Olenko mielestänne jotenkin outo tai omituinen? Olen 28-vuotias akateemisesti koulutettu nainen, jolla on suhteellisen vaativa työ. Ongelmana on se, että yhtään ystävääni ei asu enää tässä kaupungissa, jossa opiskelin vaan kaikki asuvat muualla ja elävät onnellisina parisuhteissaan. Ongelmani on se, että tunnen itseni välillä todella yksinäiseksi. Toinen ongelma on se, että seurustelin viimeksi vakavasti noin 9 vuotta sitten. Sen jälkeen on ollut vain pinnallisia suhteita. Tuntuu, että on vaikea kiinnostua kenestäkään. Lisäksi käyn todella harvoin ulkona ja bileissä, joten sitäkin kautta tutustuminen uusiin ihmisiin on vaikeaa. Lisäksi minusta tuntui pitkään tuon ainoan vakavan suhteen jälkeen siltä, että en edes halua seurustella vakituisesti. Halusin ensin tutustua itseeni.
Minua on usein sanottu todella kauniiksi eikä kukaan varmaan edes usko, että elämäni on tällaista. Kärsin vielä muutamia vuosia sitten hirveästä epävarmuudesta, mutta nyt minusta tuntuu että olen ns. löytänyt itseni ts. tiedän mitä haluan elämältäni. Edelleen olen ujo uusien ihmisten seurassa, mutta olen muuten iloinen ja ystävällinen ja ystävieni seurassa todella puhelias ja vauhdikaskin. Olen mielestäni ihan onnellinen, mutta olisi mukava löytää sellainen mies, jonka kanssa voisi jakaa elämänsä.
Siinäpä sitä vuodatusta tulikin... Jos tutustuisin sinuun ja kertoisin kaiken tämän, niin juoksisitko kauhuissasi pois? ;)
Omituinen?
14
1855
Vastaukset
- MMies
Mitäs tuollaista nyt kauhistumaan ja pois juoksemaan? Harrastamasi pinnalliset suhteet tosin on sellainen seikka, joka ei mitenkään houkuttele jäämäänkään.
Mutmut, eihän kertomassasi mitään sellaista ole, joka mitenkään "omituista" sinällään olisi. Arkista ja tuiki tavallista pikemminkin. - Trallalalla
Niin ja se piti vielä lisätä, että yrityksiä miesten taholta on ollut. Kukaan vaan ei ole napannut. Kaupungillakin tullaan välillä iskemään ja olen jopa suostunut treffeille, mutta kun näistä yksikää ei ole ollut tarpeeksi kiinnostava. Varattuja miehiä pyörii erityisesti työn kautta kiusaksi asti jaloissa, mutta ei noihin voi jo uskottavuuden takia tarttua (vaikka kyseessä olisikin muuten kiinnostava mies). En todellakaan etsi täydellistä miestä, mutta kyllä molemminpuoleista kiinnostusta pitäisi muutaman tapaamiskerran jälkeen löytyä. Pidän itseäni ihan fiksuna ihmisenä, pohjimmiltani olen räväkkä ja tulinenkin luonne, ulospäin söpö ja kiltinoloinen ja iloinenkin. :)
- Trallalalla
Ja vieläkin lisäys edelliseen. Noita pinnallsia suhteita ei ole ollut kuin muutama, eikä kaikissa niissä ole edes harrastettu seksiä. Joten eipä suhdehistoriassa ole hurraamista.
- KKoukku
Kaltaisiasi naisia on maa "täynnä". Sinulla ei ole sitoutumiskykyä, pinnallisuus vaivaa. Normaali mies haluaa jakaa kanssasi vain viikon taikka kaksi. Olet vaarassa ajautua kullikoukun vietäväksi.
- sinkku
Ei tuo nyt niin kauhean omituiselta kuulusta. Itse olen 26-vuotias mies. En tosin akateemisesti koulutettu, mutta hyvän työpaikan omaava. Kaverit alkaa kyllä käymään vähiin, kun parituminen on kai se elämän tarkoitus. Ei siinä mitään vikaa jos itsekkin jonkun löytäs edellisestä vakavammasta suhteesta on noin 1,5v. Ja nyt jo alkaa vähän ahdistaan. Eli jos voisin vaihtaa tän s24.selailun parisuhteeseen niin en kahta kertaa miettis.
Joo ja baarissa tulee ravattua harvase viikonloppu, mutta kuka sieltä mittään vakituista löytää en minä ainakaan.
