe asiaa niin tärkeeks, nii se voi rasittavalta, jos sit tää toine selittää just siitä jutusta suu vaahdossa. ja kitaristin ollessa kyseessä rämpyttää jatkuvasti komppia omille jutuille ;D ;D
et kokeellisesti: haluisko se sit mieluummi kuulla juttua vaiks auton rassaamisesta tai jostai ratkiriemukkaasta hetkestä mopedin selässä, ku elämä hymyili tavallista leveemmin, vaiks edelleenki yhtä hampaattomasti kui yleensä? ;D ;D veikkaan, et ei välttämättä.
sun pitäis kai sanoo sille kitaristille, jos se ei ite tajuu, et kitarajutut stop - nyt jutellaan vaihteeks niistä asioista, mitkä on sulle tärkeitä.
suhde kitaraan on lähes olematon, koska tää osais soittaa hyvin pelkästää ovikelloo ;D ;D vaiks tosin haluais oppii soittaan, juurikin kitaraa. - Boris Basisti
Yrittävät vakuuttaa naisen, että ovat taidokkaita rämpyttämään reiän päältä...
- e-m-bt
kiitos valaistuksesta. :D
- vili
erilainen muusikko kaveri löytyy. yksi jäbä joka on ammattisoittaja ja kitara on sen jätkän jatke.
kaveri soittelee omaksi iloksee joka välissä baaris, ryyppäjäisis, festareilla...oikeastaan missä vaan.
naiset on aika heikkona tähän sälliin...ja olisi varaa valita vaikka mistä...niin ei. kun on skeban kanssa naimisiin joskus menty, niin eipäs petetä. Mun 12-vuotias kummityttö sai joululahjaksi mustan sähkökitaran. Kasvaakohan se nyt jotenkin "kieroon"?
- e-m-bt
tulee kaikkivoipa. Mieti se hallitsee naisena olon JA kitaran. Ylivoimanen supernainen miehille!
Tai ehkei ihan. Se ei vaan kelpuuta näitä kitaralla kukkoilijoita ja sortuu autolla leveilijöihin. Onkos naisilla samanlaisia ärsyttäviä leveilypiirteitä? En osaa ittessäni tunnistaa.
- plinplong
niittenkään maailma pelkästään sinun ympärilläsi pyörii. Kitara voi olla joillekin läheinen lelu, tärkeä harrastus tai työ. Tykkäävät näpräillä niitä, mutta tuskin ne naisen takia sitä tekevät tai ollakseen sinulle seksikkäitä. Ne näprää niitä koko ajan muutenkin, joten voi olla että siitä riittää puhumista enemmän kuin asioista, joita he eivät arrasta.
on vähän sellainen vehe et sitä on treenattava ihan vitusti jos meinaa olla joskus edes keskinkertainen soittaja, tottakai siitä mitä ajattelee ja tekee melkein 24/7 tulee myös puhuttua. Sama efekti kuin intin lomilla, naureskelit aina kavereille et vitun luuserit kun ette muusta puhukkaan lomilla ja auta armias kun viimein ite astuit harmaisiin, samaa shittiähän sitä tuli jauhettua ite 24/7.
Mites ne muuten nyt sit ihan konkreettisesti yrittää vakuuttaa sua taidoistaan tai brassailla??? Jos mä otan kämpillä kaljaa niin kaivan monesti jossain vaiheessa skitan naftaliinista ja rämpyttelen sitä omaksi ilokseni, onks sekin brassailua jos sen sattuu kuulemaan joku muukin.- e-m-bt
kuunteleekin ihan mielellään. Mut sellanen "siis oikeesti kitaran soittaminen on tosi kivaa, mä treenaan sitä koko ajan, opettelin just yhden uuden riffin, se on sellanen.. ajattelin ostaa kitaraani sitä ja sitä. Kylläpä muuten se ja se kitaristi on hyvä, se on mun idoli. Mut mun tarttee vielä treenata, vaikka oonki jo aika hyvä."
Vähemmän puhetta, enemmän tekoja. e-m-bt kirjoitti:
kuunteleekin ihan mielellään. Mut sellanen "siis oikeesti kitaran soittaminen on tosi kivaa, mä treenaan sitä koko ajan, opettelin just yhden uuden riffin, se on sellanen.. ajattelin ostaa kitaraani sitä ja sitä. Kylläpä muuten se ja se kitaristi on hyvä, se on mun idoli. Mut mun tarttee vielä treenata, vaikka oonki jo aika hyvä."
Vähemmän puhetta, enemmän tekoja.olla kyse vielä aika teineistä tyypeistä. Kait sitä nyt teininä hohkas joka asiasta joka innosti, ei varmaankaan auta muu kuin kuunnella tai ettiä uus :-)
- zooma
e-m-bt kirjoitti:
Vähemmän puhetta, enemmän tekoja.Eipä noihin keppeihin ole tarvinnut paljonkaan efektinkulmaa, ehkä nuorenpana. Soitan linjan suoraan Ampegin stygeen (raaka peli, toistaa kaikki virheet) ja näin on vähän särvintä leivälle tullut tähänkin pirttiin.
