Onko opiskelijan mahdollista ilmoittautua työttömäksi työnhakijaksi jos on kouluun (yliopisto)
ilmoittautunut poissaolevaksi lukuvuoden ajaksi? Tätä kyselen, koska minulla olisi mahdollisuus saada tulevaa ammattiani tukeva vuorotteluvapaapaikka, jos olen työtön työnhakija.
onko mahdollista tämä
3
2010
Vastaukset
- keskeytys
Jos on keskeyttänyt opinnot vähintään vuodeksi, niin käsittääkseni voi. Kysäiseppä sieltä pääpaikalta eli itse työkkäristä, yhteistiedot esim. työlinjalle löytyy osoitteesta http://www.mol.fi
- vastaavassa
tilanteessa muutama vuosi sitten.
Jos ilmoittaudut poissaolevaksi niin et kai saa. Tosin kannsattaa tarkistaa lakikin on voinut viime vuosina muuttua.
Sinun pitää erota ensin yliopistolta ja sitten kun katsot parhaaksi, niin voit ilmoittautua uudelleen yliopistolle maksamalla n. 20 € suuruisen maksun. Tässäkin kohtaa on laki voinut muuttua, kannattaa tarkistaa yliopistolta.
Mutta vaikka olet ilmoittautunut virallisesti pois yliopistolta, ja olet työlkkrissä ja työttömyyspäivärahaa, niin voit silti anomalla luvan suorittaa pari ov per kk, tosin opinnot eivät saa johtaa tutkintoon...voiko niitä sitten hyväksytellä myöhemmin yiopistolle tutkintoon sitä en tiedä. Kuitenkin voi esim. avoimessa suorittaa opintoja ja eihän työkkäri niistä saa tietoa millään...ja sitten hyväksytät suoritetut opinnot tutkintoosi. - rööperi
Voisitko vastaisuudessa kirjoittaa viestiisi sellaisen otsikon, joka kuvaa viestin sisältöä jollain tavalla.
Otsikkoon ei ole tarkoitus tunkea viestin ensimmäisen lauseen ensimmäisiä sanoja, koska ne eivät yleensä kerro juuri mitään viestin varsinaisesta sisällöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1741534Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561225puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo131201- 511101
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M1931074- 61972
- 51752
Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm252737Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel33720- 37702