Juu elämä on muuten ihan mallillaan, mutta jotain puuttuu.
No minä en ehkä juoksisi karkuun, mutta joku muu vois kirmata nopiaan selailemaan s24 treffei uudestaan.- satu&....
Et ole omituinen olen sua 15 v. vanhempi ollut naimisissa sittemmin eronnut.Kuvauksesi sopii aika hyvin minuunkin ja tärkeää on itseensä tutustua se on varmaa.Siitä seuraa luonnollisesti se että tietää aikalailla minkälaista suhdetta toiseen sukupuoleen hakee.Eikä tarvitse ollakaan jokaisen tuulen vietävissä.Kaikkea hyvää sinulle jatkossa.
- en ole yksin
Omituinen??? No sitten olen kai minäkin. 28v nuori mies, vakavia suhteita takana 0. Akateemisesti koulutettu, pitkä, komea, kiltti, kiva, mukava, urheilullinen, sympaattinen, herkkä, hellä, hyväsydäminen ja mitä vielä;). Toisaalta vähäsen ujohko, mutta tosi vähän. Riippuu tilanteesta, yleensä en.
Niin ja mikäs on este, vaikka olen tosi perhekeskeinen ja perhe koti menevät uran edelle. Hirveen vaikea löytää sellaista, joka kiinnostaa oikeasti. Aina törmään vääriin henkilöihin ja siihen oikeaan en vahingossakaan, sille se ainakin tuntuu. Moni ihastuu muhun, mä kai vaan niihin jotka ovat joko varattuja tai eivät minusta kiinnostuneita. No noita jälkimmäisiä tapauksia on aika vähän;). Eli juuri sellaiset henkilöt vain kiehtovat, joissa on haastetta. Ja monta kertaa on käynyt niinkin että olen ihastunut johonkin henkilöön ja saanut hänet kiinnostumaan itsestäni, mutta sen jälkeen olen sitten miettinyt, että no jossain on joku vielä parempi mulle, joten jatkan etsimistä.
Ja toinen mun "kohderyhmä". Yleensä ihastun sitten joihinkin hyvännäköisiin mutta vähän (siis puhutaan ihan joistakin vuosista) vanhempiin naisiin, jotka ovat jo naimisissa ja heillä saattaa olla lapsia. No kyllähän he tällaisesta kaverista pitävät ja varmasti se on heistä kivaa, kun nuori, komea ja urheilullinen kaveri katselee hymyillen takaisin. Mutta en tosiaankaan edes harkitse, että hyppäisin heidän kanssa sänkyyn tai mitään muutakaan.
Olen tosi (liian) kunnollinen kaveri, vaikka takana voisi olla jos jonkinlaisia suhteita. Tiedä sitten olisinko löytänyt onneni jostain lentämällä kukasta kukkaan. Tuskin kai, todennäköisesti mulle olisi tullut vain kurja olo, koska olen tosi hyväsydäminen kaveri.
Tosi yksinäinen välillä, kavereita on mutta tällä iällä useimmat tai lähes kaikki elävät onnellisina parisuhteissa. Huonoja kavereita siis mulla;) Urheiluharrastus on mun henkireikä, tavallaan. Ulkona en tykkää käydä, koska on sen verran pinnallista touhua. Käyn mutten usein. Tapaan muutenkin tosi vähän uusia ihmisiä, koska työ vie aikaa, aikaisemmin opiskelu. Urheilu myös tai no urheilu on mun juttu enemmänkin, baareista en ajatellut etsiä sitä kumppania itselleni. Ja "normaalissa" elämässä en törmää siihen oikeaan niinkuin elokuvissa yleensä käy.
Ihan onnellinen olen näinkin, mutta voisin hiljalleen löytää itsekin sen tulevan vaimoni. Eipä ole kovin hauskaa viettää aina "yksin" elämää. Tässä alkaa kohta tulla jo paniikki;). No vaimon varmasti löytäisin MUTTA yleensä en ole kenestäkään kiinnostunut, vaikken mitään älyttömyyksiä vaadi omasta mielestäni. Sellainen "samantasoinen" mitä itsekin. No vähän tyhmästi sanottu, mutten tosiaankaan ole mikään itseriittoinen henkilö - kaikkea muuta.