- Danskuu
kuin ristipistokäsitöitä tekevillä naisilla. Aina ku he asettuvat istumaan, niin se ristipistotyö käsis, onko se sit vitun jatke?
Ehkei kitaran rämpyttäjät osaa niil käsil tehdä muuta istuessaan. Basistit muute samaa sarjaa, ellei ne koko aika oo sätkää vääntämäs. No, entäs rumpalit huitovat käsillään, jos ei kättä pidempää (kapula tapast oo saatavil)
Sitten sarjassamme pyöräharrastajat. Harmi etteivät saa inee olkkareihi niit pyöriää, mut nekin käsillä veivaavat semmost kummaa ympyrää, vähäks niiku jotai muttereit kiristelisivät.
No, joo monil puhe siitä, mikä lähinnä elämää. Kuten akoilla jotka just äidiks tulevat, nii muusta osaa puhuakaa :DD
"Aikuisten oikeesti" ehkä se vaikuttaa tai tuntuu sinust et yrittävät jotai tai ovat omahyväsiä, jos itseään ei nii jutut kiinnosta, just toi kitaran rämpytys. Tosin eipä itse ainaskaa seksin jälkee tuu mielee napata kitaraa kätee, et kaippa niillä on tiiviimpi suhde kitaraa, kuin naisil ristipistotöihinsä :DDD mut mikä ihme siinä kitarassa/kitaristeissa naisia oikein kiehtoo?
Sieltä yleisön seasta flirttaillaan jatkuvasti kitaristille. Ei se kitara mikään ihmeellisyys ole työkalu siinä missä muutki. Mut kun basso ei tee samaa säväytystä verrattuna kitaraan. Mie olen kokeillu sitäki. :D
Nii ei se kitara ole peniksen jatke. Se on harrastus siinä missä muutki, mut kitaristiksi ei kyllä tulla ihan yhdessä yössä. Ehkä se miten paljon työtä ja aikaa on uhrattu sille instrumentille,- zooma
En todellakaan jaksa jauhaa ihmisille soittamisesta, jotka eivät ole musiikin kanssa mitenkään tekemisissä. Tulee kerrattua noita asioita tarpeeksi soiton tiimoilta ja kyseisten ihmisten kanssa. Eipä tarvitse kantaa "töitä kotiin". Mikäli itse treenaan, olen yleensä yksin. Eikö ne mustat soita yleensä bassoa tai rytmisoittimia (hah hah stereotypioille).
Yours Z - MMies
Mies, jonka täytyy koko ajan lässyttää kitarastaan tai soittamisestaan on ainoastaan luuseri, joka yrittää päteä. Tärkeintähän on musiikki- ei itse soitin. Vai kuvitteletko Hendrixin, Claptonin tai Yepesin jauhaneen 24/7 kitarastaan? Kyllähän se on pelkkä työkalu, jolla saadaan oma näkemys esille tuotua enemmänkin kuin mikään peniksen jatke. Sama juttu koskee tietenkin rumpuja, pianoa, saksofonia jne jne. Rokkenrolli vain on seksualisoinut sähkökitaran siihen malliin, ettei edes nykyaikainen nainen näe musikaalista miestä muuna kuin seksiobjektina.
*huoh*- zooma
Eipä noi munkaan kepit oo hirveesti sytyttäny naisia! Aika pian on Gibsonit vaatekomeros, jos niillä yritän elvistellä.jepjep.
- MMies
zooma kirjoitti:
Eipä noi munkaan kepit oo hirveesti sytyttäny naisia! Aika pian on Gibsonit vaatekomeros, jos niillä yritän elvistellä.jepjep.
Tilannehan on tietenkin täysin eri, jos olet onnistunut säästämään ja hankkimaan esim. alkuperäisen Black Beautyn. Silloin sitä hehkutusta kitarasta saattaisi ilmetä liiankin kanssa mutta peruskitailla nyt niin väliä. Olishan se Martinin DM-45kin kiva, mutta...
- zooma
MMies kirjoitti:
Tilannehan on tietenkin täysin eri, jos olet onnistunut säästämään ja hankkimaan esim. alkuperäisen Black Beautyn. Silloin sitä hehkutusta kitarasta saattaisi ilmetä liiankin kanssa mutta peruskitailla nyt niin väliä. Olishan se Martinin DM-45kin kiva, mutta...
Aivan sama mikä Gold Top tms. tai joku halpis räppäyskeppi. Kaikki ne näyttää noviisille samalta. Vähän sama kuin, joku joka ei tarvitse silmälaseja, eipä tajua arvostaa toisen kalliita merkkikehyksiä. Oletan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5512131Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3871717Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H211559Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641408JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191146- 561102
- 1181077
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16858Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka13848Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66823