Tapasin erään miehen, jonka kanssa oli vähäsen juttua. Ja nyt sitten tämä mies koko ajan kehuskelee naisillaan ja uusilla valloituksillaan. Miksi mies tekee näin? Välillä tuntuu siltä, että hän keksii noita juttuja päästään ihan vain kiusatakseen. Olisiko jotain mielipiteitä? Koska minua ei erityisesti kiinnosta hänen naisasiansa tai siis ovat aika sama minulle enkä ymmärrä miksi niitä pitää noin tuoda esille jatkuvasti.
Miksi mies kehuu naisillaan?
20
3360
Vastaukset
- .__.
Sehän ei ilmiselvästi ole oikeasti sinusta kiinnostunut: Ei riitä selkäranka sen kertomiseen sinulle ja ajakulukseen leikkii ja kokeilee koska laitat katki.
- ihmettynyt
Eihän sen ole mikään pakko minuun olla yhteydessä? Joten jos ei kiinnosta niin sen kun jättää vastaamatta soittoihin jne..
- siksi, että
naiset kiinnostavat häntä.
- pilvenhattaralla
Olen kerran ollut tekemisissä,samankaltaisen miehen kanssa ja menin vielä rakastumaan.Siitä ei seurannut,kuin pettymys.Mies oli pohjimmiltaan,joka tuulen käänneltävissä,epävarma,narsisti.Päällisin puolin komea ns.itsetunto taivaissa,mutta pienenkin pettymyksen,huomioon ottamattomuuden,mielipide-eron tms.ilmaannuttua,oli helvettiä.Hän kosti sen muilla naisilla,pettämällä ja vielä kehuskelemalla saavutuksiaan.Lisäksi oli väkivaltainen.
- joskus onnistaa
helpotus kun erosin juuri tuollaisesta miehestä ja hänkin oli varmaan helpottunut kun sai vapautensa.
- mies on kateellinen sinulle
joskus onnistaa kirjoitti:
helpotus kun erosin juuri tuollaisesta miehestä ja hänkin oli varmaan helpottunut kun sai vapautensa.
Mullakin oli tommonen tyyppi!!!
Voisko olla että olet hyvännäköinen nainen?
Toi tyyppi kehuu toisia naisia, koska se on huomannut että sä saat toisia miehiä ihan tarpeeksi jos haluat,miehet kuolaa sua,olet huomionherättävä hyvännäköinen nainen ja toi tyyppi ei voi sietää tätä että sulle mies vientiä riittää!
Mies on itse epävarma sinun suhteen ja sun pitää LUULLA että se saa 'myös'kenet tahansa '' älä luule itsestäsi mitään liikaa ,vaikka miehet suo kuolaa """ tolleen se tyyppi haluaa sulle viestittää käytöksellään kehumalla YLIAMMUTUSTI toisia naisia.
Tämän takia mies kehuu koko aika sen naisia ja sen panoja sulle!
Ap,Onko se mies itse minkään näköinen ulkomuodoltaan?
Tämä mun tapaus oli pieni ja vähän lihava siis ylipainoisen näköinen härskimäinen tyyppi,meillä synkkas kyllä hyvin mutta,sitten kun mentiin yhdessä ulos ja mies huomasi kuinka toiset miehet mua tuijotti vaikka en ikinä tuijottanut toisia ollenkaan niin, heti tuon illan jälkeen mies alko saarnaa ja selittää mulle, että sekin voi saada toisia naisia ja paneskelee MUKA 300 naista vuodessa! siis 300!!! ja esim. 2 päivää sitten se paneskeli jotakin varatun miehen vaimoa ja oli kamalan ylpeä tästä! :D ja koko ilta sain kuulla kuinka kamalan kauniita toiset naiset oli,ja kun katsottiin telkkua niin koko ilta se kehu ääneen jos ruutuun ilmesty joku kaunis nainen tai ei väliä vähemmän kauniitakin se kehu ääneen eli"ahhhhh mikä takapuoli ja oohhhh mitkä tissit ja oohhhh bebe kun ihana nainen tossa....( joo uskomatonta mitä sain kuulla..)
Ainakin mulla meni näin.
Tietysti heivasin tyypin heti seuraava päivä en enää vastanut sen soittoihin ja textareihin. ajattelin vain että hyi v...u mihin olen sortunut!
jos olisin tiennyt jo heti alussa että se panee 300 naista vuodessa niin en olis ottanut sen kutsun vastaan eli mennä yhdessä jonnekin pitää hauskaa ! - mies on kateellinen sinulle
mies on kateellinen sinulle kirjoitti:
Mullakin oli tommonen tyyppi!!!
Voisko olla että olet hyvännäköinen nainen?