Olen joskus miettinyt, että saanko siitä hyvän tunteen ja kivat fiilikset, kun saan ihmiset kiinnostumaan itsestäni. Tosi outoja ajatuksia, tiedetään. Todennäköisesti siinä käy niin että mun "vakava" suhde päättyy siihen, että ihastun (harvoin ihastun, tosi harvoin) johonkin toiseen henkilöön kuitenkin ja käyn miettimään, että hän olisi mulle parempi vaihtoehto. Sitten joudun "puun ja kuoren" väliin itseni tuntien ja en tiedä mitä teen, koska en tosiaankaan halua loukata ketään. Niinpä olen päättänyt vain etsiä juuri sellaista mulle täydellistä henkilöä, jonka jälkeen en enää ajattele ketään muuta. Se onnistuu tosi hyvin itseni tuntien, tosin kyseisen henkilön löytäminen onkin asia erikseen.
Jos kertoisit mulle oman tarinasi, en juoksisi tosiaankaan karkuun vaan juoksisin sun perässä ja sinä, no ehkäpä juoksisit itse karkuun;)- Trallalalla
Ihanaa huomata, että en ole yksin tällainen! Olet kertomasi perusteella miespuolinen vastine minusta (tai minä naispuolinen vastine sinusta). Pelastit päiväni (tai oikeastaan yöni), joten kaunis kiitos siitä. Helpottavaa huomata, että maailmasta löytyy fiksuja ihmisiä, jotka ovat vastaavassa tilanteessa kuin mitä itse olen. Sillä fiksuhan sinä epäilemättä olet kirjallisen tuotoksesi perusteella. Vaikutat kiehtovalta ja ihastuttavalta persoonalta. Olen varma, että löydät vielä etsimäsi. Kauniita unia! :*
- omituinen78
Trallalalla kirjoitti:
Ihanaa huomata, että en ole yksin tällainen! Olet kertomasi perusteella miespuolinen vastine minusta (tai minä naispuolinen vastine sinusta). Pelastit päiväni (tai oikeastaan yöni), joten kaunis kiitos siitä. Helpottavaa huomata, että maailmasta löytyy fiksuja ihmisiä, jotka ovat vastaavassa tilanteessa kuin mitä itse olen. Sillä fiksuhan sinä epäilemättä olet kirjallisen tuotoksesi perusteella. Vaikutat kiehtovalta ja ihastuttavalta persoonalta. Olen varma, että löydät vielä etsimäsi. Kauniita unia! :*
kauniista sanoista ja kauniita unia sinnepäin myöskin!!
Jos kiinnostaa saada syvällinen ja hyvä mailikaveri, jolla on paljon ajatuksia: [email protected]
Pakko yrittää, koska vaikutit sen verran mielenkiitoiselle tapaukselle. Ja ilman mitään suurempia taka-ajatuksia, saat hyvän mailikaverin - sen voin luvata. Tai ei hyvän vaan parhaan, you will see;) - Zinkkutar
Hui, etsit siis täydellistä ihmistä itsellesi. Hui, mitähän tapahtuu sitten kun rankimman ihastumisen ensi rippeet ovat takana, käytännössä tämä tapahtuu 2 vuoden jälkeen.Kun ei jaksa enää olla se täydellinen vaimoke-ehdokas ja arki astuu kuvioihin. Sinun kaltaisesi ajattelumallin ihmisen kanssa voisi epäilemättä tulla ongelmia, koska olet tottunut ajatukseen, että jossain kulman takana voi olla vielä parempi, ja ehkä onkin.
Vasta kun oppii tajuamaan, ettei täydellistä ihmistä ole olemassakaan, vaan suhde on kahden erilaisen ihmisen kemiasta syntyvä liitouma, jossa samat kiinnostukset toki edesauttavat asiaa, mutta valitettavasti yhdessasuminen on jatkuvaa sopeutumista ja sovittelemista.Sen huomaa kyllä sitten viimeistään kun asuu yhdessä toisen kanssa. Joten onnea etsintään. Olet vielä nuori, joten aikaa kyllä on. - omituinen78
Zinkkutar kirjoitti:
Hui, etsit siis täydellistä ihmistä itsellesi. Hui, mitähän tapahtuu sitten kun rankimman ihastumisen ensi rippeet ovat takana, käytännössä tämä tapahtuu 2 vuoden jälkeen.Kun ei jaksa enää olla se täydellinen vaimoke-ehdokas ja arki astuu kuvioihin. Sinun kaltaisesi ajattelumallin ihmisen kanssa voisi epäilemättä tulla ongelmia, koska olet tottunut ajatukseen, että jossain kulman takana voi olla vielä parempi, ja ehkä onkin.
