Heips! Minua vaivaa kun en tiedä pahemmin mitään biisejä joissa alkaisi tanssijalka vipattamaan ja kunnolla. Rakastan tanssimusiikkia jossa on kunnon meininki...
kunnon auton popitus biisejä olis kans kiva saada tietää. Remixejä olis kans tosi kiva tietää koska nehän on yleensä todella hyviä. Siis, olisin todella iloinen jos osaisitte laittaa tekijän ja biisien nimet jotka vastaavat vähänkin tälläista kategoriaa. :)
Kunnon remixejä, tanssibiisejä sekä popitusta!
8
3504
Vastaukset
- PhearTheReaper
täällä keskustellaan oikeasta funkkaavasta discomusiikista, sellaisesta joka oli suurimmillaan afrotukkien, räikeiden värien ja leveälahkeisten housujen aikakaudella joitakin vuosikymmeniä sitten mutta jota silti vielä nykyäänkin jotkut tekevät ja monet rakastavat.
Jos etsit sellaista nykypäivän dance/trance/ym. materiaalia, kirjoita viestisi vaikka konemusiikkiosioon.- DIsco Stu
Osio on IHAN Oikee mutta SINÄ kitisijä jokaasiassa olet väärällä jalalla TAAS kerran herännyt..
Tänne vaan paljon samanlaisia kysynyksiä niin vastaus löytyy...!! - PhearTheReaper
DIsco Stu kirjoitti:
Osio on IHAN Oikee mutta SINÄ kitisijä jokaasiassa olet väärällä jalalla TAAS kerran herännyt..
Tänne vaan paljon samanlaisia kysynyksiä niin vastaus löytyy...!!en ole ainakaan viimeiseen 15 vuoteen nähnyt tai kuullut oikeaa discoa (artisteja kuten Village People, Gloria Gaynor, The Bee Gees, Boney M, Donna Summer,..) koskaan yhdistettävän suoranaisesti termiin "autopopitus" tai muihin vastaaviin vaan tuollainen viittaa ennemminkin yhteen ylikaupalliseen nykytanssimusiikin muotoon, artisteihin kuten esim. suuresti hypetetty Basshunter ja muut vastaavat joilla ei taas ole mitään tekemistä oikean discomusiikin kanssa.
Jos alkuperäinen kysyjä itse voisi nimetä edes yhden artistin minkä perusteella todellakin tietäisimme mitä musiikkia hän on etsimässä.. jos olen väärässä, sitten olen. Tämä on vain internet, ei mikään sen kummallisempi paikka.
Enkä ole koskaan kitissyt turhasta, täällä vain on omat osionsa lähes joka aiheelle ja varsinkin musiikissa ihmisten olisi hyvä käyttää edes muutama minuutti elämästään kuuntelemansa musiikin tyylin tai alkuperän selvittämiseen... aivan kuten tietämättömän suuren yleisön mielestä kaikki elektroninen musiikki on "vain teknoa" vaikka todellisuudessa tekno on vain yksi elektronisen musiikin oma, vähemmän kaupallinen alalajinsa. - tuoppi
PhearTheReaper kirjoitti:
en ole ainakaan viimeiseen 15 vuoteen nähnyt tai kuullut oikeaa discoa (artisteja kuten Village People, Gloria Gaynor, The Bee Gees, Boney M, Donna Summer,..) koskaan yhdistettävän suoranaisesti termiin "autopopitus" tai muihin vastaaviin vaan tuollainen viittaa ennemminkin yhteen ylikaupalliseen nykytanssimusiikin muotoon, artisteihin kuten esim. suuresti hypetetty Basshunter ja muut vastaavat joilla ei taas ole mitään tekemistä oikean discomusiikin kanssa.
Jos alkuperäinen kysyjä itse voisi nimetä edes yhden artistin minkä perusteella todellakin tietäisimme mitä musiikkia hän on etsimässä.. jos olen väärässä, sitten olen. Tämä on vain internet, ei mikään sen kummallisempi paikka.
Enkä ole koskaan kitissyt turhasta, täällä vain on omat osionsa lähes joka aiheelle ja varsinkin musiikissa ihmisten olisi hyvä käyttää edes muutama minuutti elämästään kuuntelemansa musiikin tyylin tai alkuperän selvittämiseen... aivan kuten tietämättömän suuren yleisön mielestä kaikki elektroninen musiikki on "vain teknoa" vaikka todellisuudessa tekno on vain yksi elektronisen musiikin oma, vähemmän kaupallinen alalajinsa.Asiallinen kommentti ja aiheellinen.
Itse toisinaan tännekin eksyneenä voin vain todeta, että uusavuttomuus ei nykyään koske vain arkipäiväisiä asioita, vaan monille selvästi tuottaa ongelmia jopa hahmottaa, mitä he hakevat jne. Toivottavasti tuon PhearT.R.:n kirjoitus nyt
auttaisi joitakin kelaamaan hieman mitä ne oikein oikeasti hakevat. Disco discona, konepoppi erikseen jne. Eihän kukaan rokkipalstallakaan utele Vivaldista!
- ALMIGHTY
Niin Almighty remixit on kaikki loistavia.
- jb's
joku miksannu
- hp_guru
Groove Coverage - Poison Flip N Fill Mix
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107171Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151327- 1121267
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541126Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411061Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009