Toi tyyppi kehuu toisia naisia, koska se on huomannut että sä saat toisia miehiä ihan tarpeeksi jos haluat,miehet kuolaa sua,olet huomionherättävä hyvännäköinen nainen ja toi tyyppi ei voi sietää tätä että sulle mies vientiä riittää!
Mies on itse epävarma sinun suhteen ja sun pitää LUULLA että se saa 'myös'kenet tahansa '' älä luule itsestäsi mitään liikaa ,vaikka miehet suo kuolaa """ tolleen se tyyppi haluaa sulle viestittää käytöksellään kehumalla YLIAMMUTUSTI toisia naisia.
Tämän takia mies kehuu koko aika sen naisia ja sen panoja sulle!
Ap,Onko se mies itse minkään näköinen ulkomuodoltaan?
Tämä mun tapaus oli pieni ja vähän lihava siis ylipainoisen näköinen härskimäinen tyyppi,meillä synkkas kyllä hyvin mutta,sitten kun mentiin yhdessä ulos ja mies huomasi kuinka toiset miehet mua tuijotti vaikka en ikinä tuijottanut toisia ollenkaan niin, heti tuon illan jälkeen mies alko saarnaa ja selittää mulle, että sekin voi saada toisia naisia ja paneskelee MUKA 300 naista vuodessa! siis 300!!! ja esim. 2 päivää sitten se paneskeli jotakin varatun miehen vaimoa ja oli kamalan ylpeä tästä! :D ja koko ilta sain kuulla kuinka kamalan kauniita toiset naiset oli,ja kun katsottiin telkkua niin koko ilta se kehu ääneen jos ruutuun ilmesty joku kaunis nainen tai ei väliä vähemmän kauniitakin se kehu ääneen eli"ahhhhh mikä takapuoli ja oohhhh mitkä tissit ja oohhhh bebe kun ihana nainen tossa....( joo uskomatonta mitä sain kuulla..)
Ainakin mulla meni näin.
Tietysti heivasin tyypin heti seuraava päivä en enää vastanut sen soittoihin ja textareihin. ajattelin vain että hyi v...u mihin olen sortunut!
jos olisin tiennyt jo heti alussa että se panee 300 naista vuodessa niin en olis ottanut sen kutsun vastaan eli mennä yhdessä jonnekin pitää hauskaa !Ja miksi tämä tyyppi haluaa olla minuun vieläkin yhteydessä jos se saa noin paljon naisia??? ;)))
Mies vieläkin viestittää ja soittaa mulle vaikka laitoin jo poikki puoli vuotta sitten! - ^^^^**
Don Juan tyyppi tekee tätä.Osaa olla tosi ihastuttava muttei voi todellakaan kiintyä keneenkään syvästi.Varmaankin sitä itsetunnon pönkittämistä mahtavilla jutuillaan.Petyin tosi syvästi tämäntyypin miehen kanssa,joten pitäkää varanne.Näitä löytyy myös naisissa,olen kuullut.
- on niitä
^^^^** kirjoitti:
Don Juan tyyppi tekee tätä.Osaa olla tosi ihastuttava muttei voi todellakaan kiintyä keneenkään syvästi.Varmaankin sitä itsetunnon pönkittämistä mahtavilla jutuillaan.Petyin tosi syvästi tämäntyypin miehen kanssa,joten pitäkää varanne.Näitä löytyy myös naisissa,olen kuullut.
wannabe-don juaneita, joista ei oikeasti edes sellaiseen ole, mutta kovasti haluaisivat että olis.
- ihmettynyt
mies on kateellinen sinulle kirjoitti:
Ja miksi tämä tyyppi haluaa olla minuun vieläkin yhteydessä jos se saa noin paljon naisia??? ;)))
Mies vieläkin viestittää ja soittaa mulle vaikka laitoin jo poikki puoli vuotta sitten!No enpä tiedä onko se mikään narsisti, kun ei tosiaan seurustella. Niin ei me myöskään riidellä. Nähdään harvoin ihan vaan seksin merkeissä. Ollaan muutama kerta oltu ulkona yhdessä ja silloin se kyllä on nähnyt, kun olen vaihtanut puhelinnumeroa tai jutellut muiden miesten kanssa.
On se itsekin ihan tarpeeksi hyvännäköinen, että en mä usko, että se kateellisuuttaan alkaisi kehumaan naisillaan. Etenkin, kun en edes itse koskaan kerro mitään itsestäni hänelle tai omista miesjutuistani. Tuntuu vaan hullulta, kun tuo kehuminen on ihan vastikään alkanut, että voisiko hän tosiaan haluta minusta eroon, mutta ei kehtaa myöntää?