Vasta kun oppii tajuamaan, ettei täydellistä ihmistä ole olemassakaan, vaan suhde on kahden erilaisen ihmisen kemiasta syntyvä liitouma, jossa samat kiinnostukset toki edesauttavat asiaa, mutta valitettavasti yhdessasuminen on jatkuvaa sopeutumista ja sovittelemista.Sen huomaa kyllä sitten viimeistään kun asuu yhdessä toisen kanssa. Joten onnea etsintään. Olet vielä nuori, joten aikaa kyllä on.Samainen kaveri kyseessä siis, vaikka enää "en ole yksin" :) koska huomasin, että minunlaisia on muitakin ja nimimerkkikin tässä vaihtui. Niin ja olisi kai pitänyt laittaa "nimekseni" virallisesti enaaenoleyksin ton omituinen78 sijaan;)
Ihan täydellisyyttä en etsi ja voin sanoa, että olen tosi joustava, mukava, kiltti ja hyväsydäminen kaveri. Ja jos löydän mulle sen oikean henkilön, varmasti kahden vuoden jälkeen rakastan tällaista henkilöä ja olen ihastunut vielä enemmän mitä kaksi vuotta aikaisemmin. Olen kai yhden naisen mies ja teen kyllä kaikkeni sen suhteen eteen. Arki ja kurjuus eivät pelota yhtään, kahdestaan sen kohtaaminen on vain helpompaa mitä yksin - meillä jokaisella kun on niitä huonoja hetkiä aina joskus, toisilla enemmän, toisilla vähemmän, joillakin liikaa... ikävä kyllä.
Toisaalta "vaatimuksia" on paljon, se täytyy myöntää. Kiltti, kiva, mukava, huumorintajuinen, joustava, hyväsydäminen... mutta sopivasti pitää löytyä myös räväkkyyttä. Ja koulutus on mulle tärkeä asia. Toisaalta pitää olla "kunnollinen" eikä mikään sellainen, jolle kelpaa melkein kuka tahansa suunnilleen ja jolla on useita "epämääräisiä" suhteita takanapäin. Sellaisia tyttöjä on paljon, mutta sitten... pitäisi olla hoikka, ei kovin lyhyt (itse olen pitkä) ja urheilullinen mielellään. No vielä menee hyvin, mutta sitten tulee se mun "heikko" kohta, jokaisellahan pitää olla se oma akilleen kantapää. Niin, se ulkonäkö, olipas yllättävää. Mitään mallia en etsi, mutta yleensä ulkonäkö ei viehätä - tosi harvojen. Jos multa kysytään, liian harvojen ulkoinen olemus viehättää, mutten voi itselleni mitään.
Kyllähän jossain pintaliitopaikoissa on tosi kivannäköisiä tyttöjä, mutten usko, että he täyttävät mun kriteerejä sen sisäisen kauneuden osalta. Mitään pinnallista mallityttöä en etsi, heihinkin olen törmännyt (osa julkisuudesta tuttuja) mutta heidän kohdalla sanon heti, ei kiitos.
Kyllä mä vielä löydän sellaisen sisäisesti tosi kauniin tytön, jonka ulkoinen olemus viehättää jopa minua riittävästi. Kyllä heitäkin on paljon, vielä en ole sellaista vaan löytänyt itselleni. Tiedän, että on ja olen muutamia jopa oppinut tuntemaan elämäni aikana. Ja sitten, kun löydän tällaisen henkilön, pidän häntä kuin kukkaa kämmenellä ja rakastan häntä enemmän kuin ketään muuta koskaan elämäni aikana ja varmasti kahden vuoden jälkeen rakastan tällaista henkilöä ja olen ihastunut vielä enemmän mitä kaksi vuotta aikaisemmin:) - nainen 25
omituinen78 kirjoitti:
Samainen kaveri kyseessä siis, vaikka enää "en ole yksin" :) koska huomasin, että minunlaisia on muitakin ja nimimerkkikin tässä vaihtui. Niin ja olisi kai pitänyt laittaa "nimekseni" virallisesti enaaenoleyksin ton omituinen78 sijaan;)
Ihan täydellisyyttä en etsi ja voin sanoa, että olen tosi joustava, mukava, kiltti ja hyväsydäminen kaveri. Ja jos löydän mulle sen oikean henkilön, varmasti kahden vuoden jälkeen rakastan tällaista henkilöä ja olen ihastunut vielä enemmän mitä kaksi vuotta aikaisemmin. Olen kai yhden naisen mies ja teen kyllä kaikkeni sen suhteen eteen. Arki ja kurjuus eivät pelota yhtään, kahdestaan sen kohtaaminen on vain helpompaa mitä yksin - meillä jokaisella kun on niitä huonoja hetkiä aina joskus, toisilla enemmän, toisilla vähemmän, joillakin liikaa... ikävä kyllä.