- dayum
että kaveri lesoilee naisillaan osoittaakseen sinulle, että kyllä sitä vientiä riittää / hän voi valita kenen kanssa on, ja kenen kanssa ei ole.
- vili
hän pitää sinua kaverinaan...ja naisjutut kerrotaan myös. sano sille jos menee pakki muijaseikkailuista sekaisin.
- ihmettynyt
En usko, että kyse olisi siitä, että hän pitää minua kaverinaa, kun kuitenkin sängyssä ollaan. Mutta ne kehut ovat enemmän sellaisia, että jos hän vaikka oli jossain baarissa niin se oli täynnä todella kauniita naisia. Ja minulle se on ihan sama miten kauniita naisia siellä on, koska mitäs se minua koskettaa onko joka paikka täysi kauniita naisia vai ei, jos olen tyytyväinen itseeni ja onhan kaduilla myös paljon komeita miehiä joita voin katsella joten..? En ymmärrä.
- miestä ottaa
ihmettynyt kirjoitti:
En usko, että kyse olisi siitä, että hän pitää minua kaverinaa, kun kuitenkin sängyssä ollaan. Mutta ne kehut ovat enemmän sellaisia, että jos hän vaikka oli jossain baarissa niin se oli täynnä todella kauniita naisia. Ja minulle se on ihan sama miten kauniita naisia siellä on, koska mitäs se minua koskettaa onko joka paikka täysi kauniita naisia vai ei, jos olen tyytyväinen itseeni ja onhan kaduilla myös paljon komeita miehiä joita voin katsella joten..? En ymmärrä.
pannuun se, ettet ole moksiskaan hänen "naisistaan" ja käytät häntä pelkkään seksiin. Yrittää siis herätellä sinussa mustasukkaisuutta tms. Luultavasti kuitenkin jos osoittaisit muunkinlaista kiinnostusta, niin luikkis häntä koipien välissä pois. Haluaa siis vain egon pönkitystä, niin kuin suurin osa miehistä, joskin suurimmalla osalla ei onneksi ole noin idioottimaista tapaa yrittää hankkia sitä.
- ihmettynyt
miestä ottaa kirjoitti:
pannuun se, ettet ole moksiskaan hänen "naisistaan" ja käytät häntä pelkkään seksiin. Yrittää siis herätellä sinussa mustasukkaisuutta tms. Luultavasti kuitenkin jos osoittaisit muunkinlaista kiinnostusta, niin luikkis häntä koipien välissä pois. Haluaa siis vain egon pönkitystä, niin kuin suurin osa miehistä, joskin suurimmalla osalla ei onneksi ole noin idioottimaista tapaa yrittää hankkia sitä.
Miksi ihmeessä mies haluaisi, että olisin mustasukkainen hänen naisistaan? Eikö hänellä silloin pitäisi olla jotain tunteita minua kohtaan? Ja olen aika varma, että niitä ei ole. En ymmärrä.
- hivelisi se,
ihmettynyt kirjoitti:
Miksi ihmeessä mies haluaisi, että olisin mustasukkainen hänen naisistaan? Eikö hänellä silloin pitäisi olla jotain tunteita minua kohtaan? Ja olen aika varma, että niitä ei ole. En ymmärrä.
että edes joku olisi häneen ihastunut. Ei siis tarvitse olla mitään tunteita sinua kohtaan, itseään kohtaan vain. :)
- Ihmettynyt
hivelisi se, kirjoitti:
että edes joku olisi häneen ihastunut. Ei siis tarvitse olla mitään tunteita sinua kohtaan, itseään kohtaan vain. :)
Ai, että egoa hivelisi. No kaipa sekin on mahdollista, vaikka kyllä uskoisin, että häneen ihastuneita on ihan tarpeeksi. Ainakin hänen omien puheidensa mukaan.
- mistä puute
Ihmettynyt kirjoitti:
Ai, että egoa hivelisi. No kaipa sekin on mahdollista, vaikka kyllä uskoisin, että häneen ihastuneita on ihan tarpeeksi. Ainakin hänen omien puheidensa mukaan.
vai mitä?
- ihmettynyt
mistä puute kirjoitti:
vai mitä?
Mutta tuntuisi se silti omituiselta, että tuolla tavalla sitä egoaan alkaisi nostattaa. Eikös kellään ole muita ideoita? :)
- vielä opittavaa
ihmettynyt kirjoitti:
Mutta tuntuisi se silti omituiselta, että tuolla tavalla sitä egoaan alkaisi nostattaa. Eikös kellään ole muita ideoita? :)
miehistä. Egon pönkittäjiä on aika paljon tuolla liikenteessä verkkojaan laskemassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273643- 412479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372333Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72097Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141412
- 1291329
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2751310Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451285