Toisaalta "vaatimuksia" on paljon, se täytyy myöntää. Kiltti, kiva, mukava, huumorintajuinen, joustava, hyväsydäminen... mutta sopivasti pitää löytyä myös räväkkyyttä. Ja koulutus on mulle tärkeä asia. Toisaalta pitää olla "kunnollinen" eikä mikään sellainen, jolle kelpaa melkein kuka tahansa suunnilleen ja jolla on useita "epämääräisiä" suhteita takanapäin. Sellaisia tyttöjä on paljon, mutta sitten... pitäisi olla hoikka, ei kovin lyhyt (itse olen pitkä) ja urheilullinen mielellään. No vielä menee hyvin, mutta sitten tulee se mun "heikko" kohta, jokaisellahan pitää olla se oma akilleen kantapää. Niin, se ulkonäkö, olipas yllättävää. Mitään mallia en etsi, mutta yleensä ulkonäkö ei viehätä - tosi harvojen. Jos multa kysytään, liian harvojen ulkoinen olemus viehättää, mutten voi itselleni mitään.
Kyllähän jossain pintaliitopaikoissa on tosi kivannäköisiä tyttöjä, mutten usko, että he täyttävät mun kriteerejä sen sisäisen kauneuden osalta. Mitään pinnallista mallityttöä en etsi, heihinkin olen törmännyt (osa julkisuudesta tuttuja) mutta heidän kohdalla sanon heti, ei kiitos.
Kyllä mä vielä löydän sellaisen sisäisesti tosi kauniin tytön, jonka ulkoinen olemus viehättää jopa minua riittävästi. Kyllä heitäkin on paljon, vielä en ole sellaista vaan löytänyt itselleni. Tiedän, että on ja olen muutamia jopa oppinut tuntemaan elämäni aikana. Ja sitten, kun löydän tällaisen henkilön, pidän häntä kuin kukkaa kämmenellä ja rakastan häntä enemmän kuin ketään muuta koskaan elämäni aikana ja varmasti kahden vuoden jälkeen rakastan tällaista henkilöä ja olen ihastunut vielä enemmän mitä kaksi vuotta aikaisemmin:)...kuulostat ihan liian täydelliseltä
- Tyttis79(eijaksakirjautua)
omituinen78 kirjoitti:
Samainen kaveri kyseessä siis, vaikka enää "en ole yksin" :) koska huomasin, että minunlaisia on muitakin ja nimimerkkikin tässä vaihtui. Niin ja olisi kai pitänyt laittaa "nimekseni" virallisesti enaaenoleyksin ton omituinen78 sijaan;)
Kyllä mä vielä löydän sellaisen sisäisesti tosi kauniin tytön, jonka ulkoinen olemus viehättää jopa minua riittävästi. Kyllä heitäkin on paljon, vielä en ole sellaista vaan löytänyt itselleni. Tiedän, että on ja olen muutamia jopa oppinut tuntemaan elämäni aikana. Ja sitten, kun löydän tällaisen henkilön, pidän häntä kuin kukkaa kämmenellä ja rakastan häntä enemmän kuin ketään muuta koskaan elämäni aikana ja varmasti kahden vuoden jälkeen rakastan tällaista henkilöä ja olen ihastunut vielä enemmän mitä kaksi vuotta aikaisemmin:)joskus, että se Oikea saattaa olla sellainen ihminen, jonka sinä et olisi kuvitellut olevan se Oikea. Pidä sydän avoinna ja silmät tarkkoina, ja tarkkaile sitä kenen kanssa sulla on hyvä olla.
- minä, mutta
3 vuotta vanhempi. Itseäni en ole sen suuremmin etsinyt, koska olen aina tiennyt kuka olen.
Se, miten maailmaan suhtaudun, on vielä työn alla. Kiva niin, tykkään näet olla nuori ja utelias leijona :)
Kumppanin haluaisin löytää. Odotan sitä enemmän kuin mitään muuta asiaa tässä elämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802831
- 1862444
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362165- 191483
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241